viihtyvän kovin monta asiakeskustelija.
Mutta ei aina niin paha että olisi jotain hyväkin, suomenkielen rikkaus ja asian ilmaiseminen on tosi monipuolista.
Tällä palstalle ei tunnu
3
254
Vastaukset
- Nimetön
Asiallisesti keskustelevia on tosiaan täältä vaikea löytää. Ja muutosta siihen on tuskin ikinä tulossa. Ehkä on viisainta keskustella sellaisten kanssa, jotka siihen kykenevät ja jättää vastaamatta törkyviesteihin ja muihin turhiin kommentteihin. Suomi24=törkykasa.
Ipu:lainen- puhui asiaa
mutta hänelle vastannut soiniWätys yrittää taas haastaa riitaa. Dorkaa!
- Nimetön
puhui asiaa kirjoitti:
mutta hänelle vastannut soiniWätys yrittää taas haastaa riitaa. Dorkaa!
Mitähän riidanhaastamista tuossa asiallisessa vastauksessani oli? Ihan vilpittömästi vastasin. Minulla ei ole mitään Persuja vastaan ja Ipu:laisena ei myöskään Ipu:a. Onko teillä häiriköillä jokin lukihäiriö vai eikö aivokapasiteetti riitä tajuamaan edellisen viestini sisältöä? Tai onko häiriköimisenkin aiheet loppu, kun pitää haukkua ihan asiallista vastausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693