Työntekijää tallillesi?

Tallityöntekijä

Heips!

Olen innokas hevosen hoitaja ja etsisin tallia jossa voisin siivota karsinoita, hoitaa hevosia/poneja, huoltaa satulat yms. Palkaksi en tarvitse mitään tallirahaa tai tms. mutta jos saisin ratsastella välillä niin oisin todella kiitollinen.

Olen aktiivinen tallilla kävijä ja osaan hommani hyvin joten siitä ei ole huolta.

Odottelen hymy suissa ja jännitys käsissä vastauksianne. Kiitos!

7

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rocky33

Minulla on uudehko juuri remontin kokenut virtuaalitalli nimeltä Sherped.Tallissa kasvatetaan Connemaroja, joilla sitten kisataan ja niitä myöskin hoidetaan.Talli on nyt hialla vielä viikon ulkomaan matkani takia eli viim. 17.7 palaillaan.Hevosia tulee 10 ja tallityöntekijälle / hoitajalle olisi paikka vapaana.Tallin palatessa hialta pääset töihin, jos olet kiinnostunut kannattaa lukea tallini "hoitajat"- osio.Senkin voit lukea vasta hian loputtua =)

-Terkuin Rocky VRL-6296

• Whéan

Lacrimaan voisin sinut ottaa. Talli on esteratsastukseen painottuva talli, jossa myös pienimuotoisesti kasvatetaan puoliverisiä. Hoitajia hevosille ei oteta, mutta yksi tallityöntekijä kyllä voisi mahtua.
      Voin laittaa tallille hoitokirjan, jonne voisit kirjoitella. Halutessasi voit myös kilpailla hevosilla (mutta tästä täytyy sopia etukäteen minun kanssa).
      http://www.freewebs.com/lacrima08

• Whéan

Sinä ilmeisesti jätit Lacriman vieraskirjaan yksityisviestin ja kyselit koska aloittaisit työsi. En voi vastata sillä et antanut sähköpostiasi.

Voit aloittaa koska haluat, laitan hoitokirjan yhteys-sivulle.

• TiD3

Tallillani on useita hevosia vailla hoitajia, joten jos päätät edes kurkata karsinoihin niin valinnanvaraa on. 3 Arabialaista, 1 Berberinhevonen, 1 Suomenhevonen ja 1 Ruotsalainen Puoliverinen vailla hoitajia. Hoitajan tehtäviin KUULUU hoitohevosen liikutus (juoksuttaminen, mahdollisesti ajaminen, kouluratsastus, esteratsastus, maastoilu, maastoesteet, uittaminen, taluttelu tai irtohypyttäminen). Tervetuloa käymään! Osoite on http://www.freewebs.com/santiaq/index.htm

• Tallityöntekijä

Sori Whean. Tietokoneessani on jotain häikkää enkä ole päässyt kirjoittelemaan vieraskirjaasi. Koitan korjata asian eli luultavasti pian taas pääsen kirjoittelemaan sivuillesi.

Terv. Tallityöntekijä

• Elsku

Tänne voit tulla tallityöntekijäksi:

www.webbisivu.com/Jokirannanratsastuskoulu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe