tunteensa sinua kohtaan, muttet osaa puhua hänelle omista tunteistasi vaikka ne ovat yhtä vahvat. Jääkö se kalvamaan mieltäsi?
Ihastuksesi paljastaa
10
1568
Vastaukset
- kertoa
hänelle tunteistasi, jos hän on jo avautunut sinulle. Se jää kalvamaan ainakin hänen mieltään.
- sivuhuomiona
olis hyvä saada tietää asian todellinen laita myös siinä tapauksessa että niitä vastaavia tunteita ei ollutkaan ..
- kalvamaan
kovasti, mutta täällä ei voi olla täysin varma, kuka kirjoittaa kenelle.
Miten voisi omia toisen kirjoittamat kauniit sanat ja tunteet? Osaisin kirjoittaa jotain, mutta ketä se helpottaisi. Kuka ne tunnistaisi tai ottaisi vastaan?- jää ...
vaikka tunnustaisikin. Tunnustukset eivät sovi kaikille. pysyy paremmin kasassa, kun vaan vähän valaisee kohteelle tunteitaan. kokemuksella ; )
- ne tunteet
suoraan sanoa ja kuulla. Se jää kalvamaan kun näin taisi käydä, että ne jäi sanomatta ja kuulematta. Kahden kesken olisin halunnut ne tunteet näyttää, mutta liian myöhäistä... :(
- et soita
mulle?
- en soita
et soita kirjoitti:
mulle?
kun tiedän ettet vastaa :( Vihaat minua...
- ja vastaan
en soita kirjoitti:
heti, soita nyt
- Välittäisin
en soita kirjoitti:
vain entistäkin enemmän, jos soittaisit.
- hellanlettas sentään :):)
en soita kirjoitti:
vai vihaa...oletko ite antanut aihetta moiseen..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760