skorpionimiehet

tylsiä??

suhde ollut parisen kuukautta aivan ihanaan skorpionimieheen mutta nyt ongelmaksi on muodostumasa skoripionin tasaisuus rauhallisuus ja tylsyys. ei mitään flirttikommentteja (tosin niitä en ole koskaan kuullut..) ja muutenkin mun mielestä säpinä on katoamassa. heti kyllä tavatessamme huomasin et on jotenkin ujo, mutta ajattelin et se menee ohi kun paremmin tutustuu. musta vaan tuntuu että meidän tempperamenttiero on niin suuri ettei tällä hommalla ole tulevaisuutta. itse olen melko spontaani, impulsiivinen,räväkkä, tykkään riidellä ja sopia ja venyttää myös toisen pinnaa, oon kuitenkin luotettava, pettäminen ei tulisi mieleenkään ja tosipaikan tullen pidän toisen puolia viimeiseen asti.

välimatkaa on nyt jonkun verran eikä sen vuoksi päivittäin edes voitais nähdä, mutta tällä miehellä ei ole näköjään tarvetta pitää yhteyttä ns välipäivinä ku ei edes voitais nähdä, kun itse haluaisin kuulla välittämisen päivittäin. siinä mielessä asettaa etusijalle et jos pontaanisti päätän käydä (välimatka n 100km) niin järjestää sille aina aikaa, vaikka vaan tunnin varoajalla. on tosi hellä ja huomaavainen aina kun nähdään.

en tiedä, mulla vaan alkaa itellä mielenkiinto katoamaan jos toisesta ei löydy sähäkkyyttä.. spontaaneja rakkaudenosoituksia on ihan turha tältä mieheltä odottaa.. hiukka huolissaan meidän tilanteesta. oon asiaa jonkun verran yrittänyt ottaa puheeksi mut vastaa vaan samalla tasaisuudella ja sanoo että haluaa katsoa juttua pitkällä tähtäimellä, itse en voi käsittää miksei heti samantien voida olla mahd paljon tekemisissä ja lähekkäin. haluan rakastaa ja kokea rakkautta, mutta tässä suhteessa se on vaikeaa kun toinen on jotenkin niin sulkeutunut.

et näin.

38

6761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sco61

      Pitää ollakin. Sun pitää antaa ensin aikaa, sille skorpparille tutustua, ottaa susta selvää, mikä sä oikeasti olet. Skorppari ei luota lyhyellä tähtäimellä kehenkään. Ja se rauhallisuus on vain kovaa pintakuorta. Sisällä on tunteita jotka saattaisivat pelästyttää pahemman kerran jos hän ne paljastaisi :) Oikeastaan vain kauriilla on parempi itsehillintä - jos on - kuin skorpparilla. Et varmaan ole vielä nähnyt kun skorpparin hihat palaa. Silloin on todella oksat pois suutarin joulupuusta. Skorppari tietää tämän itsekin, ja siksi tietoisesti esiintyy ylirauhallisena ja tylsänä. Jos olet ihan tosissasi skorpparin kanssa, niin anna aikaa, anna köyttä... Ei se skorppari mikään bilehile ole mutta jos saat voitettua luottamuksen ei siinä tunteiden vuoristoradassa mutkat ja mäet heti lopu...

      Skorppari on vesimerkki. Jos olet itse tuli- tai ilmamerkki, voi esiintyä juuri kuvailemasi kaltaisia ongelmia.

      • vastauksesta

        vähän tohon suuntaan oon itsekin kaavaillut et hänen mietteensä menee ja kyllähän se toisen tasaisuus rauhoittaa, mikä toisaalta on hyvä. mistään ei ole toistaiseksi vielä suuttunut ja tiedän, että kun osoittaa kiinnostusta se on aitoa enkä usko hänen tällä hetkellä tapaavan muita. minkäänlaista pelimiehen vikaa ei ole, enkä usko et tällä ihmisellä on paljon ollut naisia (ja reippaasti päälle 20 ollaan) mutmut...haluaisin syventää meidän suhdetta ja katsoa mihin se riittää, se on vaikeaa kun toinen pitää mut etäällä, itse riudun tälläsestä. Tuntuu että mulla häviää itseltäni koko tunteiden kirjo, kun ollaan tälläsessä ihme hyssyttelymeiningissä ja kaikki pitää pitää pinnan alla. Mun kaipaamaa vuorovaikutusta ei suhteessa juuri ole. tai se kanssakäyminen on sellaista mitä voi ihan kenen tahansa kanssa käydä. Juuri sen tulisen puolen haluun nähdä.

        juu ilmamerkki olen=), vaikka olen itsekin aika syvällinen, ei mulle ihmissuhdeasiat ole lastenleikkiä.


      • teillä on seksiä
        vastauksesta kirjoitti:

        vähän tohon suuntaan oon itsekin kaavaillut et hänen mietteensä menee ja kyllähän se toisen tasaisuus rauhoittaa, mikä toisaalta on hyvä. mistään ei ole toistaiseksi vielä suuttunut ja tiedän, että kun osoittaa kiinnostusta se on aitoa enkä usko hänen tällä hetkellä tapaavan muita. minkäänlaista pelimiehen vikaa ei ole, enkä usko et tällä ihmisellä on paljon ollut naisia (ja reippaasti päälle 20 ollaan) mutmut...haluaisin syventää meidän suhdetta ja katsoa mihin se riittää, se on vaikeaa kun toinen pitää mut etäällä, itse riudun tälläsestä. Tuntuu että mulla häviää itseltäni koko tunteiden kirjo, kun ollaan tälläsessä ihme hyssyttelymeiningissä ja kaikki pitää pitää pinnan alla. Mun kaipaamaa vuorovaikutusta ei suhteessa juuri ole. tai se kanssakäyminen on sellaista mitä voi ihan kenen tahansa kanssa käydä. Juuri sen tulisen puolen haluun nähdä.

        juu ilmamerkki olen=), vaikka olen itsekin aika syvällinen, ei mulle ihmissuhdeasiat ole lastenleikkiä.

        elämässä?

        En puhu nyt mistään pusutteluista ja hihittelystä, vaan ihan pelkästään siitä kun riisutaan vaatteet ja aletaan raakasti nussimaan.


      • se...
        teillä on seksiä kirjoitti:

        elämässä?

        En puhu nyt mistään pusutteluista ja hihittelystä, vaan ihan pelkästään siitä kun riisutaan vaatteet ja aletaan raakasti nussimaan.

        kun ei ole sitäkään ollut vielä yhtään...vaikka öitä yhdessä nukuttu..vaan hellimistä ja halimista..mut uskoiin et ihan pian jotain muutakin...ei tätä suhteeksi voi kyllä sanoa.


      • tämä sinun pitää
        se... kirjoitti:

        kun ei ole sitäkään ollut vielä yhtään...vaikka öitä yhdessä nukuttu..vaan hellimistä ja halimista..mut uskoiin et ihan pian jotain muutakin...ei tätä suhteeksi voi kyllä sanoa.

        sisäistää ja se ottaa sinulta kärsivällisyyttä.

        Kuvittele meri ja sen päälle ilma.

        Ellei ilma liiku, merikin pysyy täysin tasaisena ja tyynenä.

        Jos ilma liikkuu valtavalla nopeudella, hirmumyrskyn tapaan, ei meressäkään mitään aaltoja synny vaan ne pyyhkiytyvät saman tien tasaiseksi.

        Ei hirmumyrskyn keskellä ole mitään aaltoja, laivat jotka seilaavat lähellä hirmumyrskyn keskustaa kulkevat ihan tasaista menoa.

        Sen sijaan jos on tavallinen kevyt tuuli, se alkaa nostattaa pikkuhiljaa aaltoja, saavat ne resonanssiin, voimistavat vähitellen tuulen voimakkuuden kasvaessa, kunnes aalloista tulee myrskyisällä säällä voimakkaat.

        Merellä mainingit lyövät vielä pitkään myrskyn jälkeen, vaikka tuuli olisikin itsessään täysin laantunut.

        Sinä teet nyt sellaista virhettä että käytät joko liian pientä tai liian suurta tuulenvirettä, jolloin tuloksia ei synny.

        Miehesi pelkää seksiä, hän on aivan varmasti kokematon seksissä. Tai mikä vielä pahempaa, hän on aseksuaali, mutta se on sitten jo toinen asia ja silloin teidän suhteesta ei tule mitään.

        Seuraavan kerran kun tapaatte, otat tämän asian esille, kysyt häneltä viettelevästi että onko hän harrastanut koskaan seksiä ja kaikkea muuta sellaista. Älä ole kuitenkaan pakottamassa häntä seksiin, vaan sytyttele häntä hiljalleen vireeseen. Älä kiehnää hänen vieressään kun kysyt asiaa, vaan heitä se ikäänkuin ohimenne, mutta kuitenkin viettelevällä äänellä, niin että hän saa samalla vastata sinun viestiisi, mutta säilyttää pakomahdollisuuden eikä joudu selkä seinää vasten. Katso silmiin kun kysyt sitä ja hymyile.

        Jos hän vastaa että on jo kokenut, kysy ilman mustasukkaisuutta että millaista se oli, milloin ja kenen kanssa.

        Eli pikkuhiljaa alat voimistamaan häntä, silloin annat köyttä taas kun aalto on matalalla ja kiristät köyttä kun aalto on korkeammalla. Kyllä sinä tajuat. Pääasia on se ettet lakkaa vetämästä ja pitämästä kontaktia yllä.

        Muutama kuukausi ei kerro tulevasta suhteesta vielä mitään, varsinkin jos teillä on pitkä välimatka ja tapaatte aina selvinpäin. Poikaa pelottaa. Sinun pitää selvästikin herättää hänet ja osoittaa se että hän voi luottaa sinuun täysillä. Lapsiskorpparit ovat sellaisia että he kaipaavat vähän rakkautta ja huolenpitoa että heistä kasvaisi jotakin.

        Hän voi olla niin lääpällään sinuun, että ei yksinkertaisesti uskalla lähettää välittämisviestejä tai tehdä mitään ehdotuksia, kun pelkää sitä että sinä lähdet lentoon kuin perhonen jota on kyllä kaunis katsella, mutta jota ei enää saa kiinni ja itselleen.


      • tajuta;)
        tämä sinun pitää kirjoitti:

        sisäistää ja se ottaa sinulta kärsivällisyyttä.

        Kuvittele meri ja sen päälle ilma.

        Ellei ilma liiku, merikin pysyy täysin tasaisena ja tyynenä.

        Jos ilma liikkuu valtavalla nopeudella, hirmumyrskyn tapaan, ei meressäkään mitään aaltoja synny vaan ne pyyhkiytyvät saman tien tasaiseksi.

        Ei hirmumyrskyn keskellä ole mitään aaltoja, laivat jotka seilaavat lähellä hirmumyrskyn keskustaa kulkevat ihan tasaista menoa.

        Sen sijaan jos on tavallinen kevyt tuuli, se alkaa nostattaa pikkuhiljaa aaltoja, saavat ne resonanssiin, voimistavat vähitellen tuulen voimakkuuden kasvaessa, kunnes aalloista tulee myrskyisällä säällä voimakkaat.

        Merellä mainingit lyövät vielä pitkään myrskyn jälkeen, vaikka tuuli olisikin itsessään täysin laantunut.

        Sinä teet nyt sellaista virhettä että käytät joko liian pientä tai liian suurta tuulenvirettä, jolloin tuloksia ei synny.

        Miehesi pelkää seksiä, hän on aivan varmasti kokematon seksissä. Tai mikä vielä pahempaa, hän on aseksuaali, mutta se on sitten jo toinen asia ja silloin teidän suhteesta ei tule mitään.

        Seuraavan kerran kun tapaatte, otat tämän asian esille, kysyt häneltä viettelevästi että onko hän harrastanut koskaan seksiä ja kaikkea muuta sellaista. Älä ole kuitenkaan pakottamassa häntä seksiin, vaan sytyttele häntä hiljalleen vireeseen. Älä kiehnää hänen vieressään kun kysyt asiaa, vaan heitä se ikäänkuin ohimenne, mutta kuitenkin viettelevällä äänellä, niin että hän saa samalla vastata sinun viestiisi, mutta säilyttää pakomahdollisuuden eikä joudu selkä seinää vasten. Katso silmiin kun kysyt sitä ja hymyile.

        Jos hän vastaa että on jo kokenut, kysy ilman mustasukkaisuutta että millaista se oli, milloin ja kenen kanssa.

        Eli pikkuhiljaa alat voimistamaan häntä, silloin annat köyttä taas kun aalto on matalalla ja kiristät köyttä kun aalto on korkeammalla. Kyllä sinä tajuat. Pääasia on se ettet lakkaa vetämästä ja pitämästä kontaktia yllä.

        Muutama kuukausi ei kerro tulevasta suhteesta vielä mitään, varsinkin jos teillä on pitkä välimatka ja tapaatte aina selvinpäin. Poikaa pelottaa. Sinun pitää selvästikin herättää hänet ja osoittaa se että hän voi luottaa sinuun täysillä. Lapsiskorpparit ovat sellaisia että he kaipaavat vähän rakkautta ja huolenpitoa että heistä kasvaisi jotakin.

        Hän voi olla niin lääpällään sinuun, että ei yksinkertaisesti uskalla lähettää välittämisviestejä tai tehdä mitään ehdotuksia, kun pelkää sitä että sinä lähdet lentoon kuin perhonen jota on kyllä kaunis katsella, mutta jota ei enää saa kiinni ja itselleen.

        fiksusti kuvaat asian kiitos


      • skopuvaimoke

        Täyttä asiaa joka sanasi!
        Skoput vaikuttavat tylsiltä, mitä he todellisuudessa eivät tietenkään ole. Ristiriitaisuutta löytyy loogisuuteen asti. Tai toisinpäin. Mielenkiintoista on, että vaikka skorpioni on intohimoinen, niin samalla myös passiivinen. Hieno merkki kaikenkaikkiaan. Hyvin monipuolinen.
        Nimim. skopun vaimo.


      • Jozzuli72
        vastauksesta kirjoitti:

        vähän tohon suuntaan oon itsekin kaavaillut et hänen mietteensä menee ja kyllähän se toisen tasaisuus rauhoittaa, mikä toisaalta on hyvä. mistään ei ole toistaiseksi vielä suuttunut ja tiedän, että kun osoittaa kiinnostusta se on aitoa enkä usko hänen tällä hetkellä tapaavan muita. minkäänlaista pelimiehen vikaa ei ole, enkä usko et tällä ihmisellä on paljon ollut naisia (ja reippaasti päälle 20 ollaan) mutmut...haluaisin syventää meidän suhdetta ja katsoa mihin se riittää, se on vaikeaa kun toinen pitää mut etäällä, itse riudun tälläsestä. Tuntuu että mulla häviää itseltäni koko tunteiden kirjo, kun ollaan tälläsessä ihme hyssyttelymeiningissä ja kaikki pitää pitää pinnan alla. Mun kaipaamaa vuorovaikutusta ei suhteessa juuri ole. tai se kanssakäyminen on sellaista mitä voi ihan kenen tahansa kanssa käydä. Juuri sen tulisen puolen haluun nähdä.

        juu ilmamerkki olen=), vaikka olen itsekin aika syvällinen, ei mulle ihmissuhdeasiat ole lastenleikkiä.

        Ei mun skorpionirakastettu ole ainakaan ollenkaan tuollainen..meillä täydellinen luottamus..ihana mies...avoin ja puhuu tunteistaan kokoajan..ihailee minua...jne...oikeen hurmuri...mutta mä olenkin rapu...oisko se siinä...


    • itse kirjoitit

      "hiukka huolissaan meidän tilanteesta"

      Skorpparisi pitää sinua varpaillaan ja ei paljasta itsestään vielä mitään juuri sen välimatkan takia.

      Hän testaa kestätkö eroa ja rakkaudentunnusten puutetta kuinka kauan. Hän ei testaa mitään muuta kuin sitä että milloin sinä otat asian puheeksi, etkä puhu asiasta peläten täällä hänen selkänsä takana, tai huolissasi nosta kytkintä kun pääsi ei enää kestä.

      Eli suosittelen sinulle tämän asian puheeksi ottamista rohkeasti ja syyttelemättä.


      "sanoo että haluaa katsoa juttua pitkällä tähtäimellä"

      Hän etsii sinua luotettavuutta, aviovaimoehdokasta, ei pelkkää yhden illan panoa.

      • oikeessa olet

        pari kertaa olen jo kilauttanut hänen rauhallisuudestaan ja ne on tapahtunut jo muutaman parin kerran tapaamisen jälkeen. jotenkin tuntuu hankalalle ottaa asiaa puheeksi kun omat tunteenikin alkaa hiipumaan..haluaisin olla vain hänen mutta kun tuntuu ettei vastakaikua saa ja luonteeltani haluan asioiden syvenevän nopeasti. huomaan että mun ajatukset ovat alkaneet kääntyä muita miehiä kohtaan, enkä halua hoputtaa toista jos se ei ole valmis mihinkään vakavaan tai siis paremmin sanottuna haluaa katsella.


    • tumma skopu

      Ilmamerkit ja vesimerkit ovat yleensä kuin yö ja päivä.

      Ilmamerkki on usein avoin, ailahtelevainen, levoton, oikein semmoinen energiapakkaus, joka ei oikein millään meinaa pysyä aloillaan =)

      Vesimerkki sen sijaan on yleensä tyyni, varovainen, tarkkaileva, hieman syrjäänvetäytyvä, tunteellinen ja turvallisuudentunnetta kaipaava. Ei läheskään yhtä suoraviivainen, impulsiivinen ja "nopealiikkeinen" kuin ilmamerkki.

      Itse olen skorpioninaisena syttynyt aina parhaiten maamerkeistä. Maamerkit ovat sopivasti samanlaisia mutta kuitenkin piristävän erilaisia. Maamerkit osaavat käsitellä meitä vesimerkkejä =)

      Ehkä sille sinunkin skorpioni-ihastuksellesi sopisi paremmin vaikkapa kaurisnainen tai härkänainen? Ja sinulle voisi sopia paremmin esimerkiksi oinasmies tai leijonamies?

      • vastakohdat

        täydentää toisiaan.. ehkä siinä vaan enemmän tulee molemmille pahaa mieltä kun yhteistä säveltä ei löydy.. oon muuten nousevalta merkiltä maamerkki ja tää skorpioni tulimerkki..luulis ilma-vesimerkkiä tasoittavan=D


    • Puolustus

      Tämä merkki on paljon väärin ymmärretty. Nehän on hyvin alkukantaisia ihmisiä. Kun olet todistanut luotettavuutesi, taivas aukeaa. Onnea.

      • hyökkäys

        Skorpionimiehet ovat niin tylsiä ääliöitä ettei pahemmasta väliä. Eläinradan vihatuin sukupuoli ja vielä eläinradan vihatuimmassa merkissä. Suosittelen aloittajaa etsimään kunnon miehen eikä mitään marjanpoimijaa.


      • hyökkäys kirjoitti:

        Skorpionimiehet ovat niin tylsiä ääliöitä ettei pahemmasta väliä. Eläinradan vihatuin sukupuoli ja vielä eläinradan vihatuimmassa merkissä. Suosittelen aloittajaa etsimään kunnon miehen eikä mitään marjanpoimijaa.

        tylsiä todella.

        en tiedä mikä mussa on vikana kun baarissa muijat on mun perään mut mua ei kiinosta. eli käännän aina selän tai töksäytän jotain terävää että muija lähtee kävelemään.
        yksin kertaisesti kaikille saa aina selittää etei kiinnosta seurustelu tai sexi elämä.
        sitenkin ne roikkuu kiinni kuin takianen.
        ois kivempi olla joku muu merkki kuin skorpioni.

        kun aina joku muija ahdistaa.

        kun joskus sais edes lähi bupisa oluen juoda rauhassa ilman ahdistelijaa. kerran jopa meinasin portsarin kutsua apuun. kun eräs nainen ei meinannu jättää rauhaan.

        EI OO HELPOO TÄLLÄ SKORPPARILLA. ELÄMÄ.


      • niin ei todellakaan
        hyökkäys kirjoitti:

        Skorpionimiehet ovat niin tylsiä ääliöitä ettei pahemmasta väliä. Eläinradan vihatuin sukupuoli ja vielä eläinradan vihatuimmassa merkissä. Suosittelen aloittajaa etsimään kunnon miehen eikä mitään marjanpoimijaa.

        ole tylsää, saat sukupuolitauteja niin voit juosta lääkärillä, saat haistella vieraita parfyymeja joita et tiennyt olevankaan, kaverisi puhelin soi tai piippaa koko ajan( mistähän syystä??) tai saat olla yksin koko ajan ja ihmetellä että koskahan se toinen tulee vai tuleeko ollenkaan, ei käy elämä tylsäksi, kokemusta on.


    • ........

      Olette kaksi täysin vastakkaisen luonteen omaavaa ihmistä. Vastakohdat voivat viehättää ja ihastuttaa, mutta harvoin niissä aineksia sen enempään on ellei omaa todella pitkää pinnaa ja ole valmis katselemaan läpi sormien toisen ärsyttäviä puolia.

    • aloittaja

      ei kyllä tule yhtään mitään... hemmetin hyssyttelymeininki ja pinnanalla pidetään kaikki. ei mitään yllätyksiä. tasaista, kapeutunutta elämää. ei syvällisiä keskuteluja ei spontaaneja tekoja. ei mitään iloa. ei mitään kosketuspintaa. ei vaikka kuinka yrittää luoda kontaktia. nyt riittää ja lähden kävelemään. nimittäin ahdistun. ei ole meitä luotu toisillemme. tai sit saa tosiaan jotain skorpionin puoleltakin jo tapahtua, miten helvetissä voi olettaa että toinen vaan pitää juttua yllä...

      • ei ole hyveesi

        Lue mitä tässä ketjussa on kirjoitettu ja yritä kestää ja pikkuhiljaa kaivaa se taistelija sieltä esiin.


      • ......
        ei ole hyveesi kirjoitti:

        Lue mitä tässä ketjussa on kirjoitettu ja yritä kestää ja pikkuhiljaa kaivaa se taistelija sieltä esiin.

        mun mielestä ihmissuhteet yksinkertaisesti on nimenomaan vuorovaikutusta ja jakamista! ja jos sitä ei ole, ei ole myöskään sitä kärsivällisyyttä, koska silloin ei ole yhtään mitään.


      • Ihmissuhteet
        ...... kirjoitti:

        mun mielestä ihmissuhteet yksinkertaisesti on nimenomaan vuorovaikutusta ja jakamista! ja jos sitä ei ole, ei ole myöskään sitä kärsivällisyyttä, koska silloin ei ole yhtään mitään.

        ovat manipuloimista ja jos ei saa jotakuta avautumaan tai halutessaan tule toimeen jonkun kanssa, niin se on vain omien sosiaalisten kykyjen puutetta eikä mitään muuta.


      • änimöl
        Ihmissuhteet kirjoitti:

        ovat manipuloimista ja jos ei saa jotakuta avautumaan tai halutessaan tule toimeen jonkun kanssa, niin se on vain omien sosiaalisten kykyjen puutetta eikä mitään muuta.

        Vain tekopyhää hippipaskaa. Rohkeus olla täysin sujut itsensä kanssa saa ihmisen sujumaan että hän ei elä kenenkään muun puolesta paitsi itsensä ja se palvelee yhteistä hyvää.


      • tulee,
        Ihmissuhteet kirjoitti:

        ovat manipuloimista ja jos ei saa jotakuta avautumaan tai halutessaan tule toimeen jonkun kanssa, niin se on vain omien sosiaalisten kykyjen puutetta eikä mitään muuta.

        mutta syvempi yhteys puuttuu! eikä se ole kenenkään kyvyttömyyttä tai puutetta. joidenkin kanssa natsaa paremmin kuin toisten kanssa.


      • näin..
        änimöl kirjoitti:

        Vain tekopyhää hippipaskaa. Rohkeus olla täysin sujut itsensä kanssa saa ihmisen sujumaan että hän ei elä kenenkään muun puolesta paitsi itsensä ja se palvelee yhteistä hyvää.

        oman parhaan ajattelu on loppupeleissä myös toisen edunmukaista. kyse ei todellakaan ole muiden varpaille astumisesta itsekkyyden nimissä!


      • tiedä yhtään
        tulee, kirjoitti:

        mutta syvempi yhteys puuttuu! eikä se ole kenenkään kyvyttömyyttä tai puutetta. joidenkin kanssa natsaa paremmin kuin toisten kanssa.

        mistään mitä puhut, joten annetaan asia tällä kertaa olla ja saat pitää luulosi. :)


      • vaan...
        tiedä yhtään kirjoitti:

        mistään mitä puhut, joten annetaan asia tällä kertaa olla ja saat pitää luulosi. :)

        omat ajatukset kyllä tiedän. toisen en kun ei niitä ääneen sanota. vatvominen loppuu juu tähän.


      • Jozzuli72

        Hei,ei toi nyt ole horoskooppimerkin vika...kyllä siinä ihmisessä on joitain muita tunnelukkoja...jos noin on...


    • tutustunut

      Muutama vuosi taaksepäin kun olin juuri tutustamassa skorpioni-mieheen katselin näitä sivustoja jotka olivat pullollaan kirjoituksia "kuolettavan ikävistä skorpionimiehistä" en uskonut lukemaani. Nyt tiedän 3 vuoden jälkeen että he todellakin ovat enemmän kuin kuolettavan ikäviä. He vain haluavat myötäillä ja tuntuu että oma tahto puuttuu kokonaan. Intohimona tuntuu olevan vaan toisen (mimun)ihmissuhteet ja niiden arviointi. Voi taivas, haluan ihmisen joka tuntee, ja tietää mitä tahtoo ja omaa terveen itsetunnon. pliis se nyt ei varmasti ole liikaa vaadittu. Hän ei kyennyt muuhun kuin elämään kauttani, ei riitä minulle, olen tulta edelleenkin vaikka 58 vuotias.

    • tylsä skorpioni

      Skorpioni on tylsä ja tyly, jos vastassa ei ole tarpeeksi haastava ja mielenkiintoinen ihminen saamaan skorppioniluonnetta syttymään.

      Eli olet varmasti oikeassa, mutta samalla ehkä tajusitkin ettet ole sopiva hänelle.

      T: Tylsä ;)

      • olla...

        Lähempänä totuutta kuin uskotkaan.:) 99.99 % ihmisistä ei saa minussa minkäänlaista reaktiota aikaan, ainakaan merkittävästi positiivista sellaista. Mutta koko maailmankuva voi muuttua kun kohtaa sellaisen ihmisen, joka sytyttää kipinän sisällä.


      • en varmastikaan ole sopiva

        hänelle. laitoin jutunpätkän poikki ja skorpioni ehdotti, että voidaan olla edelleen ystäviä ja jotenkin suhtatuu muhun nyt inhimillisesti. kun aiemmin ei saanut siitä ihmisestä yhtään mitään irti. wtf?! kun ottaa etäisyyttä kaikki muuttuu mielenkiintoisemmaksi...??!!


    • ja naiset

      ovat aivan helvetin tylsää porukkaa.

      Skorpionien se paljon puhuttu salaperäisyys, ylitsevuotava seksuaalisuus, henkinen kehittyneisyys, hyvä ihmistuntemus ja mystisyys on kaikki pelkkiä paskapuheita.

      Skorpionit ovat aivan helvetin tylsää sakkia.

      Oikeasti skorpionit yrittävät, ja nyt korostan sanaa "yrittävät", pyrkiä jotenkin salaperäisemmiksi, seksuaalisesti villeiksi ja hyviksi ihmistuntijoiksi täydellisesti muiden ihmisten siivellä. Mutta kuten aina pelkästään yritettäessä tehdä jotakin, skorpioni epäonnistuu surkeasti ja tulee suuren salaperäisyyden sijaan paljastaneeksi suurenmoisen tyhmyytensä.

      Kun esimerkiksi joku, olkoon skorpionikin, sanoo kuinka hän on mystinen tai jollain tapaa salaperäinen ja keksinyt jotain jännää elämästä, niin skorpioni ei missään tapauksessa voi olla huonompi. Ei vaikka olisi ymmärtänyt koko jutun täysin väärin. Ei, silloin skorpioni kehuu kuinka hän on läpikäynyt henkisen kehityksen tai jotain muuta täyttä paskapuhetta mitä ei varmasti ole hänen kohdallaan koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan.

      Skorpioni luulee, että tavallisten asioiden sijasta oltaisiin puhuttu jostain mystisestä, joten kun hän ei ymmärrä tyhmyytensä vuoksi mistään mitään, niin skorpioni vetää kaiken överiksi ja alkaa puhua karmasta ja muusta hevonpaskasta.

      Naurettavaa pelleporukkaa! Suorastaan säälittäviä luusereita!

      Häpeän sitä että olen syntynyt marraskuun aikana.

      • me skorpparit

        olla tylsää sakkia niin se johtuu vaan siitä että olet esittänyt sellaista asiaa skorpparille joka ei sitä kiinnosta tippaakaan, me ei vaan aina viitsitä sanoa sitä että ei olla kiinnostuneita koko asiasta, itsellä ainakin on niin, on vaan kiva katsoa kun joku vaahtoaa jostakin asiasta johon "uskoo", etkä voi sanoa että kaikki skoput on tylsiä koska et yksinkertaisesti tunne kaikki meitä.


      • yksi esimerkki
        me skorpparit kirjoitti:

        olla tylsää sakkia niin se johtuu vaan siitä että olet esittänyt sellaista asiaa skorpparille joka ei sitä kiinnosta tippaakaan, me ei vaan aina viitsitä sanoa sitä että ei olla kiinnostuneita koko asiasta, itsellä ainakin on niin, on vaan kiva katsoa kun joku vaahtoaa jostakin asiasta johon "uskoo", etkä voi sanoa että kaikki skoput on tylsiä koska et yksinkertaisesti tunne kaikki meitä.

        siitä kuinka skorpionit haluavat olla muita parempia ja jotka osoittavat tyhmyytensä kun eivät lainkaan käsitä sitä mistä on puhuttu.


      • skopu nainen
        yksi esimerkki kirjoitti:

        siitä kuinka skorpionit haluavat olla muita parempia ja jotka osoittavat tyhmyytensä kun eivät lainkaan käsitä sitä mistä on puhuttu.

        menisit sitten sinne viisasten kerhoon vaahtoamaan noita typeriä juttujasi, loista siellä sydämmesi kyllyydestä


      • yksi esimerkki
        skopu nainen kirjoitti:

        menisit sitten sinne viisasten kerhoon vaahtoamaan noita typeriä juttujasi, loista siellä sydämmesi kyllyydestä

        skorpionin ah niin suuresta älykkyydestä.

        Kun ei enää muuta osata sanoa niin sitten käsketään menemään pellolle typerien juttujen kanssa. Ottaako päästä kun paljastuukin ette ymmärrä siitä mistä keskustellaan? Ahdistaako?


      • eh heh
        yksi esimerkki kirjoitti:

        skorpionin ah niin suuresta älykkyydestä.

        Kun ei enää muuta osata sanoa niin sitten käsketään menemään pellolle typerien juttujen kanssa. Ottaako päästä kun paljastuukin ette ymmärrä siitä mistä keskustellaan? Ahdistaako?

        Mikset mene sanomaan suoraan niille skorpioneille jotka niin hyvin tunnet?
        Mutta ei, ei.. Ethän sä, kun olet niitä lampaita jotka määkyy sitten vasta kulman/selän takana..

        Noh, kyllä maailmaan ruikutusta mahtuu.


      • skopu nainen
        yksi esimerkki kirjoitti:

        skorpionin ah niin suuresta älykkyydestä.

        Kun ei enää muuta osata sanoa niin sitten käsketään menemään pellolle typerien juttujen kanssa. Ottaako päästä kun paljastuukin ette ymmärrä siitä mistä keskustellaan? Ahdistaako?

        nuo kaikki hevonpaskan analysoijat jotka muka tietävät mistä puhuvat vaikka eivät itsekkään ymmärrä mitä suustaan päästää, älykkyys ei suinkaan loista siinä että on alvariinsa turpa levällään puhumassa toisten asioista ja tietämässä kaiken kaikesta, älykkyys on myös sitä että antaa kaiken maailman lässyttäjien loistaa omaa tyhmyyttään ulos ja on itse hiljaa ja myöntelee vaan. hiljaisuus hopeaa mutta vaikeneminen on kultaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe