Me ollaan ykkösiä, meitä ei niin vaan nujerreta ;)
Kuka nousee meitä vastaan kaatuu, oinas on paras.
Oinaat on
9
1453
Vastaukset
- me olemme.....
vahvimpia ja tulisieluisimpia kuin muut ja siksi joudumme jatkuvasti taistelemaan oikeudenmukaisuuden puolesta.
- daisyyy
Aivan oikein! ♥ Mikäpä muu horoskooppi olisi yhtä ihana kuin OINAS. NO ONE!
Kyllä meiltä löytyy tarmoa viimeseen pisaraan asti! - oinas mies 28
daisyyy kirjoitti:
Aivan oikein! ♥ Mikäpä muu horoskooppi olisi yhtä ihana kuin OINAS. NO ONE!
Kyllä meiltä löytyy tarmoa viimeseen pisaraan asti!me laitetaaan vastaan asioissa eikä olla heti tilaanteen tullen tossun alle jäämässä siksi me pärjääme hyvä me :)
- soonjja
niin onhan se niinkin mutta onko teistä muista koskaan tuntunu sille että koko horoskooppi on ihan erilainen kun susta tällä hetkellä tuntuu!? mutta mulle on käynyt sillein että se minkä olen lukenut vaikka viime viikolla niin tapahtuu mulle vaikka ensi viikon maanantaina HUOM: toi oli esimerkki
- jaakko ja teppo
pönkität epävarmaa egoasi.
Tuttu juttu mutta kaikkien tiedossa.- Tinker82
Ego on suuri vielä sattuu joku päivä omaan nilkkaan mitäs sitten tapahtuu..... ?
- O-I-N-A-S
Näillä mennää heh niimp-ä ja jos OINAALLA on paha olla ei muillakaa sen paremmin mene... Rynnitään läpi vuosien pysähytään vasta valomerkin jälkeen;)
- yks oinas
Olen huomannu ihan saman, Oinaille ei mahda mitään,jääräpäiset jässikät, Oinas puskee -toiset perääntyy.Osataan olla häijyjä ja kovia,, mulla ainaki on tuo tunnepuoli vähä hukassa,,liekkö muilla. Johtuneeko Tästä horoskoopin luonteesta vai muusta häiriöstä. Et mieluummin taputtaa olkapäälle ku pussaa...
- kaatuneet
kyllä tässä on jo kaikenlaista yrittäjää nähty,mutta eipä ole vielä kukaan onnistunut lannistamaan, vaikka yritys on ollut välillä kova. t. aurinko-oinas, kuu-härkä, nouseva m. härkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358