Onkohan noita hilloja tulossa vai ei? Erityisesti kiinnostais tuo Perä-Pohjolan tilanne, kun olen sinnepäi menossa?
Hilloja? Onko niitä?
9
2025
Vastaukset
- Ei tietoa Peräpohjolasta
Mitä aluetta tarkalleen tarkoitat? Jossain päin kuulema eka kukinta epäonnistunut. Näin huhuillaan, liekö perää? Paikallaolijat tietänee paremmin.
- hillastajaaaaaaaaaaa
molemmin puolin Ylitornion paikkeilla... sinne alueelle olen menossa. Yleensä keräilen Övertorneåssa tai sitten Ylitornion järvikylillä
- Hulluna marjaan
hillastajaaaaaaaaaaa kirjoitti:
molemmin puolin Ylitornion paikkeilla... sinne alueelle olen menossa. Yleensä keräilen Övertorneåssa tai sitten Ylitornion järvikylillä
tuolta marjastus.com sivuilta! Oliskohan he käyneet siellä katsastamassa hillasoita? Itse asun etelämmässä ja ainakin täällä on ollut pitkään niin pilvistä ja sateista, ettei toivoa lakkojen kypsymisestä aivan heti ole.
- hillavuosi
Ei ole Perä-pohjolassa hilloja. On jo kolmas huono hillavuosi peräkkäin. Aluksi näytti hyvältä, koska hilla kukki myöhään ja pelkoa hallasta ei ollut. Pölyttävät hyönteiset puuttuivat lähes täysin ja tulos on odotettavissa. Saa nähdä montako päivää menee nyt yhden hillasankon täyttämiseen.
- Etelä-Lappiin
Ehkä Pohjoisimpaan Lappiin?
- tulee kainuuseen
hillaa tänä vuonna, ainakin paikoitellen.
Eilen keräsin ensimmäiset kypsät, nam, nam, kyllä olivat herkullisia. - tarpoja
Mahtaakohan Ilomantsin-Nurmeksen soilta löytyä hillaa tänä vuonna ja ovatko jo kypsiä?
- soilta
tulee sen 8ltr joka kesä omasta metsästä 2h ssa
- gjchjucg
soilta kirjoitti:
tulee sen 8ltr joka kesä omasta metsästä 2h ssa
tuleehan niitä tosin alkavat jo olla pilalle menneitä. eikä kyllä ostajiakaan ole ollut tänä vuonna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849