Tuota tietääkö kukaan mitään elokuvia joka kertoisi homoista?
Olen nähnyt muutaman h0m0ista kertovan elokuvan ja ne olivat hyviä!
Kiitos kaikille jokka tietää..
Mies rakkaus leffoja?
16
1698
Vastaukset
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
latter days, beautiful thing, conrad boys, ethan mao, eban and charley, borstal boy
tossa muutama näin alux, löytyy kotoo aika pino mut en muista näin äkkiä niitä kaikkia nimeltä kun en ole kotona :) todella hyviä kaikki nuo- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
muutamia:
trick, edge of seventeen, the fluffer, home at the end of the world, eating out, brokeback mountain, jossi & jagger (israelilainen), food of love, the journey of jared price, soldiers girl (tavallaan), maurice, regarding billy, get real,
noin, siinä oli kaikki mun :) kyllä löytyikin! ihania leffoja kaikki :) rattoisia hetkiä - ~~Kultakala~~
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:
muutamia:
trick, edge of seventeen, the fluffer, home at the end of the world, eating out, brokeback mountain, jossi & jagger (israelilainen), food of love, the journey of jared price, soldiers girl (tavallaan), maurice, regarding billy, get real,
noin, siinä oli kaikki mun :) kyllä löytyikin! ihania leffoja kaikki :) rattoisia hetkiäoi kiitos kauheasti!
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......
~~Kultakala~~ kirjoitti:
oi kiitos kauheasti!
fanitan itsekin, kuten ehkä huomaa :D
- ~~Kultakala~~
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz....... kirjoitti:
fanitan itsekin, kuten ehkä huomaa :D
Onko sulla jotain suosikkia mistä pidät todella paljon?
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
~~Kultakala~~ kirjoitti:
Onko sulla jotain suosikkia mistä pidät todella paljon?
let me think.. beautiful thing ja latter days kuuluu parhaimmistoon, tosin myös get real ja conrad boys on ihanat. Oikeastaan pakko sanoa että noi kaikki mun edellä mainitsemat on ihania, en niitä muuten omistaiskaan :)
Mut häntäpäille sijoittuu silti brokeback mountain (vaikkakin hyvä myös) ja jossi&jagger vain koska israelilainen ja textit vaan englanniksi niin vaatii hieman enemmän aivotyöskentelyä :)
tosi harvoin "tapaa" ketään jolla sama fanitusaihe kuin mulla, mä voisin jutella näistä vaikka kuinka :)
niin joo, ja soldiers girl on myös tosi hyvä, perustuu tositapahtumiin vaikkakaan ei kyllä mun mielestä sinällään mikään gay aiheinen. Kertoo siis transseksuaalista ja miehestä :) - ~~Kultakala~~
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... kirjoitti:
let me think.. beautiful thing ja latter days kuuluu parhaimmistoon, tosin myös get real ja conrad boys on ihanat. Oikeastaan pakko sanoa että noi kaikki mun edellä mainitsemat on ihania, en niitä muuten omistaiskaan :)
Mut häntäpäille sijoittuu silti brokeback mountain (vaikkakin hyvä myös) ja jossi&jagger vain koska israelilainen ja textit vaan englanniksi niin vaatii hieman enemmän aivotyöskentelyä :)
tosi harvoin "tapaa" ketään jolla sama fanitusaihe kuin mulla, mä voisin jutella näistä vaikka kuinka :)
niin joo, ja soldiers girl on myös tosi hyvä, perustuu tositapahtumiin vaikkakaan ei kyllä mun mielestä sinällään mikään gay aiheinen. Kertoo siis transseksuaalista ja miehestä :)Toivottavasti huomaat vielä tämän viestin. Sinulla on siis ´nuo elokuvat? tai jotain noista? Muistatko yhtään mistä olet löytänyt get real- elokuvan? oon ettinyt sitä maat ja mannut ja en oo löytäny. Oon kyllä aika vähän aikaa vasta ettinyt.. ;( Kiva jos vastaat
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
~~Kultakala~~ kirjoitti:
Toivottavasti huomaat vielä tämän viestin. Sinulla on siis ´nuo elokuvat? tai jotain noista? Muistatko yhtään mistä olet löytänyt get real- elokuvan? oon ettinyt sitä maat ja mannut ja en oo löytäny. Oon kyllä aika vähän aikaa vasta ettinyt.. ;( Kiva jos vastaat
ei alkuperäisinä, mutta esim videodivari.fi:stä olen aikanaan joitain löytynyt, tosin get realia ei ollut siellä nyt kun katsoin :( Joo, noi on tod hankalia löytää jos haluaa alkuperäisen, ja kalliiksikin tulee. Myös amazon uk:sta löytyy mutta ne tulee englannista, en ite ole sieltä koskaan tilannut. Noita elokuvia kun ei välttämättä ole edes julkaistu suomessa koskaan. Mullakaan ei ole tekstejä melkein missään, mutta ei kyllä haittaa koska ymmärrän englantia täysin, onneksi :)
Onnea etsintään :)
- asdfghjkl
Happy Together, Crying Game
Queer as folk tv-sarja pitää vielä mainita. Aivan huippu tapaus. Siitä on kaksi versiota.
Alkuperäinen englantilainen (parempi) ja sit amerikan versio. - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Brokeback Mountain on hyvä länkkäri joka tais voittaa Oscareitakin... joskus
- ~~Kultakala~~
Kiitos paljon, lisään nuo listaan :)
- -----------------
Antonio Banderas on tehnyt joskus aikoinaan homoelokuvan, mutta itse elokuvan nimeä ja vuotta en muista, mutta villi veikkaus kahdeksankymmentä luvulle.
- DIY
Eli tässä olisi muutama...
-Shelter( sai hyvälle tuulelle, suosittelen)
-Wolves Of Kromer (tätäkin suosittelen, kuuluu omiin suosikkeihin.Aivan ihana! Kertoo homoista ihmissusista)
-C.R.A.Z.Y (ranskalainen)
-Wild Reeds/Les Roseaux sauvages (ranskalainen)
-Almost nothing/Come Undone/ Presque Rien (ranskalainen)
-My Beautiful Laundrette
-Total Eclipse
-Uhan Tiellä/Rites Of Passage
-Whole New Thig
Tässäpä niitä oli. Toivottavasti auttaa! - muutama
Otto or up with the dead people (tää oli vähän erikoinen, Bruce La Brucen elokuva homozombeista, ei ihan jokaiselle...) Mudge boy, The Man Who Loved Yngve/Mann Som Elskat Yngve, My Own Private Idaho, The Velocity Of Gary, Running With Scissors (tuo nyt on enemmänkin semmonen coming of age- leffa)
- Heteroforefer
Sairasta paskaa!
- -tikru-
kotikatsomo: juurikasvua
toi tuli tällä viikolla telkusta siis vipa osa ja tykkäsin ite:) noi molemmat osat voi ladata ylen areenasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768