Jaa, en tiennytkään että kiki on
10
698
Vastaukset
- Kiki
Onko toi "työpaikkaa vailla" sun oikea nimsesi, tai oletkot tosiaan niin säälittävä kusipää ettet edes vakionimimerkkiä kehtaa käyttää
Toinen kysymys, luuletko tosiaan että mun kirjoituksesi romuttaisi sun, tai kenenkään muun autokoulun kartellia? oikeasti?
Kolmas kysymys, eikö olekin vittumaista kun et voi käyttää mun rekisteröimätöntä nimeä herjausviesteihin vaikka kuinka halausiait, eikö nousekin veri päähän ja verenpaine kun kirjoittaa nimimerkiksi Kiki niin tuleekin teksti Nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle- aukomaan päätä
Vai oikein olet hakenut tullimiehen paikkaa Viking Lineltä, jotta pääset aukomaan päätäsi toisille, aivan viattomille ihmisille? Mä kyllä olen aina luullut, että sä olet ihan vain sähköasentaja, ja olet puhunut sen alan firmasta joskus jollakin tavalla.
- Kiki
aukomaan päätä kirjoitti:
Vai oikein olet hakenut tullimiehen paikkaa Viking Lineltä, jotta pääset aukomaan päätäsi toisille, aivan viattomille ihmisille? Mä kyllä olen aina luullut, että sä olet ihan vain sähköasentaja, ja olet puhunut sen alan firmasta joskus jollakin tavalla.
Että vikingline tai siljaline tai mikään muukaan laivayhtiö ei palkkaa tullimiehiä, tulli on ihan oma firmansa...
Mut sähkömiehethän ovat tunnetusti miehiä - aukomaan päätä
Kiki kirjoitti:
Että vikingline tai siljaline tai mikään muukaan laivayhtiö ei palkkaa tullimiehiä, tulli on ihan oma firmansa...
Mut sähkömiehethän ovat tunnetusti miehiä"Olin työhaastattelussa Viking Linelle tullimieheksi"
Noin sanot siinä yhdessä viestissä, minkä olet kirjoittanut, ja toinen henkilö on tänne linkittänyt! Mietippäs vähän tarkemmin mitä kirjoitat, niin ei tarvitse jälkeenpäin ruveta täällä korjailemaan samoja asioita, koska puhuit itsesi pussiin!
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=2000000000000017&conference=1500000000000156&posting=22000000036055183 - Kiki
"Olin työhaastattelussa Viking Linelle tullimieheksi"
Noin sanot siinä yhdessä viestissä, minkä olet kirjoittanut, ja toinen henkilö on tänne linkittänyt! Mietippäs vähän tarkemmin mitä kirjoitat, niin ei tarvitse jälkeenpäin ruveta täällä korjailemaan samoja asioita, koska puhuit itsesi pussiin!
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=2000000000000017&conference=1500000000000156&posting=22000000036055183Hyvin varmaan sinä sen kirjoitit, etkä osannut edes käyttää mun rekisteröimätöntä nimimerkkiä Kiki vaan käytit nimeä Kíki joka näyttää vähän samalta, älä siis koita tehdä tommosta, jos et osaa :)
- aukomaan päätä
Kiki kirjoitti:
Hyvin varmaan sinä sen kirjoitit, etkä osannut edes käyttää mun rekisteröimätöntä nimimerkkiä Kiki vaan käytit nimeä Kíki joka näyttää vähän samalta, älä siis koita tehdä tommosta, jos et osaa :)
Laitappas vähän vakuuttavampia todisteita kehiin, ennenkuin tollasia menet väittämään :)
- Kiki
Laitappas vähän vakuuttavampia todisteita kehiin, ennenkuin tollasia menet väittämään :)
Mene sinä vaikkapa opettelemaan sen työpaikkasi tulostimen käyttöä, että saat tulostettua näyteikkunaan hinnaston, kuten LAKI vaatii, ja kun hinnasto on saatu tulostettua, niin voitkin vaikkapa mennä lyhyelle WEB-kurssille, niin ehkä jo vuonna 2010 osaa käyttää mun nimeä, ja muita rekisteröityjä :)
- Kiki
Ei tässä nimimerkin käytössä ole mitään epäselvää?
- Kiki
Kiki kirjoitti:
Ei tässä nimimerkin käytössä ole mitään epäselvää?
Muuten vaan tuntuu olevan erittäin haluttu, mutta tosin huonolla menestyxellä :)
Total reps :D Vai että tullimieheksi vikinglinelle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse574408Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky953675Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1023292Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.171869Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801108- 81783
- 44781
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.103780Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä22754