Caddykuskin alahuuli väpätti

loistoautoilia

Osallistuimme markkinointipäällikkömme uutukaisella Cadillac BTS:llä dollarihymy tapahtumaan. Saabin alusta ja Astran moottori ei kuitenkaan vakuuttanut alan harrastajia.

Olimme kahden.

9

2691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????

Mikä BTS? Eikös se ole BLS?

• ihan yksin

Ei taida tämä väpätys huvittaa enää muita kuin kirjoittajaa.

Ihan yksin.

• sinä

kirjoittelet näitä lähes sananasta sanaan samansisältöisiä idioottikirjoituksiasi kaikkien niiden automerkkien palstoille, jotka ovat vähänkin Toyotasta poikkeavia? Viimeksi luin tuon saman kirjoituksen "väpättävine alahuulineen" ja "kahden olemiseen" Citroën-palstalla - kaksinkin versioin.

Kyllä on järkyttävää, ettei teille mielenterveyspotilaille löydy muuta hoitoa. Eihän sille Savion hullullekaan löytynyt.

• sekopää

Tämän saman sekopään kirjoituksia löytyy myös jaguar palstalta.

• jannis1
        näitä kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=alahuuli v%E4p%E4tti&conference=&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2008&ed=27&em=9&ey=2008&hpp=25

Aivan selvä demonisoitunut tapaus. Näkee vihollisia kaikkialla ja ottanut kohteekseen varmaan hänet jossain vaiheessa yliajavan Cadillac kuskin, koska potilas ei osaa kohdistaa vihaansa muihin, kuin Cadillacin omistajiin, koska Kekkonen jossain uutisfilmissä kerran nousi samaisen auton kyydistä joskus 60-luvulla. Hän vihaa Kekkosta. Pitäisi varmaan hukuttaa tämä henkilö sianpaskaan. Ja heittää hänelle pelastusrenkaaksi Caddyn vanne.

• sinä

säälittävä mielenterveyspotilas, kun postaat noita samoja sepustuksiasi kaikille vähänkin bulkkiautoista poikkeaville merkkipalstoille. Mene hoitoon! Terveyskeskuskin auttaa.

• loistoautoilia

siitä tää kaikki johtuu.

• joopacaddy

eikai markkinointipuolen junteilla cadillakkeja myydä pohjois- suomeen. menkää kaverit Snagarille. ja kaikki " sijoittelijat " : omaisuus on meressä, ettikää sieltä. terveisin Molo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe