PerusSuomalaisten Nuorten valtakunnallinen monikulttuuripäivä(Moku-päivä)järjestetään Turun kulttuurikeskuksen harmaassa huoneessa lauantaina 19.07.klo 12.00 alkaen.(Osoite Vanha Suurtori)
TERVETULOA (myös OLA).Lauantain tapahtuma on avoin kaikille kiinnostuneille,eikä tapahtumaan tarvitse ilmoittautua.
Esiintyjinä ja panelisteina toimivat:Maria Lohela(Turku),Teemu Lahtinen (Helsinki),Freddy Van Wonterghem(Kotka)Jussi Halla-aho(Helsinki),Ahmed Al Chibib(demarinuoret Turku)Wali Hasshi(näyttelijä,kirjailija Turku)
Monikulttuuripäivä
43
1608
Vastaukset
- ei edes
perussuomalaiset nuoret uskalla omalla nimellä markkinoida tapahtumiaan. Ajattelitteko kentie asettaa on nimimerkeistä koostuvan ehdokaslistan seuraaviin vaaleihi?
- VARMASTI
Jos vain ehtii tutkintapyyntöjen välissä ja eikös se Turun poliisilaitos ole siinä lähellä?
- ...
Ei taida olla uskaltamisesta kyse. Tuolta kyllä löytyy lisää tietoa, jos sitä kaipaat: http://www.ps-nuoret.net//content/view/123/71/
Tällä palstalla on nyt ylipäänsä aivan turha lähteä makkinoimaan yhtään mitään. Kansakunnan vessanseinä ja vitsi koko palsta. :) - Nuoriin
VARMASTI kirjoitti:
Jos vain ehtii tutkintapyyntöjen välissä ja eikös se Turun poliisilaitos ole siinä lähellä?
Laitoin ilmoituksen persulehdestä suoraan sillä itse tapahtuma ja aihe on mielenkiintoinen.
Pitääkää P-S nuoret sitten pintanne!
PERSUVAARI. - joku kertoo tai kirjoittaa
tänne jotain perussuomalaisista niin hänen pitää jo ilmoittaa oma nimensä,täytyykö lehdissäkin jo ilmoittajan laittaa nimensä siihen tai onko jo niin että pelkästään uutisissa,lehdissä tai täällä nimeltä mainitut voivat ilmoituksia antaa vain he itse joka siinä mainitaan.
Täytyykö myös muilla palstoilla ilmoituksia laittavien mainita omanimensä,eikä esimerkiksi nimimerkki käy,en ole montaakaan omalla nimellä esiintyvää nähnyt missään palstalla,erikoisia velvollisuuksia täällä täytyy olla Perussuomalaisilla erikseen?
PS:Mikä se mahtaa olla sinun oikea nimi? - Mihin kehitysapu
... kirjoitti:
Ei taida olla uskaltamisesta kyse. Tuolta kyllä löytyy lisää tietoa, jos sitä kaipaat: http://www.ps-nuoret.net//content/view/123/71/
Tällä palstalla on nyt ylipäänsä aivan turha lähteä makkinoimaan yhtään mitään. Kansakunnan vessanseinä ja vitsi koko palsta. :)katoaa ja miksi siitä hyötyvät eniten SUOMALAISET verkoittuneet hyysärijärjestöt?
Freddy tietää ja toivottavasti ottaa asian pöydälle.
Kehitysapu maksetaan bruttokansantuotteesta ja se maksetaan suurelta osin Mamu-bisneksen pyörittämiseksi.
Näin elätetään kaikenmaailman virkamiehiä ja mamuilijoita jotka eivät kunnon töihin haluakkaan.
Koko touhu on BISNESTÄ!!!! - Suomi ja Irlanti
joku kertoo tai kirjoittaa kirjoitti:
tänne jotain perussuomalaisista niin hänen pitää jo ilmoittaa oma nimensä,täytyykö lehdissäkin jo ilmoittajan laittaa nimensä siihen tai onko jo niin että pelkästään uutisissa,lehdissä tai täällä nimeltä mainitut voivat ilmoituksia antaa vain he itse joka siinä mainitaan.
Täytyykö myös muilla palstoilla ilmoituksia laittavien mainita omanimensä,eikä esimerkiksi nimimerkki käy,en ole montaakaan omalla nimellä esiintyvää nähnyt missään palstalla,erikoisia velvollisuuksia täällä täytyy olla Perussuomalaisilla erikseen?
PS:Mikä se mahtaa olla sinun oikea nimi?Ovat EU maista vähiten Islamisoituneita 0,8% kun esim.Ranskassa sama luku väestöstä on 8%.
Kun tarkastellaan Unionin ulkopuolisia maita Venäjä on erityisen hankala tapaus ja arviot muslimien määrästä vaihtelevat todella rajusti 14-24 miljoonaan.
Euroopassa vapaus ajatella,kirjoittaa ja jopa lukea on selkeästi uhattuna.
Sananvapaus on vaarassa romahtaa Lähi-Idän tasolle.
Sekä islamistit että EU-maiden hallitukset pyrkivät vaientamaan islamin arvostelijat.
Murha tai terrori-isku vuoden parin välein pitää kyllä arvostelevat kansalaiset hiljaisena.
Eurooppa laskeutuu hiljaa Islamilaisten maiden tasolle.
Eu on liikeyritys ja rahalla ei ole kotia tai uskontoa siksi kansallisvaltiot halutaan ajaa alas.
Hyväuskoiset hölmöt ja hyysärit tekevät sen puolestanne. - menee yli 10%
Suomi ja Irlanti kirjoitti:
Ovat EU maista vähiten Islamisoituneita 0,8% kun esim.Ranskassa sama luku väestöstä on 8%.
Kun tarkastellaan Unionin ulkopuolisia maita Venäjä on erityisen hankala tapaus ja arviot muslimien määrästä vaihtelevat todella rajusti 14-24 miljoonaan.
Sekä islamistit että EU-maiden hallitukset pyrkivät vaientamaan islamin arvostelijat.
Murha tai terrori-isku vuoden parin välein pitää kyllä arvostelevat kansalaiset hiljaisena.
Eu on liikeyritys ja rahalla ei ole kotia tai uskontoa siksi kansallisvaltiot halutaan ajaa alas.
Hyväuskoiset hölmöt ja hyysärit tekevät sen puolestanne.EI tarvita suurempaa ryhmää jotta voidaan vaikuttaa asioihin väkivallaan avulla.
On laskettu että Leninillä ja Stalinilla oli korkeimmillaankin tukenaan vain 7% Neuvostoliiton väestöstä.
Eurooppalaiset ovat jo antaneet periksi,koska ovat menettäneet uskon itseensä ja omaan kulttuuriinsa.
Samaan aikaan muslimien siirtokunnat Eurooppalaisissa kaupungeissa kasvavat ja Islamia levitetään yhä julkeammin.
EURABIA - jotka täällä
Suomi ja Irlanti kirjoitti:
Ovat EU maista vähiten Islamisoituneita 0,8% kun esim.Ranskassa sama luku väestöstä on 8%.
Hyväuskoiset hölmöt ja hyysärit tekevät sen puolestanne.yrittävät vaientaa muita, olette te housuihinne ruikkivat nettinatsit.
- Kävi kurkkimassa tuolla
muilla palstoilla jo oli monesta poliitikosta ja puolueen ihmisistä juttuja,uutisia ja ilmoituksia ja arvaas mitä,kukaan ei uutisoinut,ilmoittanut tai kertonut juttuja omalla nimellä joissain oli jotain nimiä mutta ainuttakaan ei oltu laadittu omalla nimellä.
Miten tämä on mahdollista onko Suomi24 antanut jotkun erityisohjeen tai säännön tänne Perussuomalaisten palstalle että täällä saa kirjoittaa vain omalla nimellä :)) - PÄTEVÄ
menee yli 10% kirjoitti:
EI tarvita suurempaa ryhmää jotta voidaan vaikuttaa asioihin väkivallaan avulla.
On laskettu että Leninillä ja Stalinilla oli korkeimmillaankin tukenaan vain 7% Neuvostoliiton väestöstä.
Eurooppalaiset ovat jo antaneet periksi,koska ovat menettäneet uskon itseensä ja omaan kulttuuriinsa.
Samaan aikaan muslimien siirtokunnat Eurooppalaisissa kaupungeissa kasvavat ja Islamia levitetään yhä julkeammin.
EURABIAVomakastahtoinen nuori politiikko jolle soisin menestystä tulevaisuudessa Suomalaisten puolustajana.
Hän pitää yhteisesti sovituista kansallisista arvoista kiinni.
Se on tänä päivänä harvinaista herkkua tuon kaiken monikulttuuri sekoilun keskellä.
TSEMMPIÄ TURKUUN... - toimintakalenteri
... kirjoitti:
Tällä palstalla on nyt ylipäänsä aivan turha lähteä makkinoimaan yhtään mitään. Kansakunnan vessanseinä ja vitsi koko palsta. :)ja lähes yhtä tapahtumaköyhä kuin puolueella, jolla ei ollut yli vuoteen kalenterissaan YHTÄÄN tapahtumaa. Huh huh!
- aiemmin
VARMASTI kirjoitti:
, kun kirjoitti ettei tule.
VARMASTI kirjoitti:
paikalle, kuten olen aikaisemmin maininnut, kun olen matkoilla. Olen vähän pohdiskellut ja taidankin järjestää persupojille paikanpäällä kunnon selkäsaunat. Onko muuten Halla-Aholla ja muilla sivareilla aseistuksena ritsat Turun reisulla, vaiko oikein jousipyssyt sotanmies Honkajoen tapaan?
- revippä siitä!
Olavi_Mäenpää kirjoitti:
paikalle, kuten olen aikaisemmin maininnut, kun olen matkoilla. Olen vähän pohdiskellut ja taidankin järjestää persupojille paikanpäällä kunnon selkäsaunat. Onko muuten Halla-Aholla ja muilla sivareilla aseistuksena ritsat Turun reisulla, vaiko oikein jousipyssyt sotanmies Honkajoen tapaan?
Halla-ahon Hiirimatoista ja t-paidoista on väsätty pikkuhousun suojat, vaikka poikia pelottaisikin, se ei näy päälle! Sitä paitsi ei hetikään niin pelota kun sinä kerran olet poissa!
- siellä Turussa
jotka täällä kirjoitti:
yrittävät vaientaa muita, olette te housuihinne ruikkivat nettinatsit.
Tiedän pari puuteriperseistä kiinnostunutta homppelia? keu keu keuh
- NStelroyy
Olavi_Mäenpää kirjoitti:
"Olen vähän pohdiskellut ja taidankin järjestää.."
Oletko pohtinut myös sitä, että sitoisit itsesi partakarvoistasi Abdullah Tammen persekarvoihin? Mihin kehitysapu kirjoitti:
katoaa ja miksi siitä hyötyvät eniten SUOMALAISET verkoittuneet hyysärijärjestöt?
Freddy tietää ja toivottavasti ottaa asian pöydälle.
Kehitysapu maksetaan bruttokansantuotteesta ja se maksetaan suurelta osin Mamu-bisneksen pyörittämiseksi.
Näin elätetään kaikenmaailman virkamiehiä ja mamuilijoita jotka eivät kunnon töihin haluakkaan.
Koko touhu on BISNESTÄ!!!!pakolaisvastaanotosta aiheutuviin menoihin 13,9 m euroa. Tätä ei tulisi laskea kestävän kehityksen tukemiseksi
EU:n kehitysyhteistyöbudjettiin (70,2 m euroa)
hallintomenoihin (UM) (23,5 m euroa)
kansainvälisille järjestöille (15,4 m euroa)
muihin kuluihin (16,9 m euroa)
- SLAVOFIILI
MESTARI menee vaaroja uhmaten Turkuun vaikka siellä MESTARIN omien kirjoituksien mukaan on sotatila! Ei armeija yksin tee miestä, riittää kun on luja visio tästä päivästä ja ennen kaikkea tulevaisuudesta! SUOMI-VENÄJÄ: YHTEINEN ASIAMME!
- laittaa linkin
missä "mestari" on näin sanonut, muussa tapauksessa kannattaa olla laittamatta sanomisia toisten suuhun!
- Kannustamaan!!
laittaa linkin kirjoitti:
missä "mestari" on näin sanonut, muussa tapauksessa kannattaa olla laittamatta sanomisia toisten suuhun!
Terveiset täältä Tampereelta.Joukko P-S:N nuoria!!
- Sepikin kanssanne?
Kannustamaan!! kirjoitti:
Olis hauska jos porukassa olisi oikea vapaustaistelija ikonikin.TURKULAINEN
- toisten
laittaa linkin kirjoitti:
suuhun laittaminen ole MESTARIN yksinoikeus
http://www.halla-aho.com/scripta/
etsi itse tuolta. - persukikka
Kannustamaan!! kirjoitti:
Persuis on tosi ihqui nuornatsei! Onks varmalla SS-vaatteet päällä Turuus? IIK ihqua!
- Sepi tulee,,,
Sepikin kanssanne? kirjoitti:
Olis hauska jos porukassa olisi oikea vapaustaistelija ikonikin.TURKULAINEN
Vanginpuvussa pitämään isänmaallisen, kansallishenkeä nostattavan puheen!
Sieg Heil! - Hakaristilippuun
toisten kirjoitti:
etsi itse tuolta.Kääriytyneenä kynttilän valossa kanssani Turussa?ANU
- Heh heh heee..
toisten kirjoitti:
etsi itse tuolta.Esittää sellaista mitä väität kas kun et linkittänyt Google.com "etsi itse tuolta".
Minä jään myös odottamaan sinunlta sitä juttua ja jos et pysty sellaista esittää olet valepukki,sanojen syöttäjä toisten suuhun. - Hyökkäysaallolla
Hakaristilippuun kirjoitti:
Kääriytyneenä kynttilän valossa kanssani Turussa?ANU
On kaksi tärkeää painopistettä maahanmuutto ja terrorismi.
- Saatavissa
Heh heh heee.. kirjoitti:
Esittää sellaista mitä väität kas kun et linkittänyt Google.com "etsi itse tuolta".
Minä jään myös odottamaan sinunlta sitä juttua ja jos et pysty sellaista esittää olet valepukki,sanojen syöttäjä toisten suuhun.Ketään entistä muslimia kuten somalialainen Ayaan Hirsi-Ali?
- sen puolen
Hakaristilippuun kirjoitti:
Kääriytyneenä kynttilän valossa kanssani Turussa?ANU
ja vielä rautasaappaat jalassa. Nuornatsithan ovat lähinnä taipuvaisia homppelihommiin?
- Vanha suurtori
Saatavissa kirjoitti:
Ketään entistä muslimia kuten somalialainen Ayaan Hirsi-Ali?
tunnettu myös nimellä puutori?
Neuvosta kiittäen. - Heh heh heee..
Saatavissa kirjoitti:
Ketään entistä muslimia kuten somalialainen Ayaan Hirsi-Ali?
valepukki ja sanojen toisten suuhun työntäjä joka yrittää keplotella valheista valehtelemalla lisää ja muuttamalla puheen aihetta.
- missään puhuta
toisten kirjoitti:
etsi itse tuolta.Turussa käytävästä sisällissodasta, mielikuvituksesi on taas tehnyt tepposet, no sitä se avohoito teettää.
- sinä pelkäät!
Esittää sellaista mitä väität kas kun et linkittänyt Google.com "etsi itse tuolta".
Minä jään myös odottamaan sinunlta sitä juttua ja jos et pysty sellaista esittää olet valepukki,sanojen syöttäjä toisten suuhun.ehtii sensuroida omia tekstejään enemmän kuin 10 fiksua viitsii lukea.
- Raju kannatuksen kasvu
missään puhuta kirjoitti:
Turussa käytävästä sisällissodasta, mielikuvituksesi on taas tehnyt tepposet, no sitä se avohoito teettää.
On meille kaikille iloinen yllätys joka nähtiin jo Tampereen kokouksessa ja jatkuu Turussa.
Varmaa että sen kasvu on suurinta vaikka kaikki maan rekistöröidyt puolueet huomioitaisiin.
Siinä ON tulevaisuus.
P-S:n kannattaja isä mallia -58 Pirkkala - Heh heh heee..
sinä pelkäät! kirjoitti:
ehtii sensuroida omia tekstejään enemmän kuin 10 fiksua viitsii lukea.
Eikä minulla ole mitään mahdollista toisten blogien tekstejä sensuroida,vippaa sinulla nyt melko pahasti.
Vastaisit nyt ihan rehellisesti valehtelitko vai näetkö ja kuulet harhoja? - saatanan
Eikä minulla ole mitään mahdollista toisten blogien tekstejä sensuroida,vippaa sinulla nyt melko pahasti.
Vastaisit nyt ihan rehellisesti valehtelitko vai näetkö ja kuulet harhoja?tyhmä, vai tekeydytkö vain?
- Heh heh heee..
saatanan kirjoitti:
tyhmä, vai tekeydytkö vain?
-Mitä minä pelkään?
-Valehtelitko vai näitkä näkyjä ja kuulit harhota?
Ihan helppoja yksinkertaisia kysymyksiä joihin pikkulapsi myös pystyy vastaamaa.
- Pate Pansio
Kun teitä kuitenkin pelottaa niin perkeleesti, kun siellä Turussa on niitä mustia ja sitten vielä se kauhea Ola(!), niin annanpa hyvän vinkin:
MESTARIN hiirimaton päälle kun pyöräyttää pari MESTARIN maanmainiota t-paitaa, saa mainion pikkuhoususuojan! Vaikka Ola tai musta kävelisi vastaan ja virtsa ja P-ska valuu alle, ei näy heti päälle!- Perusnuoria?
Kakx likkaa Päijät-Häme.
- Suuri pieni mies
Perusnuoria? kirjoitti:
Kakx likkaa Päijät-Häme.
Värjätyllä parralla on pelkkä vitsi.KEHARI
- SVERIGEDEMOKRAATEISSA
Suuri pieni mies kirjoitti:
Värjätyllä parralla on pelkkä vitsi.KEHARI
Myös paljon suomenkielisiä onko heitä kutsuttu Turkuun?
Eikö olisi korkea aika aloittaa yhteistyö Åbossa? - persunuoria
SVERIGEDEMOKRAATEISSA kirjoitti:
Myös paljon suomenkielisiä onko heitä kutsuttu Turkuun?
Eikö olisi korkea aika aloittaa yhteistyö Åbossa?yhteistyöstä Norjan ja Ruotsin nuorten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485