Elikkäs olen 4.12.1992 syntynyt jouskari ja haluisin tietää mikä olen kiinalaisessa ja kertoisitko samalla perustietoja merkistäni. Esim: onneen liittyvät, luonteen yms...
Mikä olen??
4
933
Vastaukset
- jeejee
Olet apina. Itse olen syntynyt tammikuussa 1992, olen vuohi.
- niinkuhäh??
Eli olen apina, mutta millainen sellainen?? Kun on joitain puu ja tuli juttui?? Onko apinalle jtn onnea tuovia juttuja yms.??
- Tulisika
niinkuhäh?? kirjoitti:
Eli olen apina, mutta millainen sellainen?? Kun on joitain puu ja tuli juttui?? Onko apinalle jtn onnea tuovia juttuja yms.??
Olet Vesi-Apina (yang). Vesi-Apina on herkkä (vesi)ja loukkaantuu helposti.
Apinalla on yleensä hyvä laskupää ja on matemaattisesti lahjakas (onnea tuova juttu: Raha!). - niinkuhäh??
Tulisika kirjoitti:
Olet Vesi-Apina (yang). Vesi-Apina on herkkä (vesi)ja loukkaantuu helposti.
Apinalla on yleensä hyvä laskupää ja on matemaattisesti lahjakas (onnea tuova juttu: Raha!).OLEN:
-matemaattisesti lahjakas
-herkkä (vähän liiankin :/)
-loukkaannun helposti
Kyll tuo on aika erikoine juttu :) Harvoin on noin hyvin sopinut mikään, mutta nyt tuli siihenkin poikkeus :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710802
- 1276913
- 955583
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324860- 404134
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303649- 613454
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323382Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192824- 552599