Kaipaisin pomminvarmaa hoitsua, sillä haluaisin hoitotarinoissani esiintyä sokeana, joten mikään erityisen säpsäkkä hevonen ei oikein sopisi. Minulla on kaksi hoitotapaa, enkä yleensä hoida poikkea niistä: Usein(noin joka päivä) ja lyhyitä, tai harvoin(noin kerran kahdessa tai kolmessa viikossa). Hoidan mieluiten freewebsiin html-kielellä tehdyllä tallilla, mutta muutkin käyvät.
Toivottavasti vastaatte nopeasti.
Kaipaisin pomminvarmaa hoitsua?
6
290
Vastaukset
- Salmiakintallin omistaja
Käy ihmeessä sitten osoitteessa www.freewebs.com/salmiakintalli
En toki ole sitten ihan varma kelpaako nämä meijän pollet sokeille mutta kurkkaa kuitenkin!- Henriiqqa
Neljä päivää vanha ja suosittu tallini kaipaa vielä kahdelle tuntsarille ja kahdelle yksärille hoitajaa. Olisit erittäin tervetullut mun tallilleni :). Päivitän usein ja sillain.
Tervetuloa.
- V-talli Vuonohevosen omistaja
Minun tallillani olisi kaksi pomminvarmaa hoitsua sinulle.Denis ja Admin.Käy katsomassa noita kumpaakin osoitteessa www.vuonohevoset.suntuubi.com
- TiD3
Etsit siis luotettavaa hevosta? Noh, Santiaqista saatat löytää etsimäsi, kannattaa ainakin kurkistaa karsinaan! Linkki sivuille: http://www.freewebs.com/santiaq/index.htm
Kuten ehkä jo huomaat, talli on tehty 100% HTML:llä... Toivottavasti tykästyit johonkin hevosistamme ja tulet hoitamaan... Vastausta odotellen, TiD3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954