Olen päässyt C-luokan Mercedes-Benz 4Maticin kyytiin ja täytyy myöntää,että jos Lexus IS pääsee ajo-ominaisuuksissa,ohjaamon hiljaisuudessa jne... samalle tasolle,niin hyvä on!.
Mutta,epäilen ettei pääse?.Sisätiloissa NÄKYY arvokkuus!.
Kyllä Mercedes-Benz osaa!.
24
1475
Vastaukset
- ei epäile
Jotkut tietää. C-sarjan sisätiloissa näkyy säästö. Kojelaudan täytyy olla samalla sarjanumerolla alivalmistajan järjestelmässä kuin Opel Astrassa. Lisäksi Mersulla on edelleen ruosteongelmia, ja ennen kaikkea tuo C-sarjalainen on hirvittävän ruma! Ei ihan niin ruma kuin 3-sarjan BMW, mutta ei kaukana olla.
Mitenkäs muuten kyytiin pääsy kertoo sulle mitään auton ajo-ominaisuuksista? Oottele ihan rauhassa muutama vuosi ja kunhan sulla on ajokortti niin ota asiaan kantaa vasta sitten.- ei sille voi
mitään. Tuulilasin testissä oli kolme vuotta vanha Lexus ja se oli melkoisen ruosteessa. "Lexuksen ruosteenesto on retuperällä" todettiin.
Mersulla ei ole mitään ongelmia C-sarjassa. Ja onhan se aivan huikean paljon hienompi auto kuin Lexus, jota ei erota halvoista korealaisista. - mang99
ei sille voi kirjoitti:
mitään. Tuulilasin testissä oli kolme vuotta vanha Lexus ja se oli melkoisen ruosteessa. "Lexuksen ruosteenesto on retuperällä" todettiin.
Mersulla ei ole mitään ongelmia C-sarjassa. Ja onhan se aivan huikean paljon hienompi auto kuin Lexus, jota ei erota halvoista korealaisista.Ei ole olemassakaan mitään tuollaista testiä. Usassa ja Arabimaissa ym. missä ne rikkaat on ei paljon c mersuja näe. Lexuksia sitäkin enemmän...
- henry
ei sille voi kirjoitti:
mitään. Tuulilasin testissä oli kolme vuotta vanha Lexus ja se oli melkoisen ruosteessa. "Lexuksen ruosteenesto on retuperällä" todettiin.
Mersulla ei ole mitään ongelmia C-sarjassa. Ja onhan se aivan huikean paljon hienompi auto kuin Lexus, jota ei erota halvoista korealaisista.sen voi jo mattkustajana todeta että miten hiljainen ohjaamo on ja että kuinka tasaisesti kulkee!.
- kkyy
henry kirjoitti:
sen voi jo mattkustajana todeta että miten hiljainen ohjaamo on ja että kuinka tasaisesti kulkee!.
ensimmäistä kertaa elämässäsi.
- käytettyjä
mang99 kirjoitti:
Ei ole olemassakaan mitään tuollaista testiä. Usassa ja Arabimaissa ym. missä ne rikkaat on ei paljon c mersuja näe. Lexuksia sitäkin enemmän...
autoja koskevassa Tuulilasin numerossa oli koeajossa kolme vuotta vanha Lexus. "Tukivarret ovat rankasti ruosteessa".
Arabimaissa Lexusta ei arvosteta lainkaan, eikä hirveästi missään. - c mese
käytettyjä kirjoitti:
autoja koskevassa Tuulilasin numerossa oli koeajossa kolme vuotta vanha Lexus. "Tukivarret ovat rankasti ruosteessa".
Arabimaissa Lexusta ei arvosteta lainkaan, eikä hirveästi missään.ruosteen ja korroosion -suojaukselta??.
Mersuissa nämä asiat ovat kunnossa ja vielä kori on täysin sinkitty!.
Miten on Lexus LS-malleissa?. - ruosteensuojaus
c mese kirjoitti:
ruosteen ja korroosion -suojaukselta??.
Mersuissa nämä asiat ovat kunnossa ja vielä kori on täysin sinkitty!.
Miten on Lexus LS-malleissa?.maksaa eikä Toyota halua panostaa. Myös tietotaito puuttuu Toyotalta. Lexusta myydään vähän näihin maihin joissa on vaikeat olosuhteet (Eurooppa, Skandinavia).
- Mersu ei
ruosteensuojaus kirjoitti:
maksaa eikä Toyota halua panostaa. Myös tietotaito puuttuu Toyotalta. Lexusta myydään vähän näihin maihin joissa on vaikeat olosuhteet (Eurooppa, Skandinavia).
Mersu on viimeisen kymmenen vuoden aikana käynyt läpi monta todella pahaa ruosteongelmajuttua. Ongelmat ovat ulottuneet A-sarjasta ainakin E-sarjaan asti, S-sarjasta en tiedä kun se on sen verran marginaalitapaus. Tietoa viimeisimmästä mm. täällä:
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=151926
En ole edelleenkään eläessäni nähnyt ruosteista Lexusta, mutta ruosteisia mersuja sen sijaan vaikka kuinka. - tosi fantsu
ei sille voi kirjoitti:
mitään. Tuulilasin testissä oli kolme vuotta vanha Lexus ja se oli melkoisen ruosteessa. "Lexuksen ruosteenesto on retuperällä" todettiin.
Mersulla ei ole mitään ongelmia C-sarjassa. Ja onhan se aivan huikean paljon hienompi auto kuin Lexus, jota ei erota halvoista korealaisista.Oo, hiano mersu!!! Todelliset automiehet taas vauhdissa. Mersun erottaa Opelista siitä, että se ruostuu aiemmin ja maksaa tuplasti.
- panosta
Mersu ei kirjoitti:
Mersu on viimeisen kymmenen vuoden aikana käynyt läpi monta todella pahaa ruosteongelmajuttua. Ongelmat ovat ulottuneet A-sarjasta ainakin E-sarjaan asti, S-sarjasta en tiedä kun se on sen verran marginaalitapaus. Tietoa viimeisimmästä mm. täällä:
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=151926
En ole edelleenkään eläessäni nähnyt ruosteista Lexusta, mutta ruosteisia mersuja sen sijaan vaikka kuinka.LAINKAAN ruostesuojaukseen. Mersulla oli nyt pienissä malleissa ongelmia, Lexuksissa on kaikissa.
Taitaa Lexuksen pelti olla ihan samaa ohutta kuin Tojossa.
Tuulilasin testaama Lexuskin oli ruosteessa.
Turha auto muutenkin. - 450000tuhatta!!
panosta kirjoitti:
LAINKAAN ruostesuojaukseen. Mersulla oli nyt pienissä malleissa ongelmia, Lexuksissa on kaikissa.
Taitaa Lexuksen pelti olla ihan samaa ohutta kuin Tojossa.
Tuulilasin testaama Lexuskin oli ruosteessa.
Turha auto muutenkin.Saksassa on havaittu, että uusien A- ja B-Mersujen ovet ja luukut ruostuvat valmistusvirheen takia ennen aikojaan. Ongelma koskee noin 445 000 autoa
- turhaa
panosta kirjoitti:
LAINKAAN ruostesuojaukseen. Mersulla oli nyt pienissä malleissa ongelmia, Lexuksissa on kaikissa.
Taitaa Lexuksen pelti olla ihan samaa ohutta kuin Tojossa.
Tuulilasin testaama Lexuskin oli ruosteessa.
Turha auto muutenkin.Esimerkiksi sun kommentit.
- Pikku-Mersut
450000tuhatta!! kirjoitti:
Saksassa on havaittu, että uusien A- ja B-Mersujen ovet ja luukut ruostuvat valmistusvirheen takia ennen aikojaan. Ongelma koskee noin 445 000 autoa
isommissa ei ongelmaa. Toyota taas ei tee mitään tuon Lexuksen ruosteongelman hyväksi.
- isommissakin
Pikku-Mersut kirjoitti:
isommissa ei ongelmaa. Toyota taas ei tee mitään tuon Lexuksen ruosteongelman hyväksi.
E-sarjalainen on kaikkein pahiten tuosta mersun ruosteongelmataaperruksesta kärsinyt. Viime vuosina markkinoilla on ollut kolme merkkiä, joilla on ollut todellisia ongelmia ruosteen kanssa: Ford, Mazda ja Mercedes-Benz.
- kittivika
isommissakin kirjoitti:
E-sarjalainen on kaikkein pahiten tuosta mersun ruosteongelmataaperruksesta kärsinyt. Viime vuosina markkinoilla on ollut kolme merkkiä, joilla on ollut todellisia ongelmia ruosteen kanssa: Ford, Mazda ja Mercedes-Benz.
kuten Fordissakin. Asiat on kuitenkin korjattu. Toyota ei sensijaan korjanne Lexuksen ruostuvuutta.
- korjata
kittivika kirjoitti:
kuten Fordissakin. Asiat on kuitenkin korjattu. Toyota ei sensijaan korjanne Lexuksen ruostuvuutta.
kun ei ole vikaa. Mersuhan on selvästikin korjannut ongelman tosi hyvin, kun vasta kuukausi takaperin Tuulilasi uutisoi uudesta satsista viallisia autoja.
- rankasti
korjata kirjoitti:
kun ei ole vikaa. Mersuhan on selvästikin korjannut ongelman tosi hyvin, kun vasta kuukausi takaperin Tuulilasi uutisoi uudesta satsista viallisia autoja.
kun korin sinkitys on puutteellinen. PikkuMersuissa on jotain ruostevikaa mutta ne korjataan.
En usko Toyotan pistävän Lexuksen ruosteenestoa kuntoon. - tarvitse
rankasti kirjoitti:
kun korin sinkitys on puutteellinen. PikkuMersuissa on jotain ruostevikaa mutta ne korjataan.
En usko Toyotan pistävän Lexuksen ruosteenestoa kuntoon.laittaa kuntoon, kun se on jo. Edes Corolla ei ruostu nykyisin, Lexuksesta puhumattakaan. Laitatko edes yhden linkin juttuun, jossa sanotaan viiden sadan tuhannen Lexuksen tai edes Toyotan kärsivän ruosteongelmista? Et tietenkään. Kunhan toistelet omia kuvitelmiasi.
Mersun ruosteongelmista pahin on muuten edelleenkin E-sarjassa. Sekään ei muuksi muutu, vaikka kuinka monta kertaa toistelet tuota pikkumersu-mantraa. - samoin Corolla
tarvitse kirjoitti:
laittaa kuntoon, kun se on jo. Edes Corolla ei ruostu nykyisin, Lexuksesta puhumattakaan. Laitatko edes yhden linkin juttuun, jossa sanotaan viiden sadan tuhannen Lexuksen tai edes Toyotan kärsivän ruosteongelmista? Et tietenkään. Kunhan toistelet omia kuvitelmiasi.
Mersun ruosteongelmista pahin on muuten edelleenkin E-sarjassa. Sekään ei muuksi muutu, vaikka kuinka monta kertaa toistelet tuota pikkumersu-mantraa.Lexuksen ruostumisesta voit lukea Tuulilasin Turbo -julkaisusta. "Lexuksen ruostenesto on retuperällä" sanottiin. Corollan ruosteenestosta voit lukea TM:n ruostetestistä.
Mersun E-sarjassa oli ruosteongelma mutta ei ole enää. Isommissa ei edes ollut.
Toyota ei vaan korjaa tuota Lexuksen ruosteongelmaa Euroopan vähäisen myynnin vuoksi. Lisäksi tietotaito puuttuu ja kunnollinen ruosteenesto maksaa. - niin...
samoin Corolla kirjoitti:
Lexuksen ruostumisesta voit lukea Tuulilasin Turbo -julkaisusta. "Lexuksen ruostenesto on retuperällä" sanottiin. Corollan ruosteenestosta voit lukea TM:n ruostetestistä.
Mersun E-sarjassa oli ruosteongelma mutta ei ole enää. Isommissa ei edes ollut.
Toyota ei vaan korjaa tuota Lexuksen ruosteongelmaa Euroopan vähäisen myynnin vuoksi. Lisäksi tietotaito puuttuu ja kunnollinen ruosteenesto maksaa.maksaa myöskin itse auto -eli jos auto maksaa yli 50.000-100.000euroa niin kyllä siltä myöskin silloin odotetaan myöskin mm.KUNNOLLISTA ruosteensuojausta!.Maksoi mitä maksoi!.
- samoin Ford
samoin Corolla kirjoitti:
Lexuksen ruostumisesta voit lukea Tuulilasin Turbo -julkaisusta. "Lexuksen ruostenesto on retuperällä" sanottiin. Corollan ruosteenestosta voit lukea TM:n ruostetestistä.
Mersun E-sarjassa oli ruosteongelma mutta ei ole enää. Isommissa ei edes ollut.
Toyota ei vaan korjaa tuota Lexuksen ruosteongelmaa Euroopan vähäisen myynnin vuoksi. Lisäksi tietotaito puuttuu ja kunnollinen ruosteenesto maksaa.Corolla on ruostumistilastojen keskikastia, jopa hieman keskivertoa parempi. Lexus on luonnollisesti tässäkin asiassa Toyotaa parempi.
Vai että ei ole E-sarjaa suuremmissa mersuissa ruosteongelmia ollut. Sepä lohdullista tietoa. Ei vaan taida pahemmin liikuttaa useimpia meistä.
Toyota on korjannut omat ruosteongelmansa jo kymmenisen vuotta sitten. Lexuksen ruosteongelmasta ei edelleenkään ole muuta merkkiä kuin jankuttamasi käytetyn auton "koeajo" joskus vuosia sitten. Jos käytetystä autosta löytyy pintaruostetta, niin se ei ole uutinen. Jos koko mallisarja ruostuu takaisinkutsuihin ja takuukorjauksiin pakottavassa määrin kuten Mersun, Fordin ja Mazdan tapauksessa viime aikoina, se on uutinen.
Ihan muuten tiedoksesi: metallien korroosio ei ole Eurooppaan rajoittunut ilmiö, vaan varsin universaali kemikaalis-fysikaalinen reaktio. Esiintyy siis myös mm. Japanissa.
- Lexus LS-malleista PUUTTUU!!.
Vakiovarusteena on niin ikään Dynamic Damping Control ja Dynamic Driving Control iskunvaimennus- ja ajotapavalintajärjestelmät.Kuljettaja voi nappia painamalla valita valmiiksi lasketun ohjelman,joka säätää iskunvaimennuksen,vaihteiden vaihtovälin sekä ohjauksen halutulle tasolle!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875