ailahtelevainen Leijona

hämillään oleva

Tapailtu Leijona-uroksen kanssa pian 5 kk,ta
ja ollaan jo suhde linjalla.Yllättäen kaveri
ilmoitti,ettei tiedä mitä elämältään haluaa
ja onko hänestä vaki suhteeseen.Olen aivan
ymmälläni hänen kanssaan.Hän kyllä vakuuttaa
tunteitaan aidoiksi,eikä halua lopettaa suhdetta.
Pari viikkoa ollut tämmöistä vuoristorataa ja
tänään hän yllättäen ilmoitti haluavansa tulla
luokseni,tottakai suostuin,koska meillä suhde
menee hyvin,ei minkäänlaisia riitoja.
Kertokaas,onko muillakin samanlaisia kokemuksia
tämän luomakunnan kruunun kanssa.Koskaan ei tiedä
mitä huominen tuo tullessaan.Itse oon jousi.

7

2200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tuli totuus

      Me leijonat ollaan näin suoria. Se, minkä muut jättää kertomatta, me kerrotaan. Jousimiehelle se ei liene mitenkään uutta, koska jousimieheltäkin yleensä kuulee totuuden.

      • se on hyvä

        että puhutaan suoraan asioista. Arvostan itse sitä todellakin ja korkealle. Mutta, voisiko joskus hetkeksi pysähtyä ajattelemaan, että MITEN sen asian toiselle töräyttää.

        Olen itse rapu ja isäni on rapu. Isäni sanoo aina, että hän on rehellinen ja siksi sanoo asian suoraan. Hyvä. Mutta juuri tuo, MITEN sen sanoo toiselle suoraan on se pointti. Veljeni on leijona, joka myös sanoo suoraan eikä to del lakaan ajattele miltä se toisesta tuntuu.


      • hämillään oleva
        se on hyvä kirjoitti:

        että puhutaan suoraan asioista. Arvostan itse sitä todellakin ja korkealle. Mutta, voisiko joskus hetkeksi pysähtyä ajattelemaan, että MITEN sen asian toiselle töräyttää.

        Olen itse rapu ja isäni on rapu. Isäni sanoo aina, että hän on rehellinen ja siksi sanoo asian suoraan. Hyvä. Mutta juuri tuo, MITEN sen sanoo toiselle suoraan on se pointti. Veljeni on leijona, joka myös sanoo suoraan eikä to del lakaan ajattele miltä se toisesta tuntuu.

        Jousiksena haluan ehdotonta rehellisyyttä,mutta
        toista ei tarvitse silti loukata.Juttumme jatkuin.
        Viikolla tuli tekstari,että suhteemme ei onnistu,
        liikaa välimatkaa.Menin täysin tolaltani.Leijonasta
        ei ollut edes suoraa sanomaan,ettei onnistu.Tekstari
        on raukkamainen tapa sanoa suhde irti.
        Kuitenkin tulee viestejä ja hän soittaa ja kun kysyn
        miksi näin,ei hän osaa sanoa.Nyt hän ilmoitti,että haluaa
        jatkaa suhdettamme,on miettinyt asioita.Haluaako hän vain
        leikkiä tunteillani? Kertoi,ettei ole aikonutkaan kokonaan lopettaa
        suhdettamme,vaan miettiä.Että voi olla vaikeaa.
        Itsekkin haluan jatkaa,koska sovimme yhteen.
        Voi tuo ihana,tuhma Leijona-mies.


      • että leikkii
        hämillään oleva kirjoitti:

        Jousiksena haluan ehdotonta rehellisyyttä,mutta
        toista ei tarvitse silti loukata.Juttumme jatkuin.
        Viikolla tuli tekstari,että suhteemme ei onnistu,
        liikaa välimatkaa.Menin täysin tolaltani.Leijonasta
        ei ollut edes suoraa sanomaan,ettei onnistu.Tekstari
        on raukkamainen tapa sanoa suhde irti.
        Kuitenkin tulee viestejä ja hän soittaa ja kun kysyn
        miksi näin,ei hän osaa sanoa.Nyt hän ilmoitti,että haluaa
        jatkaa suhdettamme,on miettinyt asioita.Haluaako hän vain
        leikkiä tunteillani? Kertoi,ettei ole aikonutkaan kokonaan lopettaa
        suhdettamme,vaan miettiä.Että voi olla vaikeaa.
        Itsekkin haluan jatkaa,koska sovimme yhteen.
        Voi tuo ihana,tuhma Leijona-mies.

        En usko, että leijonamies leikkii tunteillasi. Jos leikkisi, hän ei kertoisi sinulle mitään.

        Hän nyt vain ei tiedä, mitä kanssasi tekisi.

        En tosin tiedä tietenkään, miten suoraan hän on asiat sinulle töräyttänyt, mutta leikkimiseen en usko.

        Voi olla, että koska hän ei ole varma sinusta, että teille ero tulee. Mutta ainakaan hän ei piilottele mitään eikä mikään tule sinulle yllätyksenä.

        Tällä kokemuksella voisin todeta, että miehet eivät yleensä toimi näin. Käyvät vieraissa, salailevat ja piilottelevat asioita ja sitten töräyttävät sekunnissa: se on loppu.


      • leijona/N
        että leikkii kirjoitti:

        En usko, että leijonamies leikkii tunteillasi. Jos leikkisi, hän ei kertoisi sinulle mitään.

        Hän nyt vain ei tiedä, mitä kanssasi tekisi.

        En tosin tiedä tietenkään, miten suoraan hän on asiat sinulle töräyttänyt, mutta leikkimiseen en usko.

        Voi olla, että koska hän ei ole varma sinusta, että teille ero tulee. Mutta ainakaan hän ei piilottele mitään eikä mikään tule sinulle yllätyksenä.

        Tällä kokemuksella voisin todeta, että miehet eivät yleensä toimi näin. Käyvät vieraissa, salailevat ja piilottelevat asioita ja sitten töräyttävät sekunnissa: se on loppu.

        Jooh. Ainakin mulle tuo on ihan normaalia :)
        Yhtenä päivänä rakastetaan ja toisena vihataan. Ihan normaalia dramatiikkaa elämään. Älä ikinä anna leijonan olla varma itsestäsi, silloin se menettää mielenkiintonsa. Ketä kiinnostaa makaava seepra, kun voisi jahdata jotain muuta???
        Mulle tuo on ongelma. Itse olen aivan enkeli siihen saakka, että saan koukutettua miehen muhun ja sitten kun se sen tekee. Muuttuu siis jännittävästä --> tylsäksi ja vannoo rakkauttaan mulle, mulla loppuu mielenkiinto ja haluan miettiä, mitä loppupelissä elämältä haluan.. siis.. haluisinko sittenkin ehkä jahdata jotain muuta.. josta en ole varma vielä.
        Onnea sulle! Me ollaan oikeesti hieman hankalia, mutta kun rakastutaan, niin rakastutaan oikeasti, eikä leikisti.


      • Nimetön
        leijona/N kirjoitti:

        Jooh. Ainakin mulle tuo on ihan normaalia :)
        Yhtenä päivänä rakastetaan ja toisena vihataan. Ihan normaalia dramatiikkaa elämään. Älä ikinä anna leijonan olla varma itsestäsi, silloin se menettää mielenkiintonsa. Ketä kiinnostaa makaava seepra, kun voisi jahdata jotain muuta???
        Mulle tuo on ongelma. Itse olen aivan enkeli siihen saakka, että saan koukutettua miehen muhun ja sitten kun se sen tekee. Muuttuu siis jännittävästä --> tylsäksi ja vannoo rakkauttaan mulle, mulla loppuu mielenkiinto ja haluan miettiä, mitä loppupelissä elämältä haluan.. siis.. haluisinko sittenkin ehkä jahdata jotain muuta.. josta en ole varma vielä.
        Onnea sulle! Me ollaan oikeesti hieman hankalia, mutta kun rakastutaan, niin rakastutaan oikeasti, eikä leikisti.

        oisinpa saanut tuon sinun neuvon viikko sitten,niin en olisi tässä jamassa.Leijona naisen saalistusvietti tuli tyydytettyä hieman liian nopeasti.
        Samahan se on toisinkinpäin.Saalistajana se mielenkiinto pysyy yllä...tiettyyn rajaan asti.
        Milloinhan sitä ottais oppia virheistään...nähtäväksi jää.


      • joskus...
        leijona/N kirjoitti:

        Jooh. Ainakin mulle tuo on ihan normaalia :)
        Yhtenä päivänä rakastetaan ja toisena vihataan. Ihan normaalia dramatiikkaa elämään. Älä ikinä anna leijonan olla varma itsestäsi, silloin se menettää mielenkiintonsa. Ketä kiinnostaa makaava seepra, kun voisi jahdata jotain muuta???
        Mulle tuo on ongelma. Itse olen aivan enkeli siihen saakka, että saan koukutettua miehen muhun ja sitten kun se sen tekee. Muuttuu siis jännittävästä --> tylsäksi ja vannoo rakkauttaan mulle, mulla loppuu mielenkiinto ja haluan miettiä, mitä loppupelissä elämältä haluan.. siis.. haluisinko sittenkin ehkä jahdata jotain muuta.. josta en ole varma vielä.
        Onnea sulle! Me ollaan oikeesti hieman hankalia, mutta kun rakastutaan, niin rakastutaan oikeasti, eikä leikisti.

        odottaa hetkinen,että kaverin tunteet hiukka tasaantuu.Tuo on niin tyypillistä alkuhuumassa,että mies lyö överiksi tunteitten näyttämisen.Tiiä mikä aarre sieltä löytys jos hetken malttasit antaa aikaa siihen,ennekuin lemppaisit pihalle.
        Vois vielä käydä toisinkinpäin että joutusit itse saalistajaksi.
        Jos aina vain lemppaat kun kaveri syö kädestä,niin et koskaan mitään itselle löydäkkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe