Voiko Vanhanen olla samaa mieltä?

Sukarin rahat

>Uusille kaupan suurhankkeille on luonteenomaista, että ne suunnitellaan sijoitettavaksi keskusta-alueiden ulkopuolelle. Vapaavuoren mukaan tämä on ongelmallista ilmastopoliittisista syistä ja myös sen vuoksi, että ikääntyneen ja joukkoliikenteestä riippuvaisen väestön osuus Suomessa kasvaa jatkuvasti.<

http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2008/07/670896

9

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • korruptio.

        Kepi myy rahasta poliittisia päätöksiä.

        Keskelle ei mitään, valtateiden risteyksiin nousee suuria kauppakeskuksia.

        Työpaikkojen määrä ei lisäänny. Työpaikkoja siirtyy nykyisistä keskuksista uusiin keskuksiin.

        Autoilu lisääntyy, bensa palaa. Ja autottoman palvelut siirtyvät matkan päähän. Nykyiset kaupunkikeskukset näivettyvät.

        Kaikki tämä on järjetöntä kehitystä. Mutta sehän ei asiassa mitään paina. Kepu on tämän jo myynyt, rahat on saatu ja poltettu vaalitaistossa.

        Kepu on poliittisesti korruptoitunut. Sama koskee Vanhasen hallitusta.

        Kepu on rikollisorganisaatioon verrattavissa oleva yhteiskunnan syöpä.


    • Kunhan vittuilee

      Vanhanen vaan vittuilee kansalle ja puhuu paskaa!

    • Sonnimies

      Ihmeellinen käsityskanta Vapavuorella. Isot ovat tulleet jäädäkseen, ei ole paluuta 50-luvulle.

      Isoon pääsee kaupungistakin bussilla, ilmaisia parkkipikkoja riittää ja keskustan sasteet vähenevät.

      Asioda voi samn katon alla kymmenissä pisteisä ja on paljon halvempaa kuluttajille.

      Työpaikkoja tulee aina sadottain, mutta ei näy kelpaavan Vapavuorelle ja sossulle.

      • eivät ..

        lisäänny.

        On suuri harhaluulo, että kaupan uudet investoinnt merkitsisivät työpaikkojen määrän kasvua.

        Jos se niin yksinkertaista olisi, niin koko työttömyys olisi poistettavissa koko maasta pelkästään rakentamalla ideaparkkeja kaikki pellot täyteen.

        Työpaikat siirtyvät keskuksista pelloille, samoin palvelut.

        Aivan järjetöntä kehitystä. Mutta kepu on siitä jo maksun kuitannut. Poliittinen korrputio ohjaa yhteiskunnan kehitystä järjettömään suuntaan.


      • ja ääliönä
        eivät .. kirjoitti:

        lisäänny.

        On suuri harhaluulo, että kaupan uudet investoinnt merkitsisivät työpaikkojen määrän kasvua.

        Jos se niin yksinkertaista olisi, niin koko työttömyys olisi poistettavissa koko maasta pelkästään rakentamalla ideaparkkeja kaikki pellot täyteen.

        Työpaikat siirtyvät keskuksista pelloille, samoin palvelut.

        Aivan järjetöntä kehitystä. Mutta kepu on siitä jo maksun kuitannut. Poliittinen korrputio ohjaa yhteiskunnan kehitystä järjettömään suuntaan.

        pysyt. tietenkin lisääntyy.


      • hieman.
        ja ääliönä kirjoitti:

        pysyt. tietenkin lisääntyy.

        kansantaloustieteen perusteisiin.

        Jos pystyt omaksumaan, niin sieltä saat vähän valaistusta asiaan.

        Taustaksi: Yksikään yritys ei tee investointia sillä perusteella, että se työllistää. Puheissa näin voidaan propagandistisesti sanoa, mutta se on vaa npuhetta.


      • Tyypillistä kouluttamattoman peräkammarin pojan ääliömäisyyttä.

        Eivät työpaikat lisäänny sillä, että Sukari rakentaa hehtaarihalleja ympäri peltoja.

        Tuollaisten hehtaarihallien aika on ohi. Nyt pitää kehittää kaupunkien keskustoja.


    • ....

      http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/05/652791

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe