Näimme linja-autoaseman ohiajaessamme kaupunkijunan, mutta kaupoungin www-sivuilta hakusanalla kaupunkijuna ei löydy mitään.
Kulkeeko se.
Mistä löytyy aikataulu ja reitti.
En halua haaskata aikaa ja puhelinkuluja ja jonttaa matkailutoimistoon kysyäkseni; lisäksi se ei edes ole auki 24 h, jotta sieltä voi kysyä mitään.
tietoja löytyy vain viime vuodelta
http://www.tampere.fi/tiedostot/5pJruNnTj/Paivittainen_retkiohjelma_Tampereella_2007.pdf
? kaupunkijuna
6
3515
Vastaukset
Katujuna
http://www.katujunat.fi/index.php?id=4
Pyydän anteeksi Tampereen puolest - olen itse hakenut utietoja pää punaisena, koska kaupunkisivujen ylläpitäjä ei vaivaudu panemaan esiin kaupunkia koskevia aiheita edes linkkeinä.- mistä tuonkin olisi arvannut
Olisihan se pitänyt arvata,
ihan omaa tyhmyyttä.
Oliskohan löytynyt hakusanalla juna.
Täytyypä kokeilla.
Ihana keksintö silti, se katujuna.
- juulityttä
Oon itekki ettiny lisätietoo tuosta junasta. Näköjään katujuna- nimikkeellä kulkee. Ollos hyvve.
http://www.katujunat.fi/- joskus se on nähty Hämeensi...
Nuorten ei kande sen kyytiin mennä, mutta muille se on suuri ilo, jos nauttii hiukan tuulisemmastakin kyydistä pitkin Pyynikin rinteitä.
Kunhan aikataulu on sopiva. Saisi kulkea sen jälkeen, kun museot jo menee aivan liian aikaisin kiinni.
Mitä turistien kuvitellaan tekevän iltaisin Tampereella, kun museot menee kiinni klo 17?
Ei ravintolassakaan koko iltaa syömiseen mene. Eikö ravintola varmaan haluaisikaan, että siellä istutaan koko iltaa juttelemassa, kun tilaa pitäisi saada seuraaville syöville asiakkaille. - hyvä juna
Sopisi vaikka häävieraille tai työpaikan juhliin.
(tämä ei ole mainos, vaan jossain muissa kaupungeissa sitä markkinoidaan, sitä heidän omaa vastaavaansa, raivokkaasti myös yksityistilaisuuksiin)
- pettyny
Kyllä oli onneton esitys kaupunkijunalta Tampereella tänä vuonna!
Reitti ei kestä puolta tuntia kauempaa, vaunuissa olevat kaijuttimet pätkivät ja eivät kuuluneet lisäksi selostus tuli väärissä kohdissa. Kyllä kaupunkijuna saisi ajaa pyynikille ja pispalaan, niin olisi jotain näkemistäkin ja tuo 50 min tulisi kivasti täyteen, puolituntia ja 6 euroa on aika kova hinta onnettomasta esityksestä!!!
muistaakseni pari vuotta sitten kaupunkijuna oikein hyvä , nyt TODELLA huono!
kiertäkää kävellen : näette enemmän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199