Miten jouskari isketään

Härkyli

Tapasin pitkästä aikaa kivan miehen - jousimiehen. Miten sellainen kesytetään ja isketään?

10

5772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härältä

      jousimiehen kesyttäminen ja paikalleenasettaminen.:)

      Se on tietysti Härällä tarkoituksena, kesyttää, mutta Jousimies ei ole niin vain kesytettävissä. Kokeile mieluummin esim. Rapua tai Kaurista..

      NO eihän horoskoopit toki kaikkea sanele!! Lycka till. Jouskari saattaa ihastua Härkä-naisen naisellisuuteen, pehmeyteen ja herkkyyteen. Korosta jotenkin näitä puolia. Hymyili lämpimästi, ja näytä naiselliselta.
      Mutta jos haluat pysyvästi kesyttää, nimenomaan älä keskity liikaa KESYTYSpuoleen.
      Jousimies tarvii alusta asti vapautta ja tilaa hengittää. Älä ole liian tyrkyllä ja päällekäyvä. Päinvastoin, ole naisellinen ja hurmaava etäällä! Anna Jousimiehen tehdä itse "työ". Ole helposti saavutettavissa, kun hän haluaa yhteyden, mutta älä itse piiritä.

      Sama linja pitäisi koettaa pitää myöhemminkin suhteessa. Kivalle jousimiesmiehelle pitää antaa oma vapautensa. Häntä ei oikein saa sohvalle viereensä kyöhnäämään joka ilta. Jouskarin pitää saada säilyttää sosiaalinen elämänsä, muuten hän tukahtuu, eikä ole silloin enää luotettava kumppani. Mutta jos sinulla on kanttia antaa hänelle vapautta ja pitää ohjat käsissään ainakin alussa, niin hänestä voit saada luotettavan kumppanin.
      Vältä kuitenkin tulista härkämäistä mustasukkaisuutta...Siitä on vaan hallaa.

    • Realisti-Reetta

      Yksinkertaisesti vaan: antamalla p...ua ja olemalla vaatimatta mitään. Nää pitkäleukaiset rupinaamat ovat kylmän lskelmoivia kaikessa. Sun on korvattava seksillä kaikki jousarimieheltä saamasi huomio ja lahjat!

      • oijoi

        HEH, LOL, pitkäleukaset rupinaamat. Onpa kannustavaa, oon juuri ihastunut pitkäleukaseen jousimiesmieheen... hmm.


    • -jouska-

      tai ku sinä käännät selän niin särjet sen sydämmen kun sustei ole siihen.. vaatimuksien tasoon yltämään

    • Olin Jousimiehen kolmas nainen

      Jousimies on hurmuri, joka rakastaa vain vapautta.
      Jos haluat itsellesi "kunnon" miehen, katsele esim.
      KaurisM tai SkorpioniM.
      UNOHDA JOUSIMIES, EI HÄRKÄ PYSTY KESYTTÄMÄÄN JOUSIMIESTÄ.

      • J10

        Jos kerran aletaan mollamaan, niin voisin sanoa omasta puolesta, että kaurisM on petturi, alkoholisti, valehtelija, ym.ym.

        SkorppariM on omistushaluinen eikä anna sulle tilaa. Suuttuu herkästi eikä lepy.

        Siinä minä olen samaa mieltä että härkä ei ole hyvä jouskarille, härkä kun on niin yksinkertainen ja alkoholiin sortuva.

        Ja lopuksi sanon, että ei horoskoopit ole pahoja vaan niiden kantajat. Suomeksi, ei kannate luottaa pelkkään horoskooppimerkkiin, sillä jokaisessa merkissä on pahoja että hyviä puolia. Jokaisessa merkissä on pettureita ja luotettavia.


    • kokemusta on

      Jos haluat säilyttää mielenrauhasi, älä edes kokeile sen onnistumista. Härkä ja Jousimies on loppujen lopuksi NIIIN ERILAISIA!! Sinä Härkänä et pysy vauhdissa mukana ja tule monia väärinymmärryksiä! neljän vuoden kokemuksella..

    • lilyan

      Itse tunsin erään härkämiehen kauan. Ystävyyssuhde toimi erinomaisesti. Pystyin luottamaan häneen ja kävimme välillä todella pitkiäkin henkeviä keskusteluja. Kuitenkin suhteemme siirtyi vakavammaksi, meni tämän ystävyysrajan yli. Tapailimme ja seurustelimme muutaman kuukauden ja tuota. Tämän perusteella voin sanoa että jousimies ja härkä eivät sovi toisilleen. Heistä voi tulla hyviä ystäviä mutta en jaksa uskoa että mitään sen enempää.

      Tässä tapauksessa härkämies oli hirvittävän mustasukkainen ja omistushaluinen, tuntui ettei minulla edes ollut omaa tilaa hengittää ja sitähän jousimies tarvitsee ja PALJON! Monista asioista meillä oli lopunloppua eri näkökannat ja riitoja syntyi herkästi. No joo, tottakai tällaiseen vaikuttavat myös persoonat sinänsä eivätkä todellakaan pelkät horoskooppimerkit. Mutta...

      No mutta. Ystäväni jousimiesN on seurstellut härkämiehen kanssa jo vuoden päivät. Heidänkin suhteensa oli aluksi myrskyisä, mutta nykyisin homma näyttää toimivan. Että joskus näinkin. Itse vaan en enää härkien suuntaan katsele.

    • flirttailia

      Olen rapu nainen jouskari mieheni ihastui minussa ulkonakoon,rakastavat"hyvan nakoisia naisia"ja silmiini.Ollaan oltu yhdessa30v vapautta saa han kohtuun mukaan mutta vaadin itselleni vapautta myos.Ole saalistettava ei saalistaja hanelle.Joten:silma silmasta.Jos jouskari flirttaa sina flirttaat myos,pettaa,petan myos! Ole hyvin naisellinen ja avuton jouskari tuntee itsensa sitten "jumalaksi"kun saa auttaa

    • Tit-ta

      alennu saaliiksi äläkä myöskään saalista. Tee reilusti selväksi että olet kiinnostunut ja peräänny takavasemmalle. Muuten alkaa ahdistaa ja sit jousimies juoksee lujaa karkuun. Jousimies ei myöskään käytä energiaansa "vaikeisiin" tapauksiin.
      Ole rehellinen ja varaudu suoriin puheisiin. Jousimies ei ole ilkeä mutta loukkaa tahtomattaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe