voiko kannabiksen

dsfadfadfsdf

voiko kannabiksen lehti poltaa?

28

13552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dow Bones

      voi ja voi; lehti/lehdet vaan pitää kuivata.
      Luonnollinen kuivaus eli muutama päivä jossakin, kunnes lehden voi rusentaa...tai no...parempi polttelun kannalta, mikäli lehdet olisivat siinä käsissä murenevan ja nahkean lehden välimaastossa.

      Miksi näin? Koska lehtien pitää antaa käyttää ne ravinneaineet loppuun ennen kuivumista---ja ennen kaikkea lehteä voi polttaa täten helpommin, koska se ei maistu niin vastenmieliseltä kuin vastapoimittuna/märkänä ja hellalla kuivatettuna. Maku tasaantuu kuivattamisen myötä, kunhan vaan pitää mielessään sen koostumuksen, eli ei kuivata lehteä siihen pisteeseen, että se murenee lähes pölynkaltaiseen tilaan...vaikeahkoahan sitä on lähteä siitä eteenpäin väsäämään.

      Tämmöisiin perusteluihin olen törmännyt täällä internetin ihmeellisessä maailmassa ja keskusteluissa ihmisten kanssa, jotka käyttävät/blaadaavat.

    • eikä savukkeena

      Ei voi polttaa muuta kuin hävittämistarkoituksessa, sen voi tehdä esim uunissa tai nuotiossa.
      Jos ajatuksesi on polttaa piipussa tai savukkeeksi valmistettuna, niin sitä ei voi tehdä, se on laissa kielletty.

      Uunissa tai nuotiossa poltettuna siitä tietysti tulee vähän saastetta ilmastoon, mutta se on pienempi paha kun se, että vetäisit sitä keuhkoihisi ja tulisit vähitellen hölmöksi, niinkuin sitä tekevät yleensä on.

      • hävittäjä

        itse olen hävittänyt kannabista kohta 30 vuotta, piipussa ja sätkissä. sekin tyyli toimii.


      • rootsrockreggae
        hävittäjä kirjoitti:

        itse olen hävittänyt kannabista kohta 30 vuotta, piipussa ja sätkissä. sekin tyyli toimii.

        yhtään sen tyhmempi, kuin aloittaessasikaan?
        Jokin siis mättää todella tuossa edellisen kirjoittajan viestissä.


      • Nyt ei ainakaan viisaus loista
        rootsrockreggae kirjoitti:

        yhtään sen tyhmempi, kuin aloittaessasikaan?
        Jokin siis mättää todella tuossa edellisen kirjoittajan viestissä.

        Mistäs tiedät, kuinka paljon fiksumpi olisi jos ei olisi käyttänyt tylsistyttävää ainetta, ainakaan ei suosittelisi laitonta ainetta.


      • laillisuuden kanssa
        Nyt ei ainakaan viisaus loista kirjoitti:

        Mistäs tiedät, kuinka paljon fiksumpi olisi jos ei olisi käyttänyt tylsistyttävää ainetta, ainakaan ei suosittelisi laitonta ainetta.

        ei se laittomuus tai laillisuus ole missään tekemisissä jonkun aineen haitallisuuden kanssa. jos olisi niin aika moni asia muuttuisi EU:n raportin jälkeen. mutta kun ei ketään kiinnosta, vaikka kaikki viinaan kuolisivat. läheisiä ehkä vähän, mutta hyvähän se toisaalta on juoposta eroon päästä, kun riesaksi käy lopulta.


      • Komppaan kyllä
        laillisuuden kanssa kirjoitti:

        ei se laittomuus tai laillisuus ole missään tekemisissä jonkun aineen haitallisuuden kanssa. jos olisi niin aika moni asia muuttuisi EU:n raportin jälkeen. mutta kun ei ketään kiinnosta, vaikka kaikki viinaan kuolisivat. läheisiä ehkä vähän, mutta hyvähän se toisaalta on juoposta eroon päästä, kun riesaksi käy lopulta.

        Loppujen lopuksi piintyneestä tapajuoposta pääsee eroon parhaiten antamalla hänen ympäristön häiriköinnin päätteeksi vetää överit. Näin kävi isäpapalleni, kun ei malttanut pitää jälkikasvustaan mitään huolta ja se (kuolema) oli helpotus kaikille.


      • Kukkailija
        Nyt ei ainakaan viisaus loista kirjoitti:

        Mistäs tiedät, kuinka paljon fiksumpi olisi jos ei olisi käyttänyt tylsistyttävää ainetta, ainakaan ei suosittelisi laitonta ainetta.

        Ja mistäs sinä tiedät, josko olisi ilman polttelua vähän tyhmempi? Josko vaikka suosittelisi viinan juontia.


      • THC-4ever

        Joo otan sust neuvoa ja en polta enää piipussa! Vaan siirryn taas pongiin.. ;)


      • mmm
        THC-4ever kirjoitti:

        Joo otan sust neuvoa ja en polta enää piipussa! Vaan siirryn taas pongiin.. ;)

        Just luin jostaa jutun että kannabis jopa edesauttaa aivosolujen uusiutumista. Eli voi olla fiksumpi jos polttaa. Ja auttaa keuhkosyöpäänkin syötynä ja höyrystettynä. KANNABIS LAILLISEKSI!!!


      • sativa85
        mmm kirjoitti:

        Just luin jostaa jutun että kannabis jopa edesauttaa aivosolujen uusiutumista. Eli voi olla fiksumpi jos polttaa. Ja auttaa keuhkosyöpäänkin syötynä ja höyrystettynä. KANNABIS LAILLISEKSI!!!

        Kyllä kannabis ainaki vaikuttaa ajatteluun sen verran et osaa ajatella asiat muultakin kantilta. Tulee mileen ihan uusia vaihtoehtoja tehä asioita mitä ei selvinpäin mieti! Toimii. Ja sit tutkimukset osoittaa aina kaikkee hienoo.. Neku vaan tahtoo olla niin luotettavii et joo on hyvä tähän ja mut huono tohon. Ihan sama mitä tutkitaan saadaan positiivisia tai nekatiivisia tuloksia ihan sen perusteella mitä halutaan... Jos etitään haittoja niin ei sillo löydetä hyötyä ja vaikka löydetään niin ei niitä julkaista. Onneksi joillaki sivuilla lukee ees oikein miltä tuntuu kun polttaa pilveä. Ikävä kyllä netti on täynnä väärää tietoa ja ns.tutkimusmateriaalia. Toivottavasti päättävät ihmiset osaa erottaa oikeen väärästä!


      • Morticians
        hävittäjä kirjoitti:

        itse olen hävittänyt kannabista kohta 30 vuotta, piipussa ja sätkissä. sekin tyyli toimii.

        Haluaisin jostain kannabis sätkiä,,,, voitko lähettää mulle grammoina postissa jos maksan? Tai jos joku myy niin voi lähettäää sähköpostia: [email protected]


      • että vetäisit sitä keuhkoihisi ja tulisit vähitellen hölmöks


      • werfverwercf
        Morticians kirjoitti:

        Haluaisin jostain kannabis sätkiä,,,, voitko lähettää mulle grammoina postissa jos maksan? Tai jos joku myy niin voi lähettäää sähköpostia: [email protected]

        i smell a cop :D


      • Anonyymi
        hävittäjä kirjoitti:

        itse olen hävittänyt kannabista kohta 30 vuotta, piipussa ja sätkissä. sekin tyyli toimii.

        Olen herra piipussa ja sätkissä hävittäjän kanssa uomattoman paljon samaa mieltä.


    • Weedtastic420

      vähän meni poikien jutut dsfadfadfsd:n kysymyksestä ohi. eiköhän nuo terveellisyysväittelyt voi viedä muualle. kyllä, lehteä voi polttaa ja vaikuttaakin mukavasti. muutaman pesällisen kun kiskot niin kyllä se päähän nousee ja hyvin.

      • Kannabiz

        Jos joku voisi myydä minulle jotain postin kautta, vähän niinkuin tuolle Morticiansille. :D
        Ottakaa yhteyttä: [email protected]
        Olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.


      • pollari111
        Kannabiz kirjoitti:

        Jos joku voisi myydä minulle jotain postin kautta, vähän niinkuin tuolle Morticiansille. :D
        Ottakaa yhteyttä: [email protected]
        Olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.

        kyttäjuttu :D:DD vitun pellet menkää rölläilee muualle


    • kyrpähooseppi

      sina mene takas somalia kaitsema lampahi oke?
      la ilaha illallah wa muhammadan rasul allah

    • YAUYAUA

      Njoo tuskin täällä kukaan enään käy, mutta avataan tämä ketju uudestaan silti. =)
      Kannabis ei todellakaan tee sinusta viisaampaa vaan toisinpäin, jos olet poltellu pitkään esim. Monia vuosia, aivot ns 'pehmenevät' ja sinusta tulee vähän hidasälyinen ja muisti heikentyy. Ja monia muita juttuja kannabis aiheuttaa esim. Kivessyöpää, keuhkojen laajenemista, mutta joo ei se sinääsä ole terveellista, mutta jotkun lajikkeet auttavat tiettyyn syöpään, ja jos poltat paljon niin sinulle saattaa tullu ylipainoa, koska kannabis kontrollei aivoissa sellaista hermoa mikä tekee sinut nälkäiseksi hermoan nimeä en nyt tarkalleen muista. Ja lehteä voi polttaa kaikkien kasvejen lehdet ei vaikuta niin hullusti, mutta mitä vahvempi kasvi sitä tujummant paukut, useesti lehdistäkin tulee one hit wonder, esim AK-48 lehdet ovat myös kovaa kamaa ja kukinto vielä kovempaa, jos tykkää olla vitun kovassa jumissa. (Ja kaikki keltanokat varmaan luulevat, että kannabis vie kivunpois/ tai tunnon!) Älkää käykö vittu sekoilee, kaikki lajikkeet ovat erilaisia ja eri vaikutteet , kaikki ei todellakaan vie kipua pois... Ja muistakaa älkää vetäkö övereitä ;) Toivottavasti tää vähän auttoi jotain.

      • Huutonaurua1

        AHHA-HAHHAA Viyyu mitä kyttä propaganda


      • Anonyymi

        Yli 50 vuotta poltellut, kaikki mitä kirjoitit on höpö höpö juttuja. Ei millään pahalla.


    • medijoint

      mmmmmmmmmmmmm marijuana kid marijuan ,,,lmmmmmmmmmmm

    • KONSOLI

      Mielipide on mielipide ja fakta on fakta! Olen 26-vuotias nainen. Ekan kerran sätkä sauhus 13-vuotiaana ja sauhuaa edelleenkin. Minusta viina tuhoaa ja pehmittää aivoja paljon enempi! Ihan sama jos jollain on psykoosi alttiutta, se saa sen psykoosin alkoholillakin! Ei aina pidä väheksyä jotain mikä on laitonta :)

    • jaaaaaaa3

      jos lehtiä polttaa nii onko se ihan sama käyttääkö niitä ylimpii vai alimpii lehtiä?

    • Anonyymi

      Nyt kun tällaista ketjua katsoo vuonna 2021 niin täytyy sanoa että ihan ku lukis jotain kehitysvammasten toimintaterapia käyntejä.

      • Anonyymi

        Tää


      • Anonyymi

        Näin on, Suoli24 pähkinäkuoressa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe