Millä rv aikasintaan ultrassa näkee kumpiko tulossa tyttö vai poika??
poika vai tyttö??
4
723
Vastaukset
- rakenneultrassa
mutta poikkeuksiakin voi olla, itse sain viikko sitten (16 4) tietää että on poika tulossa, tosin tuon perusteella sekin voi vielä muuttua http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html
- neljäs tulossa
kolmennen aikana 21 viikolla kun käytiin rakenne ultrassa, mulla oli neuvolassa vauvan syke tänään 155 kumpaako veikkaskaan tuonkaltainen syke?
esikoisen aikana, joka likka niin syke oli koko ajan luokkaa 120-130, pojan aikana oli enempi, kolmannen aikana, joka likka niin oli tuossa 130 paikkeilla...jotenkin tuntuu poika-fiiliksiltä mutten niin välitä kumpi on, kunhan elävänä syntyy...ja voi hyvin :)- käsityksiä
Minä taas olen kuullut, että korkeampi syke tarkoittais tyttöä! Mutta syke taitaa kuitenkin olla varsin epäluotettava sukupuolenmääritystapa.
- minäkin................
käsityksiä kirjoitti:
Minä taas olen kuullut, että korkeampi syke tarkoittais tyttöä! Mutta syke taitaa kuitenkin olla varsin epäluotettava sukupuolenmääritystapa.
käsitin että korkeampi ois kun tyttö tulossa, mutta kun ollut meillä niinku päinvastoin likkojen ja pojan aikana, mutta no ei sen niin väliä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760