Moi!
Millaisessa paikassa tämä Frankfurtin kenttä sijaitsee, vaihtoaikaa lentojen välillä 3-tuntia
-ehtiikö siinä välissä käydä missään (onko lähellä siis mitään käymisen arvosta, tyyliin kauppaksekusta tms?) ja millaiset yhteydet sinne on? Mielellään tietysti jos kävelymatkan päässä olisi jotain nähtävää..
Mikä tahansa on kiinnostavampaa, kuin lentokentällä istuminen -vaikkapa ihan kävely paikallisessa maisemassa tms!
Toivottavasti joku osaa vastailla!:)
tekemistä lennon vaihtoajalle?
3
1103
Vastaukset
- ergil
Frankfurtin kenttää vai Frankfurt/Hahnin kenttää, jolle Ryanair lentää? Kolmessa tunnissa ei missään tapauksessa paljon ehdi, kun jatkolentoa varten pitää olla ehkä 2 tuntia ennen lähtöä paikalla. Ja onko matkatavarat itse vaihdettava lennolta toiselle? Jos on, niiden jonotus ja rahtaus vie aikansa. Tarkennusta, bitte!
- .matkailija.
Itseasiassa en ole varma, pitääpä tarkistaa kotona. Mutta yhtiö ei ole Ryanair, että jos se pelkästään käyttää toista niin sitten se ei varmaan ole se..
Kiitos vaan, mutta olen kyllä matkuastanut paljon joten tiedän noi vaihdossa huomioitavat asiat..=) Mutta sitä ekstra-aikaa tosiaan on toi 3-tuntia silti. - isolla kentällä kyllä tekem...
.matkailija. kirjoitti:
Itseasiassa en ole varma, pitääpä tarkistaa kotona. Mutta yhtiö ei ole Ryanair, että jos se pelkästään käyttää toista niin sitten se ei varmaan ole se..
Kiitos vaan, mutta olen kyllä matkuastanut paljon joten tiedän noi vaihdossa huomioitavat asiat..=) Mutta sitä ekstra-aikaa tosiaan on toi 3-tuntia silti.Frankfurtin kenttä on niin iso, että siellä riittää shoppailtavaa ja tekemistä. Mm. hieno näköalaterassi. Terminaalien välillä voi ajaa shuttlejunalla. Jos välttämättä haluat kentältä pois, niin ota S8 tai S9 ja mene keskustaan, huom. ei Hauptbahnhof vaan Hauptwache. Kentältä kävelymatkan päässä ei ole kuin toimistoalueita. Mutta ei kolmessa tunnissa ehdi kuin käydä pyörähtämässä. Mielummin kentällä shoppailee, siellä on laidasta laitaa (huom. lähde vaihtoalueelta ulos)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722