Osallistuimme markkinointipäällikkömme uutukaisella Cadillac BTS:llä dollarihymy tapahtumaan. Saabin alusta ja Astran moottori ei kuitenkaan vakuuttanut alan harrastajia.
Olimme kahden.
Caddykuskin alahuuli väpätti
9
2683
Vastaukset
- ????????
Mikä BTS? Eikös se ole BLS?
- ihan yksin
Ei taida tämä väpätys huvittaa enää muita kuin kirjoittajaa.
Ihan yksin. - sinä
kirjoittelet näitä lähes sananasta sanaan samansisältöisiä idioottikirjoituksiasi kaikkien niiden automerkkien palstoille, jotka ovat vähänkin Toyotasta poikkeavia? Viimeksi luin tuon saman kirjoituksen "väpättävine alahuulineen" ja "kahden olemiseen" Citroën-palstalla - kaksinkin versioin.
Kyllä on järkyttävää, ettei teille mielenterveyspotilaille löydy muuta hoitoa. Eihän sille Savion hullullekaan löytynyt.- sekopää
Tämän saman sekopään kirjoituksia löytyy myös jaguar palstalta.
- näitä
sekopää kirjoitti:
Tämän saman sekopään kirjoituksia löytyy myös jaguar palstalta.
- jannis1
näitä kirjoitti:
Aivan selvä demonisoitunut tapaus. Näkee vihollisia kaikkialla ja ottanut kohteekseen varmaan hänet jossain vaiheessa yliajavan Cadillac kuskin, koska potilas ei osaa kohdistaa vihaansa muihin, kuin Cadillacin omistajiin, koska Kekkonen jossain uutisfilmissä kerran nousi samaisen auton kyydistä joskus 60-luvulla. Hän vihaa Kekkosta. Pitäisi varmaan hukuttaa tämä henkilö sianpaskaan. Ja heittää hänelle pelastusrenkaaksi Caddyn vanne.
- sinä
säälittävä mielenterveyspotilas, kun postaat noita samoja sepustuksiasi kaikille vähänkin bulkkiautoista poikkeaville merkkipalstoille. Mene hoitoon! Terveyskeskuskin auttaa.
- loistoautoilia
siitä tää kaikki johtuu.
- joopacaddy
eikai markkinointipuolen junteilla cadillakkeja myydä pohjois- suomeen. menkää kaverit Snagarille. ja kaikki " sijoittelijat " : omaisuus on meressä, ettikää sieltä. terveisin Molo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122847Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071251Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161221Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3401109- 1111033
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa401984- 86980
- 66904
- 46884
- 53871