Kaipaisin pomminvarmaa hoitsua, sillä haluaisin hoitotarinoissani esiintyä sokeana, joten mikään erityisen säpsäkkä hevonen ei oikein sopisi. Minulla on kaksi hoitotapaa, enkä yleensä hoida poikkea niistä: Usein(noin joka päivä) ja lyhyitä, tai harvoin(noin kerran kahdessa tai kolmessa viikossa). Hoidan mieluiten freewebsiin html-kielellä tehdyllä tallilla, mutta muutkin käyvät.
Toivottavasti vastaatte nopeasti.
Kaipaisin pomminvarmaa hoitsua?
6
298
Vastaukset
- Salmiakintallin omistaja
Käy ihmeessä sitten osoitteessa www.freewebs.com/salmiakintalli
En toki ole sitten ihan varma kelpaako nämä meijän pollet sokeille mutta kurkkaa kuitenkin!- Henriiqqa
Neljä päivää vanha ja suosittu tallini kaipaa vielä kahdelle tuntsarille ja kahdelle yksärille hoitajaa. Olisit erittäin tervetullut mun tallilleni :). Päivitän usein ja sillain.
Tervetuloa.
- V-talli Vuonohevosen omistaja
Minun tallillani olisi kaksi pomminvarmaa hoitsua sinulle.Denis ja Admin.Käy katsomassa noita kumpaakin osoitteessa www.vuonohevoset.suntuubi.com
- TiD3
Etsit siis luotettavaa hevosta? Noh, Santiaqista saatat löytää etsimäsi, kannattaa ainakin kurkistaa karsinaan! Linkki sivuille: http://www.freewebs.com/santiaq/index.htm
Kuten ehkä jo huomaat, talli on tehty 100% HTML:llä... Toivottavasti tykästyit johonkin hevosistamme ja tulet hoitamaan... Vastausta odotellen, TiD3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342