Psykoosi mietyttää

Miettijä-18

Oonkohan mä psykoosissa?
Olen ahdistunut,lääkäri sano mulle,että mulla on jotain tarkastelu pakkoja jotain psykoosin piirteitä..

36

9605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksvaann

Kun on vähän vaikee sanoo juuta tai jaata.

• hermiitti

Kirjoitin joskus muinoin tämän "testin" tänne suomi24 -keskustelupalstalle:

"Skitsofreniatesti

1. Kuuletko ääniä?

2. Vainotaanko sinua?

3. Näetkö harhoja?

4. Oletko etsinyt kuuntelulaitteita asunnoltasi?

5. Oletko vetäytynyt ihmissuhteista?

6. Puhutaanko mediassa sinun asioistasi?

7. Koetko netin kirjoitukset vihjailevina?

8. Ovatko "oudot" tuntemuksesi kestäneet jo kuukausia?

9. Pitävätkö läheisesi sinua mielisairaana?

10. Pidätkö läheisiäsi mielisairaina?

Jos vastaat kaikkiin kysymyksiin kyllä, niin saatat sairastaa skitsofreniaa."

• ole mikään

virallinen testi (jep, lainausmerkeissähän se olikin, onneksi, ettei joku vielä todeksi moista luule)

• Miettijä-18

Siis en kuule mitää harhoja/näe/enkä koe siis että mua vainottais tai mitää tv:n/radion välityksellä saa henk.koht viestejä..Siis mitkä ois niinku selvät oireet siitä,että ois selvästi psykoosisa tai niinku ois kriittinen tila meneillään?Että ois sekoomassa kokonaan.

• Miettijä-18
        Miettijä-18 kirjoitti:

Siis en kuule mitää harhoja/näe/enkä koe siis että mua vainottais tai mitää tv:n/radion välityksellä saa henk.koht viestejä..Siis mitkä ois niinku selvät oireet siitä,että ois selvästi psykoosisa tai niinku ois kriittinen tila meneillään?Että ois sekoomassa kokonaan.

Kyllähän noita sosiaalisia kontakteja on..(Naisen kanssa enemmäkseen)Yhdyntää

• kyllä
        Miettijä-18 kirjoitti:

Kyllähän noita sosiaalisia kontakteja on..(Naisen kanssa enemmäkseen)Yhdyntää

seitsemään kysymykseen. olenko sairastumassa skitsofreniaan vai olenko psykoosissa? itse epäilen jälkimmäistä. onko tila vakava? voiko psykoosi hoitamattomana johtaa skitsofreniaan?

• hermiitti
        kyllä kirjoitti:

seitsemään kysymykseen. olenko sairastumassa skitsofreniaan vai olenko psykoosissa? itse epäilen jälkimmäistä. onko tila vakava? voiko psykoosi hoitamattomana johtaa skitsofreniaan?

Ensinnäkin netissä ei voi kukaan diagnosoida ketään!

Kannattaisi puhua tuntemuksista lääkärille, vaikka ilmeisesti et olekaan psykoosissa.

• Miettijä-18
        hermiitti kirjoitti:

Kannattaisi puhua tuntemuksista lääkärille, vaikka ilmeisesti et olekaan psykoosissa.

No eiköhän jo sivulliset huomais jos ois jokin ois vialla ?
        Syö cipralexii(15mg) ahdistukseen.

• AVOHOITOPOTILAS
        hermiitti kirjoitti:

TÄSSÄ VASTAUKSENI:

1. Kuuletko ääniä? KYLLÄ

2. Vainotaanko sinua? KYLLÄ

3. Näetkö harhoja? EN

4. Oletko etsinyt kuuntelulaitteita asunnoltasi? EN

5. Oletko vetäytynyt ihmissuhteista? KYLLÄ

6. Puhutaanko mediassa sinun asioistasi? EI

7. Koetko netin kirjoitukset vihjailevina? KYLLÄ

8. Ovatko "oudot" tuntemuksesi kestäneet jo kuukausia? KYLLÄ

9. Pitävätkö läheisesi sinua mielisairaana? KYLLÄ

10. Pidätkö läheisiäsi mielisairaina? KYLLÄ

ONKO NÄMÄ PSYKOOSIN OIREITA ??? VOIKO PSYKOOSI HOITAMATTOMANA MUUTTU SKITSOFRENIAKSI?

T: AVOHOITOPOTILAS

• catha
        Miettijä-18 kirjoitti:

No eiköhän jo sivulliset huomais jos ois jokin ois vialla ?
        Syö cipralexii(15mg) ahdistukseen.

Itse asiassa aina ei välttämättä henkilöstä ulkopuoliset huomaa mitään. Minusta ei kukaan huomannut mitään vaikka olinkin psykoosissa. Olin psykoosissa noin 9kk, mutta ei kukaan huomannut. Ilmeisestikkin siksi, koska minulla oli sairauden tunto tallella, enkä koskaan ole tuonut esille tunne maailmaani, tai syvempää ajatusmaailmaani. Lisäksi tunnistin harhani harhoiksi, vaikkakin epäilin silti niitä että jos sittenkin ovat totta. Mutta en ikinä puhunut niistä kenellekkään. Lopultas puhuin kyllä sitten psykologille. Osastolla sain sitten psykoosi diagnoosin.

Cipralexista. Sitä ei kannata aloittaa 15mg:llä. Tulee pirulliset sivu oireet. Toisekseen hitaalla nostamisella löydetään se itselleen sopiva hoito annos. Ja se ei ole mikään ihmelääke ahdistukseen, eli siis siitä ei välttämättä ole mitään apua. Minulla se auttoi masennukseen, mutta ei ahdistukseen.

• Miettijä-18
        catha kirjoitti:

Itse asiassa aina ei välttämättä henkilöstä ulkopuoliset huomaa mitään. Minusta ei kukaan huomannut mitään vaikka olinkin psykoosissa. Olin psykoosissa noin 9kk, mutta ei kukaan huomannut. Ilmeisestikkin siksi, koska minulla oli sairauden tunto tallella, enkä koskaan ole tuonut esille tunne maailmaani, tai syvempää ajatusmaailmaani. Lisäksi tunnistin harhani harhoiksi, vaikkakin epäilin silti niitä että jos sittenkin ovat totta. Mutta en ikinä puhunut niistä kenellekkään. Lopultas puhuin kyllä sitten psykologille. Osastolla sain sitten psykoosi diagnoosin.

Cipralexista. Sitä ei kannata aloittaa 15mg:llä. Tulee pirulliset sivu oireet. Toisekseen hitaalla nostamisella löydetään se itselleen sopiva hoito annos. Ja se ei ole mikään ihmelääke ahdistukseen, eli siis siitä ei välttämättä ole mitään apua. Minulla se auttoi masennukseen, mutta ei ahdistukseen.

oon syöny mont kk 10 mg annoksel mutta joku aika sitte nostettii,niin se sano,että ei pelkoihin auto toi cipralex...Määräs jtn toista lääkettä mikä pitäis auttaa tarkistelupakkoihin ja ahistukseen.Siis onko sillon ihan sekasin jos on psykoosissa,ei ite tiedä mistään mitään,että missä ees on?

• Miettijä-18
        AVOHOITOPOTILAS kirjoitti:

TÄSSÄ VASTAUKSENI:

1. Kuuletko ääniä? KYLLÄ

3. Näetkö harhoja? EN

ONKO NÄMÄ PSYKOOSIN OIREITA ??? VOIKO PSYKOOSI HOITAMATTOMANA MUUTTU SKITSOFRENIAKSI?

Niin onko tuo?

• yksvaann
        Miettijä-18 kirjoitti:

Niin onko tuo?

Et puhukaa ihan ammattilaisille.

• vaikkapa
        Miettijä-18 kirjoitti:

Niin onko tuo?

siitä skitsofreniasta jos ja kun se sinua kiinnostaa.
        On olemassa mm. psykoottista depressiotakin.
        Vaikea mitään sairautta on laittaa mihinkään järjestykseen, mutta kieltämättä, skitsofrenia on rankka sairaus, osa toipuu hyvin, osa jotenkin ja osa ei laisinkaan.
        Guuglailemalla löydät tietoa niin psykoosista kuin esim.skitsofreniasta ja tosiaan, ei kukaan voi netissä tehdä diagnoosia, ei edes psykiatri, joten varaahan se psykiatriaika.

• catha
        Miettijä-18 kirjoitti:

oon syöny mont kk 10 mg annoksel mutta joku aika sitte nostettii,niin se sano,että ei pelkoihin auto toi cipralex...Määräs jtn toista lääkettä mikä pitäis auttaa tarkistelupakkoihin ja ahistukseen.Siis onko sillon ihan sekasin jos on psykoosissa,ei ite tiedä mistään mitään,että missä ees on?

Riippuu psykoosin asteesta. Itse en ollut mitenkään erityisemmin sekaisin. Minulla oli kuuloharho ja harha-ajatuksia. En ollut kuitenkaan sillä tavalla sekaisin, että ulkopuolinen sitä huomaisi. Eli siis kykenin käyttäytymään suhteellisen normaalisti. Psykoosini oli sen verran lievä asteista. Minulla on myös muutaman kerran ollut mikropsykoosi, joka tulee nopeasti ja rajuna, mutta se myös häviää nopeasti. Silloin olen ollut kuulemma aivan sekaisin. En tunnista ympäristöä, enkä ole mukana realiteeteissa. Eli siis se riipppuu aivan tapauksesta.

• catha
        Miettijä-18 kirjoitti:

Niin onko tuo?

Riippuu tapauksesta. Mitään mielenterveydellisiä ongelmia ei voi laittaa diagnoosin mukaan vakavuus asteeseen. Skitsofreenikko voi kyetä jopa käymään töissa ja masentunut voi olla sairas eläkkeellä työ kyvyttömyyden takia. Eli siis se on ihan tapauskohtaista, kuinka paha se oma sairaus on.

• hermiitti
        Miettijä-18 kirjoitti:

Niin onko tuo?

Skitsofrenia on elinikäinen sairaus, kun taas pelkästä psykoosista ei välttämättä jää elinikäistä psykoosiriskiä. Skitsofreniadiagnoosia ei saa omalla tahdolla, vaan se on aina psykiatrin langettama!

• catha
        hermiitti kirjoitti:

Skitsofrenia on elinikäinen sairaus, kun taas pelkästä psykoosista ei välttämättä jää elinikäistä psykoosiriskiä. Skitsofreniadiagnoosia ei saa omalla tahdolla, vaan se on aina psykiatrin langettama!

Ei psykoosikaan tule omasta tahdosta ja sekin on psykiatrin antama diagnoosi. Ja toisekseen, jos on kerran sairastunut psykoosiin, niin se tarkoittaa sitä että on psykoosi altis henkilö, eli se voi laueta milloin tahansa uudestaan.
        Toisekseen skitsofrenia ei ole elinikäinen sairaus. Skitsofreniastakin voi parantua. Itseasiassa noin 1/3 parantuu skitsofreniasta jossain vaiheessa. Skitsofreniaa sairastavakin voi kyetä töihin, tietenkin tapauskohtaisesti kuten missä tahansamielen sairaudessa. Eli siis ei ole "pahinta" sairautta. Jollekkin masennuskin voi olla paljon tuhoisampi kuin toiselle skitsofrenia. Eli siis se aivan tapauskohtainen, että kuinka paha se sairaus on.

• hermiitti
        catha kirjoitti:

Ei psykoosikaan tule omasta tahdosta ja sekin on psykiatrin antama diagnoosi. Ja toisekseen, jos on kerran sairastunut psykoosiin, niin se tarkoittaa sitä että on psykoosi altis henkilö, eli se voi laueta milloin tahansa uudestaan.
        Toisekseen skitsofrenia ei ole elinikäinen sairaus. Skitsofreniastakin voi parantua. Itseasiassa noin 1/3 parantuu skitsofreniasta jossain vaiheessa. Skitsofreniaa sairastavakin voi kyetä töihin, tietenkin tapauskohtaisesti kuten missä tahansamielen sairaudessa. Eli siis ei ole "pahinta" sairautta. Jollekkin masennuskin voi olla paljon tuhoisampi kuin toiselle skitsofrenia. Eli siis se aivan tapauskohtainen, että kuinka paha se sairaus on.

Cathan mukaan minulla oli siis ensiksi diagnoosina pahempi eli psykoottinen masennus, mutta sitten sainkin toiveidentäyteisen diagnoosin eli skitsofrenian?

• catha
        hermiitti kirjoitti:

Cathan mukaan minulla oli siis ensiksi diagnoosina pahempi eli psykoottinen masennus, mutta sitten sainkin toiveidentäyteisen diagnoosin eli skitsofrenian?

Ajattele mitä luet. Kuten kirjoitin äskenkin, niin ei ole olemassa pahempaa sairautta. Se on aivan tapauskohtainen, että kuinka paha se sairaus on.

• hermiitti
        catha kirjoitti:

Ajattele mitä luet. Kuten kirjoitin äskenkin, niin ei ole olemassa pahempaa sairautta. Se on aivan tapauskohtainen, että kuinka paha se sairaus on.

Minä nyt olen vaan aina katsonut skitsofreenikkoja ylöspäin ja nyt olen ylpeä, että olen itsekin F20.0!

Eihän toki ms-tautia ja astamaakaan kai voi verrata?

• catha
        hermiitti kirjoitti:

Minä nyt olen vaan aina katsonut skitsofreenikkoja ylöspäin ja nyt olen ylpeä, että olen itsekin F20.0!

Eihän toki ms-tautia ja astamaakaan kai voi verrata?

Minusta mikään sairaus ei ole mitenkään ihailtavaa. Ei minusta siinä ole mitään ihailtamista että jollakin on jokin mielenterveydellinen diagnoosi. Minusta vain on jotenkin outoa ihailla jotain sillä että hänellä on jokin diagnoosi. Ei siinä ole mitään hienoa, että on jokin psykiatrinen diagnoosi. Itse olen persoonallisuushäiriöinen (epävakaa), mutta ei se mielestäni ole mitenkään ihailtavaa. Minulla on se diagnoosi ja se siitä. Ei siinä ole mitään hienoa että on psyykkisesti sairas. Sehän on ihan sama kuin ihailisi syöpä potilaita, siksi että heillä on syöpä. Ne ovat vain sairauksia, joita ilman olisi hienompi elää.

• sanoikin
        AVOHOITOPOTILAS kirjoitti:

TÄSSÄ VASTAUKSENI:

1. Kuuletko ääniä? KYLLÄ

3. Näetkö harhoja? EN

ettei täällä voi ketään diagnisoida niin mulle psykiatri sanoi että silloin ollaan psykoosissa kun kuullaan ääniä. Mulla oli tilanne että kuulin ääniä ja hän sanoi heti että se on psykoosia. Vaikka se joskus kuulostaakin kuoleman tuomiolta että on skitsofrenia niin itse olen tämän psykoosin aikana jo tottunut ajatukseen että seuraavalla kerralla pelkkä psykoottisuus muutetaan skitsofrenia diagnoosiksi.

• hermiitti
        sanoikin kirjoitti:

ettei täällä voi ketään diagnisoida niin mulle psykiatri sanoi että silloin ollaan psykoosissa kun kuullaan ääniä. Mulla oli tilanne että kuulin ääniä ja hän sanoi heti että se on psykoosia. Vaikka se joskus kuulostaakin kuoleman tuomiolta että on skitsofrenia niin itse olen tämän psykoosin aikana jo tottunut ajatukseen että seuraavalla kerralla pelkkä psykoottisuus muutetaan skitsofrenia diagnoosiksi.

Harhaisia ääniä kuulee moni muukin kuin skitsofreenikko! Äänien kuuleminen ei tarkoita välttämättä psykoosia saatika skitsofreniaa. Silloin vasta puhutaan psykoosista, kun todellisuudentaju on vääristynyt tai kadonnut kokonaan.

http://www.kolumbus.fi/suomen.moniaaniset.ry/

• näyttää
        catha kirjoitti:

Minusta mikään sairaus ei ole mitenkään ihailtavaa. Ei minusta siinä ole mitään ihailtamista että jollakin on jokin mielenterveydellinen diagnoosi. Minusta vain on jotenkin outoa ihailla jotain sillä että hänellä on jokin diagnoosi. Ei siinä ole mitään hienoa, että on jokin psykiatrinen diagnoosi. Itse olen persoonallisuushäiriöinen (epävakaa), mutta ei se mielestäni ole mitenkään ihailtavaa. Minulla on se diagnoosi ja se siitä. Ei siinä ole mitään hienoa että on psyykkisesti sairas. Sehän on ihan sama kuin ihailisi syöpä potilaita, siksi että heillä on syöpä. Ne ovat vain sairauksia, joita ilman olisi hienompi elää.

hulluudelta!

≈≈ Moniääninen assi ==

http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000001302&subcat=2254

• Miettijä-18
        hermiitti kirjoitti:

Harhaisia ääniä kuulee moni muukin kuin skitsofreenikko! Äänien kuuleminen ei tarkoita välttämättä psykoosia saatika skitsofreniaa. Silloin vasta puhutaan psykoosista, kun todellisuudentaju on vääristynyt tai kadonnut kokonaan.

http://www.kolumbus.fi/suomen.moniaaniset.ry/

pirullista kun ei saa oikein yöllä nukuttua kun miettii koko ajan,että kuulenko jotai ääniä tai sekoonko koht totaallisesti,että tapan yms jonkun läheisen? Pelottava olo aina öisin,päivällä fiilis on ihan jees..Ei silleen mitää tommosia oireita.Muuten vaa ahdistava olo sekalaisesti.

• Skitsofreenikko1973
        catha kirjoitti:

"Itseasiassa noin 1/3 parantuu skitsofreniasta jossain vaiheessa. "

Eli siis 2/3 sairastaa skitsofreniaa koko elämänsä! Juuri kuten minä.

• Anonyymi
        Miettijä-18 kirjoitti:

Psykoosi on vahva sana jota veikkaan viljeltävän hepposin perustein ahdistuneen epäluuloisesta, kuten narsismia kusipäistä.

Sekoitatko epäluuloisuuden psykoottiseen vainoharhaisuuteen? Itse olen epäluuloinen, joka riivaa elämääni ajaen minua alas, mutta pitäö yrittää avautua oikeille ihmisille, kuten oikealle ja hyvälle psykologille. Oletko käynyt terapiassa tai psykologin luona?

• Anonyymi
        vaikkapa kirjoitti:

siitä skitsofreniasta jos ja kun se sinua kiinnostaa.
        On olemassa mm. psykoottista depressiotakin.
        Vaikea mitään sairautta on laittaa mihinkään järjestykseen, mutta kieltämättä, skitsofrenia on rankka sairaus, osa toipuu hyvin, osa jotenkin ja osa ei laisinkaan.
        Guuglailemalla löydät tietoa niin psykoosista kuin esim.skitsofreniasta ja tosiaan, ei kukaan voi netissä tehdä diagnoosia, ei edes psykiatri, joten varaahan se psykiatriaika.

Ihmisiä vaarallisten myrkkyjensä koekaniiniksi etsivät psykiatrit näkee kaikenlaisia mielisairauksia kaikkialla, eli psykiatrit on rikollinen myrkky kauppias rymä, joilla he tekee tulsosta 11 biljoonaa vuosi
        Eli täysin rikollista toimintaa koko psykiatria.

On erittäin vaikea itkeä talalisen kelvottoman maan itsenäisyyden menetystä, jossa valtio on ihmiskauppias ja etsii kauppatavaraa kaikista kehon kivuistakin ja pitää aivokalvon tulehduksia, syöpiä mielisairautena, eli antaa super ahneiden psykiatrien leimata kauppatavaraksen myrkky tehtaalle kaikki.

Salattu valtio, jossa mikään ei ole avointa,
        Esim.valtion tulee joka vuosi ilmoittaa minkä summan se on kuluttanut vaarallisilla aineilla kansan myrkyttämiseen.

Kuinka monta kehon kipu potilasta natsi eli kehon tauteja vihaava valtio on jättänyt kuolemaan ja virumaan syövässä, aivokalvon tulehsuksissa ja sallinut järkyttävien puoskareiden tehdä niistä hullun papruja ja estää hoito
        Toki he omalla rahalla saa hoitoa, mutta leiman jälkeen ei koskaan verovaroin.

Eli täys rikollinen kärsimyksen tuottmaiseen keskittyvä valtio.
        Ja näitä vaarallisten ainaiden kauppiaita valtio vielå sanoo auttajiksi ja ihmistuntojoiksi, vaikka he on vain apteekkarien. Ja lääketehtaiden rahan keruu bulvaaneita.

Toki kauppatavara tulee halventaa, leimata, pilakta, nujertaa, nöyryyttää, alistaa, vangita vaikka kehon kivuista, koska brutaali psykiatrit ovat mielistyneet kaikenlaiseen kärsimyksen ja sadistisen kohtelun tiottoon, ja limaamisn (näin psykiatrit puhdistaa syyllistä omaa tuntoaan) ja limaamatonta kohtaan ei kukaan pysty brutalismiin, mutta heti kun yksilö laimataan niin jokainen leimaa uskova, ensimmäsienä psykiatrit tulee sadistiksi, eli limoillaan he ärayttävät itseensä adrenaliinia, eli vihaa kyseistä yksilöä kohtaan, koska ilman leimaa ei psykiatri eikä kukaan pysty raakuuksiin.

Eli leima on aina merkki, leimttua pitää potkia, pilkata, ivata, nujertaa, nöyryyttää, alistaa, vangita kiduttaa,
        Eli psykiatria on 100% sadismia ja maapallon sairain oppi,
        Joka on erityis vaarallinen, vaoaudelle, toimitakyvylle (myrkyt pilaa)
        Luovuudelle, nopealle älykkyydelle (pilataan dobamiini sulkijoilla)
        Nokkluudlle ja henkiselle hyvin voinnille.

Ymmärrän että 93% ihmisistä ei ajattele itse, joten he mene mihin tahansa joulupukki teoriaan mukaan,
        Mutta 7 prosnttia ajattelee itse ja he ei ole suomen valtion eikä sen ihmikauppa bulvaanien psykiatrien kauoppatavaraa, jotka hankkii apteekkarien ja tohtorien biljoonat rikollislla psykiatrialla, jossa ykislöitä myydään hermomyrkky tehtaalle orjaksi suomen valtion aloittessta, suomen valtion rahoittamana,
        Joka tekee maasta arvottoman mafiamaisen brutaalin, härskin ihmiskauppiaan.

Joulupukkiin minä uskon koska olen nähnyt sen monta kertaa.
        Psykiatrien yhtå ainutta sanaa en usko koska tiedän että he eivät ole koskaan nähneet kennkään näkymätöntä sisintä,
        Mutta heillä on kaupallinen satu nimeltä psykiatria
        Vaarallisten aineiden vakivaltaista kauppaa varten .

• Todella tunteeton

Olin psykoosissa 2,5 vuotta sitten. Se oli pahin mahdollinen. Kuvittelin kaasutusta, vainoa... Syön Peratsinia ja voin harhojen suhteen hyvin, niitä ei ole. MUTTA olen tunteeton. En tunne iloa enkä surua. En tunne mitään. Tämä alkoi kun aloitin syödä psykoosilääkkeitä. Sanotteko mitä tämä on, onko teillä samoja kokemuksia? APUA!

• PeRsu !

Joku täysin asiasta mitään tietämätön kehtaa väittää, että skitsofreniasta voi parantua.

Ei voi, oirekuva vaihtelee näkyvästä = psykoosi , näkymättömään = ahdistuneisuus, vainoajatukset, äänet ja muu sellainen psyykkinen tai fyysinen oire, jossa on kliinisesti todettavissa tai jos sairaudentunne on, itse aistittavissa.

Täällä netissä kukaan ei voi varmuudella sanoa kuka sairastaa ja mitä.
        jos huolissaan omasta tai läheisensä tilasta, ei kun vaan reippaasti omalääkärin pakeille, joka kyllä kertoo onko meneillään skitsofrenia vaiko ei.
        Jokainen meistä on psykoosiherkkä, kuka sitten milläkin tavalla ja mistä syystä sairastuu, on yksilöllistä.

Just kuuntelen tv.stä prisma-tiedeohjelmaa, jossa puhutaan bisfenoli-A:n vaikutuksesta skitsofrenian syntyyn.
        Tätä haitta-ainetta saamme esim. leipäpusseista, eineksistä, kaikesta sellaisesta, joka on peitettävä suojamuovilla.
        Käytännössä siis ihan jokainen elintarvike, jota kaupassa myydään. Tämä viattomana pidetty, hormonin kaltainen muovinpehmenne heikentää kliinisissä testeissä koe-eläinten stressinsietokykyä merkittävästi, sekä varhaistaa murrosiän ja vaihdevuosien alkamista tai gynekologisten ja sisäelinsyöpien syntyä muokkaamalla geenien replikaatiossa tarvittavia osasia. Nykyihminen altistuu tälle aineelle jo sikiövaiheessa siten, että edes syntymätön ihminen ei ole suojassa.
        - nyt syntyvä sukupolvi on psyykkisesti häiriöherkintä j mitä maapallo on päällään kantanut.

Joten, jos olisin rikas, aloittaisin just nyt lääketeollisuuden osakkeiden oston, tulee psyykenlääkkeet olemaan hyvän hintaisia ja paljon käytettyjä lähivuosikymmeninä, kun jokainen meistä joutuu prosessoituja elintarvikkeita käyttämään.
        ja kaikki tämä on ihan laillista, kun kerran kuulutaan EU:hun.

• Markku
        PeRsu ! kirjoitti:

Joku täysin asiasta mitään tietämätön kehtaa väittää, että skitsofreniasta voi parantua.

Ei voi, oirekuva vaihtelee näkyvästä = psykoosi , näkymättömään = ahdistuneisuus, vainoajatukset, äänet ja muu sellainen psyykkinen tai fyysinen oire, jossa on kliinisesti todettavissa tai jos sairaudentunne on, itse aistittavissa.

Täällä netissä kukaan ei voi varmuudella sanoa kuka sairastaa ja mitä.
        jos huolissaan omasta tai läheisensä tilasta, ei kun vaan reippaasti omalääkärin pakeille, joka kyllä kertoo onko meneillään skitsofrenia vaiko ei.
        Jokainen meistä on psykoosiherkkä, kuka sitten milläkin tavalla ja mistä syystä sairastuu, on yksilöllistä.

Just kuuntelen tv.stä prisma-tiedeohjelmaa, jossa puhutaan bisfenoli-A:n vaikutuksesta skitsofrenian syntyyn.
        Tätä haitta-ainetta saamme esim. leipäpusseista, eineksistä, kaikesta sellaisesta, joka on peitettävä suojamuovilla.
        Käytännössä siis ihan jokainen elintarvike, jota kaupassa myydään. Tämä viattomana pidetty, hormonin kaltainen muovinpehmenne heikentää kliinisissä testeissä koe-eläinten stressinsietokykyä merkittävästi, sekä varhaistaa murrosiän ja vaihdevuosien alkamista tai gynekologisten ja sisäelinsyöpien syntyä muokkaamalla geenien replikaatiossa tarvittavia osasia. Nykyihminen altistuu tälle aineelle jo sikiövaiheessa siten, että edes syntymätön ihminen ei ole suojassa.
        - nyt syntyvä sukupolvi on psyykkisesti häiriöherkintä j mitä maapallo on päällään kantanut.

Joten, jos olisin rikas, aloittaisin just nyt lääketeollisuuden osakkeiden oston, tulee psyykenlääkkeet olemaan hyvän hintaisia ja paljon käytettyjä lähivuosikymmeninä, kun jokainen meistä joutuu prosessoituja elintarvikkeita käyttämään.
        ja kaikki tämä on ihan laillista, kun kerran kuulutaan EU:hun.

Kyllä skitsofrenian saa lääkkeillä kuriin, näin sanoi sairaanhoitaja psyk polilla. Ei kannata uskoa mitä tv:ssä sanotaan... Itselläni takana psykoosi ja voin sanoa, että pahinta, mitä olen koskaan kokenut.

• Anonyymi
        Markku kirjoitti:

Kyllä skitsofrenian saa lääkkeillä kuriin, näin sanoi sairaanhoitaja psyk polilla. Ei kannata uskoa mitä tv:ssä sanotaan... Itselläni takana psykoosi ja voin sanoa, että pahinta, mitä olen koskaan kokenut.

Monet tutkijat, jotka tekevät meta-analyyseja noista lääkkeistä taas eivät ole ihan niin varmoja. Erään meta-analyysin mukaan sekä positiivisten oireiden että yleisellä tasolla mitattuna niiden teho keskimäärin parhaillaankin ylittää minimaalisen kliinisen vasteen rajan ja tutkijat toteavatkin, että niiden vaste onkin hyvin tutkimusten mukaan "disappointedly limited"". Toisen meta-analyysin mukaan lääkeyhtiöiden sponssaamissa lääkekokeissa (kestävät keskimäärin muutaman viikon) plasebon ja aktiivisen lääkkeen välinen ero oli kuusi pistettä PANSS-skaalalla, kun kliinisen merkitsevyyden raja-arvo on 15 pistettä. Lääkkeitä ei hyväksytä markkinoille kliinisen merkitsevyyden perusteella -niiden ei toisiin sanoen tarvitse olla silmin nähden parempia kuin sokeripillerin tullakseen hyväksytyksi, pieni tilastollinen ero riittää. Koska lääkkeiden vastetta tutkitaan käytösoireiden perusteella, joita ovat skitsofreniassa mm. vihamielisyys ja yhteistyökyvyttömyys, niin sokkoutuksen purkautumisella on aika rajuja vaikutuksia tutkittuihin vasteisiin etenkin, kun tulkitsijat ovat usein muita kuin niitä, jotka joutuvat kärsimään lääkkeiden sivuoireista. Itse pidän sairaanhoitajia ja psykiatreja vähän yksinkertaisina jos tosiaan pitäisi syödä lääkkeitä, jotka surkastuttavat aivoja, aiheuttavat metabolisia ja hormonaalisia häiriöitä sekä pakkoliikkeitä JA laskevat lääkeriippuvaisten kroonikkopotilaiden "oireita" kuten yhteistyökyvyttömyyttä keskimäärin kuusi pistettä plaseboa enemmän sen jälkeen, kun heidän "oireitaan" on ensin nostettu pilviin vieroittamalla heidät hengenvaarallisen nopeasti edelliseltä lääkitykseltä. Eräässä brittitutkimuksessa verrattiin neuroleptien käyttäjiä lääkeettömiin mielisairaisiin ja havaittiin, että kaikkien neuroleptejä syövien kuolleisuus alle 30-vuotiailla oli luonnollisista syistä nelinkertainen verrattuina lääkkeettömiin hulluihin. Täytyy olla jo aika mielisairas että tappaa itsensä siksi, että psykiatri on raksittanut jossain lääkeyhtiön omaa tuotetta käsitteleväss kokeessa jonkun lääkeriippuvaisen mielisairaan yhteistyökyvyttömyyden seitsemään sen takia, että liian nopea vieroitus on aiheuttanut hänelle niin sietämättömiä vieroitusoireita, ettei hän halua sitoutua plasebon syöntiin. Noissa tutkimuksissa potilaiden kuolleisuus on viisinkertainen ja en pidä sitä näyttönä siitä, että lääkkeet suojaavat kuolleisuudelta vaan siitä, että tutkimusastelmat lääkekokeissa on systemaattisesti on tehty tappamaan ihmisiä.

• Näinhänsetaasmeni

Noihin testin kysymyksiin: Voit vastata jokaiseen kyllä tai ei sen elämän mukaan millaista elät etkä ole tai olet hoidon tarpeessa. Tai sitten vastaat vain ei tai kyllä yhteen kysymykseen jolloin olet myös hoidon tarpeessa. Nämä kysymykset ovat olemassa PELKÄSTÄÄN siksi että juuri nämä kyselijät saavat sen tunteen kuin tulevat sitten saamaan, hakeutuakseen tai eivät hakautuakseen hoitoon.

• Yujuikik

Masennus ja psykoosi on sillä tavalla eri tiloja, että masentunut tajuaa miten surkeaa elämä on eikä voi sille totuudelle mitään. Psykoosissa ihminen voi olla päinvastoin hyvin "kirkkaassa" ja "selkotajuisessa" tilassa jossa todeksi koettu ei ole totta. Esim. vesi voi olla mielestäsi myrkytettyä ja autot seuraavat ulkona. Kuuloharhoja voi tulla, esim. puhetta, puhelinten olematonta pirinää. Jos ei nyt ihan psykoosilääkitystä halua niin bentsoistakin voi olla suuri apu kun saa ahdistuksen vähenemään niin voi harhaisuuskin hävitä.

• Anonyymi

Jos sinä niitä apteekkarien javlääketetaiden rahan keruu bulvaaneita uskot,
      Niin lopun ikääsi tuotat rahaa aptekkareille ja myrkky tehtaille, syömällä kaiken maailman litiumeita (akkujen jätettä)
      Ja muita vaarallsia ainaita, eli olet vaarallisten aianiden koekaniini.

Avaa silmäsi, freud koeili opipideja potilaisiinsa eri anmoksina, kunnes löysi kuolettavan anmos lukeman.

Sama tehtiin insuliini myrkky hoidoilla, joita syötettiin notmaali sokeri potilaille shokkiin asti, osa vietiin ruumishuonelle.
      Ne jotka heräsi, hille pantiiin uusi kovempi insuliini piikki, kunnes löydettiin se piste joka tappaa kaikki.

Sama tehtiin sähköshokki hoidoilla
      Ensin pienemmillä voltteilla, sitten
      Suurennettiin voltteja, kunnes löydettiin se piste jossa kaikki kuolee.

Sama tehtiin nitriitilä eli freoni aianeella
      Syötettiin psyykkelääkkeenä kunnes löydettiin se piste jossa kaniini ihminen kuolee.

Sama tehtiin litiumilla.
      Sama tehdään nyt dibamiini sulkijoilla ja muilla myrkyillä.

Järkiinny, pysy pois puoskareista jotka etsii myrkytettäviä, myrkyttäjän on pakko leimata urinsa, jolla lieventää oman tunnon tutkiaan.

Leima on valttämätön siksi että saa valtiota hyväksymnän ihmiskoekaniini tarhan pitoon vaarallisten aineiden kokeita varten.

Kyse on minun silmissä sosiaali darvinismista jossa naamaan tai kehon kipuihin katdomalla lajitellaan evoluutiossa kehitys kelvottomat myrkytettäväksi pois,
      Eli psykiatramme on nyt samaa kuin natsismi 1940 luvulla,
      Se oli sosiaali darvinismia, eli kehitys keövottomien kaasuttamista,
      Silloin kalloharppi ja silmäväri kartta näytti geneettisen patantumattoman skitsofrenian, näin psykiatrit uskoi ja tappoivat auton pakokaasulla esin ja sitten kun ruumiit haisi mielisairaaloiden ympätillä, psykiatrit perusti natsi leirinsä korpeen sillä valin kun hitler oli todistettavasti bunkkerissa 24/7 lähetti rintamalinjoille sähkösanomia, joten on koululääketieteen valhe että hitler se kaasuttii kaikkialla ja oli bunkkerissa koko ajan,

Tämän vaöheen tohtorit keksi, että he tänään saa vaatallisilla aineilla myrkyttää meitä, kun vain ensin laittavat daavidin tähden eli leiman,
      Niin suomi valtio huväksyy kuin saksa että sinitakit (kuten SS) kerää rauhallisia hiirulaisia kotoaan suljettuun kauhu luolaan myrkky kokeisiin.

Mamme on taysin kelvoton jatkamaan itaenäsiyyttään, koska olemme suojattomia, koska vakuutus terveyttä ei ole
      Ja valtion terveys on raaka, kylmä brutaali, limari ja vangitsee ihmisiä joita se ei tunne suoraan vaataan otolta (valhtelee että kehon kivut nyt, silloin silmäväri) polvikipuisia ihmisiä myrkky koe vankiloihin.

Jokainen omilla aivoillaan ajattelija haluaa pois talalisen ptillista pitullismman julkisterveyden, ja koska valtio ei sii tä luovu, jää
      Kansalle ainoa toivo, odottaa suomen valtiom päättymistä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe