Olisin haluakas kuulemaan monennellako viikolla yleisesti keskenmenot ovat tulleet teille hyvät naiset?
Itselläni on tällä hetkellä rv 11 3 ja ultrassa olen käynyt ja kaikki ok, mutta silti pelottaa että se paljon puhuttu keskenmeno vaanii...
Monennellako rv:llä keskenmenoja?
6
1599
Vastaukset
- tulivat viikoilla
7 ja 12. Tosin tuo rv 12 tullut oli tuulimuna. Kaverillani tuli rv8, 10 ja 12 (sikiöiden kehitykset olivat jälkeen jääneitä). Toisella kaverillani tuli rv12, sydän oli pysähtynyt.
Luultavasti olet pahimman jo ylittänyt, itse ainakin pidän rv12 jonkinlaisena huokaisu merkkinä. Sen jälkeen km ovat harvinaisempia.
Itse olen menossa jo reilusti yli rv12, mutta harvoille olen kertonut. Pian uskallan ruveta julistamaan asiasta ja pian on pakkokin: masu alkaa kasvamaan.
Onnea raskauteen ja älä huolehdi, kyllä se siitä! - kpl
Itse sain keskenmenoni rv 8. Nyt yritän vaan toipua siitä... Toivottavasti jatkossa parempi onni... Ja onnea sinulle :)
- Sadness
ensimmäinen sikiö kesken viikolla 6 (kohdun ulkopuolinen raskaus) ja toinen kesken viikolla 20.
- ...
19 3 meni lapsivedet ja sitä rataa. Voi mennä kesken milloin vaan...
- ---
9.vk mutta havaittiin vasta viikolla 12.
- Hömppä
meni kesken rv 6 5. Vaikka olikin sekä henkisesti et fyysisesti tosi raskasta, niin olin iloinen että se tapahtui niin alussa. Unelmoinut kun olin jo, mutta olisin voinut ehtiä unelmoimaan vieläkin enemmän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889