Ketkä kaikki vuokraa asunnon luottotiedottomalle?
Kaupunki ainakin, entä muut?
Sato, VVO, Nuorisosäätiö, Alkuasunnot?
Arava-kriteereissä lukee ettei luottotiedot vaikuta, mutta vaikeaa kuuluu olevan.
Asunto luottotiedottomalle?
6
1093
Vastaukset
- hjkjhkjhkh
Sato ym. ei vuokraa jollei velkoja ole maksettu ja toimiteta kuitteja heille! Kaupunki tarjoaa asuntoa vaik luottotiedot kuralla mutta kestää kestää kestää ja kestää..ei ihan hevillä saa..
- kuultua...
että nykyisin luottotiedoton ei välttämättä saa kovin helposti edes kaupungilta asuntoa. Itse onneksi onnistuin saamaan kaupungilta ihan ok asunnon muutama vuosi sitten, vaiks luottotiedot menneet. Vaikutti ehkä myös se, että mulla on työpaikka.
- Anonyymi
kuultua... kirjoitti:
että nykyisin luottotiedoton ei välttämättä saa kovin helposti edes kaupungilta asuntoa. Itse onneksi onnistuin saamaan kaupungilta ihan ok asunnon muutama vuosi sitten, vaiks luottotiedot menneet. Vaikutti ehkä myös se, että mulla on työpaikka.
Yksityiset eivät anna kämppää luottotiedottomalle. Ja varsinkin kun näkyy siivous ja remontti kulut luottotiedodoissa.
- Anonyymi
No ei saa luottotiedoton asuntoja mistään. Kokemusta on turha sitä on sievistellä
- Anonyymi
Ei kuntakaan anna luottotiedottomalle jos ihminen on itse sässinyt asioita. Kunnalla on myös muita kriteereitä jotka yksityisenkin vuokranantajan tai sijoittajan olisi hyvä tietää....
- Anonyymi
Oma asuinkaupunkini kyllä ainakin ennen vuokrasi myös vaikka luottotiedot ei olisi kunnossa, minäkin sain luottotiedottomana kaupungin asunnon, tosin tästä on vuosia aikaa. Mutta jos on maksamattomia vuokria rästissä, silloin ei edes kaupunki asuntoa vuokraa ja nämä ehdot näkyy olevan edelleen voimassa. En sitten tiedä, miten tämä käytännössä toimii, kun asunnontarvitsijoita on niin paljon, ja pakolaiset ja turvapaikanhakijat lisänä, niin ehkä se luottotiedoton kuitenkin on jonon hännillä asuntojonossa.
Yksityiset asuntovuokrayhtiöt Sato Lumo ym. eivät täällä vuokraa luottotiedottomalle, tämä luki firmojen asuntovuokraehdoissa, kuten niitä katsoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601