Tässä pari viikkoa sitten, laitan tämän nyt uudelleen. Se viestihän poistettiin siitä patsaspuistoketjusta.
" En valita en kyseenalaista. Meillä/teillä/MULLA on vain tietoa paremmasta..."
Tuosta viestistä tuli tosi hyvä fiilis ja toivon, että se oli sun laittama, ihminen, johon tutustuin pari vuotta sitten Kirkkokadulla.En tiedä oliko tuo vastaus sulta, mutta toivon niin.
Joka tapauksessa tuolla on enemmän merkitystä, vaikka ehkä ei muiden silmissä kuin yhdelläkään upeasti rakennetulla talolla tai rahalla, joita miehet naisilleen tarjoavat.
Mun arvot on ihan jossain muualla kuin lompakossa.
Vastaus,jonka laitoit puolestani !!!
3
294
Vastaukset
- tarvitaan
yskotaan et on näin,itsehän itket täällä rahaa kuinka kallista kaikki on,,et revitään työläisen selkänahasta,,enää ei revitä kalossinkuvaa perseelle ainaista lakkoilua stuuralla ja muilla tehtailla.
ei tarvi kiukutella kuinka raskasta on lintsata kapitalin kukkarolla.- Duunarinainen
Matkakohteen kone reistailee....Olet kuka olet, mutta täysin hakoteillä ja väärä henkilö.
Ei tämän aloituksen viesti sitten mennytkään oikeaan osoitukseen, mutta eipä mahda mitään.
No sille mun tuttavalle joka tapauksessa Onnellista kesän jatkoa keiden kanssa siten vietätkin. Sua on niin vaikee vain unohtaa.
Tässä jokin aika sitten joku yritti puhua lässynlässyjä kartanostaan. Ei iskeny vaan lähdin kävelee. - !!!!!
Duunarinainen kirjoitti:
Matkakohteen kone reistailee....Olet kuka olet, mutta täysin hakoteillä ja väärä henkilö.
Ei tämän aloituksen viesti sitten mennytkään oikeaan osoitukseen, mutta eipä mahda mitään.
No sille mun tuttavalle joka tapauksessa Onnellista kesän jatkoa keiden kanssa siten vietätkin. Sua on niin vaikee vain unohtaa.
Tässä jokin aika sitten joku yritti puhua lässynlässyjä kartanostaan. Ei iskeny vaan lähdin kävelee.älä ota enää..korkki kiinni..kartanoita on ja pitääkin olla ne vaan ei ole sua varten..teitä 4-kyt naisia eronneita suomessa liikaa..
sun ja sun kartanos..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760