Mies rakkaus leffoja?

~~Kultakala~~

Tuota tietääkö kukaan mitään elokuvia joka kertoisi homoista?
Olen nähnyt muutaman h0m0ista kertovan elokuvan ja ne olivat hyviä!

Kiitos kaikille jokka tietää..

16

1665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      latter days, beautiful thing, conrad boys, ethan mao, eban and charley, borstal boy

      tossa muutama näin alux, löytyy kotoo aika pino mut en muista näin äkkiä niitä kaikkia nimeltä kun en ole kotona :) todella hyviä kaikki nuo

      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

        muutamia:

        trick, edge of seventeen, the fluffer, home at the end of the world, eating out, brokeback mountain, jossi & jagger (israelilainen), food of love, the journey of jared price, soldiers girl (tavallaan), maurice, regarding billy, get real,

        noin, siinä oli kaikki mun :) kyllä löytyikin! ihania leffoja kaikki :) rattoisia hetkiä


      • ~~Kultakala~~
        zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        muutamia:

        trick, edge of seventeen, the fluffer, home at the end of the world, eating out, brokeback mountain, jossi & jagger (israelilainen), food of love, the journey of jared price, soldiers girl (tavallaan), maurice, regarding billy, get real,

        noin, siinä oli kaikki mun :) kyllä löytyikin! ihania leffoja kaikki :) rattoisia hetkiä

        oi kiitos kauheasti!


      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......
        ~~Kultakala~~ kirjoitti:

        oi kiitos kauheasti!

        fanitan itsekin, kuten ehkä huomaa :D


      • ~~Kultakala~~
        zzzzzzzzzzzzzzzzzzz....... kirjoitti:

        fanitan itsekin, kuten ehkä huomaa :D

        Onko sulla jotain suosikkia mistä pidät todella paljon?


      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
        ~~Kultakala~~ kirjoitti:

        Onko sulla jotain suosikkia mistä pidät todella paljon?

        let me think.. beautiful thing ja latter days kuuluu parhaimmistoon, tosin myös get real ja conrad boys on ihanat. Oikeastaan pakko sanoa että noi kaikki mun edellä mainitsemat on ihania, en niitä muuten omistaiskaan :)

        Mut häntäpäille sijoittuu silti brokeback mountain (vaikkakin hyvä myös) ja jossi&jagger vain koska israelilainen ja textit vaan englanniksi niin vaatii hieman enemmän aivotyöskentelyä :)

        tosi harvoin "tapaa" ketään jolla sama fanitusaihe kuin mulla, mä voisin jutella näistä vaikka kuinka :)

        niin joo, ja soldiers girl on myös tosi hyvä, perustuu tositapahtumiin vaikkakaan ei kyllä mun mielestä sinällään mikään gay aiheinen. Kertoo siis transseksuaalista ja miehestä :)


      • ~~Kultakala~~
        zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... kirjoitti:

        let me think.. beautiful thing ja latter days kuuluu parhaimmistoon, tosin myös get real ja conrad boys on ihanat. Oikeastaan pakko sanoa että noi kaikki mun edellä mainitsemat on ihania, en niitä muuten omistaiskaan :)

        Mut häntäpäille sijoittuu silti brokeback mountain (vaikkakin hyvä myös) ja jossi&jagger vain koska israelilainen ja textit vaan englanniksi niin vaatii hieman enemmän aivotyöskentelyä :)

        tosi harvoin "tapaa" ketään jolla sama fanitusaihe kuin mulla, mä voisin jutella näistä vaikka kuinka :)

        niin joo, ja soldiers girl on myös tosi hyvä, perustuu tositapahtumiin vaikkakaan ei kyllä mun mielestä sinällään mikään gay aiheinen. Kertoo siis transseksuaalista ja miehestä :)

        Toivottavasti huomaat vielä tämän viestin. Sinulla on siis ´nuo elokuvat? tai jotain noista? Muistatko yhtään mistä olet löytänyt get real- elokuvan? oon ettinyt sitä maat ja mannut ja en oo löytäny. Oon kyllä aika vähän aikaa vasta ettinyt.. ;( Kiva jos vastaat


      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
        ~~Kultakala~~ kirjoitti:

        Toivottavasti huomaat vielä tämän viestin. Sinulla on siis ´nuo elokuvat? tai jotain noista? Muistatko yhtään mistä olet löytänyt get real- elokuvan? oon ettinyt sitä maat ja mannut ja en oo löytäny. Oon kyllä aika vähän aikaa vasta ettinyt.. ;( Kiva jos vastaat

        ei alkuperäisinä, mutta esim videodivari.fi:stä olen aikanaan joitain löytynyt, tosin get realia ei ollut siellä nyt kun katsoin :( Joo, noi on tod hankalia löytää jos haluaa alkuperäisen, ja kalliiksikin tulee. Myös amazon uk:sta löytyy mutta ne tulee englannista, en ite ole sieltä koskaan tilannut. Noita elokuvia kun ei välttämättä ole edes julkaistu suomessa koskaan. Mullakaan ei ole tekstejä melkein missään, mutta ei kyllä haittaa koska ymmärrän englantia täysin, onneksi :)

        Onnea etsintään :)


    • asdfghjkl

      Happy Together, Crying Game

      Queer as folk tv-sarja pitää vielä mainita. Aivan huippu tapaus. Siitä on kaksi versiota.
      Alkuperäinen englantilainen (parempi) ja sit amerikan versio.

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Brokeback Mountain on hyvä länkkäri joka tais voittaa Oscareitakin... joskus

      • ~~Kultakala~~

        Kiitos paljon, lisään nuo listaan :)


    • -----------------

      Antonio Banderas on tehnyt joskus aikoinaan homoelokuvan, mutta itse elokuvan nimeä ja vuotta en muista, mutta villi veikkaus kahdeksankymmentä luvulle.

    • DIY

      Eli tässä olisi muutama...

      -Shelter( sai hyvälle tuulelle, suosittelen)

      -Wolves Of Kromer (tätäkin suosittelen, kuuluu omiin suosikkeihin.Aivan ihana! Kertoo homoista ihmissusista)

      -C.R.A.Z.Y (ranskalainen)

      -Wild Reeds/Les Roseaux sauvages (ranskalainen)

      -Almost nothing/Come Undone/ Presque Rien (ranskalainen)

      -My Beautiful Laundrette

      -Total Eclipse

      -Uhan Tiellä/Rites Of Passage

      -Whole New Thig

      Tässäpä niitä oli. Toivottavasti auttaa!

    • muutama

      Otto or up with the dead people (tää oli vähän erikoinen, Bruce La Brucen elokuva homozombeista, ei ihan jokaiselle...) Mudge boy, The Man Who Loved Yngve/Mann Som Elskat Yngve, My Own Private Idaho, The Velocity Of Gary, Running With Scissors (tuo nyt on enemmänkin semmonen coming of age- leffa)

    • Heteroforefer

      Sairasta paskaa!

    • -tikru-

      kotikatsomo: juurikasvua
      toi tuli tällä viikolla telkusta siis vipa osa ja tykkäsin ite:) noi molemmat osat voi ladata ylen areenasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe