missähän niitä ois myynnissä mikkelissä???
rollaatoreita
11
822
Vastaukset
http://www.mikkelinapuvaline.fi/
ja tietysti lainaksi antaavat, lääkärin todistuksella/lähetteellä myös sairaanhoitopiirin yhteisestä apuvälinekeskuksesta.- edullisesti
Säästötalossa oli ainakin vähänaikaa sitten.
- fghjk
niin säästyy rollattori rahat ja ylläpidätoimintakykyäsi säännöllisesti ala aktiiviseksi itsesi ja ympäristön suhteen äläkä laiskottele silloin et tartte rollia
- elliivo
Kylläpä taas tuli viisas neuvo!
Kyllä rollaattori on monelle vanhukselle juuri seväline mikä auttaa ylläpitämään kuntoa ja treenaamaan niitä raajojaan.
Kovin helppoa on nuorena huudella laiskuudesta.
Suurin osa vanhuksista on varmasti oman osansa työnteosta hoitanut.
Aikoinaan ei voinut kuvitellamiten helppoa elämä tulee monelle olemaan.
Istuu vain takapuolellaan ja on tietävinään kaikki maaliman asiat.
ps. Moni keski-ikäinen ostelee rollaattoria omille vanhemmilleen. - DFGHJKLÖ1111
elliivo kirjoitti:
Kylläpä taas tuli viisas neuvo!
Kyllä rollaattori on monelle vanhukselle juuri seväline mikä auttaa ylläpitämään kuntoa ja treenaamaan niitä raajojaan.
Kovin helppoa on nuorena huudella laiskuudesta.
Suurin osa vanhuksista on varmasti oman osansa työnteosta hoitanut.
Aikoinaan ei voinut kuvitellamiten helppoa elämä tulee monelle olemaan.
Istuu vain takapuolellaan ja on tietävinään kaikki maaliman asiat.
ps. Moni keski-ikäinen ostelee rollaattoria omille vanhemmilleen. - kgjhlh
DFGHJKLÖ1111 kirjoitti:
edellinen o kommentti on asiaa ja yhdyn siihen täysin rolli on laiskan apuvälinen ja sinänsä jonnenjoutava.
- ..........
kgjhlh kirjoitti:
edellinen o kommentti on asiaa ja yhdyn siihen täysin rolli on laiskan apuvälinen ja sinänsä jonnenjoutava.
IHME SAKKII!!TAPELKAA RAUHAS VAA!!rolli ois tulos vanhukselle..jos se noi paljo häirihtee!!!!!!!!!!ite oon terve ku mikä ja urheilen!!....ihme valittajii ootte..ette voi tietää vaik mite kuntoo pitäsitte yllä ni silti joku päivä joutusitteki turvautuu rolliin....
- järkeviä kommentteja
.......... kirjoitti:
IHME SAKKII!!TAPELKAA RAUHAS VAA!!rolli ois tulos vanhukselle..jos se noi paljo häirihtee!!!!!!!!!!ite oon terve ku mikä ja urheilen!!....ihme valittajii ootte..ette voi tietää vaik mite kuntoo pitäsitte yllä ni silti joku päivä joutusitteki turvautuu rolliin....
tyylinä, kimppuun vaan :( Mutta totta tuo kunnosta ylläpitäminen. Minunkin isoäitini joka sai rollansa avukseen kun ei enää lukuisten sairauksien varjostamana enää 86v. ikäisenä pystynyt kävelemään kaatumatta ja käymään pikku ostoksilla koska ei pystynyt enää painavia kantamaan on ollut todella kiitollinen kun voi tehdä ulkona kävelylenkkejä ja kuljettaa ostokset rollan korissa kotiin ja mikä parasta kun voimat loppuvat voi istahtaa rollan tasolle "huilaamaan" ja jatkaa matkaa kun voimat palautuu. Kunto on kohentunut ja mieli virkistynyt kun pääsee ulos kun haluaa. Aikaisemmin piti aina joku soittaa turvaksi kun lähti ulos koska verenkierto häiriöt aivoissa niin pahat muiden sairauksien lisäksi että useaan otteeseen kaatui.Kun on esim. niin huono sydän että suuria leikkauksia ei voi enää tehdä on vaan etsittävä ne apuvälineet joilla pääsee ne loppuvuodet eteenpäin, ei siinä ole mitään hävettävää. Toivottavasti löydätte rollaattorin!
- juudaksen nähnyt
niitä kutsutaan siellä tosin nissaneiksi ja bemareiksi, mutta ajavat saman asian.
- näyttää
olevan kaveri, joka käy keskustelua oman päänsä kanssa, ei siinä paljon auta, miten treenattu hänen kroppansa on, jos yläkatto vuotaa.
- olenko siis ikuinen
näyttää kirjoitti:
olevan kaveri, joka käy keskustelua oman päänsä kanssa, ei siinä paljon auta, miten treenattu hänen kroppansa on, jos yläkatto vuotaa.
hessu hopo? :)
vai peräti juudas? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483