Mielikuvitukseton?!

0090ada

Ennen keksin lemmikkeilleni nimet tosta noin vaan, minulla on ollut 4hamsteria, 2 marsua, kani, ja tällä hetkelläkin koira.
Tänään sain kotiini pienen tyttökissan pennun, mutta
en keksi sille nimeä, ties mihin mielikuvitukseni on kadonnut.

Eli jos apua löytyisi, en halua että nimi on mikään Misse tai Miuku.
Eikä mikään ruoka kuten Pipari tai Domino.
Pojan nimikään se ei voi olla, vaikka ajattelin ekana Severusta tai Viirua, molemmissa on tosin r-kirjain, jota en halua kissan nimeen.

Jos joku nettisivu missä erikoisia tyttökissojen nimiä, englanninkielisiä, jonkun muun kielisiä, suomenkielisiäkin, ei niin tavallisia.
Kiitos!

10

708

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tättärä******

Ei aina pää toimi kuten haluaisi;D
      En nyt löydä kirjaa(sellainen on kylä mulla)missä on kissojen nimiä.
      Mutta kerronpa sulle omieni nimet,siis jotka ovat olleet vuosien varrella..olen jo ihan iso-aikuinen.
      Rebekka,Ruben,Tahvo,Tiltu,Ronja,Tupu,Lempi.
      Nyt jos saisin uuden pienen kissavauvan,(minulla on nyt Miu-Impi-Siviä.Mutta se on kuin Ruska tai Tuli väriltään.)
      Niin uuden kissan nimi olisi Adalmiina-Helmi,silloin se voisi olla joko Ada,Miina,Dalmi,Helmi tai Helmiina,kutsumanimenä.
      Minusta se on kaunis nimi....
      Onnea nimen etsintään;)mjauu.

• ...

Tässä ois muutama nimi ehdotus: Viuhti, Tiuhti, Nippe ja Vilma.

• löytyy

Minulla on ollut monia kissoja, ja aina on nimet löytyneet jostain kirjasta, jonka olen lukenut, ja sitten muotoutunut kutsumanimeksi ihan itsestään. Aslan(Assi) löytyi Narniasta, ja vailla kyseinen leijona oli uros, en antanut sen häiritä. Niniane(Ninni) löytyi Kuningas Arthurin tarinoista, Galadriel(Gali) Sormusten herrasta, Anna Anna-kirjoista, Milla Aku Ankasta Koukkujalka(kiukku) Harry Potterista, Lumimurunen(muru) Kolmen koivun keinusta... Tuohon malliin olen niitä keksinyt...

• janina

Miten olisi esim. Ninja? Tai Nadja? Elliida, Jasmiina, Unna tai Leona? Tai jospa nimeäisit sen minun nimeni mukaan, Janina!? =D Eikö Anni olisi ihana nimi!?

• luonnetta!

Kissalle tai muulle lemmikille sopii sen luonnetta kuvaava nimi.
      Muillekin olen ehdottanut näitä: Purina, Hönö, Momo:D

• Päästäinenrerere

Mun mielestä mymmeli on aika persoonallinen :D mutta kaikista ihanin nimi on iiris :)

• EN KEKSI NNIMEÄ?

Kun saan kesällä kissanpennun niin en keksi nimeä.voisitteko auttaa?ei mitään ihmisten nimiä=)

• Jelena

Sulle EN KEKSI NIMEÄ?: Onko kissa tyttö vai poika?
      No ihan sama tässä joitain:

Vili(oma gerbiili:D),Pontso(oma gerbiili:D,Vini(kaverin koira),Vinku,Milla,Minni,Iines,Helmi(oma nimi;)),Lilli,Essi,Rafael,Lilja,Milja,Osku,Oski,Oskari,Viiru,Kelmi,Diandra,Tale,Tiandra,Victoria, Söpö, Höpö:D, Nöpö,Töpö,Nuppu,Manteli,Kukka, Aurinko,Nori, Ilta,Aamu,Sade,Rejman,Tuksu,Viltti,Piltti,Nasu,Tassu,Hassu,Horatio,Winston,Cacaani,Ronny,Veera....... jne.
      Voisin kirjoittaa noita vaikka kuinka pitkän listan, mutta nämä riittää nyt:D
      ps. Tiedän etet halunnut ihmisten nimiä, mutta siellä on nyt pari:D

• Hosta lunaria

Sinnikko, Solina, Sutki. niin ja käteviä nimiä saa kun katsoo jostain tiedekirjasta kasvien ja eläinten tieteellisiä nimiä ja ottaa pätkän siitä, tai vaikka koko sana kuten Lynx, Felix, Muscari (helmililja) Fatsia (huonearaalia) Draba (kynsimö)

• Myöhäzynydnimimerqi

Dawn, jos se on musta niin Negrita, Flore, Fiore... No mikä kutsun nimeksi tuli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18