peniksessä iso punainen näppylä

apua kaipaava

Huomasin tuossa eilen vaatteita vaihtaessani, että oli suuri, noin 6x6mm kokoinen näppylä peniksen sivussa. Huomatessani sen, se oli vaaleanpunainen, mutta muutti väriään punaiseksi muutamien tuntien aikana.

En ollut ainakaan huomannut sitä edellisenä iltana, kun suihkussa kävin, eli se on yhden päivän aikana sinne ilmestynyt.

Eli kaipaisin selitystä sille, mikä saattaisi olla kyseessä.

PS. Ei ole sukupuolitauti, olen neitsyt.

21

7548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa jaa

voisiko olla hyttynen päässyt pöksyihisi? :D

• apua kaipaava

Siis ei ole purema, jotain muuta tämä on. Näppylä on muuten 1-2 mm korkeakin, unohdin tuon mainita.

• apua kaipaava
        apua kaipaava kirjoitti:

Siis ei ole purema, jotain muuta tämä on. Näppylä on muuten 1-2 mm korkeakin, unohdin tuon mainita.

Ja vielä tämäkin; Tähän mennessä "patti" ei ole vaivannut paitsi siltä osin etten tiedä mistä on kyse, ei siis ole kutiamista/syyhyämistä.

• jos vastaus on

kyllä, niin olet voinut saada suuseksissä antajalta herpeksen.Huuliherpes tarttuu genitaalialueelle ja päin vastoin. Kaikki sp-taudit tarttuvat suuseksissäkin

• apua kaipaava

suuseksiäkään ollut, ei siis minkäänlaista kontaktia.

• lkawdf

on livahtanut sun pöksyihin...

et olisi ainoa.

mutta mene nyt ihmeessä lääkäriin...........

• apua kaipaava

• olisit voinut
        apua kaipaava kirjoitti:

Empä usko kyseessä olevan punkkikaan.

Laitan linkin kuvaan joka muistuttaa näppylää:
        http://www.terveysportti.fi/xmedia/ldk/ldk00085.jpg
        PS. kuva ei ole minusta, hain vain googlesta jonkun joka muistutti sitä, ja minulla niitä on vain yksi.

tartuttaa sen alapäähän, koskemalla ensin huulen/suun alueelle ja pesemättömin käsin alapäähän.

• sukupuoliyhteydessä
        apua kaipaava kirjoitti:

Empä usko kyseessä olevan punkkikaan.

Laitan linkin kuvaan joka muistuttaa näppylää:
        http://www.terveysportti.fi/xmedia/ldk/ldk00085.jpg
        PS. kuva ei ole minusta, hain vain googlesta jonkun joka muistutti sitä, ja minulla niitä on vain yksi.

ollut, ei liene syytä olla kamalan huolissaan.

Herpestä pitäisin epätodennäköisenä ja se kyllä myös alkaa polttelemaan ja vaivaamaan.

Voisiko olla jonkinlainen syylä, luomi tai vaikkapa karvatupin tulehdus? Niitähän tuonne genitaalialueelle tulee aika usein.

Itse odottelisin muutaman päivän, josko tilanne joksikin muuttuisi tai vaikkapa paranisi. Menisin sitten lääkärille jos menisi pahemmaksi tai muuten vaan edelleen vaivaisi.

• apua kaipaava
        sukupuoliyhteydessä kirjoitti:

ollut, ei liene syytä olla kamalan huolissaan.

Herpestä pitäisin epätodennäköisenä ja se kyllä myös alkaa polttelemaan ja vaivaamaan.

Voisiko olla jonkinlainen syylä, luomi tai vaikkapa karvatupin tulehdus? Niitähän tuonne genitaalialueelle tulee aika usein.

Itse odottelisin muutaman päivän, josko tilanne joksikin muuttuisi tai vaikkapa paranisi. Menisin sitten lääkärille jos menisi pahemmaksi tai muuten vaan edelleen vaivaisi.

Taidan odottaa päivän tai pari, jos se vaikka sitten poistuisi itsestään. Jos ei, niin tarvitsee sitten varmaan harkita lääkärikäyntiä.

Kiitoksia kaikille neuvoista.

• .....
        apua kaipaava kirjoitti:

Taidan odottaa päivän tai pari, jos se vaikka sitten poistuisi itsestään. Jos ei, niin tarvitsee sitten varmaan harkita lääkärikäyntiä.

Näillä ilmoilla voipi ihan hikinyppynäkin olla tullut....

• perus1233
        apua kaipaava kirjoitti:

Mul on sama juttu se uusiutuu aina 1-4kk välein. Se muistuttaa suurilta osin finniä sillä kun se aukeaa sieltä tulee valkoista tahnaa samalla lailla kuin finnistä. Sitten se sulkeutuu ja parantuu normaalisti. Parantuminen kestää noin. 2 viikkoa. PS. Olen neitsyt myös. ja huuliherpeksen olen saanut tai perinyt äidiltä.

• vaan...

Tai joku muu reaktio iholla..

• Sama täälläkin

Minua on vaivannu sama asia on joku näppylä alapäässäni ja se on arka jos siihen koskeen olen puhkaissut sen ja sieltä tuloo valkosta mönjää

• uroslogi

Apua kaipaavalle.
      Ettei vaan olisi kyseessä ns. pippeli.
      Joillain se saattaa olla suurempikin.

• qqq111edfdsf

Yough.. ite huomasin just saman.. Normaalisti olin menossa suihkuun, ja kappas.. Peniksessä aika kookas punainen paukama... Ja sielt sisältä tuli jotain valkosta möjää kun sitä puristi.. Mikä mahtaisi olla kyseessä? 0_0 Sukupuolitautikaan se ei voi olla, koksa neitsyt olen..

• vastausta odottava?

No selvisikö mikä se on. Itselläni samanlaisia. Miten hoidetaan kotikonstein vai onko mentävä lääkäriin???

• Avuliasaina

Lienee se ns. heppi eli terska.

• pieriäinen

Se on makianpatti joista akat tykkää.

• Mr.Kinchow

my dear child i feel so sorry for you

• van Kemp

Minulla oli samanlainen joskus nuorena, googlatkaa "ontelosyylä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe