Mua on aina mietityttänyt kun matkaa Baltiaan, että miten erilainen siellä on bakteerikanta? Voiko juoda vesijohtovettä? Pitääkö matkalla syödä maitohappobakteereita? Itse aika vaihtelevasti syönyt jos ollut siellä päin, mutta osaako joku tietäjä kertoa totuuden?
Tuhannet kiitokset jo etukäteen!!!
Tyhmiä kysymyksiä Latviasta...
7
2905
Vastaukset
- Riganieki
Samanlaista täällä siinä suhteessa on kuin Suomessakin. Tosin siellä Suomessa noita vesiongelmia tuntuu nykyään riittävän.
Ei tarvi mitään erityisjuttuja alkaa syödä, ja hanavettä voi juoda. Varmaan bakteerikanta on hieman erilainen. Niinhän se on lähes aina kun reissaa toiseen maahan.- Käynnyt.
Ei ole Baltiassa vielä monesti huonoa vettä tullut vastaan ja jos epäilyttää niin ainahan voi juoda olutta;)
- matkoilla mukana
ihan varmuuden vuoksi. Osmosal-oraaliliuos korvaa tavanomaisen ripulitaudin yhteydessä menetetyn veden, natriumin ja ...
- Käynnyt
matkoilla mukana kirjoitti:
ihan varmuuden vuoksi. Osmosal-oraaliliuos korvaa tavanomaisen ripulitaudin yhteydessä menetetyn veden, natriumin ja ...
"aina pullovettä
matkoilla mukana"
Tää olikin viisain vastaus kysymykseen voiko hanavetta juoda.
Oikean vastauksen näkee paikallisessa kaupassa,jos paikalliset kantaa pullotolkulla vettä kotiin ja sitä on läjäpäin tarjolla niin sitä kannattaa ostaa itsekkin.
Baltiassa vesi on yleensä moitteetonta. - 15 vuoden kokemuksella
Olen kulkenut siellä pitkään ja laajalti, ehkä liki sata kertaa työmatkoilla ja turistina.
Liekö sitten hyvää onnea vai mitä, mutta mitään terveysongelmia ei ole ollut.
- Nimetön
suurin vaar piilee punkeissa... joten
eipäs lojuilla hietikoissa ja nurmilla ilman alustaa !!! - hauskaa reissua
Tulin juuri sieltä, join pelkästään pullovettä,varmuuden vuoksi kun reissukin kesti vain 4 pv. Ruoka oli hyvää. Mutta valmistaudu siihen, että palvelua ei saa. Hauskaa reissua! (oli niin ihana kaupunki, että uudestaan pitää päästä sinne)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805