Onko tuo reitti selvästi merkitty, kun en juurikaan ole suunnistusta harrastanut, vaikka siitä joku haju onkin?
Onko reitin kumassakaan päässä saunomismahdollisuutta?
Olen liikkeellä omalla autolla. Miten olette hoitaneet siirtymiset reitille?
Täällä on joskus ollut puhetta tuosta reitistä, mutten siltikään haussa löytänyt sanaakaan tuosta, joten olisin kiitollinen avuliaiden vastauksista. Toki muutkin kommentit ja vihjeet reitistä ovat kiitollisuudella vastaanotetut.
Sevettijärvi-pulmanki
5
1606
Vastaukset
- onmer
näkyvissä 20m välein, kunnon kalossit jalkaan eli kummparit tai vaelluskengät.
- utelias--u
Siispä ei kun menoksi vaan.
Pitäis varmaan opetella tuo suunnistustouhu paremmin, niin vois mennä omia menojaan. Nyt on tyydyttävä toisten polkuihin...
Tuo taipaleelle siirtyminen auotolta toiseen päähän reittiä hoitunee helpoimmin taksilla ja bussilla.? - erätollppa
utelias--u kirjoitti:
Siispä ei kun menoksi vaan.
Pitäis varmaan opetella tuo suunnistustouhu paremmin, niin vois mennä omia menojaan. Nyt on tyydyttävä toisten polkuihin...
Tuo taipaleelle siirtyminen auotolta toiseen päähän reittiä hoitunee helpoimmin taksilla ja bussilla.?juu näin on.
- auton jättää
kaamaseen niin siellä on saunamahdollisuus reissun jälkeen. Ehkä julkisiakin kulkee joskus.
Ei siellä eksy mutta kovat sateet saa joet tulvimaan ja aikataulu saattaa pettää. Ja sevetin päässä on se venelossi tarpeen että pääsee yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913