Moi!
Millaisessa paikassa tämä Frankfurtin kenttä sijaitsee, vaihtoaikaa lentojen välillä 3-tuntia
-ehtiikö siinä välissä käydä missään (onko lähellä siis mitään käymisen arvosta, tyyliin kauppaksekusta tms?) ja millaiset yhteydet sinne on? Mielellään tietysti jos kävelymatkan päässä olisi jotain nähtävää..
Mikä tahansa on kiinnostavampaa, kuin lentokentällä istuminen -vaikkapa ihan kävely paikallisessa maisemassa tms!
Toivottavasti joku osaa vastailla!:)
tekemistä lennon vaihtoajalle?
3
1130
Vastaukset
- ergil
Frankfurtin kenttää vai Frankfurt/Hahnin kenttää, jolle Ryanair lentää? Kolmessa tunnissa ei missään tapauksessa paljon ehdi, kun jatkolentoa varten pitää olla ehkä 2 tuntia ennen lähtöä paikalla. Ja onko matkatavarat itse vaihdettava lennolta toiselle? Jos on, niiden jonotus ja rahtaus vie aikansa. Tarkennusta, bitte!
- .matkailija.
Itseasiassa en ole varma, pitääpä tarkistaa kotona. Mutta yhtiö ei ole Ryanair, että jos se pelkästään käyttää toista niin sitten se ei varmaan ole se..
Kiitos vaan, mutta olen kyllä matkuastanut paljon joten tiedän noi vaihdossa huomioitavat asiat..=) Mutta sitä ekstra-aikaa tosiaan on toi 3-tuntia silti. - isolla kentällä kyllä tekem...
.matkailija. kirjoitti:
Itseasiassa en ole varma, pitääpä tarkistaa kotona. Mutta yhtiö ei ole Ryanair, että jos se pelkästään käyttää toista niin sitten se ei varmaan ole se..
Kiitos vaan, mutta olen kyllä matkuastanut paljon joten tiedän noi vaihdossa huomioitavat asiat..=) Mutta sitä ekstra-aikaa tosiaan on toi 3-tuntia silti.Frankfurtin kenttä on niin iso, että siellä riittää shoppailtavaa ja tekemistä. Mm. hieno näköalaterassi. Terminaalien välillä voi ajaa shuttlejunalla. Jos välttämättä haluat kentältä pois, niin ota S8 tai S9 ja mene keskustaan, huom. ei Hauptbahnhof vaan Hauptwache. Kentältä kävelymatkan päässä ei ole kuin toimistoalueita. Mutta ei kolmessa tunnissa ehdi kuin käydä pyörähtämässä. Mielummin kentällä shoppailee, siellä on laidasta laitaa (huom. lähde vaihtoalueelta ulos)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949037Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki544804Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414481Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit522780Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401326
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140