Fyysiset oireet

Väsynyt.._.

Olen pitkään tehnyt liikaa töitä. 7yön yövuoroputkia, josta seuraa 5-7vapaapäivää. Ensimmäiset 3vapaata menee palautumisessa. Taustana, että katkeamatonta yötyötä on takana 5vuotta.

Jo ensimmäisenä vuonna hormonitoiminta meni sekaisin. Kuukautiset muuttuivat epäsäännöllisiksi ja iho meni todella huonoon kuntoon.

Nyt kärsin monenlaisista fyysisistä oireista:

Niskat ja hartiat on aivan lukkotilassa. Hyvä kun päätä voi kääntää. Vasempaan puolelle rintaa pistää usein, tuntuu paineentuntoa. Ei sydämessä kuitenkaan. Kipu säteilee vasempaan käteen, kyynerpään kohdille. Ilmeisesti painaa jossain hermoa.

Öisin hikoilen paljon kun nukun. Iltaisin nousee usein ruumiinlämpö 37asteeseen. Aamulla kun herää on ruumiinlämpö alhainen 35.5 astetta, joka aamu.

Polvitaipeita särkee usein, en ymmärrä mistä se johtuu. Kaulassa on kuristava tunne. Vapaiden alkaessa oksennan usein aamulla, koska unirytmin vaihtamisesta seuraa fyysisesti krapulainen olotila. Syke on usein korkealla, mutta verenpaine matala 90/70.

Jossainvaiheessa aloin stressaamaan syöpää. Olin ihan varma, että olen vakavasti sairas, syöpää täynnä. Niin rajuja fyysiset oireet ovat välillä. Kävin lääkärissä, otettiin laaja verenkuva. Kaikki ok. Katsottiin jopa joku kasvain veriarvo, veritulppa arvot jne..

Kävin kaulan ultrassa, koska kaulaa kiristää vasemmalta puolelta. Kilpirauhasessa oli muutama struuma kasvain. (muutaman millin kokoisia) Sekä imusolmukkeita suurina vasemmalla puolella. Ovat yhä suurentuneita (vuosi kulunut) Mutta silloin ultrassa sanoi, että hyvännäköisiä. Tiedän, että pelkkä ultra ei poissulje hodgkinin tautia...Älkää silti sanoko asiasta mitään, koska olen hiton stressaantunut imusolmukesyövästä yhä.

Minulla on tässä stressaantuneena tullut luulotautia, joten luultavasti tuokin on ihan sellaista. Ikää on 25vuotta.

Millaisia fyysisiä oireita teillä on ollut?

4

5542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksvaann

      Kun on selvää että se ei sovi sinulle.
      Aivot tarvitsevat lepoa.

      Jos pelkästään Rem unta ei saa tarpeeksi niin se altistaa sairauksille.

    • *n24

      Voin suositella sinua ostamaan ja lukemaan uusimman hyvä terveys lehden. Siellä laaja juttu fyysisitä oireista,"fyysiset oireet - keho oireilee mielen mukaan."

      Itse sain vahvistusta epäilyilleni,ennen itsekin kuuluin tuohon "luulotautisten sakkiin". Nyt tiedän mistä oireet johtuvat. Sressistä ja väsymyksestä.

      Tsemppiä!

    • ydin on

      tuossa alussa mainitsemasi hormonitoiminnan häiriö. Hormonitoiminta säätelee pääsi ajatuksia. Vaihdevuosioireet ovat vähän samanlaisia kun sinun oireet.

    • yks ukko vaan

      Itse olen myös epäsäännöllisessä vuorotyössä vuosikausia pakertanut..
      Selkälihakset on jatkuvasti jumissa, myös niska ja
      hartiat. Aiheuttaa jopa äänen heikkoutta kun rintaranka on ihan jumissa.
      Yövuoron jälkeen on tosiaan aivan kuin krapulassa,
      ei oikein saa mitään aikaan, väsyttää ja on
      tukkoinen olo. Treenikään ei siihen auta.
      Kerran, pari kuussa elimistö pysähtyy "täysin"
      en ole muuta syytä keksinyt kuin stressi.
      Syke ja verenpaine, sekä verensokeri arvot normaalit, mutta yhtäkkiä vain elimistö "hyytyy"
      alkaa väsyttämään ja tosi untelo olo.
      Ei auta kahvi eikä ulkoilu, ajaa sohvalle tai jos kerkeää, niin suosiolla sänkyyn.
      Pari kolme tuntia on aivan taju kankaalla ja
      sen jälkeen on loppupäivänkin aivan sekaisin,
      väsyttää ja ajatus ei kulje.
      Jos mahdollista yritän päästä vähemmän stressaavaan, säännölliseen työhön.
      Ei tämä ole sen arvoista, että polttaa ittensä loppuun kiitosten toivossa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe