Että olen kiinnostunut ja haluan tutustua sinuun paremmin? Vai olenko sitten taas liian saatavilla kun tajuat siinä vaiheessa viimeistään kiinnostukseni sinua kohtaan?
Ehkä olet sen jo tajunnutkin mutta et vaan anna mitään merkkejä minulle päin. Tahdon silti että tiedät.
Voiko sanoa suoraan skorppari miehelle?
13
3150
Vastaukset
- yleensäkin
...siitä, että skorpionimies pitää yhtä arvoa ylitse muiden, vaikkakaan ei tiedä mitä se kaikenkaikkiaan tarkoittaa, että hän ei halua olla sidoksissa, mutta silti haluaa aktiivisesti olla toisen seurassa, jos seura kiinnostaa siis... Sen arvon nimi on tasa-asrvoisuus. Ihminen haluaa laskeutua maan pinnalle ja seistä toisen vierellä, ei edessä taikka jäljessä. Rakkaus lähtee siitä. Mitä siis kummankin osapuolen täytyy tehdä..? ei mitään. Seistä omilla jaloillaan ja se on skorpionimiehelle vaikeata... Se on syy kaikkeen lapsellisuuteen.
- skopukka
Minulla on aina ollut vaikeus huomata, jos minusta ollaan kiinnostuneita, olen varmaan menettänyt hienoja ihmissuhteita sen vuoksi. En tiedä mistä johtuu, itsetunto?
Kerro ihmeessä tunteesi! Voit yllättäyä! - ja skorpionille
yleensäkin kannattaa ehdottomasti sanoa suoraan.
Ei sen vuoksi että skorpioni "ymmärtäisi" vaan siksi että skorpionit arvostavat eniten rehellisyyttä ja suoruutta ja rohkeutta osoittaa se.
Skorpionit ovat diplomaatteja, psykologeja ja muita sen kaltaisia ihmistuntijoita. Sellainen ihminen jolla riittää rohkeutta tehdä hyvää, kuten esimerkiksi kertoa että on kiinnostunut jostakusta, saa skorpionin arvostuksen ja kunnioituksen.
Tämä ei siis tarkoita sitä että kaikki paska pitäisi rohkeasti sanoa toisille. Sellainen on ylimielistä ja vihamielistä ja väärin. Sellaisen sanominen ei vaadi rohkeutta. Hyväntekeminen ja jakaminen vaatii rohkeutta tässä maailmassa.- Vaasatarr
Tuo nyt on harhaluuloa, että skorpparit ovat ihmistuntijoita. He tuntevat toisen ihmisen vain suhteessa itseensä: onko mulle sanottu väärin, onko mua loukattu, onko mua otettu huomioon jne. Siinäpä hän sitten kyttää ja etsii merkkejä.
Toisaalta sitten taas, jos skorpioonille sanoo suoraan, hän masentuu, käpertyy itseensä ja alkaa hautoa kostoa. Tuota hän ei ikinä myönnä, koska silloin hän joutuisi raottamaan suojavarustustaan.
Hän on hyvin haavoittuvainen ja siksi suojelee itseään kovalla ulkokuorella. Hän elvistelee silloin kun elämä on turvallista, mutta vaikeuksien kohdatessa hän usein pakenee. Hän on rakastamisen arvoinen niinkuin muutkin merkit heikkouksineen. - Vaakatar
Vaasatarr kirjoitti:
Tuo nyt on harhaluuloa, että skorpparit ovat ihmistuntijoita. He tuntevat toisen ihmisen vain suhteessa itseensä: onko mulle sanottu väärin, onko mua loukattu, onko mua otettu huomioon jne. Siinäpä hän sitten kyttää ja etsii merkkejä.
Toisaalta sitten taas, jos skorpioonille sanoo suoraan, hän masentuu, käpertyy itseensä ja alkaa hautoa kostoa. Tuota hän ei ikinä myönnä, koska silloin hän joutuisi raottamaan suojavarustustaan.
Hän on hyvin haavoittuvainen ja siksi suojelee itseään kovalla ulkokuorella. Hän elvistelee silloin kun elämä on turvallista, mutta vaikeuksien kohdatessa hän usein pakenee. Hän on rakastamisen arvoinen niinkuin muutkin merkit heikkouksineen."Hän on rakastamisen arvoinen niinkuin muutkin merkit heikkouksineen."
Ei pidä paikkaansa.
- unelma onnesta
Rakastuin skopuun kymmenisen vuotta sitten, meni nimittäin täysin jalat alta...Itse en todellakaan ole ihminen kauneimmasta päästä ja skopu oli kuin unelma. Kaikki piiritti tätä unelmaa, mutta minä vein hänen sydämmen- millä?- rehellisyydellä ja suorasanaisuudella. Hänelle ulkonäkö ei merkinnyt mitään- suoruus ja uskallus kertoa tunteista oli se mikä häneen vetosi.
Kannattaa kertoa tunteista, voit yllättyä. Hän arvostaa sitä!- änimöl
Niin, sen takia koska miesskorppioni on syntymän ja kuoleman välille ottanut tehtäväkseen löytää totuuden ja totuus löytyy kanssaihmisistä, siksi hän rakastuu kaikkiin rehellisiin/tunteikkaisiin ihmisiin. People don't tell about their feelings, because others can and will relate, but don't understand how to respond, because their hearts are closed. HEART HEART HEART HEART HEART HEART HEART HE ART HEART HEART HEART HEART.... Ette tiedä mitä kaikkea ajattelin muiden kanssa noilla hetkillä kun napsuttelin sanaa SYDÄN. joka kerta jotain eri asiaa. Maailmaa ja tulevaisuutta. ;)
- Rohkeus
mitä oli tarkoituskin. Hän sanoi että olevansa 'sen verran paskiainen' ettei oikeasti voi tykätä kenestäkään. Miten tuo nyt sitten skorpionikansan keskuudessa täytyy tulkita??? Ylimielisyyttä vai kiinostusta pelkän alapään perässä juoksemiseen vai mistä on kyse? Tai eikö vain yksinkertaisesti itse tunne mitään samaan viittaavaa? Kai hekin kaipaavat rinnalleen jotain muutakin kuin hetken hurmaa? Sen verran syvälliseltä merkiltä kuitenkin vaikuttaa tuo. Kuinka kannattaa toimia sillä ei minun mielenkiintoni häntä kohtaan ole kadonnut? Pitääkö vain antaa olla? Toivoton tapausko?
- Rohkeus
Mitään kaveriin ihastumishommaa tämä ei siis ole että toisen kaverin kautta ollaan pikkuhiljaa tutustuttu ja tiedän hänen pitävän seurastani. Viihtyy. Siksi olenkin hiukan hämilläni tuosta 'töksäytyksestä'.
- minun mielestä
Rohkeus kirjoitti:
Mitään kaveriin ihastumishommaa tämä ei siis ole että toisen kaverin kautta ollaan pikkuhiljaa tutustuttu ja tiedän hänen pitävän seurastani. Viihtyy. Siksi olenkin hiukan hämilläni tuosta 'töksäytyksestä'.
Lähes kaikki meistä olemme vielä puolikkaita.
Kun mies ja nainen rakastuvat, he yhdistävät puolikkaansa. Syntynyt energiarengas saa heidät huumaan, jota kutsutaan rakkaudeksi.
Kahden ihmisen muodostama rengas ei kuitenkaan voi pidemmän päälle toimia siten, että molemmat olisivat tyytyväisiä. Syy siihen on se, että jokaisen meistä kuuluu olla itsessään kokonainen rengas. Ainostaaan tällöin ihmisen syvempi elämäntehtävä täyttyy.
Kun ympyrän muodostaa toisen kanssa, ei kummankaan syvempi elämäntehtävä voi onnistua. Syntyy tyytymättömyyttä. Parisuhteet rikkontuvat.
Henkisen evoluution myötä jokainen nimittäin etsii henkilökohtaista totuutta ja tarkoitusta omalle elämälleen.
Silloin kun tulemme oivaltamaan itsemme kokonaisina renkaina, meissä yhdistyy sekä mies että nainen. Rakkaus on meissä itsessämme, emme enää vaadi toiselta mitään, emmekä aseta toiselle odotuksia.
Platoniset suhteet vastaikkaisen sukupuolen kanssa auttavat oman renkaan muodostumisessa. - paskaa***
minun mielestä kirjoitti:
Lähes kaikki meistä olemme vielä puolikkaita.
Kun mies ja nainen rakastuvat, he yhdistävät puolikkaansa. Syntynyt energiarengas saa heidät huumaan, jota kutsutaan rakkaudeksi.
Kahden ihmisen muodostama rengas ei kuitenkaan voi pidemmän päälle toimia siten, että molemmat olisivat tyytyväisiä. Syy siihen on se, että jokaisen meistä kuuluu olla itsessään kokonainen rengas. Ainostaaan tällöin ihmisen syvempi elämäntehtävä täyttyy.
Kun ympyrän muodostaa toisen kanssa, ei kummankaan syvempi elämäntehtävä voi onnistua. Syntyy tyytymättömyyttä. Parisuhteet rikkontuvat.
Henkisen evoluution myötä jokainen nimittäin etsii henkilökohtaista totuutta ja tarkoitusta omalle elämälleen.
Silloin kun tulemme oivaltamaan itsemme kokonaisina renkaina, meissä yhdistyy sekä mies että nainen. Rakkaus on meissä itsessämme, emme enää vaadi toiselta mitään, emmekä aseta toiselle odotuksia.
Platoniset suhteet vastaikkaisen sukupuolen kanssa auttavat oman renkaan muodostumisessa.koko juttusi.
Mitä sinä oikein tuossa kerroit parisuhteesta?
Et yhtikäs mitään. Pelkkää symbolismia joka ei pidä paikkaansa koska sinulla ei ole kokemusta tästä elämästä etkä voi siten antaa kunnon esimerkkejä elävästä elämästä.
Henkinen evoluutio sinulla on jäänyt teinin tasolle ja sinä et ole oivaltanut yhtään mitään. - nöyrä totuus
paskaa*** kirjoitti:
koko juttusi.
Mitä sinä oikein tuossa kerroit parisuhteesta?
Et yhtikäs mitään. Pelkkää symbolismia joka ei pidä paikkaansa koska sinulla ei ole kokemusta tästä elämästä etkä voi siten antaa kunnon esimerkkejä elävästä elämästä.
Henkinen evoluutio sinulla on jäänyt teinin tasolle ja sinä et ole oivaltanut yhtään mitään.Hevosen paska on hyvä lannoite kukille eli se nopeuttaa niiden kasvua. Samoin tekstini nopeuttaa meidän kaikkien henkistä evoluutiota. Myös sinun tekstisi auttoi minua, kiitos!
Tiedän olevani vielä teini henkisessä kehityksessä, mutta maailman evoluutiota ei voi pysäyttää (vaikkakin nopeuttaa tai hidastaa)
Kerroin totuuden oman historiani pohjalta. Tässä elämässä minulla on kokemusta yhdestä ikääni nähden pitkästä suhteesta (5v leijonan kanssa mikäli kiinnostaa), yksinolosta, yhden- ja kahdenillan jutuista, sekä platonisista suhteista miesten kanssa.
Hieraise vähän silmiäsi, niin muistat nähdä. Mitä erotilastot kertovatkaan? Erot lisääntyvät ja suhteet lyhenevät. Ihmiset ovat tyytymättömiä, levottomia. Jotkut yrittävät kaikkensa ja kituuttavat suhteessa vuosikymmeniä, tavallaan tyytyvät kohtaloonsa (jotkut pysytyvät nähdä suhteessaan kaikesta huolimatta opetuksia, mikä on hyvä asia).
Parisuhteeet eivät toimi, koska rakkaus niissä ei ole pyyteetöntä, epäitsekästä ja puhdasta.
Nyt sanot ettei tällaista rakkautta ole olemassakaan. Mutta kyllä on. Se on meissä itsessämme kun olemme täysiä renkaita. Ei ole vielä monta rengasta tässä maailmassa, jos yhtään.
Tuo rengas ja puoliympyräjuttu tosiaan on vain symboliikkaa, mutta se voi auttaa näkemään ja ymmärtämään asia. Ihmiset eksyvät itsestään silloin kun he tulevat riippuvaisiksi toisistaan. Tällöin suhteessa voidaan pahoin ja syynä pidetään kumppania ja ratkaisuna kumppanin vaihtoa.
Tämä kaikki vaatii rehellisyyttä. Rehellisyys itselleen on huippuvaikeaa. Se edellyttää alitajuisten pelkojen voittamista. Sitä kohti olemme silti matkalla. - samalla valetta.
nöyrä totuus kirjoitti:
Hevosen paska on hyvä lannoite kukille eli se nopeuttaa niiden kasvua. Samoin tekstini nopeuttaa meidän kaikkien henkistä evoluutiota. Myös sinun tekstisi auttoi minua, kiitos!
Tiedän olevani vielä teini henkisessä kehityksessä, mutta maailman evoluutiota ei voi pysäyttää (vaikkakin nopeuttaa tai hidastaa)
Kerroin totuuden oman historiani pohjalta. Tässä elämässä minulla on kokemusta yhdestä ikääni nähden pitkästä suhteesta (5v leijonan kanssa mikäli kiinnostaa), yksinolosta, yhden- ja kahdenillan jutuista, sekä platonisista suhteista miesten kanssa.
Hieraise vähän silmiäsi, niin muistat nähdä. Mitä erotilastot kertovatkaan? Erot lisääntyvät ja suhteet lyhenevät. Ihmiset ovat tyytymättömiä, levottomia. Jotkut yrittävät kaikkensa ja kituuttavat suhteessa vuosikymmeniä, tavallaan tyytyvät kohtaloonsa (jotkut pysytyvät nähdä suhteessaan kaikesta huolimatta opetuksia, mikä on hyvä asia).
Parisuhteeet eivät toimi, koska rakkaus niissä ei ole pyyteetöntä, epäitsekästä ja puhdasta.
Nyt sanot ettei tällaista rakkautta ole olemassakaan. Mutta kyllä on. Se on meissä itsessämme kun olemme täysiä renkaita. Ei ole vielä monta rengasta tässä maailmassa, jos yhtään.
Tuo rengas ja puoliympyräjuttu tosiaan on vain symboliikkaa, mutta se voi auttaa näkemään ja ymmärtämään asia. Ihmiset eksyvät itsestään silloin kun he tulevat riippuvaisiksi toisistaan. Tällöin suhteessa voidaan pahoin ja syynä pidetään kumppania ja ratkaisuna kumppanin vaihtoa.
Tämä kaikki vaatii rehellisyyttä. Rehellisyys itselleen on huippuvaikeaa. Se edellyttää alitajuisten pelkojen voittamista. Sitä kohti olemme silti matkalla.ja tää kaikki on vitun friikkiä.
varoitan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992