Ketkä kaikki vuokraa asunnon luottotiedottomalle?
Kaupunki ainakin, entä muut?
Sato, VVO, Nuorisosäätiö, Alkuasunnot?
Arava-kriteereissä lukee ettei luottotiedot vaikuta, mutta vaikeaa kuuluu olevan.
Asunto luottotiedottomalle?
6
1201
Vastaukset
- hjkjhkjhkh
Sato ym. ei vuokraa jollei velkoja ole maksettu ja toimiteta kuitteja heille! Kaupunki tarjoaa asuntoa vaik luottotiedot kuralla mutta kestää kestää kestää ja kestää..ei ihan hevillä saa..
- kuultua...
että nykyisin luottotiedoton ei välttämättä saa kovin helposti edes kaupungilta asuntoa. Itse onneksi onnistuin saamaan kaupungilta ihan ok asunnon muutama vuosi sitten, vaiks luottotiedot menneet. Vaikutti ehkä myös se, että mulla on työpaikka.
- Anonyymi
kuultua... kirjoitti:
että nykyisin luottotiedoton ei välttämättä saa kovin helposti edes kaupungilta asuntoa. Itse onneksi onnistuin saamaan kaupungilta ihan ok asunnon muutama vuosi sitten, vaiks luottotiedot menneet. Vaikutti ehkä myös se, että mulla on työpaikka.
Yksityiset eivät anna kämppää luottotiedottomalle. Ja varsinkin kun näkyy siivous ja remontti kulut luottotiedodoissa.
- Anonyymi
No ei saa luottotiedoton asuntoja mistään. Kokemusta on turha sitä on sievistellä
- Anonyymi
Ei kuntakaan anna luottotiedottomalle jos ihminen on itse sässinyt asioita. Kunnalla on myös muita kriteereitä jotka yksityisenkin vuokranantajan tai sijoittajan olisi hyvä tietää....
- Anonyymi
Oma asuinkaupunkini kyllä ainakin ennen vuokrasi myös vaikka luottotiedot ei olisi kunnossa, minäkin sain luottotiedottomana kaupungin asunnon, tosin tästä on vuosia aikaa. Mutta jos on maksamattomia vuokria rästissä, silloin ei edes kaupunki asuntoa vuokraa ja nämä ehdot näkyy olevan edelleen voimassa. En sitten tiedä, miten tämä käytännössä toimii, kun asunnontarvitsijoita on niin paljon, ja pakolaiset ja turvapaikanhakijat lisänä, niin ehkä se luottotiedoton kuitenkin on jonon hännillä asuntojonossa.
Yksityiset asuntovuokrayhtiöt Sato Lumo ym. eivät täällä vuokraa luottotiedottomalle, tämä luki firmojen asuntovuokraehdoissa, kuten niitä katsoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083