voiko leobardi geggoa ruokkia tikulla jos pistää sirkan päähän ja heiluttaa tikkua .ikään kuin se saalistaisi sitä ?
leobardi gegon ruokinta
geggonen
2
506
Vastaukset
- Nanitabo-
Suosittelen pinsettejä. Jos tikku on terävä voi se satuttaa gekkoa pahasti kun se syöksyy sirkan kimppuun. Vaikka tikku ei olisikaan syvällä en menisi ottamaan riskiä.
- Mauzi
Ei missään nimessä kannata jollakin tikulla antaa. Pinseteilläkin on vaikea. Hanki sirkkapilli (jos semmoisia löytyy eläinkaupasta) kuten minulla on. Sitten jahtaat sirkkoja ja kun saat kiinni, heitä se suoraan terraan jotta gekko voi saalistaa sen itse. Ei sirkkoja (ainakaan omalla kokemuksella) saa mitenkään kiinni pinseteillä. Ne lähtee karkuun! Järki päässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210