Nopeustesti

Paljon irtoaa...

15

12831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotitotaali

      4828

    • Ainoa luotettava
      • Yhtä tyhjän kanssa

    • aika hyvä

      joo

    • Saunalahtelainen

      oli mun tulos..

    • Test engineer
      • jos nopeus ei vaihtele, on tässä ketjussa mainituilla testeillä jotain arvoa

        ja jokatapauksessa ftp://ftp.funet.fi/dev/ -osoitteesta ladatuilla testitiedostoilla saa oikean kuvan. Kannattaa TaskManagerista katsoa tiedonsirron tasaisuutta


      • huijaustesti.fi

        nopeustesti.fi -sivulle linkitetyssä NetMeter-ohjelmassa lienee ohjelmointivirhe tai useampikin

        äsken kokeillessa vasemmassa laidassa oli enimmillään "1,41 MB/s" eli 11,2 Mbit/s. Nettitkkuni samoinkuin sen yhteys pc:lle ovat max 7,2 Mbit/s. Mozillan latausikkuna näytti parhaimmillaan 530 kB/s eli 4,2 Mbit/s

        toisella yrittämällä jäi maksimiksi 1,23 MB/s eli 9,8 Mbit/s, mahdoton sekin


    • wipezzu
    • parempaa lakia.

      antoi noin 1Mbitsi tulosta.

      Mutta joo nyt laki sanoo tuon että pitää ilmoittaa minimit ja maksimit, tuosta naureskeltiin veljen kanssa, se voi olla sitten 0... ääretön :)

      • 56

        tuo pitäisi olla jokaisella kansalaisella käytössä aina internetissä.


    • 1323113131313

      noin 20mb/s
      aika hyvin

    • huijaustesti.fi

      jokin edelläolevista vei tunnettuun ja tunnetusti kelvottomaan speedtestiin

      jälleen taasen uudelleen oli viiden mittauksen eka paras
      Sarja (upload) oli 4,0 2,5 2,5 2,5 2,4

      muistaakos joku, mikä oli se operaattoreiden temppu, jolla eka mittaus aina saadaan näyttämään liioitellun suurta nopeutta? Vaiko temppu jolla hetken kuluttua nopeutta lsketaan?
      Jossain nettikeskustelussa viime vuonna se oli puheenaiheena

    • Ylä-Savossa

      Last Result:
      Download Speed: 1369 kbps (171.1 KB/sec transfer rate)
      Upload Speed: 291 kbps (36.4 KB/sec transfer rate)
      16. heinäkuuta 2011 10:35:38

      1 Mbit liittymä pitäisi olla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe