Mikä voi olla?

.?.

Ihmettelen vain miksi Jousimies (M) käyttäytyy näin ja onko tyypillistä jousimiehelle? Aluksi viestittelimme niitä näitä ja sitten kuukauden verran häneltä tuli kännissä vonkaus viestejä ja lupauksia ja sitten kerran sai mitä halusi, nii viikon sen jälkeen ilmoittaa että meistä ei ikinä voisi tulla yhtään mitään ja tyhmä olin kun uskon kännisten puheita ja että meistä ei ikinä voi tulla yhtään mitää ja tyyliin haukku pystyy! sitten kuukauden jälkeen tästä kysyin häneltä että

9

1906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .?.

      niin kysyin että onko kaikki hyvin ettei tarvitse pelätä mitään ja vastaus tuli että ei ainakaan mun takia tarvitse pelätä ja nyt sitten kännissä v-loppuna kerroin hänelle että hän on minulle tärkeä ja tuli vastaus että niin sinäkin minulle vaikka luulin että sieltä tulisi tyyliin ei kiinnosta... että mistä tässä on kysymys? ei kai kukaan ensin hauku ja sitten sano että onkin tärkeä?

      • ei halua

        loukata! Ei tarkoita mitään puheillaan:) On kuin tuuliviiri ei tiedä mitä itsekkään haluaa! Unohda koko tyyppi:) Jos pystyt:D


      • Tutti

        Jos joku niin Jousimies kykenee tuohon. On hyvin ristiriitainen ihminen. Ei osaa käsitellä omia tunteitaan ja hämiltyy itse niistä. Jos Jousimies on hiukankaan heikompi ihminen menee lukkoon vahvemman edessä, silloin puolustuskeinoksi haukkuu ja on ilkeä että tämä vahvempi poistuisi ja Jousimies saisi olla omassa rauhassaan. Silti mietittyään ei osaa ilmankaan olla. Itse olen skorpioni

        Itse jousimiehn kanssa olin ja saa kyllä olla viimeinen kerta kun Jousimiehen otan. Eka hellää ja sit ilkeetä


      • JousIn
        Tutti kirjoitti:

        Jos joku niin Jousimies kykenee tuohon. On hyvin ristiriitainen ihminen. Ei osaa käsitellä omia tunteitaan ja hämiltyy itse niistä. Jos Jousimies on hiukankaan heikompi ihminen menee lukkoon vahvemman edessä, silloin puolustuskeinoksi haukkuu ja on ilkeä että tämä vahvempi poistuisi ja Jousimies saisi olla omassa rauhassaan. Silti mietittyään ei osaa ilmankaan olla. Itse olen skorpioni

        Itse jousimiehn kanssa olin ja saa kyllä olla viimeinen kerta kun Jousimiehen otan. Eka hellää ja sit ilkeetä

        että enpä ole vielä tähän päivään mennessä tavannut veemäisempää vittuilijaa kuin skorpioni on..


    • Vanha Jouskari-akka

      Se on vaan niin että ei niistä Jouskari miehistä mihinkään ole (ainakaan joulukuussa syntyneissä) Sellasia taivaanrannanmaalareita. Toki poikkeus vahvistaa säännön. Syötä sille miehelle nuolet.

      • .?.

        Mutta unohtaminen on niin vaikeaa ja tämä mies on kaverina mukava... jos jatketaan näin niin mietin vain se miehen motiivia että miksi se on tollainen? että kiinnostaako sittenkin vai ei?


      • neitsytnn
        .?. kirjoitti:

        Mutta unohtaminen on niin vaikeaa ja tämä mies on kaverina mukava... jos jatketaan näin niin mietin vain se miehen motiivia että miksi se on tollainen? että kiinnostaako sittenkin vai ei?

        MInä ajattelisin tuota sinun tilannetta yleensäkin irrallaan horoskoopeista ja sen tuomista stereotypioista. Mutta jos jotain jouskarimiehen käytöksestä pitäisi saada selville niin minä voisin ajatella tuollaisen käytöksen johtuvan juuri siitä ettei tämä mies tiedä mitä haluaa.Lisäksi tulevat kuvioon sitten nämä sitoutumiskammo asiat ja halu olla vapaa mutta toisaalta taas ei.
        MInä olen ollut yhdessä viisi vuotta jouskarimiehen kanssa. Häntä luotettavampaa ja rehellisempää kumppania tuskin tulen löytämään koskaan.

        Meilläkin oli aluksi näitä tilanteita, jolloin kuviossa oli vielä ihmisiä edellisistäkin suhteesta. Oli tappeluita, riitoja sekä haukkumisia. Asiat kandee siis selvittää selvinpäin ja mun jouskarilla ainakin ottaa ylpeyden päälle todella helposti.. eli sen kans olen oppinut elämään ja keskustelemaan.

        Ehkä sellainen asia ainakin meillä oli aikoinaan etten painostanut häntä, vaan tein olon hyväksi, kuitenkaan sitomatta liikaa. Hyvin pian kyllä muutettiin yhteen ja sitä rataa. Naimisiinmenosta hän ei halua puhua, mutta eipä haittaa. Toki on joskus tuuliviiri, mutta kun olen saanut suhteen rakennettua häneen, tietää kyllä mitä haluaa ja osoittaa sen jos ei osaa kertoa. Kommunikointi ei todellakaan ole hänen vahvin puoli, usein keskustelen johdattelevastikin.. mutta teot kyllä puhuvat puolesta. Öö nyt menen itsekin jo sekaisin että mitä minun piti kirjoittaa, mutta tässä jotain. Suora, rehellinen ja luotettava, ei välttämättä kykene aloitteeseen aina itse..:)


      • :::
        neitsytnn kirjoitti:

        MInä ajattelisin tuota sinun tilannetta yleensäkin irrallaan horoskoopeista ja sen tuomista stereotypioista. Mutta jos jotain jouskarimiehen käytöksestä pitäisi saada selville niin minä voisin ajatella tuollaisen käytöksen johtuvan juuri siitä ettei tämä mies tiedä mitä haluaa.Lisäksi tulevat kuvioon sitten nämä sitoutumiskammo asiat ja halu olla vapaa mutta toisaalta taas ei.
        MInä olen ollut yhdessä viisi vuotta jouskarimiehen kanssa. Häntä luotettavampaa ja rehellisempää kumppania tuskin tulen löytämään koskaan.

        Meilläkin oli aluksi näitä tilanteita, jolloin kuviossa oli vielä ihmisiä edellisistäkin suhteesta. Oli tappeluita, riitoja sekä haukkumisia. Asiat kandee siis selvittää selvinpäin ja mun jouskarilla ainakin ottaa ylpeyden päälle todella helposti.. eli sen kans olen oppinut elämään ja keskustelemaan.

        Ehkä sellainen asia ainakin meillä oli aikoinaan etten painostanut häntä, vaan tein olon hyväksi, kuitenkaan sitomatta liikaa. Hyvin pian kyllä muutettiin yhteen ja sitä rataa. Naimisiinmenosta hän ei halua puhua, mutta eipä haittaa. Toki on joskus tuuliviiri, mutta kun olen saanut suhteen rakennettua häneen, tietää kyllä mitä haluaa ja osoittaa sen jos ei osaa kertoa. Kommunikointi ei todellakaan ole hänen vahvin puoli, usein keskustelen johdattelevastikin.. mutta teot kyllä puhuvat puolesta. Öö nyt menen itsekin jo sekaisin että mitä minun piti kirjoittaa, mutta tässä jotain. Suora, rehellinen ja luotettava, ei välttämättä kykene aloitteeseen aina itse..:)

        Ei aina kykene aloitteeseen itse, Jousimies ei osaa tehdä aloitteita koska ei tiedä haluaako asiaa enää sen jälkeen kun aloite on tehty ja ei voi sallia tunnetta että joutuisikin hylätyksi


    • samanlainen2

      Mieli muuttuu, kuin väkkärä, mutta se hurmaavuus ja sielun palo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe