Mitä fetissejä teillä on?

Kiinnostaisi tietää

Minkälaisia fetissejä teillä on? Oletteko päässeet toteuttamaan ne? Oletteko löytäneet omasta fetissistänne tarpeeksi kuva- ja videomateriaalia? Mitä kaipaisitte lisää?

39

7766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fetissini

Nahkafetissi muuta ei tai siis kaikki missä voi pitää nahkaa varsinkin housuja joita mul on seitsemät. Olen myös uinut nahkahousut jalassa viimeksi tänään se kivaa samoin aika usein varsinkin ennen uintia pissaan nahkoihin.

• nahkapeppu

Hei aivan sama fetissi täällä Satakunnassa.Aina kun mahdollista,niin nahka tai pvc-housut jalkaan!Ja kyllähän ne märkänä on aivan tajuttoman ihanat!Olis muuten kiva nahkailla yhdessä...

• oliveri71
        nahkapeppu kirjoitti:

Hei aivan sama fetissi täällä Satakunnassa.Aina kun mahdollista,niin nahka tai pvc-housut jalkaan!Ja kyllähän ne märkänä on aivan tajuttoman ihanat!Olis muuten kiva nahkailla yhdessä...

Kaapissa 16 nahkahousut, 15 nahkahametta. Saappaita, vöitä, nahkatakkeja. Vain kotikäyttöön, tyttöystävä joskus mukana, joskus ei. Nahanhimo hallitsee kaikkea vapaa-aikaa...

• fetissini

On erityisesti sadeasut ja kumisaappaat mutta myös pvc sekä jossakin määrin kumi.
      Joitain kertoja oon päässy toteuttamaan fetissejäni jonkun muun kanssa

• Yx pervo

Mä en laukee, jos sängyssä ei ole Ladan kampiakseli tai anoppi. Muija ja anoppi perkele pihtaa kumpaakin, kun muija on nymfo, ja pitäs hässiä sitä laukeematta vuorokaudet läpeensä.

• n35

Mulla on fetissinä märät farkut... Kastelen niitä aina kun voin, nytkin jalassa.

Myös muut vaatteet esim. uidessa on jees.

• märät farkut!

Sama täällä. Eipä ole mitään seksikkäämpää vaatekappaletta kuin farkut, siis märät sellaiset.

• shiny jeans

Joo märät vaatteet ja farkut ehdottomasti jalassa. Täytyiskin ehdottaa taas vaimolle suihkuleikkiä ja sen jälkeen rakastelua märät vaatteet päällä...

• pervo-xxx

Muutaman kerran olen saanut sellaista herkkua muijaltani, että hän on istunut vasten kasvojani tiukat farkut yllä ja sitten pari pientä pierua hän on samalla päästänyt. Arvatkaa vaan kuinka kauan jouduin anelemaan muijaltani, että tämä fetissini toteutuisi, noin puoli vuotta!
      Mutta fetissinsä kullakin, toisille se jää vaan fantasiaksi, itelläni onni potkaisi :)

• ...bikinit...

...jos niissä on vähän pissanhajua!

• Nainen 40v

Eli katselen miesten käsiä. Kyseistä fetissiä on helppo toteuttaa ihan missä vaan ilman, että kukaan kiinnittää siihen mitään huomiota. Eikä siihen tarvita mitään rekvisiittaa:-) Vain mielikuva miehen käsien kosketuksesta kasvoilla, kaulalla, vartalolla....Joskus yleisellä paikalla näkee niin uskomattoman ihania käsiä että meinaa mennä pasmat sekaisin...;-)

• pikkupilit

outo tämäkin, tykkään kun nainen tai naiset haukkuvat pientä pippeliäni, tästä on kokemuksia tahattomia ja tahallisia vuosien varrelta. Netistä löytyy jonkun verran cfnm tai sizequeen otsikon alta.
      Toinen on että nainen tai naiset vertailee pientä pippeliäni isoon kaluun, jostain syystä mielummin mustaan. Tästäkin on yksi kokemus aikoinaan ja aina se saa kuumotuksen poskille.
      Sitten tietysti vierestä seuraaminen kun nainen saa isoa mustaa ja itse joutuu nyplään pientä pippeliään. Mitähän psygologi sanoisi tästäkin.

• Kalu

´Kuvittelen usein miltä tuntuisi jos vaimo pukeutuisi huoramaisesti ja vaikkapa laivalla tarjoaisi itseään miehille. Minä seuraisin sivusta, kuinka levottomat kädet kopeloisivat vaimoani...

• Ei vain kuvitelma

Minulla oli samanlainen fetissi, ja muutaman vuoden puheiden jälkeen aloimme toteuttaa sitä ei kuitenkaan niin, että vaimo olisi rahastanut. Hän vaan on sopivasti pukeutunut ja halukkaan tapainen ravintolassa ja pääsee melkein joka kerta vieraan miehen mukaan. Minä menen yksi kotiin ja odotan hänen paluutaan. Nyt hän on keksinyt, että haluaisi jollekin miehelle jalkavaimoksi ja olisi tämän luona ainakin yhden yön joka viikko.

• Fantasiani

Vaimoni kävisi vieraissa. Hänellä olisi rakastaja. Yhtenä iltana hän toisi miehen kotiimme ja osottautuisi, että rakastaja olisi pomoni. He viettäisivät meillä kiihkeän yön ja aamulla joutuisin viemään pomon töihin. Hän juttelisi takapenkillä puhelimeen ja kertoisi kaverilleen riettaita vaimostani.
        Parkkipaikalla avaisin oven pomolle ja hän vain sanoisi, että soita vaimollesi ja sano, että pitä illaksi paikat kosteina. Saatan tulla kaymään.

• panopaikoille

olen löytänyt asuin paikkakunnaltani muutamia syrjäisiä paikkoja jossa salaparit käy naimassa autossa. Näihin paikkoihin pyöräretkeni vie ihan vängällä. Joskus jälkien sijasta tavoittaa parin aktissa.Kyllä silloin mälli lähtee kuin tykin piipusta kun salaa seuraa naimista ja runkkaa

• saappaat..

..aito pehmeä nahka. Olen päässyt leikkimään korkkareilla sängyssä yms, kuviakin ihan kiitettävästi netissä.

• Kumpparifani

Minulla on kumisaappaat ja naisenjaloissa. En tiedä mistä johtuu. Ei ole väliä millaiset on. Olisi kiva löytää nainen joka olisi kiinnostunut myös kumppareista

[email protected] voi paiskata viestin jos kiinnostaa

• Sam_heels

Piikkikorot, avokkaina tai saappaina. Kaikki niihin liittyvä, kasteleminen ym. Noi farkut yhdistettynä sexyihin piikkaripolvisappaisiin ja eikun kastelemaan...

• balettitossut

Baletti- ja voimistelutossut ovat oma fetissini. Pidän aina kotona ohuesta ja pehmeästä nahasta tehtyjä baletti- tai voimistelutossuja. Nytkin ovat mustat baletin nahkatossut jalassa , tuntuvat aivan ihanilta !! Ihailen yli kaiken notkeita baletti/voimistelutyttöjä, joten fetissi tossuihin tulee tietysti heistä, käyttäväthen he aivan samoja tossuja. Aiheeseen liittyvää löytyy runsaasti netistä ulkomaisilta sivustoilta, kotimaisia sivustoja ei taida olla.
      Tossufetisistin iloksi muoti suosii nyt balleriinatossuja, joten melkein joka toinen nuori nainen kulkee nyt kaupungilla baletti/voimistelutossun mallisissa ohuissa nahkaballeriinoissa ! Aivan upeaa, mustat nahkaballeriinat ovat oma suosikkini !!

• se on fetissini

Ei siitä tietystikään mitään materiaalia löydä.

• net on

mun fetissini.

• mr. x

vaipat, tutti, anustappi

• Niclas

Onhan mulla oikeitakin fetissejä... nautin kivusta.... mutta suurin fetissini/fantasiani lienee että nainen olisi kiinnostunut tyydyttämään miehen... useimille miehille riittää että nainen heittäytyy selälle mutta mä odottaisin että siinä missä minä olen kiinnostunut hoitamaan naisen nin hänkin hoitaisi minut... elämän varrella on tullut melkoinen otanta naisista... mutta ei yhtään sellaista jota oikeasti kiinnostaisi tyydyttää mies... jopa ne naiset jotka väittävät olevansa hirveitä nymfomaaneja heittäytyvät parin kolmen orkkunsa ja muutaman minuutin minun kiihoittelun jälkeen selälleen... Olen tullut tulokseen että vaikka mitä nainen väittää niin sillä ei ole halua tyydyttää miestä edes sen jälkeen kun mies on sille tyydytyksen tarjonnut... eli mun fantasiani on mahdonta toteuttaa... joskus olen miettinyt että oisiko homoseksuaaleilla helpompaa... mutta itse en kykene pitämään miehistä... ja onko sellaisia miehiäkään montaa jotka nauttisivat toisen hyväilystä? Itse koen melkoista hyvänolon tunnetta kun saan toiselle orkut... vaikka tiedänkin etten sa sen jälken muuta kuin tyydyttä itseni toiseen...

• heikko mies

ihailen lihaksikkaita naisia.kuvia ja videoita löytyy kyllä esim. Billwick.com. Olen päässyt toteuttamaankin erään tsekkiläisen madam mysterian kanssa. Jos joku tahtoo jutella aiheesta niin voi kirjoitella tai vaikka soittaa:040-8772734

• Nimetön

Ite kiihotun kans treenatuista naisista, ne on aivan mahtavan seksikkäitä. Ja voin sanoa että hoitaa hommansa makuuhuoneessa, keittön pöydällä suihkussa....ym
        Kertokaa kokemuksista

• kiihottuva katselija

rokotusjäljet kiihottavaa katsottavaa naispuolisten kanssaihmisten ihanissa reisissä ja olkavarsissa.
      Onkohan muilla vataavia kokemuksia?

• DogBoy

Tarkemmin otettuna täydellinen tossun alla oleminen. se että nainen teettää kaikki koti hommat, puhdistuttaa( nuoletta) jalat/varpaat. Kurittaa piiskaamalla, kasvoille läpsimisellä, tukistamisella, haukkumisella, potkimisella, sylkee päälle, sitoo, haukkuu niin maan rakoon että itkettää, täydellinen kontrollominen, oman tahdon poistaminen, laittaa nurkkaan häpeamään, lukitsee johonkin ja lähtee itse pitämään hauskaa, julkisilla paikoilla nöyryyttäminen ja kaikenlainen kurin palautus.

Se että nainen nuolettaa itsensä ( varsinkin kasvojen päällä istuminen). se että tyydyttää naisen ja antaa hänelle mahtavia orgasmeja ja se siitä sitten. se että nainen ei anna minun laueta vaan kieltää...=D se että laukaisee minut silloin kun se hänelle itselleen sopii ja jos olen oiken nöyränä ja kiltisti.

aika vähän tämän tyyppistä meteriaalia on löytynyt. onhan netti pullollaan kaikka bdsm ja bonage matskua mutta ei varsinaisesti sitä mitä itse haen.

Joitakin harvoja juttuja olen kokeillut yksin tai vaimoni kanssa mutta en riittävästi.

• märkä uni

Mulla on lievä vaippafetissi... Ois kiva nukkua naisen kanssa yön vaipat päällä... T:m32

• manedwolf

Meillä päin riemastutaan ja kiihotutaan kun nähdään eläimen erektio tai parittelu.

Kuvaava tapaus 90-luvun alusta: olimme Pohjois-Haagan asemalla kun toinen meistä sanoi puoliääneen että katsohan tuota. Rottweileri istui isäntänsä vieressä odottamassa junaa tjs ja sillä oli aivan selvä erektio, kolmisen tuumaa esillä.

Luontofilmeissä joskus näkee... aika äskettäin nähtiin keinosiemennysdokumentissa norsu, sarvikuono ja miekkavalas, yhdessä jutussa aksishirvet tepastelivat kalu ojossa eivätkä ne olleet vahingossa kuvattua, ja varsinaisia tähtihetkiä ovat dokmenttien hevoset!

• manedwolf

Siis, piti rottweilerista mainita että oli pakko kaivaa olkalaukusta bussiaikataulu ja olla muka syventyneenä siihen, mutta katseemme pysyi tiukasti koirassa!

• Anonyymi

100% nahkafetissi tai elämäntyyli tänä päivänä.
      Alkoi jo 13 vuotiaana selittämätön kiihko nahkamiehiä/naisia kohtaan. Varsinkin pitkä nahkatakki jonka alla kireät nahkahousut ja bootsit jalassa ja valkoinen toppi. Sai laukeamaan rajusti kun näin katukuvassa jollain nahkaa päällä. Hommasin ekan nahka takin 14v ja housut 15v. Hengailin hevareiden kanssa kellä oli sama tyyli ja vedettiin röökiä kadulla nahkat päällä. Paljon oli nahkamuijia siinä ja perversiot kasvoi yllättävän nuorena. 18v olin muijani synttäreillä ja sen isä joka oli jäätävässä tikissä oli kireät nahkahousut päällä siellä ja bootsit jalassa. Vinkkasi mulle silmää ja mentiin röökille. Antauduin totaalisesti kiimalle ja tartuin miehen pullotukseen ja sanoin et haluan et nussit mua lujaa ja täytät mut sun mehulla. Mentiin piha vajaan touhuaa ja en välittänyt hetkeäkään mitä muija ajattelee jos saa kiinni. Eikä liiemmin sen isäkään. Antauduimme nahkalle ja kieroutuneille fantasioille. Näin kun muijani oli pihalla vetämässä röökiä ja samaan aikaan sen isä painaa mua röökihuulissa ja nahkat narisee päällä. Aloimme tapailemaan salaa toisiamme hotellissa. Erosin muijasta. Mies vei mut Saksaan Berliiniin ja sen jälkee Amsterdamiin. Olin myyty skenelle ja tälle upealle varatulle miehelle. Joka oli exäni isä. Hän vei mut nahkamiehen unelmakohteisiin. Osti lisää ja lisää nahkaa. Vei mua kinky seksi bileisiin. Tarjosi mua ystävilleen ja toi mullekin naisia ja miehiä leluiksi. Tästä kehittyi perversioitunut rakkaustarina. Ja olemme tänä päivänä naimisissa. Olen 36v ja mieheni 52v Edelleen nahkamiehinä ja perversiot kasvaneet suuremmiksi. Pidämme molemmat omat orjamme ja orjattaremme. Fetissi on kaunis asia mikä voi luoda täysin uuden todellisuuden kun antaudut sille. Mikäli haluat leikkiin mukaan niin ;)

• Anonyymi

Missä päin asutte?

• Jalat ja sukkikset on mun mielestä seksikkäät kik on jalkapoikaoulu ja ig jalka_poika siel on kuvia jaloista

• Anonyymi

Naisten alushousut ja sukkahousut. Niihin runkkaan aina kun on mahdollisuus. Tätä olen tehnyt jo teini-iästä asti. Ensin mutsin ja siskon alkkareihin, myöhemmin vaimon, vaimon ystävättärien ja anopin alkkareihin ja sukkahousuihin.
      M-62v

• Anonyymi

Rakastelu oman miehen kanssa niin ettei ajatyele muita kuin sitä omaa puolisoaan. Ja että mukana olisi ystävyyttä ja rakkautta ennenkaikkea.
      Ja että suhde olisi vastavuoroinen.

• Anonyymi

en tiedä mistä alunperin tullut kiihottuminen kiiltävä pintaisista nahkarukkasista

• Anonyymi

Olen katsonut naapurin emäntää salaa jäänyt kiinni emäntä antaa kunnon selkäsaunan.Lopuksi nuolettaa itsensä kunnolla edestä että takaapäin. Eteläsuomi.

• Anonyymi

Sukkahousut on minun fetissini. Pikkupojasta lähtien olen ollut koukussa sukkiksiin, joita nykyään puen ihan päivittäin. Pidän erityisesti paksummista kuoseista, myös puuvillsiset ja villaiset sukkikset kiiihottaa erilaisissa maanläheisissä sävyissä. Sukkiksia maustan pikkareilla, bodyilla ja uima-asuilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      198
      2283
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1557
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      133
      1213
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      281
      994
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      962
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      896
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      892
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      268
      856
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe