Ostospaikat

smemmu

Moikka!

Piipahdan vain hetkeksi Brysseliin ja aikaa ei ole liiemmin kierrellä, mutta mieli tekisi silti pienille ostoksille. Minne kannattaa suunnistaa? Muistikuvani mukaan Brysselissä oli jokin hyvä ostoskatu, mutta kertoisiko joku tarkemmin.

Kiitos kaikille avusta!

3

1299

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdä...

...ostoksia samoissa kaupoissa kuin Suomessa ja kaikkialla muuallakin (eli Zara, H&M, Mango jne.), niin Rue Neuve ihan Brysselin keskustassa on oiva paikka; pienen kävelymatkan päässä juna-asemalta ja Grande Placelta. Myös Porte de Namurin metroaseman läheltä löytyy vastaava ostoskatu Chaussee d'Ixelles, tosin siellä löytyy myös hieman etnisempää tarjontaa Matongen afrikkalaisesta kaupunginosasta. Luksusta ja kalliita merkkituotteita taas on tarjolla esimerkiksi Avenue Louisen (metroasema Louise) ympäristössä.

Se onkin sitten kyseenalaista, kannattaako aikaansa tuhlata pyörimällä samoissa kaupoissa, joissa on mahdollisuus pyöriä kotikylälläkin, vai kannattaisiko mieluummin keskittyä tutustumaan ihan oikeasti kaupunkiin ja sen nähtävyyksiin...

• smemmu

Lämmin kiitos tiedoista. Samoissa kaupoissa ei olekaan tarkoitus kierellä kuin Suomessa. Nähtävyydet sitten erikseen.

• oli kallista

ja mm. keskustan kävelykatujen kaupat täynnä IHANIA tavaroita, mutta hinnat olivat selaiset, etä päätä huimasi. Ainakin, os ahluaa aitoa Brysselin pitsiä tai posliinia, tinasaotilaita tai muuta. Norjan hinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1719
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      470
      1279
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      87
      1154
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1088
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1063
    6. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      40
      971
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      917
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      695
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      174
      680
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      672
    Aihe