Anna sanoo olevansa ennemmin

live- kuin levyartisti

josta asiasta minä, yleisön edudtajana, olen kyllä vahvasti eri mieltä.Live-esityksissä hän heiluu kuin heinämies eikä laulukaan ole lainkaan sitä tasoa, mitä levyiltä on tottunut kuulemaan.Minun on ainakin parempi olla menemättä keikalle, tai diggailu loppuu kokonaan.

19

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velehtelmassa

      Valehtelet. Anna ei ole sanonut noin. Taidat olla melkoisen katkera kun sinun pitää jatkaa vaikka olet jo tuhat kertaa jäänyt kiinni valeistasi.

      • MIKSIMIKSI

        Musta tää on niin kumma juttu.
        Mä oon lukenu näitä juttuja täällä Anna palstalla, ja aina kun joku haukkuu Annaa, niin tämä yksi ja sama on puolustelemassa Annaa, tyyliin ''taasko olet haukkumassa'' Luulenpa että ei täällä se yksi ja sama ihminen aina Annaa hauku, vaan niitä on useampi. Tälle tämän palstan ainoalle Anna fanille on näköjään kova pala, että kaikki eivät tykkää Annasta.


      • että totta on

        Simerockin keikalla tehdyssä haastattelussa sanoo Anna juuri näin kuin avauksessa sanottiin.sori vaan


      • ajan myötä
        MIKSIMIKSI kirjoitti:

        Musta tää on niin kumma juttu.
        Mä oon lukenu näitä juttuja täällä Anna palstalla, ja aina kun joku haukkuu Annaa, niin tämä yksi ja sama on puolustelemassa Annaa, tyyliin ''taasko olet haukkumassa'' Luulenpa että ei täällä se yksi ja sama ihminen aina Annaa hauku, vaan niitä on useampi. Tälle tämän palstan ainoalle Anna fanille on näköjään kova pala, että kaikki eivät tykkää Annasta.

        Perustelematon haukkuminen ja pilkkaaminen todistaa sen, että haukkuja on ainoastaan kateellinen Annalle.


      • Anna ei ole sanonut noin.
        että totta on kirjoitti:

        Simerockin keikalla tehdyssä haastattelussa sanoo Anna juuri näin kuin avauksessa sanottiin.sori vaan

        Ja täällä se taas jatkaa vaikka on jo tuhannesti jäänyt kiinni valeistaan.

        > Simerockin keikalla tehdyssä haastattelussa
        > sanoo Anna juuri näin kuin avauksessa sanottiin

        Odotan innolla todisteita.


      • siinä sulle todisteet
        Anna ei ole sanonut noin. kirjoitti:

        Ja täällä se taas jatkaa vaikka on jo tuhannesti jäänyt kiinni valeistaan.

        > Simerockin keikalla tehdyssä haastattelussa
        > sanoo Anna juuri näin kuin avauksessa sanottiin

        Odotan innolla todisteita.

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • anna-fani-nyt-ja-aina
        MIKSIMIKSI kirjoitti:

        Musta tää on niin kumma juttu.
        Mä oon lukenu näitä juttuja täällä Anna palstalla, ja aina kun joku haukkuu Annaa, niin tämä yksi ja sama on puolustelemassa Annaa, tyyliin ''taasko olet haukkumassa'' Luulenpa että ei täällä se yksi ja sama ihminen aina Annaa hauku, vaan niitä on useampi. Tälle tämän palstan ainoalle Anna fanille on näköjään kova pala, että kaikki eivät tykkää Annasta.

        NO NIIN, ARI FANEILLA ON AINA NIIN KOVA KIIRE HAUKKUA ANNAA, VAI MITÄ?????!!!!!!!!!!
        MÄKI PUOLUSTAN ANNAA, MITÄ PAHAA SE ON TEHNY TEILLE, HALUISIN VAAN TIETÄÄ????!!!!!!!
        LOPETTAISITTE JO TON P*SKAN PUHUMISEN ANNASTA !
        PITÄÄKS OLLA NIIN LAPSELLINEN JA ITSERAKAS ET AINA AJATTELEE VAAN JOTAIN TYYLIIN "KAIKKI MUUT ON KAUHEIT, PAITSI MÄ ! MÄ, OON SIIS MAAILMAN TÄYDELLISIN ! "
        PITÄKÄÄ SE SUUNNE NYT HE*VETISSÄ VAAN KIINNI.
        KUNNIOTTAKAA VÄHÄ JOSKUS MUITAKI, JOOKO.


      • keskinkertainen JA
        anna-fani-nyt-ja-aina kirjoitti:

        NO NIIN, ARI FANEILLA ON AINA NIIN KOVA KIIRE HAUKKUA ANNAA, VAI MITÄ?????!!!!!!!!!!
        MÄKI PUOLUSTAN ANNAA, MITÄ PAHAA SE ON TEHNY TEILLE, HALUISIN VAAN TIETÄÄ????!!!!!!!
        LOPETTAISITTE JO TON P*SKAN PUHUMISEN ANNASTA !
        PITÄÄKS OLLA NIIN LAPSELLINEN JA ITSERAKAS ET AINA AJATTELEE VAAN JOTAIN TYYLIIN "KAIKKI MUUT ON KAUHEIT, PAITSI MÄ ! MÄ, OON SIIS MAAILMAN TÄYDELLISIN ! "
        PITÄKÄÄ SE SUUNNE NYT HE*VETISSÄ VAAN KIINNI.
        KUNNIOTTAKAA VÄHÄ JOSKUS MUITAKI, JOOKO.

        puhtaalla teini-tytön imagolla varustettu laulaja on helvetin yliarvostettu rääpäle, joka ei osaa käyttää aivojaan kunnolla.

        Toivottavasti Idols-Anna hype menee ohi ja levynmyynti "romahtaa," KUTEN KAIKILLA muilla Idolssista tulleilta, paitsi Ylander.

        Tuleepahan sekin alas ja toivottavasti panostaisi vielä enemmän, niin sitä jaksaisi kuunnella.


      • ...eivät käytössä
        keskinkertainen JA kirjoitti:

        puhtaalla teini-tytön imagolla varustettu laulaja on helvetin yliarvostettu rääpäle, joka ei osaa käyttää aivojaan kunnolla.

        Toivottavasti Idols-Anna hype menee ohi ja levynmyynti "romahtaa," KUTEN KAIKILLA muilla Idolssista tulleilta, paitsi Ylander.

        Tuleepahan sekin alas ja toivottavasti panostaisi vielä enemmän, niin sitä jaksaisi kuunnella.

        > joka ei osaa käyttää aivojaan kunnolla.

        Kirjoituksestasi voimme päätellä vain sen, että SINÄ et osaa käyttää aivojasi kunnolla.

        Ethän osaa kertoa, millä perusteella Anna ei käyttäisi omia aivojaan.


      • floppi edelliseen
        ...eivät käytössä kirjoitti:

        > joka ei osaa käyttää aivojaan kunnolla.

        Kirjoituksestasi voimme päätellä vain sen, että SINÄ et osaa käyttää aivojasi kunnolla.

        Ethän osaa kertoa, millä perusteella Anna ei käyttäisi omia aivojaan.

        verrattuna. Siinä sulle.


    • Petter X

      vuoden päästä ko. pimu on unohtunut kaikilta, ja hänet tullaan tapaamaan todennäköisesti paikallisen Siwan kassalta. Noita kouluttamattoman ihmisen perushommia, mitä preekarit nimittävät paskaduuneiksi. Paskaahan ne ovatkin, mutta mitäpä muuta kouluttamaton ihminen voisi tehdä?

    • eifani

      "Anna sanoo olevansa ennemmin
      live- kuin levyartisti josta asiasta minä, yleisön edudtajana, olen kyllä vahvasti eri mieltä.Live-esityksissä hän heiluu kuin heinämies eikä laulukaan ole lainkaan sitä tasoa, mitä levyiltä on tottunut kuulemaan.Minun on ainakin parempi olla menemättä keikalle, tai diggailu loppuu kokonaan."

      Olet oikeassa. Annan pitäisi olla huomattavasti parempi laulaja/lauluntekijä, jotta hän voisi väittää itseään "liveartistiksi". Se titteli kuuluu vaikka Apulannalle mieluummin kuin Annalle:)

      Ja Petteri, äläpäs hauku Siwan kassoja! Ne sentään tekevät rehellistä työtä.

      • sivuja niin

        tiedätte kuka se on, joka hysteerisellä tavalla Annaa täällä puolustaa...


      • EnOleTuuletin
        sivuja niin kirjoitti:

        tiedätte kuka se on, joka hysteerisellä tavalla Annaa täällä puolustaa...

        turhan kova referenssi monelle muullekin kuin Annalle,sekä live-esiintyjänä että musiikintekijänä...Lähinnä siis Toni W.

        Anna on vasta 18v.Eikö niin ? Mistäs kukaan tietää miten kouluttautunut hän on vaikka 10.vuoden kuluttua ? Jos musiikkiura ei kanna.Siitäkään en vielä menisi mitään varmaa sanomaan.Puoleen tai toiseen.

        Katoaisipa kateus Suomenmaasta...kaikilla olis mukavampaa. ;D


      • sillä tiedätkö,
        EnOleTuuletin kirjoitti:

        turhan kova referenssi monelle muullekin kuin Annalle,sekä live-esiintyjänä että musiikintekijänä...Lähinnä siis Toni W.

        Anna on vasta 18v.Eikö niin ? Mistäs kukaan tietää miten kouluttautunut hän on vaikka 10.vuoden kuluttua ? Jos musiikkiura ei kanna.Siitäkään en vielä menisi mitään varmaa sanomaan.Puoleen tai toiseen.

        Katoaisipa kateus Suomenmaasta...kaikilla olis mukavampaa. ;D

        että kateus ja totuus ovat kaksi eri asiaa.


      • nuori'
        EnOleTuuletin kirjoitti:

        turhan kova referenssi monelle muullekin kuin Annalle,sekä live-esiintyjänä että musiikintekijänä...Lähinnä siis Toni W.

        Anna on vasta 18v.Eikö niin ? Mistäs kukaan tietää miten kouluttautunut hän on vaikka 10.vuoden kuluttua ? Jos musiikkiura ei kanna.Siitäkään en vielä menisi mitään varmaa sanomaan.Puoleen tai toiseen.

        Katoaisipa kateus Suomenmaasta...kaikilla olis mukavampaa. ;D

        ja on selvää että Apulanta on "turhan kova referenssi" hänelle ja Apulanta oli vain esimerkki. Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että Anna ei ole itse sanomansa live-esiintyjä, hän ei ole aivan sillä tasolla kuin kuvittelee olevansa. Sanoin myös että live-esiintyjän titteli kuuluu jollekin muulle kuin Annalle.

        Kateuden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, en vain näe Annaa erityisen vaikuttavana tai taitavana laulajana tai artistina.


      • anna-fani-nyt-ja-aina
        nuori' kirjoitti:

        ja on selvää että Apulanta on "turhan kova referenssi" hänelle ja Apulanta oli vain esimerkki. Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että Anna ei ole itse sanomansa live-esiintyjä, hän ei ole aivan sillä tasolla kuin kuvittelee olevansa. Sanoin myös että live-esiintyjän titteli kuuluu jollekin muulle kuin Annalle.

        Kateuden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, en vain näe Annaa erityisen vaikuttavana tai taitavana laulajana tai artistina.

        äh, täyttä potaskaa.
        mä fanitan annaa nyt vielä enemmän ku kävin sen keikal, oli ihan mahtava


      • mä olin
        anna-fani-nyt-ja-aina kirjoitti:

        äh, täyttä potaskaa.
        mä fanitan annaa nyt vielä enemmän ku kävin sen keikal, oli ihan mahtava

        Annan keikalla mansikkakarnevaaleissa ja se oli ihan kamalaa kuunneltavaa, toista kertaa en kyl mene.
        mattikin oli vähän parempi.


      • fanitatte
        mä olin kirjoitti:

        Annan keikalla mansikkakarnevaaleissa ja se oli ihan kamalaa kuunneltavaa, toista kertaa en kyl mene.
        mattikin oli vähän parempi.

        kyseistä artistia. Näillä "haukkujilla" on sentään syitä.

        Meno on kuin uuden Batmanin ensi-illan alla, kun annetaan pisteitä ilman kunnollista syytä ja hehkutetaan vain yhtä D:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8821
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1335
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1239
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1112
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    9. 46
      809
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    Aihe