Hyvä, jos Suomeen saadaan kilpailua alalle.
Polkupyörä vaihteineen, renkaineen ja muine teknisine vempaimineen maksaa Suomessa vähemmän kuin muovista tai metallista väännetty poka ja lasit siihen. Älytöntä rahastusta.
Virosta on saanut rillit jo kauan järkihintaan. Hekin ovat kyllä oppineet perimään poroilta kunnon hinnan, mutta kuitenkin.
Silmälasikauppa!
6
1323
Vastaukset
- Anu Saukko
Virosta ja idän ihmemaasta saa rillit sopivasti. Myös netistä favopticsilta saa ihan ok hintaan ja ei se suomalainenkaan silmalasikauppa.fi :kään mikään kovin kallis ole. sieltä ostin ja hyvin palveltiin alusta loppuun.
- adfox.com
Entäs tämä uusi suomalainen ketju EYEN? Hinnat ja valikoima ainakin on kohdallaan, enkä mitään negatiivistä ole kuullut?
- polkupyörän omistaja
Koitapa laittaa se polkupyörä päähäs ja kerro sitten kuinka hyvin näet.
Totta kai Viron rillit on suomalaiselle halpoja, mutta ei ne virolaiselle palkansaajalle enää niin halpoja olekaan. Tai, no joo, toi halpuus on tietysti suhteellista. Lähdet täältä Pohjanmaalta junalla Helsinkiin ja siitä lautalla Tallinnaan ja takaisin. Tairan ostaa lasini kumminkin Seinäjoelta.- Nimetön
Lämmöllä
-Per- - ostan kotimaasta
Nimetön kirjoitti:
Lämmöllä
-Per-Sinähän sen vertailun esitit, en minä. Itse olen kokenut optikon myymät silmälasit parhaimmaksi ja tarkoituksenmukaisimmaksi näkemisen kannalta. En tosin ole polkupyörää kokeillut, mutta näin ajatellen vaikuttaa aika epämukavalta ajatukselta. Samoin muoviämpäri, jonka hintaa myös näissä lasiasioissa usein käytetään vertailukohtana. Ei toimi, kokeiltu on.
- Nimetön
ostan kotimaasta kirjoitti:
Sinähän sen vertailun esitit, en minä. Itse olen kokenut optikon myymät silmälasit parhaimmaksi ja tarkoituksenmukaisimmaksi näkemisen kannalta. En tosin ole polkupyörää kokeillut, mutta näin ajatellen vaikuttaa aika epämukavalta ajatukselta. Samoin muoviämpäri, jonka hintaa myös näissä lasiasioissa usein käytetään vertailukohtana. Ei toimi, kokeiltu on.
...päähän. En tiedä onko Pohjanmaalla yleistäkin?
Laihialla ehkä? Jos tulee halvemmaksi.
-Per-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3955853Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit181776Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http441220- 1211043
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko97938Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47933- 56914
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133909- 45883
- 78861