eri esineitä peppuun..

tyttönen

aika ajoin yksin, miehen puutteessa (vaikka varattu olenkin) tekee mieli tyydyttää himoja. toisinaan teen sen myös peppuun. kotona kun ei ole tekovehkeitä niin mielikuvitus on joutunut töihin. kaikki sileät, pyöreäpäiset esineet himottaa aivan mielettömästi. jos jollakulla on ideoita niin ilmoitelkaa vaan. viimeisin löytöni on kierteetön pullonkaula: pullo täyteen lämmintä vettä ja liukastetta sen kaulaosaan ja sitten vain istutaan päälle....mmmmhh... omat sormet ei ole sama asia, kun niillä tuntee taas pepun. mitä ihmeellisempi esine niin heti ajatukset on viemässä sitä peppuun. onko muita kaltaisia tämän suhteen? muuten olenkin kiltti opiskelija

38

29720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies savosta

      kokeillut kalakukkoa ?

      • tyttönen

        en ole kokeillu sitä pepussa. muuten se on kyllä herkullista.


    • ???

      Porkkana, HK:n Sininen...

    • relief

      samanlaisia kokemuksia. joskus tulee oikeasti himo kun näkeekin jonkun sopivan näköisen esineen kodis! Kaikkea mahdollista on tullu kokeiltua.. vain mielikuvitus on rajana. Erilaiset dödöpullot, jotkut viinipullon kaulat, koriste-esineet..

      • Zap

        Minäkin kiihotun tuollaisista (olen mies, ja hetero, jos joku epäili jotain muuta). Eli miehen kalua en ole koskaan sisään ottanut enkä ota.

        Mutta... itse olen käyttänyt sopivan paksua kiinteäksi pötköksi kierrettyä sukkaa, ja sitten olen laittanut sukan sellaiseen pehmeään läpinäkyvään muovikelmuun, ja reilusti liukastetta päälle. Olen myös tehnyt tämän heti ison kakan jälkeen, kun reikä on erityisen pehmeä ja lisäksi tavallista herkempi.

        Lisäksi silloin voi joko vetää (kädellä) tai työntää (kuten tavallista kakkaa). Molemmat tuntuvat hyvältä!

        MUTTA sanoisin silti että oikeata paksua, kovaa ja pitkää kakkaa ei voita mikään! Nautin aina kovasti kun saan mennä isoille tarpeille. Miten sinä Tyttönen?


      • tyttönen
        Zap kirjoitti:

        Minäkin kiihotun tuollaisista (olen mies, ja hetero, jos joku epäili jotain muuta). Eli miehen kalua en ole koskaan sisään ottanut enkä ota.

        Mutta... itse olen käyttänyt sopivan paksua kiinteäksi pötköksi kierrettyä sukkaa, ja sitten olen laittanut sukan sellaiseen pehmeään läpinäkyvään muovikelmuun, ja reilusti liukastetta päälle. Olen myös tehnyt tämän heti ison kakan jälkeen, kun reikä on erityisen pehmeä ja lisäksi tavallista herkempi.

        Lisäksi silloin voi joko vetää (kädellä) tai työntää (kuten tavallista kakkaa). Molemmat tuntuvat hyvältä!

        MUTTA sanoisin silti että oikeata paksua, kovaa ja pitkää kakkaa ei voita mikään! Nautin aina kovasti kun saan mennä isoille tarpeille. Miten sinä Tyttönen?

        minulla on selkeä kanta tarpeilla käymiseen:se helpottaa muttei kiihota. ei sitten millään. luulen että miehet yleensäkin, ehkä, tykkäävät viettää aikaa naisia enemmän pöntöllä istumiseen.. tai minä vaan hoidan asiat ja häivyn. ruokapöydässä tosin luen, mut en veskissä. toi sukkajuttu olikin ennenkuulumaton.


      • tyttönen

        tavallinen kynttilä, on kans käyttökelpoinen. minusta ohuet esineet tuntuu paremmilta, koska silloin ei satu ja nautinto on pidempi. penis on jo siinä rajoilla, että onko liian iso vai ei.


      • Zap
        tyttönen kirjoitti:

        minulla on selkeä kanta tarpeilla käymiseen:se helpottaa muttei kiihota. ei sitten millään. luulen että miehet yleensäkin, ehkä, tykkäävät viettää aikaa naisia enemmän pöntöllä istumiseen.. tai minä vaan hoidan asiat ja häivyn. ruokapöydässä tosin luen, mut en veskissä. toi sukkajuttu olikin ennenkuulumaton.

        Minä olen kyllä nähnytkin naisia jotka nauttivat oikein kauan tuosta (ennätys: noin 15 minuuttia, eikä sillä ollut ummetusta...). Samoin myös lukeviakin.

        Jos se ei lainkaan kiihota niin minusta tuntuu että et ole ehkä täysin tiedostanut (?) että se tuntuu lähes täysin samalta kuin se esineiden työntäminen siihen, paitsi että usein vielä paremmalta. Tai onko se niin että kiihotut siitä työntämisestä itsessään, eikä tunteesta jota se aiheuttaa?


      • tyttönen
        Zap kirjoitti:

        Minä olen kyllä nähnytkin naisia jotka nauttivat oikein kauan tuosta (ennätys: noin 15 minuuttia, eikä sillä ollut ummetusta...). Samoin myös lukeviakin.

        Jos se ei lainkaan kiihota niin minusta tuntuu että et ole ehkä täysin tiedostanut (?) että se tuntuu lähes täysin samalta kuin se esineiden työntäminen siihen, paitsi että usein vielä paremmalta. Tai onko se niin että kiihotut siitä työntämisestä itsessään, eikä tunteesta jota se aiheuttaa?

        ..että se mikä seksissä (ei pelkästään peppuseksissä) yleensä kiihottaa, on se, kun mies haluaa minua. miehen kiihko on jotain niin ihanaa, kun tietää ettei siinä tilanteessa voi enää pyristellä vastaan vaan että se on menoa. eli toisin sanoen lempeä "väkisin ottaminen" saa ainakin minut sillai villiksi.
        en vain osaa yhdistää veskissä käymistä seksuaaliseen nautintoon. saattaa olla että siihen vaikuttaa kaikki sellainen, että tyttöjä kasvatetaan hieman pumpulissa..mahdollisimman siisteiksi jne. kesti kauan ennenkuin opin saamaan orgasmin peppuseksistä, senkin keksin vahingossa omin avuin.
        tuntuu hassulta kertoa tällaista ventovieraalle, pyörtyisin pelkästä häpeästä jos näkisin sinut..tai kenet tahansa joka vastasi.


      • Zap
        tyttönen kirjoitti:

        ..että se mikä seksissä (ei pelkästään peppuseksissä) yleensä kiihottaa, on se, kun mies haluaa minua. miehen kiihko on jotain niin ihanaa, kun tietää ettei siinä tilanteessa voi enää pyristellä vastaan vaan että se on menoa. eli toisin sanoen lempeä "väkisin ottaminen" saa ainakin minut sillai villiksi.
        en vain osaa yhdistää veskissä käymistä seksuaaliseen nautintoon. saattaa olla että siihen vaikuttaa kaikki sellainen, että tyttöjä kasvatetaan hieman pumpulissa..mahdollisimman siisteiksi jne. kesti kauan ennenkuin opin saamaan orgasmin peppuseksistä, senkin keksin vahingossa omin avuin.
        tuntuu hassulta kertoa tällaista ventovieraalle, pyörtyisin pelkästä häpeästä jos näkisin sinut..tai kenet tahansa joka vastasi.

        No, älä nyt turhaan häpeä, nämä ovat mukavia nautintoja ja jokainen tekee omalla tavallaan!


    • Jukkis

      Se mitä sä kerroit on juuri samaa mitä tunnen. Olen myös parisuhteessa elävä ja joskus kaipaan vaihtelua seksuaaliseen tyydytykseeni. Esineet pyllyssä on juuri se mitä olen etsinyt. Yksi mukava idea on työntää sinne vesi-ilmapallo. Täytä se vedellä ja työnnä sisään. Kokeile myös kuumemittaria. Vain mielikuvitus on rajana. Voit myös vaihtaa kanssani lisää ideoita [email protected]

      • tyttönen

        kiitos mutta jätän keskustelut vain tälle palstalle. kun on parisuhteessa niin kahdenkeskiset ja yksityiset viestit menee jo liian pitkälle. vesi, varsinkin lämmin, tuntuu kyllä kivalle..sisällä ja ulkopuolellakin.


    • G-dog

      Kuinka saan käännytettyä tyttöystäväni samanlaiseksi? Voisin vaikka keskittyä vain katselemiseen... mutta kun naiseni ei vain kiihotu moisista leikeistä. Kypsyttää! Välillä kun on ollut oikein kova himo päästä pyllyseksin makuun on täytynyt turvautua entisiin hoitoihin... sikamaista myönnettäköön!

      • tyttönen

        liikut vaarallisilla vesillä kun lähdet vieraisiin tai vanhoihin tuttuihin siis toisin sanoen. no tajusit sen itsekin, mitäpä minä enää saarnaan.. tuo naisesi lueskelemaan tälle palstalle, ei shokeeraus mielessä mut jospa siitä mielenkiinto heräis.


    • tohtori

      Työnnä pesäpallomaila perseesees, niin ei tarvi hetkeen kysellä tyhmiä.

      • Jane

        Taitaa olla tohtorikin asiantuntijoita, kun noin viisaita puhuu.


      • tyttönen

        tiedoksi että tuollainen on lapsellista. mitäs roikut peppuseksi palstalla..ei täällä keskustella lääketieteen ulottuvuuksista.


    • kyösti

      Näin syksyllä on ollut kiva pitää pienen sienen jalkaa hyvin syljellä liukastettuna pepussa kävellessä anaalitappina

    • hemmo

      Haluatko kokeilla jotain muuta... kivaa meitä olisi yksi mies ja 2 mimii... porukkaan mukaan

      ps.ei kiirettä

      • tyttönen

        en lähde. mun mielenkiinto asiasta ja peppujutuista tyydyttyy ihan vaan omin voimin. olenpas minä tylsä.. vähästä voi tulla tyytyväiseksi. pitäkää te hauskaa.


    • Pentti

      Naisillahan on huulipunapuikkoja, sellaisia 2-3 cm paksuja. Teippiä saumaan, ettei aukea väärässä paikassa. Menee sopivasti reiästä ja puikkoa pystyy kivasti liikuttelemaan peräsuolessa ja tulee ulos vähän tikistäessä.

      • tyttönen

        oi toihan on hyvä keksintö!!
        saman asian ajaa ripsiväriputkilo, eikä tarvi teipata!! oletko kokeillut ideaasi vai mistä sen keksit? naisilla löytyy mitä eriskummallisimpiin asioihin käyviä tarvikkeita..


      • Pentti
        tyttönen kirjoitti:

        oi toihan on hyvä keksintö!!
        saman asian ajaa ripsiväriputkilo, eikä tarvi teipata!! oletko kokeillut ideaasi vai mistä sen keksit? naisilla löytyy mitä eriskummallisimpiin asioihin käyviä tarvikkeita..

        ... kannattaa kokeilla. Ripsiväriputkilossa jos on jyrkkiä reunoja - haavauma peräsuolessa voi olla aika kipeä. Ja älä unohda huuhtelua, se on kivaa. Suihkun käsiosa pois, letkun pää peräaukon suulle ja paineella lämmintä vettä. Peräsuoli hulahtaa hetkessä täyteen vettä ja sen voi päästä sieltä kun sopivalta tuntuu. Tulee ulos paineella ja lentää kauas...


    • juippi

      hetero mies vaikka oonkin... on tullu kokeiltua ....

    • miekkonen

      Mulla on tismalleen samanlaisia kokemuksia kuin sulla. Eksoottisin idea mitä mieleeni tulee on kanankoipi - tai oikeastaan pelkkä sääri. Vanhat suippokärkiset Rexona-putelit olivat hyviä. Kuitenkin ehkä paras mitä olen keksinyt on tämä: kierretään jonkin sopivan paksuisen kepukan ympärille pumpulia reilu kerros ja kostutetaan sitä. Päälle kondomi. Siitä saa haluamansa paksuisen ja muotoisen. Kerro jos aiot kokeilla! Itse meinaan nautiskella siitä vielä tänä iltana.

      • tyttönen

        pumpulista tuli mieleeni muovailuvaha jota koitin joskus samalla periaatteella muotoilla, mutten oikein saanut aikaiseksi mitään muuta kuin sotkua. pumpulia kaupasta vaan, ja kortsuja. toi kanansääri oli jo tosi friikkiä.. eikö sattunut? olen itselläni huomannut että mitä sileämpi esine niin sitä paremmalta tuntuu. jo porkkana teki tosi kipeää.
        yks juttu mikä minua suuresti yllätyttää on se kun saan miehiltä niiin paljon vastauksia. ajattelin jotenkin että tänne kirjoittaa vaan naiset. ei ollenkaan hassumpaa. mutta en osannut arvatakaan että miehet kokeilee itsekin kaikenlaista peppuun liittyvää, omaansa siis. tai ehkä täällä voi rennommin puhua asiasta. eipä näitä juttuja kukaan toreilla toitottelekaan, muuten koko homokammoinen suomi olisi kimpussa. tää tuli mieleen kun sanoit vielä itse aikovasi nautiskella.. kaipa minäkin kokeilen. no hei


      • tomu
        tyttönen kirjoitti:

        pumpulista tuli mieleeni muovailuvaha jota koitin joskus samalla periaatteella muotoilla, mutten oikein saanut aikaiseksi mitään muuta kuin sotkua. pumpulia kaupasta vaan, ja kortsuja. toi kanansääri oli jo tosi friikkiä.. eikö sattunut? olen itselläni huomannut että mitä sileämpi esine niin sitä paremmalta tuntuu. jo porkkana teki tosi kipeää.
        yks juttu mikä minua suuresti yllätyttää on se kun saan miehiltä niiin paljon vastauksia. ajattelin jotenkin että tänne kirjoittaa vaan naiset. ei ollenkaan hassumpaa. mutta en osannut arvatakaan että miehet kokeilee itsekin kaikenlaista peppuun liittyvää, omaansa siis. tai ehkä täällä voi rennommin puhua asiasta. eipä näitä juttuja kukaan toreilla toitottelekaan, muuten koko homokammoinen suomi olisi kimpussa. tää tuli mieleen kun sanoit vielä itse aikovasi nautiskella.. kaipa minäkin kokeilen. no hei

        olen työntänyt mikrossa lämmitetyn makkaran kortsun kanssa sinne mutta se ei oikein hyvin pysy kasassa.Ja pesuharhan varren ja muijan dildon. ja dödö purkin.Paras oli pieni doldo missä oli värinätoiminto.


      • Anonyymi
        tyttönen kirjoitti:

        pumpulista tuli mieleeni muovailuvaha jota koitin joskus samalla periaatteella muotoilla, mutten oikein saanut aikaiseksi mitään muuta kuin sotkua. pumpulia kaupasta vaan, ja kortsuja. toi kanansääri oli jo tosi friikkiä.. eikö sattunut? olen itselläni huomannut että mitä sileämpi esine niin sitä paremmalta tuntuu. jo porkkana teki tosi kipeää.
        yks juttu mikä minua suuresti yllätyttää on se kun saan miehiltä niiin paljon vastauksia. ajattelin jotenkin että tänne kirjoittaa vaan naiset. ei ollenkaan hassumpaa. mutta en osannut arvatakaan että miehet kokeilee itsekin kaikenlaista peppuun liittyvää, omaansa siis. tai ehkä täällä voi rennommin puhua asiasta. eipä näitä juttuja kukaan toreilla toitottelekaan, muuten koko homokammoinen suomi olisi kimpussa. tää tuli mieleen kun sanoit vielä itse aikovasi nautiskella.. kaipa minäkin kokeilen. no hei

        Juu , mies tyydyttää peppuun niin hän on selkeesti homo. En ole homo , Peppuun tyydyttäminen tuntuu niin ihanalta ei sitä voi kenellekkään selittää , ainoastaan ne miehet jotka sitä tekee tietää. Vertasin peppu panon jälkeistä ( dildo,tappi ) olo tilaa, vastaa lenkkeilystä saatua olo tilaa. Nussin peppuun niin rajusti et tulee kipukynnys vastaan.


    • jepe

      Kurkusta, porkkanasta ja perunastakin voi vuolla kahdeksikon muotoisen esineen. Se pysyy paikoillaan aikansa. Ohuempi pää edellä suoleen työnnettynä tuntuu upealta kun lopulta koko mutikka muljahtaa sisälle suoleen. Älä tee liian pitkää, vaaksa riittää hyvin. Voidellaan tietenkin. Kiimaisia tuntemuksia sinulle.

    • anonyymi

      http//:tuttipullo.150m.com

      Siellä edelleen -> tarinat -> ohjeita. Lue Tapsan ja Tintin kirjoitukset

    • varovaisia

      varovaisia sillä on suhteellisen yleistä, että peppu voi imaista esineen sisäänsä.. ja silloin ei muu auta kuin käynti lekurilla..

      • miekkonen

        "varovaisia sillä on suhteellisen yleistä, että peppu voi imaista esineen sisäänsä.. ja silloin ei muu auta kuin käynti lekurilla.."

        ...hah hah hah, käytkö aina poistattamassa ulosteen lääkärillä? :D


      • MIE
        miekkonen kirjoitti:

        "varovaisia sillä on suhteellisen yleistä, että peppu voi imaista esineen sisäänsä.. ja silloin ei muu auta kuin käynti lekurilla.."

        ...hah hah hah, käytkö aina poistattamassa ulosteen lääkärillä? :D

        Tiesitkö että:
        kaikki mikä menee sisään ei välttämättä tule
        luonnollisesti ulos ????

        :-)


    • Anonyymi

      Kokeilin juuri äsken kyntilää anaalissa tuntu muuten hyvältä toisella kädellä kynttilää edes takaisin anaalissa ja toisella kädellä vatkaar munaa tuli muuten tajunnanräjäyttävä orgasmi

    • Anonyymi

      On kokeiltu kaikenlaisia, kesäkurpitsaa, dildoa kurkkua tappia kynttilää, sormia jne paras anaali pallot ,, aidon kalun jälkeen jos vielä paksu, se on ykkönen! T.bi mies

    • Anonyymi

      Moi. Aloitin peppureikään tutustumisen noin 16 vuotiaana, sormen paksuinen tussi sen jälkeen muovista ja metallista hiuslakka pulloa, halkaisija noin 4cm. Äiti kokkaili keittiössä , pönkkä oven eteen. Muutin kotoa parikymppisenä dildot tuli kuvioihin mukaan , myös kesäkurpitsat banaanit HK-sininen elmukelmua suojaksi ja muuta . Olen 47vuotias . Dildon koko on 8cm hal tapit samaa kokoa , 24cm sisään pisin dildo / 6.5-5.5cm hal. Kesäkurpitsa hal 7cm tällä aloitin peräreijän venytyksen. Reikä on haljennut joka suuntaan. Haaveena on vielä nyrkki pano ( fistaus ) Fistaus käsi löytyy.

    • Anonyymi

      Heips! tuossa joku kyseli naista joka vois leiikata häneltä munat vekka, mitäs mieltä olisit??

    • Anonyymi

      vitut oot puuttees, oet joku runkku(mies)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe