Syöttekö?? tuorejuustoa ja majoneesiahan niissä on..onko joku kysynyt onko ne pastöroituja?
arnoldsin
6
4715
Vastaukset
Riippuu varmaan paikasta mutta täällä olevasta arnoldsista en söisi: ne ainekset lilluu siinä purkeissa ties kuinka kauan ja olen nähnyt että tekijä käyttää likaista salaattia (tarpeita ei huuhtaista edes) ja koskettelee hanskoilla muutakin kuin bagelia... kovin epähygieenistä siis. Niin ja onhan siinä tuorejuustoakin ja monesti aineksena kylmäsavulohta.
- syönyt
..oi voi.sen tonnikalaversion
- ...
tuorejuusto on ainakin täälläpäin philadelphiaa (pastöroitua) eikä sitä majoneesia ole läheskään joka bagelissa.
- tuskinpa
ne itse sitä majoneesia siellä tekee..jos on teollista niin sehän tapaa olla pastöroitua..
- ronjamiini
kyllä minä ainakin söin kaikennäköstä raskaus aikana en tietenkään joka päivä ahminu jotain lohta..itseasiassa se taisikin olla sellanen mitä en syönyt varmaan kun kerran ja tosi vähän..majoneesia meni paljon ja tuorejuustojakin jonkin verran ja 8kk sitten syntyi täysin terve 4kg tyttönen.kohtuus kaikessa mutta ei sitä syömistä tiedä muutakun itse:)
- Anonyymi
Etsin tietoa samasta aiheesta mutten löytänyt kuin näitä vanhoja keskusteluja. Itsekin muistelisin että vuosia sitten on ollut philadelphiaa ja se on pastöroitua. Nyt en löytänyt tietoja edes arnoldsin sivuilta. Kysyin tilatessani myyjältä, että mitä tuorejuustoa heillä on. Hän ei osannut sanoa ja kysyi toiselta, joka ei myöskään osannut sanoa. Hän kuitenkin osasi automaattisesti sanoa, että se ei ole pastöroitua ja kysyi riittääkö tieto. Sanoin että riittää ja jätin siis bagelistani parhaimman osuuden, tuorejuuston, pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432957Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602859- 422333
- 271805
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711589- 481566
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 361226
- 791050