Ensisuudelma+ikä+tarina

matkavakuutus

Ensisuudelma. Tarvitseeko sitä sanoin kuvailla? Kyllä tarvitsee.

Kertokaa minkä ikäisiä olitte ensimmäisen kerran suudellessani ja siihen liittyvä tarina :)

Jotain mukavaa luettavaa näin heinäkuun "helteille".

156

28056

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enchanted

      Oijoi.
      Yksi parhaita muistoja elämäni varrelta.
      Muistan kyseisen illan varmasti koko loppu elämäni.

      Sanon jo etukäteen että todennäköisesti tarina jonka aion kertoa kuulostaa lähinnä jostain rakkaustarinasta napatulta, mutta omalla kohdallani kyseinen ilta oli juurikin maailman upein rakkaustarina, joten ihmekös tuo että se siltä kuulostaa.

      Eli.
      Olin vielä 14-kesäinen, juuri samana syksynä täyttämässä 15.
      Olin ollut jo vuoden pihkassa erääseen poikaan samalta yläasteelta, ja kesän aikana olimme lähentyneet huomattavasti.
      Puhuimme puhelimessa kaikki illat ja viestittelimme jatkuvasti, mutta poika ei silti vaan lämmennyt seurustelu-ajatukselle.

      Asuimme molemmat maaseudulla, minä tosin toisella puolella kaupunkia joten välimatka oli hieman pitkä tavata muualla kuin koulussa.
      Onnekseni paras ystäväni asui kyseisen pojan lähinaapurissa, noin kilometrin päässä.

      Meninpä sitten yksi syyskuinen iltapäivä ystäväni luokse yöksi, ihan sillä ajatuksella että voisin treffata poikaa samana iltana jossain ulkosalla.
      Kuinka ollakkaan, ennenkuin ehdin edes mitään kysymään illan suunnitelmista, poika soittikin itse minulle ja sanoi nähneensä minun menevän ystäväni luokse. Kyseli sitten että mitä aiotaan tehdä illalla ja että lähtisinkö hänen kanssaan iltakävelylle jossain vaiheessa.
      Sovittiin että nähdään yhdeksältä eräässä risteyksessä joka on lähellä molempien kotia.

      Ilta kului ja tuli aika lähteä ulkosalle.
      Syksy oli sen verran pitkällä jo että siihen aikaan oli jo melko pimeätä, ei meinannut eteensä nähdä kun taivas oli pilvessäkin vielä.
      Olin etuajassa paikalla kuten tapoihini kuuluu, ja odottelin siellä sitten viitisen minuuttia kun havahduin siihen että näin pojan hahmon kävelevän kohti minua.
      Siinä vaiheessa iski jännitys että ohhoh mitä tapahtuukaan, niitähän voisi treffeiksi kutsua.

      Poika tuli ja jutusteltiin niitä näitä, sitten Hän kysyi että mentäisiinkö läheiselle grillikatokselle istuskelemaan iltaa kun ei paikallaankaan viitsi seistä keskellä tietä.
      Tokihan minä lupasin lähteä ja sitten lähdettiin kävelemään tienvartta reilun kilometrin päähän katokselle.
      Jonkin matkaa käveltyämme poika huomasi että tärisin ja kysyi että onko minun kylmä.
      Vähättelin tietenkin ettei ole, en halunnut että Hän sanoisi että mennä sisälle jos paleltaa.
      Sanoin vain että sormia meinaa paleltaa.
      Poika mietti hetken ja kaivoi taskustaan rukkaset jotka halusi välttämättä laittaa käsiini etten paleltuisi.
      Ne laitettuaan kysyi että onko yhä kylmä, ja kun sanoin että vähän niin otti ja kaappasi kainaloonsa, ja sitten käveltiin kylki kyljessä eteenpäin.
      Olin kyllä vähintään seitsemännessä taivaassa, pitkän ajan unelma oli käymässä toteen.

      Selvästi olin varustautunut iltaan huonosti vaatetuksen kannalta (toisaalta jälkeenpäin ajatellen hyvin), nimittäin grillikatoksella istuessa tulikin sitten tosiaan kylmä.
      Näkyi ilmeisesti aika kauas että tärisin, yhtäkkiä kun vierekkäin istuttiin niin poika kaappasi minua jaloista kiinni ja nosti ne omien jalkojensa yli niin että istuin sivuttain häneen päin jalat herran sylissä. Sitten silitteli jalkojani ja yritti lämmittää minua muutenkin ruttaamalla kainaloon, oivoi että tulikin lämmin siinä ihanan lähellä.

      Mitään sen kummempaa ei kuitenkaan siellä vielä tapahtunut, liian ujoja molemmat tekemään mitään muuta kuin pitämään sylissä ja tuijottelemaan silmiin.
      Istuskeltiin siellä varmasti reilu tunti ja sitten lähdettiin kävelemään kylki kyljessä takaisin päin.
      Tultiin risteykseen missä tavattiinkin, ja halasin poikaa ja kiitin illasta.
      Tämä sanoikin että saattaisi minua johonkin asti ettei pimeässä tarvitse yksin kävellä.
      Taas olin taivaassa kun sain lisäaikaa. ^^

      Käveltiin sitten muutama sata metriä ja jämähdettiin paikoilleen kun tultiin aukealle paikalle puiden takaa. Mikä näky!
      Pilvet olivat kadonneet, ja koko taivas oli tähtiä täynnä. En varmaan eläessäni ole nähnyt mitään yhtä kaunista kuin se taivas silloin.
      Jäätiin siihen tuijottelemaan taivaisiin, halailtiin ja tuijoteltiin silmiin varmaan puolikas tunti vähintään.

      Tarpeeksi rohkeutta kerättyäni uskaltauduin kysymään pojalta että saisinko suudella Häntä.
      Myöntävä vastaushan sieltä tietenkin tuli ja hetken vielä kainosteltuani otin sitten ja suutelin.
      Molempien ensisuudelma, tietysti vähän haparointia alussa mutta melko pian löytyi yhteinen sävel ja sittenpä siitä sävelestä ei tullutkaan loppua.
      Tunti vierähti nopeasti siinä imutellessa, välillä huokailtiin ja katseltiin taivaalle, puhuttiin omituisia ja oltiin aivan kiinni toisissamme, kädet toistemme farkkujen takataskuissa.

      Reilusti yli yhdentoista vierähti ennenkuin rupesin edes tekemään lähtöä takaisin ystäväni luokse, poika saattoi vielä jonkin matkaa ja sitten vielä pussailtiin ja roikuttiin toisissamme jonkin aikaa.
      Kun saatiin jopa kenties itsemme irti toisistamme, pidettiin käsistä kiinni niin pitkään kuin mahdollista ja sitten kun irtauduttiin, ehdin ottaa muutaman askeleen kun poika juoksi kiinni ja kaappasi syliin ja suuteli jalat alta vielä monta monituista kertaa.

      Kyllä siitä joskus puolen yön jälkeen selvisi sitten kaverin luoksekkin jopa, maailman onnellisimpana ihmisenä sillä hetkellä.

      Se oli kyllä alku sellaiselle huumalle ettei mitään järkeä, järki hävisi sen siliän tien ja oltiin aivan myytyjä molemmat.

      Innostuin vähän kuvailemaan ehkä liiaksi taas, pahoittelen. :D
      Ja kuten jo aiemmin sanoin, jokainen sana tästä tekstistä on minulle todella tapahtunut.

      Olen kuullut monilta karmivia ensisuudelma-tarinoita, mutta onneksi itselläni tuo tarina on kuin unelma.
      Ja siitä alkoikin onni jota kesti puolisentoista vuotta, harmi ettei voinut jatkua pidempään.

      • 134168463232+31

        eka kerta pussailua oli kun olin 22.
        paarista iskin muijan ja pussailtiin oikein kunnolla kartsalla kun paari meni kii.
        saman ikäsenä pääsin myös panemaan ekaa kertaa tuon samaisen tytön kanssa joitakin kuukausia myöhemmin.


      • d4469
        134168463232+31 kirjoitti:

        eka kerta pussailua oli kun olin 22.
        paarista iskin muijan ja pussailtiin oikein kunnolla kartsalla kun paari meni kii.
        saman ikäsenä pääsin myös panemaan ekaa kertaa tuon samaisen tytön kanssa joitakin kuukausia myöhemmin.

        Se tapahtui kun olin 13 vuotta. Olin kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja hieman alkoholin vaikutuksen alaisena. Sitten vain yksi ennalta tuntematon poika tuli luokseni, juteltiin hetki ja sitten se vain tapahtui!


      • ihanaa......

        aivan ihana tarina sinulla The Firsd,vanhan mieltä lämmittää:)


      • Onnea odottava neito

        Aawws söpöä :) Kävisipä minullekin noin, mutta sitä keneltä ensisuudelman haluaisin niin ei tunnu löytyvän.. Mukava vaa nyt ylä-asteella kattella toisia, jotka seurustelevat ja itsellä ei ole ketään.

        No, onhan minulla ihastuskin, mutta perskele vie niin se on ite suhteessa, joten mukava sitäki töllätä siitä sivusta :S

        Mutta joo, onnea teille onnistuneille


    • Gisselle

      Oli heinäkuu, ja olin 14-vuotias. Olimme viisi vuotta vanhemman isosiskoni kanssa yksillä lähiseudun festareilla, ja mukana oli myös alkoholia. Olihan se vähän luvaton tunnelma ja muutenkin oli tosi jännittävä ilta.

      Törmäsimme poikaporukkaan, jossa oli minua muutamia vuosia vanhempia poikia. Yksi pojista oli siskoni joku tuttu. Komea, tumma poika käveli luokseni ja sanoi "moi". Mä sanoin ujona että heippa. Kundi kietaisi kätensä mun ympärille ja suuteli mua intohimoisesti suoraan suulle, kielen kanssa. Kaikki ympärillä tuntuivat tuijottavan. Muistan vain, miten puna levisi poskilleni. Olin aika ylpeäkin, varsinkin kun kundi oli komea.

      Se ilta kuljettiin yhdessä ja pusuteltiin mutta ei siitä mitään sen pidempää tullut kuitenkaan. Ihan mukava kokemushan tuo, vaikken ollut poikaan mitenkään ihastunut vaan pikemminkin suudelma "varastettiin" huuliltani :) ja kieleltäni ;)

      • peiton alla

        Eka suudelmani oli ysiluokalla luokkaretkellä peiton alla. Istuttiin porukalla iltaa mökissä. Tyttö teki aloitteen, veti peiton alle pussailemaan. Hämmennyin ja puraisin kieleen ;)


    • multahousu

      Ensisuudelma tapahtui tanskassa tais olla 1984 olin 6v ja tyttö oli samanikäinen.
      Oltiin perheen kanssa kesälomalla tanskassa ja kerran satuttiin pysähtymään upealle hiekkarannalle kuumana kesäpäivänä, siellä näkyi joitain ihmisiä olevan paikalla mutta aika tyhjältä silti näytti koko ranta.
      Minä yritin heti ruveta väsäämään jotain hiekkalinnoja mutta ei siitä mitään tullu ilman kunnon välineitä, no samassa huomasin söpön näköisen tytön tekevän hiekkalinnaa jonkun matkan päässä ja ajattelin mennä kans tekemään, lapsilla muuten löytyy yhteinen kieli jotenkin kummassa vaikka kumpikaan ei ymmärrä mitä toinen puhuu, jonkun aikaa rakennettiin yhdessä hiekkalinnaa kunnes mun vanhemmat kutsui mua että pitää lähteä ja juuri ennen lähtöä annoin tytölle jäähyväispusun, tyttö jäi katsomaan mua pitkäks aikaa kun minä kävelin kohti autoa

      • Wonderer.

        Olin ala-asteella. Pitkäaikainen ystäväni oli käymässä luonani, ja touhuilimme siinä kaikenlaista, pitkin päivää. Minulla oli pieniä tunteita häntä kohtaan, mutta ymmärsin kyllä, ettei tyttö treffeillä ollut, vaan ystävä piipahtamassa ystävän luona. Lopulta lähdin saattamaan tyttöä pyörällä kotiin päin.

        Saavuimme tienhaaraan, josta kääntyisin takaisin päin, ja tyttö jatkaisi matkaa omaan kotiinsa. Pysähdyimme siinä vielä juttelemaan, ja lopuksi päätin kysyä lupaa lähtösuukkoon. Tyttö myöntyi, joten annoin pienen pusun poskelle. Tyttö ei luultavasti tuntenut mitään, mutta itse muistan vieläkin sen huuman; Kevyesti kävi kotimatka.

        Nyt olen 18, muttei vielä sitä, sanoisinko, oikeaa ensisuudelmaa ole tullut. Antaa ajan näyttää.


      • ttyttöööö

        Oi, vähä söpöö :)


    • kukka

      oih! olin tuolloin 18 vuotias, kun lähdin viettämään työkavereiden kanssa iltaa pieneen kuppilaan.. pienessä humalassa olimme molemmat ja lähennyimme työkaverimiehen kanssa toisiamme illan aikana. aika loppu vaiheessa iltaa istuimme taas vierekkäin, ja yhtäkkiä havahduin siihen että suudeltiin. ja se oli aivan mieletön ensisuudelma, kertakaikkiaan aivan mieletön. mies oli todella tajuttoman hyvä suutelemaan ai että se tuntui hyvältä. eikä se suutelu jäänyt sen illan aikana siihen, vaan olimme kiinni toistemme huulilla ja kielellä koko illan ja seuraavankin illan. juttu ei edennyt siitä mihinkään, vaikka ehkä olisin halunnutkin, ja ehkä mieskin olisi halunnut, mutta se vain jäi jotenkin kesken... kaipaan tämän miehen kosketusta edelleen vaikka tapahtuneesta on jo aikaa monta kuukautta.. kukaan tämän jälkeen suudelleesta miehestä ei ole tätä ensisuudelmaa voittanut.. taidan olla niin ihastunut tähän työkaveriin edelleen... oi jos joskus uskaltaisin kertoa hänelle tunteista mitä tunnen...

    • Kissinger

      Olin 16 ja istuin autossa samanikäisen likan kanssa ja joimme reippaasti tokajer-viiniä. Sitten vaan pussailemaan. Tyttö alkoi yrjötä ja minä nousin autosta.

    • fsiods

      Olin joku reilu viikko sitte täyttäny 16 vuotta,ja tapaillu alle viikon verran yhtä poikaa,joka sitten yks päivä ehdotti suutelemista.Suostuin melkein samantien,kun oli kiva ja hyvän näkönen poika :)
      Ja ihan mukava kokemus oli ensisuudelmaks :) Ja ollaan sen jälkeen suudeltu samaisen tyypin kaa aika montakin kertaa..

      • JÖÖÖ

        itsellä tätä ensimmäistä kertaa ei ole vielä ollut, mutta toivottavasti kokemuksesta tulee samanlainen mitä enchantedin kertomuksesta :)


      • Anonyymi
        JÖÖÖ kirjoitti:

        itsellä tätä ensimmäistä kertaa ei ole vielä ollut, mutta toivottavasti kokemuksesta tulee samanlainen mitä enchantedin kertomuksesta :)

        Enchantedin tarina oli niin söpö. Saisinpa ekan suudelmani aika samalla tavalla.


    • bueno.-

      5v vanhempi jätkä, olin itse 17v. Istuskeltiin yhillä penkeillä, vastapäätä niinku lähekkäin.
      Se pisti kätensä mun niskan taakse ja veti mun päätä lähemmäs ja laitto huulensa mun huulia vasten ja mä olin ihan että apua mitä mä teen, koitin jotain siinä, no aattelin et ei luoja, en mä pysty tähän.

      Sitte se siinä itekseen vähä aikaa jotain teki. sit mä vedin pään pois.. Hävettää.. No sit mä käänsin pään ja takas ja hymyilin sille vähän nolostuneena, se sano että ei mitään hätää.. :)

      Vaikkakin toi ensi"suudelma" meni pieleen, olin ihan kikseissä seuraavan päivänä :)

      • mm

        14 vuotiaana kännissä poika pussasi ensin poskelle,
        sitten se vaa jotenki lähti. täydellistä muistikuvaa ei ole :D


      • Bubu

        Ensisuudelmani oli 15-vuotiaana 13 vuotta vanhan jannun kanssa (tuolloin ikäero oli hirveä). Kundi ehdotti, minä suostuin (sydän hakkasi ja ajatukset laukkas) ja sen kasvot lähestyi ja huulemme kohtas ja... niin. Sit se oli ohi ja täytyy sanoa että aikamoinen pettymys. Vaikka koitettiin vielä myöhemmin harjoitella lisää niin ei se todellakaan tuntunut miltään...

        Toisaalta... On tuo tytön suutelu jäänyt vielä kokematta... Ehkäpä??? ;)


    • tyttå-

      Eka pusu: (13v)
      Olin hiukan kännissä ja mun sen hetkinen ihastus sano (tuskin tietää vieläkään, että tykkäsin siitä), että anna pusu, ja mä sitten hiukan aikaa kinasin sen kanssa kunnes me sitten pussattiin.. eli huulet koskivat toisijaan ja se oli siinä (poika oli mua pari vuotta vanhempi, kokeneempi ja liikuttiin samassa kaveri porukassa)

      Eka kielari:(14v)
      Samassa kaveriporukassa oli mua n.3 vuotta vanhempi (bi) tyttö, jonka kanssa suudeltiin. Tuli vaan puheeks että se tyttö oli nuoleskellu edellisenä iltana yhden toisen tytön kanssa ja pari poikaa angsti kun ne ei ollu nähny sitä.. no lopputulos oli että mä päädyin suutelemään tän tytön kanssa.. eikä se jäänyt yhteen tai kahteen kertaa.. Aluksi olin tietty hiukan huono kun se oli uutta, mutta sen oppi nopeesti ;)

      Tyttö tunnusti mulle olevansa bi parin päivän päästä.. mulle se ei ollu ongelma, mutta kaikille muille kyllä. Ja tämän tytön jälkeen tiesin olevani bi.. aikaisemmin en ollut oikein varma omasta seksuaalisuudesta.. en kyllä ole vieläkään.. kun etsin sitä oikeaa ihmistä en sitä oikeeta tyttöä tai poikaa..

    • nams

      Olin 19 vuotias Helsingissä asuva opiskelija ja vietin iltaa juttelemalla irc galleriassa tapaamani mustaihoisen miehen kanssa messengerissä, hän ehdotti että tulisin hänen luokseen ja katsottaisi leffaa ja juteltaisiin. En koskaan ollut tehnyt mitään sellaista mutta jotenkin oli niin villi olo että hyppäsin koneen äärestä ja laitoin kengät jalkaan ja juoksin bussille.
      Oli jo yö ja oli ihan pimeää, mutta jostain syystä vieläkään ei pelottanut.
      Rautatieasemalta menin paikallisjunille ja tavattiin sovitussa paikassa, -puolivälissä matkaa- :)
      Hän vei minut kämpälleen jonka jakoi 2 muun tumman mies opiskelijan kanssa.
      Mentiin hänen huoneeseen ja laitettiin tuomani leffa pyörimään.
      Juteltiin niitä näitä englanniksi ja mies uskaltautui laittamaan käden selkäni päälle ja siveli sitä... se tuntui tärisyttävältä. Vähitellen mies siirtyi ihan kiinni ja halailtiin... nosti paitaakin ja laittoi käden rinnalleni. Hän alkoi suudella kaulaani ja kasvoja... sitten suuteli huulille ja vastasin siihen.
      Mies oli melkein päälläni ja avasi nyt farkkujani niin että todella taitasti ja nopeasti sai käden farkkujeni sisään! Se pelotti vähän mutta olin ihan märkä ja pelkäsin että mies huomaa... ja huomasikin kun työntyi minuun sormellaan.
      Se oli uskomattoman kiihottavaa, mutta vedin käden pois koska en halunnut sen menevän pidemmälle.

      Pitäisiköhän soittaa sille pojalle... Helsinkiin tän kuun lopulla,
      nyt olisin melkein mihin vain sen kanssa. :)

    • love lockdown

      Se tapahtui kun olin 14v, olin tuntenut kyseisen tytön noin 3kk ja noin 20pv oltiin tunnettu toisemme todella hyvin. Noh, menin sitten käymään tytöllä (silloin olimme vielä aina ulkona koska en uskaltanut tavata tytön vanhempia, jännitti) ja olimme sitten ulkona kuten tapoihimme kuului. Kävelimme ympäri talvista asuinaluetta kunnes isäni soitti ja sanoi että lähtee hakemaan minua kotiin takaisin ja kotoani ajoi tytölle noin 15 minuuttia. Kerroin tytölle että isäni lähtee hakemaan minua joten hän kauhistui " Nyt jo ?". Jatkoimme kävelyä kunnes tulimme leikkipuistoon missä oli mökki, kysyin tytöltä käykö jos istuttais hetken aikaa. Istuimme siinä ja olimme yllättävän hiljaa vaikka molemmat ovat puheliaita. Sitten kysyin haluaisiko tyttö suudella ja hän vastasi, joo, kohta. Luulin ettei hän halua, mutta 5 minuutin päästä tyttö sanoi, saanko sanoa miau? (olin sanonut aiemmin että pyytäisin häntä sanomaan miau koska jos tyttö sanoo miau häntä pitää suudella) ja hän kääntyi minuun päin ja minä häntä päin ja sitten suutelimme, se oli minulle hankalaa koska se oli ensi suudelma niin en paljon hallinnut mitään kikkoja :P. Suutelimme noin 5-10 sekuntia jonka jälkeen irtaannuimme ja olin seitsemännessä taivaassa, niinkuin tyttökin (:. Sanoin hänelle etten odottanut kuin pikku pusua mutta tuo oli ihmeellistä :D. Kun olin lähdössä ja käännyin pois päin kuulin tytön äänen, "odota" ja käännyin ja hän tuli minua päin ja heittäytyi kaulaani ja suuteli minua, sen päivän muistan koko elämäni loppuun asti, silloin oli vielä kaunis tähtitaivas.

      • toivotn tapaus

        14v kun olin muijani kanssa ulkona ja hänen piti lähtee himaa. saatoin hänet juna-asemalle ja junaa odotellessa se tapahtui. tosin ei hyvin käyny, mä kusin homma kunnolla ja ensisuudelma meni vähä paskasti. ja sit se lähti siitä naurae pois, meni junaa nauro vielä sielläki. meitsi lähti himaa, olin masentunu ja seuraavana päivänä tuli viesti jossa hän sanoi et jättää mut. ja sen jälkee en ookkaa suudellu ketää ja oon nyt 15v :D


    • hihihihihi

      ite olin 19 kun koin ensisuudelmani. Se ihan eka ei mikään maatajärisyttävää ollut, koska tapahtu baarissa aika humalassa ilman oikeastaan minkäänlaisia tunteita tyyppiä kohtaan. Mies oli kuitenkin älyttömän hyvä pussaamaan! :)

      Seuraavan kerran ku kun pussaamaan pääsin vuotta myöhemmin, niin oli jo tunteita ja ihanaahan se oli. :) olin erään miehen luona käymässä ja lähtiessäni hän saatteli minut autolle. Siinä sitten hyvästellessä tuli lähelle ja veti lähemmäs itseään. Ujostelin hirveästi, koska aikaisemmin olin vain humalassa pussannut ja tuntui etten minä mitään osaa. Mies oli kuitenkin ihana ja päättäväisesti suuteli minua. :) Turhaan jännitin niin paljon, kyllä se siitä pussailu lähti omalla painollaan sujumaan.

      Ja vaikka tätä toista olikin ihanampi suudella tunteiden vuoksi, on pakko myöntää ensimmäisen "taidot" hieman paremmiksi ;)

      Mielestäni suutelu on aivan ihanaa ja toivon pääseväni pian sitä taas kokeilemaan jonkun kanssa! :)

      • eijoveijho

        Kerran löydettiin kaverin kanssa jotain 9-luokkalaisia känniääliöitä sammuneena ja riisuttiin niiden vaatteet ja laitettiin koulun pihan laitaan päällekkäin. Ja vittu on tositarina.


      • Anonyymi
        eijoveijho kirjoitti:

        Kerran löydettiin kaverin kanssa jotain 9-luokkalaisia känniääliöitä sammuneena ja riisuttiin niiden vaatteet ja laitettiin koulun pihan laitaan päällekkäin. Ja vittu on tositarina.

        Oliko järkevää


    • pusuttelijako

      Ensisuudelman sain 18-vuotiaana, paikallisessa pikkukuppilassa, ja humalan taso oli todella korkealla. Tiesin, mutten tuntenut kovinkaan hyvin kyseistä miestä, ensin juotiin paukkuja yhdessä, kunnes onnistuin kaatamaan juomat päälleni ja tuli hieman kylmä ja niin.. Kaukana oli se hetki siitä ah niin ihanasta hetkestä kun ujo tyttö saa ensisuudelmansa. Tulipahan koettua. :D

      • g

        Olin 18 ja likkakaverini kanssa limudiskossa, hän oli vuotta minua nuorempi.
        Niin oli myös poika joka häntä haki tanssimaan, mutta poika tönästiin mulle että tanssi ton kanssa B)
        Sitten hieman vaivaantuneena tanssin tämän minua vuotta nuoremman pojan kanssa, ja kun seisoskeltiin tanssin jälkeen seinän vierustalla hän kysyi saisiko suudella minua. En oikein olisi myöntynyt, mutta ennenkun ehdin sanoa mitään niin poika suuteli hyvän ja taidokkaan kielarin minua, oli muuten taitavin suutelija tähänmennessä, lukuunottamatta miestäni joka nyt opettelee suutelemaan yhtä hyvin.
        Suudeltiin siinä vielä muutaman kerran tanssiessa ja lopuksi vielä kerran. En ole nähnyt tätä poikaa senjälkeen, tämä tapahtui kohta parikymmentä vuotta sitten, mutta ei niin hassumpi kokemus :)


    • joku----

      hah eka suudelma oli niin paska kun voi olla.. huonoin tähän mennessä..

      Olen yhden jätkän kanssa yhdessä, jonka kanssa tämä kävi, mutta osaa suudella paremminkin ;D Mutta sen kuiteski piti tulla hakee minut yöllä kun karkasin juhannuksen riidan takia kotoa.. Sit se tuli sinne eteiseen ja oli kännis lievästi, ja sit oli sillain "kulta hani" ja suuteli vähän niin ku vauhdissa kun oli vähän kiire sillon..ja hämmennyin siitä ja olin sillain et okei.. :D

      Sit koko ilta vaan imuteltiin ja kun se oli kännissä niin ei osannut yhtään suudella.. Selvinpäin osaa kyllä :D

      ja ikää oli 14v.. :)

    • onnellinen poika

      Ensipusun annoin jo päiväkodissa jollekin tytölle mutta ensimmäinen ROMANTTINEN suudelma kävi näin:

      Olin käynyt pari kertaa erään tytön kanssa kaupungilla. Pyysin häntä tulemaan meille viettämään syksyistä lauantaita. Hän oli vähän jännittynyt ja kertoi olevansa ihantunut minuun... itsehän olin ollut jo siitä hetkestä lähtien kun ensi kertaa tapasin hänet. Jossain rauhallisen illan vaiheessa vein tytön hänen kotiinsa ja käytiin pienellä kävelyllä yhdessä sateenvarjon alla

      • J

        Olin muistaakseni kuudennella luokalla kun sain ensisuudelmani. Oli kesä ja isäni pomon vaimon veljenpoika (monimutkaisesti selitettynä) oli kesälomalla kotipaikkakunnallani. Ystäväni asui tien toisella puolella isäni pomoa (jossa tämä kyseinen poika siis lomaili).
        Ensimmäisen kerran, kun nähtiin pojan kanssa, ihastuttiin. Sellaista pelleilyä ja kutittelua oli jokainen päivä. Poika oli minua pari vuotta vanhempi ja muutenkin rohkeampi. Ehdottikin minulle yksi päivä että lähdettäisiin kahdestaan rannalle.
        Siellä rannalla makoillessamme poika kysyi minulta yhtäkkiä, että saako suudella minua. Naurahdin ja sanoin "joo" sen enempää miettimättä.
        Voi älytön millaiseksi se suudelma menikään. Poika suuteli sen minkä ehti, työnsi kieltä suuhun ja vaikka mitä. Märkää oli ja välillä tuntui, että taidan tukehtua. Silti se oli todella ihanaa ja mahassa kutkutteli todella pitkään senkin jälkeen. Kun lopulta kotiin menin niin kasvoillani oli aivan varmasti sellainen idioottivirne. :o)


    • J

      Olin muistaakseni kuudennella luokalla kun sain ensisuudelmani. Oli kesä ja isäni pomon vaimon veljenpoika (monimutkaisesti selitettynä) oli kesälomalla kotipaikkakunnallani. Ystäväni asui tien toisella puolella isäni pomoa (jossa tämä kyseinen poika siis lomaili).
      Ensimmäisen kerran, kun nähtiin pojan kanssa, ihastuttiin. Sellaista pelleilyä ja kutittelua oli jokainen päivä. Poika oli minua pari vuotta vanhempi ja muutenkin rohkeampi. Ehdottikin minulle yksi päivä että lähdettäisiin kahdestaan rannalle.
      Siellä rannalla makoillessamme poika kysyi minulta yhtäkkiä, että saako suudella minua. Naurahdin ja sanoin "joo" sen enempää miettimättä.
      Voi älytön millaiseksi se suudelma menikään. Poika suuteli sen minkä ehti, työnsi kieltä suuhun ja vaikka mitä. Märkää oli ja välillä tuntui, että taidan tukehtua. Silti se oli todella ihanaa ja mahassa kutkutteli todella pitkään senkin jälkeen. Kun lopulta kotiin menin niin kasvoillani oli aivan varmasti sellainen idioottivirne. :o)

    • J---

      Olin muistaakseni kuudennella luokalla kun sain ensisuudelmani. Oli kesä ja isäni pomon vaimon veljenpoika (monimutkaisesti selitettynä) oli kesälomalla kotipaikkakunnallani. Ystäväni asui tien toisella puolella isäni pomoa (jossa tämä kyseinen poika siis lomaili).
      Ensimmäisen kerran, kun nähtiin pojan kanssa, ihastuttiin. Sellaista pelleilyä ja kutittelua oli jokainen päivä. Poika oli minua pari vuotta vanhempi ja muutenkin rohkeampi. Ehdottikin minulle yksi päivä että lähdettäisiin kahdestaan rannalle.
      Siellä rannalla makoillessamme poika kysyi minulta yhtäkkiä, että saako suudella minua. Naurahdin ja sanoin "joo" sen enempää miettimättä.
      Voi älytön millaiseksi se suudelma menikään. Poika suuteli sen minkä ehti, työnsi kieltä suuhun ja vaikka mitä. Märkää oli ja välillä tuntui, että taidan tukehtua. Silti se oli todella ihanaa ja mahassa kutkutteli todella pitkään senkin jälkeen. Kun lopulta kotiin menin niin kasvoillani oli aivan varmasti sellainen idioottivirne. :o)

    • didiii6

      Olin vasta 20-vuotias kun sain ensimmäisen suudelmani (jos ja kun nyt ei puhuta mistään ala-asteen pusuleikeistä yms ;)). Olipa vielä niin, että olin nettitreffeillä yhden samanikäisen pojan kanssa, jonka olin tuntenut netin välityksellä neljä kuukautta. Poika sanoi, että oli hänen ensimmäiset treffinsä koskaan, ja hän luuli minua kovinkin kokeneeksi sillä saralla, vaikka en ole eläessäni ollut kuin ehkä viidesti treffeillä, enkä koskaan suudellut (poika sanoi siis vasta treffien jälkeen ja oli kuin ällikällä lyöty, kun kuuli miten asiat oikeasti on). Olimme treffeillä Helsingissä, ja vietimmekin hauskan päivän, treffit kestivät yli viisi tuntia, ja emme edes käyneet leffassa tai syömässä tms., vain juttelimme :) Kun sitten oli aika mennä junalleni, poika ensin otti minut halaukseen ja mietein, että apua, tämä on sitten menoa... Pian näin pojan huulien lähestyvän omiani, ja siinä se sitten olikin :) En edes tiedä, miten pääsin junaani sisään, tuntui, että mahassa oli vieläkin perhosia :D Mutta siitä se sitten lähti... "Oikeasti" seurusteltu nyt 9kk, ja jos nettijuttu otetaan mukaan, niin yli vuosi :)

    • kakemies1

      OLI 13 VUOTIAS POIKA ja MUN ALKU SUUDELMA OLI HETI KIELISUUDELMA JA SE TAPAHTU IHAN LÄPÄLLÄ !

      • ensiksi

        Ensimmäinen kerta tapahtui 23.6.2009. Ensimmäinen tyttöystäväni (ja toivottavasti viimeinen),kaukosuhteen kautta tutuksi tullut ( yli 2-vuotta oltu yhdessä). Ensimmäistä kertaa tavattiin siis tänä juhannuksena ja siinähän se aika meni. Kuitenkaan parin ekan päivän aikana en edes ajatellut suutelua tai no jos rehellisiä ollaan niin ajattelin,mutta en vain kehdannut (olen ujo) tehdä aloitetta. Tyttöystäväni teki sitten aloitteen tuona kyseisenä päivänä (aamulla) ja tuli lähemmäksi. Hän katsoi minua ja vieläpä varmisti minulta,että olenko valmis saamaan ensimmäisen suudelmani (hän tiesi,että on minun ensimmäinen tyttöystäväni). Vastasin hänelle hyväksyntää merkittävällä muminalla ja sitten hän toi kasvonsa lähemmäs ja me suutimelimme. Ei siihen sanoja löydy miltä se tuntui,mutta lähimmäksi ehkä osuisi; taionmainen. Kaikki se tunne jota kaukosuhteessa olen saanut / kerännyt tuli pintaan ja yksi asia sitten johti toiseen. Onhan sen jälkeenkin tullut häntä suudeltua ja eri tavoin. Itse olen siis 21-vuotias ja hän on 26-vuotias.


    • Mikäköhän mahtoi olla ensimmäinen pusuni.. Sitä ei vissiin lasketa, mutta se saisi olla joskus ihan penskana kun olin vielä lastentarhassa. Naapurin poika oli vuotta nuorempi ja olimme "ihastuneita" toisiimme jos sitä sen ikäisillä niin voi kutsua. Kerran leikimme parin naapurin tytön ja tämän pojan kanssa kun hän keksi muunnellun rosvoleikin; poliisi saa rosvon kiinni jos pussaa tätä ensin. No hänhän alkoi jahtaamaan hulluna minua ja sai kuin saikin loppujen lopuksi kiinni. :)

      Kunnon ensimmäinen suutelu tapahtui ylä-asteella, olin kai seitsemännellä luokalla. Tapasimme netissä yhden pojan kanssa ja noin viikon jälkeen tapasimme. Sinä viikonloppuna kävimme kävelyllä.. Oli syksyinen aamupäivä ja kävelimme läheisessä puistossa. Sitten tuli sellainen lyhyt mutta aikas jyrkkä alamäki, oli hiljaista ja ympärillä oli paljon puita joiden lehdet olivat vaihtaneet väriä, ja tie oli värikkäiden lehtien peitossa. Pidimme suloisesti kädestä ja puhuin juuri jotain, kun yht'äkkiä poika seisahtui ja sanoi "odota". Pysähdyin ja käännyin ympäri. Sitten hän vain tuli lähemmäs ja suutelimme siinä syksyisessä tuulessa. En kyllä ikinä unohda sitä hetkeä. Sillä kyseisellä hetkellä olin tietysti vähän kauhuissani, en ollut ikinä suudellut ketään, mutta kun katsoo taaksepäin, aika todella kultaa muistot..

    • apina93

      Ensi suudelmani ensimmäisen tyttöystävän kanssa
      olimme seurustellut parisen viikkoa okei oli kaukosuhde halailtiin paljon pikku pusu aina pois lähtiessä ja sit TXT!!

      joo eka suudelma oltiin helsingissä jossain leffateatterissa ja venattiin et päästiin ostaan lippua katsoin ihanaa tyttöystävääni silmiin ja sit se suunnilleen hyökkäs puras suuteli niin että kieli heilu poskilla argh ja kaiken kruunasi kun se puras kielestä kunnon palasen irti sitten sairaalaan näyttämään eine muuta tehny ku puudutti kielen ja jotain työsti (ei harmainta aavistusta mitä teki) ja antoi 800 puranan "kannattaa nappasta tää samantien toi on meinaa kipee seuraavat pari tuntia" ja seuraavana päivänä tyttö jätti mut tekstarilla "sä oot ihan tyhmä ku et osaa suudella!" ja tosiaan ikää oli molemmilla 15 vuotta

      toinen suudelma oli jotenkin enemmän ikimuistoinen (edelleen samantytön kanssa yhdessä) istuttiin läheisellä mettän reunalla (ei vielä julkinen suhde) vierekkäin käsikädessä katsottiin toisia samaan aikaan ja jotain oltiin sanomassakin ja samassa huulet jotenkin kohtasi ja siitä lähti hellä pitkä ja ihana suudelma tuokio

      • minä vaan

        Olin 18v, ja justiinsa aloitettu seurustelu ekan varsinaisen tyttöystäväni kanssa. Olin hänen kotonaan, ja juuri lähdössä vierashuoneeseen nukkumaan. Hän pyysi suuta (itse kun olin ujonpuoleinen...), ja sit se oli menoa. Tais vielä samana iltana tulla se kielisuudelmakin.

        Ja ihan selvin päin oltiin molemmat.

        Sitä seurustelua kesti muutaman vuoden, ja kohta tulee 12v avioliittoa täyteen.

        Ja kyllä kunnon suudelma saa vieläkin värinää aikaan ;)


    • yhteenlaskuntuloseio

      20 v. baarissa kännissä. tapahtu aika luonnostaan. mielestäni olin aika hyvä, vaikka olikin eka kielari kyseessä..:D

      • näin sen pitikin men

        18-v abiristeilyllä kännissä jonkin melko ruman kanssa. Kyllä on muistikuva, muttei mikään kaunis :). No hyvä että sain sen kuitenkin hoidettua, ei enää jatkossa ole sitten niin pahoja paineita.


    • Swiftie_

      Mun ensimmäinen suudelma tapahtu tänä Juhannuksena. Oon 18 ikänen. Autokoulun jälkeen tämä poika oli pyytäny mua kaveriksi facebookissa ja siitä alko sitten juttelu. Juhannuksena ajattelin että "hei olis tosi hauska nähä tää tyyppi" sillä me ei oltu juteltu livenä. Mentiin sitten lähimmässä kaupungissa torille tapaamaan, sillä kyseisessä kaupungissa ei kummallakaan ollut juuri tuttuja joten saimme olla kahdestaan rauhassa ilman että tarvitsi kummankaan pelätä että kohta koko kylä tietää etta ollaan nähty

      Päivä oli tosi nätti ja lämmin ja siinä autoihin nojaillen oltiin ja juteltiin pari tuntia. Ajauduttiin sitten puhumaan vähän syvällisemmistä asioista ja hetken kuluttua poika laittokin käden mun olkapäälleni. Silitin sen kättä ja oltiin siinä hetki ihan lähekkäin. Pian poika laittoi kätensä mun vyötärölle ja käänsi niin että seioin pojan edessä. Katsoin poikaa silmiin ja ajattelin "nytkö se tapahtuu?"

      Pian poika painoikin kasvonsa lähellle omiani ja suutelimme. Minua jännitti mutta suudelma oli pehmeä ja tuntui ihanalle. Illan mittaan suutelimme paljon. En ole tavannut poikaa uudelleen tämän jälkeen mutta juttelemme edelleen.

    • käy se näinkin

      Ensisuudelmani tapahatui ollessani 14-vuotias. Istuimme silloisen ihastukseni kanssa nojatuolissani hän sylissäni kuuntelemassa musiikkia. Taustalla soi Tata Youngin Sexy Naughty Bitchy ja tyttö alkoi ilman varoitusta suutelemaan minua ja menin leikkiin mukaan. Suudelma oli pitkä, kuolainen, täynnä kieltä ja kaiken puolin karmaiseva, mutta tulipahan koettua. :D

      Mutta koska lasken ensisuudelmia jokaisen kultani kanssa, niin saanette vielä kaksi tarinaa. :D

      Toinen ensisuudelmani tapahtui taas huoneessani ja nojatuolissani melkein vuosi äskeisen tapahtuman jälkeen. Istuimme taas silloisen ihastukseni kanssa nojatuolissani hän sylissäni, mutta tällä kertaa elokuvaa. Elokuvan nimi on painunut unholaan, mutta eipä sillä väliä. Haluni suudella tyttöä oli valtava, ja siksi pussasin tyttöä ensin otsalle, sitten poskelle ja lopulta huulille, tytön vastatessa jokaiseen huulillaan. Suudelma oli pitkä ja sopivan kuiva, juuri sopivan ihana. :)

      Kolmas ensisuudelmani tapahtui -yllätys yllätys- huoneessani vuodenvaihteessa nykyisen tyttöystäväni kanssa. Olimme silloin jo seurustelisuhteessa, muttemme olleet vielä suudelleet. Kaikkialla oli hiljaista ja hyllyni edessä seisten kiedoimme kädet toisiemme ympärille ja suutelimme pitkään ja täynnä tunteita, ilman kieltä. Yksi elämäni parhaimmista kokemuksista ;)

    • syksyn pimeä

      itse olin 16, tyttö muutaman vuoden nuorempi. vihreän toyota carinan takapenkillä, auton kääntyessä vasemmalle liikennevaloissa . ihanaa oli , sitä tyttöä kaipaan joskus vieläkin ja monta yötä olen itkenyt hänen peräänsä nuorempana. tiedän miltä tyttö näyttää nykyisin facebookin ansiosta tai takia, mutta yhteyttä en ole uskaltanut. aikaa kulunut liikaa ,tyttö on tällä hetkellä yli 30v mutta yhtä ihanalta näyttää vieläkin. tavattiin pari kertaa suudelman jälkeen , mutta sitten tyttö ei kai halunnut tapailla enää . katosi ...oli niin nuori silloin ymmärrän nyt jälkeenpäin, ei sitä voinut sanoa miksikään seurusteluksi , mutta rakastuin tyttöön kyllä syvästi. paljon ikävää aiheutti.

    • J

      Bileissä oltiin pullon pyöritystä niin siinä se sitten tapahtu möyhemmin sain pillua samalta naiselta

    • nainen nyt 22 vuotta

      Mun ensi suudelma tapahtui ollessani 14 vuotias. Olin tavannut chatin kautta 24 vuotiaan miehen. Viestiteltiin ja sovittiin että nähtäisiin. Se tuli mua hakemaan ja mä lähdin sen mukaan autolla ajelemaan. Se ajoi mut noin 50km päähän kotoa hämeenlinnaan Joutsenlammelle. Siellä se sitten tapahtui. ihan hyvä muisto siitä jäi vaikka en tuota miestä kovin monesti tavannut kun faija puuttui asiaan. Se halusi jutella sen miehen kanssa ja vähän sen jälkeen tuli viesti, siltä mieheltä ettei se voi enää tavata mua. En vielä tänäkään päivänä tiedä mitä mun faija sille sanoi mutta sen jälkeen en sitä miestä enää nähnyt.

    • j.pusikko

      Mun eka suudelma tapahtui leirillä, tarkemmin ottaen teltassa. Olin sellane 11v. ja tutustuin tosi mukavaa ja kauniisee tyttöön. meillä oli heti pientä säpinää ja sen huomas muutki leiriläiset ja alko sit huutamaa kaikkea:D. Mua se ei haitannu ollenkaa, vaa olin ilone koska olin niiiin ihastunu siihen. katottii toisiamme tosi kauan ja sit se vaa tapahtu.

    • nallePUHveli

      Sain ensisuudelmani ollessani 14-vuotias. Oltiin discossa pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Parin pojan kanssa olin jo ehtinyt tanssimaan, kunnes sitten tapasin tämän pojan. Joku nopea biisi soi ja tanssittiin ringissä ystävien kanssa, kun tämä poika tuli taakseni ja kysyi, että saako hän tanssia siinä. Vilkaisin poikaa että hyvännäköinenhän tämä oli, joten myönnyin ja siinä sitten tanssittiin pitkän aikaa. Tuli hitaat, poika kysyi haluanko vielä tanssia ja tottakai halusin, joten käännyin ja aloimme tanssimaan hitaita. Huomasin koko ajan, että poika yritti ottaa kontaktia, mutta minua itseäni jännitti joten lepuutin vain päätä tämän harteilla ja painoin itseni kiinni tähän. Lopulta kuitenkin nostin pääni, poika katsoi minua silmiin ja siinä sitä mentiin :) Tuntui ahdistavalta, en oikein osannut enkä tiennyt mitä piti tehdä. Poika jotain kieltäkin siinä käytti, en edes muista vastasinko kielariin koska olin niin jännittynyt :D Kaverit jotain hurrasi takana ja pikkulapset tuijotti vieressä suu auki. Siinä suudeltiin pitkin iltaa pariin otteeseen, kunnes poika kävi ulkona ja seuraavan kerran kun näin pojan, oli kaverini nuolemassa tätä. Ärsyttää, ystäväni näki hyvin kun olin pojan kanssa eikä jätkänkään tempussa kehumista ollut. Kaikki hyvin tuohon asti, mutta peruisin kyllä tekemiseni jos pystyisin.

    • Söpistelijä_89

      Sain ensisuudelmani 21-vuotiaana. :)

      Olin tavannut talvella baarissa yhden todella mukavan miehen (26) ja viikon päästä ensitapaamisesta sovimme ensitreffit. Aloitettiin kahvittelulla minun asunnollani ja voi kuinka jännitin sitä tapaamista. Vatsa oli aivan solmuna, enkä tahtonut pysyä millään aloillani. Onneksi mies jännitti enemmän kuin minä ja se sai minut taas puolestani rentoutumaan. Lähdimme siitä elokuviin ja sieltä sitten lähdettyämme päätettiin ajella ympäri kaupunkia. Kävimme laskettelukeskuksen huipulla, mutta ulkona oli niin kylmä että päätimme pysyä auton sisällä.

      Lopulta ajoimme vanhalle suljetulle lentokentälle jossa mies ehdotti pientä jaloittelua, kun oltiin niin kauan istuttu ja ajeltu. Siellä sitten katseltiin tähtitaivasta ja puhuttiin kaikenlaista. Yhtäkkiä vaan puhe lakkasi ja minä sitten toiminnan naisena päätin että nyt jos en tee sitä, kadun loppuelämäni! Käännyin mieheen päin ja lähestyin häntä kysymällä minkä väriset silmät hänellä on. Siinä sitten oltiin aluksi nenät vastakkain kunnes lopulta huulet kohtas. Oih, sitä ihanaa huumaa. Siinä sitten pussailtiin ja halattiin jonkin aikaa kunnes päätettiin lähteä takaisin ja kun lähdimme ajelemaan keskustaa kohden radiossa soi Juice Leskisen biisi: "Sun kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään..." Se oli kyllä yksi ihanimmista illoistani, jota en koskaan unohda.
      Emme ole enää yhdessä, (ei mitään suurta erodraamaa), mutta lämpimät muistot tuosta jäi. :)

    • rimma^^

      Olin 18-vuotias, kavereiden kanssa risteilyllä.

      Illan aikana laivan diskossa tuli pari jätkää samaan pöytään istumaan, toisen kanssa juttelin enemmänkin. Illan myötä muut kaverit haihtuivat nukkumaan, jäin vain yhden kaverini ja tämän jätkän kanssa juttelemaan käytävälle, kunnes viimeinenkin kaveri päätti lähteä nukkumaan, koska "tunsi olonsa kolmanneksi pyöräksi"... Enkä mitenkään romanttisessa mielessä ollut liikkeellä tätä jätkää kohtaan, oli vain todella mukavaa juttuseuraam :D

      Tämä jätkä sitten ehdottaa, että käytäisiin kannella. Mennään sinne, ja mainitsen että siellä on kylmä. Ihaillaan maisemaa, tähtiä ja niin edelleen, ja poika päättää lämmittää mua ja ottaa kainaloonsa. Pian hän kysyi, saako suudella mua ja annoin luvan. Jännitti ja oli todella onnellinen olo samaan aikaan. Se oli ihana suudelma, ja jätkä sanoi jälkeenpäin että olen ihana suutelija :D Loppuyö viettettiin jätkän hytissä kahdestaan pussaillen, oli ihanaa.

      Laivareissun jälkeen pidettiin yhteyttä ja nähtiin, koska asuttiin suht lähellä toisiamme, mutta ei siitä koskaan mitään tullut :(

      Mutta onhan aina uuden ihmisen suuteleminen kuin uusi ensisuudelma, jännittävä, kihelmöivä ja erilainen, eikö? :D

    • apuva kiitos

      nyt olisi apu tarpeen. Tässä olisi kohta puoliin ensisuudelman paikka, ja tarvitsen hieman neuvoja. Elikkäs: kielellä vai ilman, pitäisikö kysyä vai suoraaan suudella sekä muita hyviä neuvoja.

    • --Nuorena--alkanut..

      Ensimmäistä kertaa suutelin kuusivuotiaana vuotta nuorempaa Mauria, joka oli mielestäni aivan ihana leikkikaveri. Siinä ei ollut mitään eroottista, vain pelkkä ystävyydestä annettu pusu. Ensimmäisen kielarin sain ollessani yhdeksän vuotias, pikkuserkultani joka oli yksitoista. Olin hoidossa pikkuserkuillani, olin hänen huoneessaan pelaamassa jotain nintendo pelejä. Hän kertoi minulle, että on olemassa monia erilaisia pusuja ja kysyi minulta tiedänkö minä niistä, tyhmänä vastasin etten tiedä. Tämän jälkeen serkkuni alkoi halaamaan minua ja taivutti minua päätaaksepäin alkaen suutelemaan kielen kanssa. Kiemurtelin itseni jotenkin vapaaksi, läpsäsin poskelle ja pakenin keittiöön pikkuserkkuni äidin luokse, jolle kerroin pikkuserkkuni halunneen pussailla kanssani ja miten ällöttävää se oli ollut. Olin ihan liian nuori kielariin...

    • In my head

      Minun ensimmäinen suudelmani ei todellakaan ollut se maailman ihanin kokemus... Tämä tapahtui juuri baarissa ja olin 19-vuotias. Tanssin pojan kanssa, mitä harvoin teen ja olin oikeastaan ensi kertaa ihan kunnolla päissäni. Siitä sitten, kun olimme vähän aikaa tanssineet alkoi yksi lempibiiseistäni soimaan (In my head) ja se poika vaan yhtäkkiä suuteli ihan kunnon kielarin. Olin vähän sillein "Ei kiitos" ja yritin kääntää päätä pois, mutta hän tekikin saman uudestaan ja mä päätin lähteä siitä tilanteesta pois, koska se poika oli pukeutunut kuin Michael Jackson ja se ei oikein innostanut mua. Lähdin aika nopeasti tilanteen jälkeen kotiin ja kotona oksensin, kun ajattelin tilannetta. Tilanne oli minun mielestäni aika ikävä, kun olen aina lukenut kaikki alta, miten se eka kokemus on niin ihana jne, mutta minulla se oli melkein traumaattinen tilanne. En voinut edes vähään aikaan katsoa ketään suutelemassa. Onneksi kaverini sitten lopulta lohdutti minua, että hänen ensimmäinen kertansa oli ihan samanlainen...

      • Nyyyhhh.... :(

        Voihhh. kumpa itse tapaisin jonkun pojan joka pukeutuisi kuin Michael Jackson :(


    • ahhhhhhhhhhhhhhh

      muistan sen illan aina olin kait 11 v poika ja seurustelin ekaa kertaa vakavasti, suutelin ensimmäistä kertaa siwan parkki paikalla kun tyttöystävän kaveri yllytti meitä suutelemaan,sillon en tiennyt edes että miten suudellaan mutta laitettiin vaan huulet vastakkain ja hyvältähän se tuntu sen jälkeen nuoltiin aina kun vaan oltiin yhdessä.

    • jebba

      Olin kaverini kanssa kaverini kaverilla(haha mikä lause :D), johon tutustuin sinä iltana(tää kaverini kaveri on siis mua 5 vuotta vanhempi jätkä). Jätkä oli ihan älyttömän mukava ja meillä synkkas hyvin, juttu luisti ja oli tosi mukavaa.
      Yhdessä vaiheessa kun istuttiin vierekkäin ja mä nojasin siihen, sen piti mennä hakeen kännykkänsä. Mä vaan nauroin, sanoin että sä et lähe minnekkään ja pidin jätkästä kiinni. Yhtäkkiä se vaan sano "jos sä et päästä irti nii mä pussaan", ajattelin että se oli vaan vitsi ja pidin nauraen edelleen kiinni, kunnes se yhtäkkiä kumartu ja pussas.
      Olin suunnilleen ihan huulipyöreenä että woot mitä äsken tapahtu ja tietty ihan haltioissani. ; )
      Kun sit myöhemmin samana iltana kerroin, että se oli mun eka pusu, niin jätkä oli ihan ihmeissään ja sanoi "miten noin kaunis ja mukava tyttö ei oo ikinä ennen pussannu ketään?" se oli varmaan kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu.
      Ei meidän välillä sinä iltana mitään muuta tapahtunutkaan, mutta ehkä vielä joskus.... :)
      Ja olin siis 16 vuotias tuolloin.

    • JT

      Höh, itse olin 14 silloin. Ihastuin erääseen poikaan ja hän myös muhun, mutta kumpikaan ei sitä ollut ääneen sanonut. Siinä sitten joku ilta oltiin eräänlaisella "nuorisotalolla" kavereiden kanssa, kun nämä pari kaveria päättivät sitten edesauttaa tilannetta ja siinä vihjailivat minkä kerkesivät, kunnes sanoivat poistuvansa hetkeksi, että voidaan olla ihan kaksistaan :D .. No ei siinä sitten mitään hetken oltiin vähän kiusaantuneina, kunnes aloimme suutelemaan. Kolautettiin siinä heti alkuun hampaatkin yhteen ( :D ) ja loppu oli melko jäykkää touhua, mut sen ensimmäisen suudelman jälkeen homma luisti ilman ongelmia. :)

    • namss

      Olin 14-vuotias,samana kesänä täyttämässä 15 (: Olin sinä kesänä ollut mökillä kaveriporukalla ja tutustuin siellä pari vuotta minua vanhempaan jäbään.
      Siellä mökillä jo nukuimme kahdestaan ja vierekkäin,toisiamme halaillen :) Mitään muuta ei kuitenkaan tapahtunut.

      Sitten tuli juhannus! vietimme iltaa kaverillani ja kyseinen poika oli myös siellä.
      Nautimme rannassa hiukan alkoholia,en tosin juonut kuin 1,poika vähän useamman. Siltikään siellä rannassakaan ei tapahtunut mitään kummempaa,vaikka jäimme hetkeksi kahden. Sitten siirryimme pari tuntia myöhemmin kaverilleni.

      Kun oli jo myöhä minun piti lähteä,poika saattoi minua eteiseen ja halasi takaapäin,suuteli kaulalle siinä samalla,se tuntui hyvälle! ;)

      Juttelimme eteisessä vielä jotain ja sanoin nyt pitäisi lähteä,poika ei halunnut minun lähtevän!

      Sitten se tapahtui! taisimme halata vielä sitä ennen ja poika suuteli minua suulle! :) Hämmennyin ja lähdin kiireellä!

      Olin iloinen! samana yönä aloimme seukkaamaan!

    • muiskmuisk

      13 vuotiaana pojan kanssa johon olin ihastunut jo monta vuotta :) Se oli ihanaa, muistan vieläkin miltä se poika tuoksui ja maistui, vaikka olen nyt jo 25 vuotias.. :) Seurustelua kesti 2 kk ja eipä siinä paljoa muuta tehty kun hengailtiin ulkona ja sisällä pussailtiin.. ;)

    • L33T

      Ala-asteella, oisko kakos/kolmos luokalla "tyttöystävän" luona suudeltiin.
      Enpä sitä silloin mitenkään nautinnollisena pitänyt, muistan vaan märkyyden

      Nykyään saattaisi olla toisin

    • neitonen_88

      Olin 18-vuotias, oltiin klubilla tyttöporukalla. Itse olin nauttinut alkoholia sen verran että muistikuvat vielä säilyi, mutta meno oli horjuvaa ja ideat tyhmiä. Paras ystäväni ei meinannut edes pysyä pystyssä. Yhtäkkiä tuli vain idea, että hei! pussataan. Ei ollut hieno kokemus. Ystäväni oli juuri itkenyt (känniangstia), joten hänen koko naamansa oli aivan märkä ja meikit kasoina ympäri naamaa. Ja kuolaa riitti.

      En oikeastaan edes haluaisi laskea tuota ensisuudelmaksi, joten siitä alle vuosi eteenpäin olisi oikeastaan mieluisampi :) Jälleen klubilla tyttöporukalla. Tanssimme erään miehen kanssa ja hän pyysi, että lähtisimme istumaan. Istuimme vierekkäin ja juttelimme niitä näitä, oli siinä vähän kosketteluakin. Sitten kyseinen jätkä otti leuastani kiinni ja suuteli. Kun hän alkoi käyttää kieltä, käänsin päätäni hieman pois ja myönsin hänelle, etten osaa suudella. Hän vain hymyili söpösti ja sanoi "ei se haittaa," ja suuteli uudestaan :) Annoin itsekin mennä, vaikka tiesin, ettei kokemus olisi jätkälle kaikkein mieluisin. Ei edes vaihdettu numeroita, mutta tuo kokemus ei ikinä poistu mielestäni

    • ............tarina

      kerronpa minä myös omani ja toivon että joku lukis tän (:

      Olin 13 -kohta 14- ja just muuttanu toiseen maahan. Oltiin sitten yhen mun nais-tyttö-puolisenkamun kanssa ulkona vähä kuppia ottamassa,ja sitten mukaan liittyi kaksi poikaa -sanotaa vaikka poika r ja poika s- jotka siis tiesimme ennestään. Jossain vaiheessa erottiin niin,että mie ja poika r mentiin kahestaa kävelemää ja tää miun kamu jäi sen poika sn kanssa muualle.

      No käveltiin siinä ja se sitten kehua mua siinä ja puhuttiin kaikkee muutaki.. sitte tää mun kamu soittaa ja käskee meitä tulemaan sinne missä ne on,koska tää poika s oli alkanu haukkumaan mua. No kerroin tälle mun miekkoselle et pitäs mennä... se vähä vastustelee mut lähetää kumminki ja sitte se yhen äkin ottaa musta kovasti kiinni ja suutelee ihan kunnolla ja kovaa

    • Jeesuksen Karitsa

      Kauhistuttavaa saatanan viettelyä tässäkin langassa! Portot! Gigolot!

    • sweet memories

      Ihana ketju!
      Eka suudelmani tapahtui 19 vuotiaana, miehen kans johon en ollut ihastunut, enkä halua sitä kertoa, vaan kerron ensi suudelmani ihastukseni kanssa.
      Sekin tapahtui 19-vuotiaana.
      Eli minähän otin ja rakastuin "renttuun".
      Hän oli minua 7v. vanhempi ja pian tapaamisemme jäkeen joutui vankilaan.
      Kävin häntä katsomassa, mutta pussailut oli kielletty.
      Niinpä saimme tutustua rauhassa juttelun merkeissä.
      Kun hän vihdoin pääsi lomalle pääsimme tutustumaan läheisemminkin. Minun pienessä vuokrakämpässä, käytetyllä 50 mk:n sohvalla se tapahtui. Taustalla soi Kirkan biisit, kuten "Anna käsi niin mä kanssas kuljen".
      Voi sitä tunnetta, enempää ei ois voinut pieni sydän kestää.
      Tuntui, että voi kun aika tosiaan pysähtyisi.
      Yksi suudelma kesti puoli tuntia...
      Lopulta oli pakko lopettaa ja saatella rakas linkkiasemalle.
      Turvonneet huulet tais muistuttaa vielä seuraavanakin päivänä vankipojan vierailusta. :-)

    • Insinööritööt

      Ensimmäinen suudelmani oli 19-vuotiaana.

      Olimme opiskelijaporukalla baarissa pippaloissa, jotka ovat tunnettu halvasta viinasta. En ollut lähtiessäni mielestäni kovin humalassa, mutta ystäväni lähti saattamaan minua narikalle. Olimme samasta sukupuolesta huolimatta flirttailleet toisillemme pitkin vuotta, ja kun sitten aloin kaivamaan narikkalappua, huomasinkin yhtäkkiä hänen nojautuneen suutelemaan minua, kieli ja kaikki.
      Noh, koska ajatukseni olivat hitaat, niin se ajatuksen juoksu oli "Hei... Me suudellaan.... Mitä mä--- Noh, perkele, suudellaan takas, jos se kerran haluaa"

      Harmittaa hieman, että eka suudelma tuli tolleen vain varastettua pois ihmiselle, josta en niin paljoa välitä. Olin morkkiksessa koko loppuviikonlopun, puhumattakaan siitä, että krapulakin kesti kaksi päivää... :'D
      Eniten morkkistin sitä, kun olen aina saarnannut sitä, ettei kavereita kuulu mielestäni nuoleskella, ja sitten noin tapahtui.

      Toinen kerta olikin paljon ihanampi ja paljon jännempi, ja nykyisen kumppanini kanssa...

    • niinolikin

      Se oli penkkareiden jatkoilla, pullonpyöritystehtävänä :D siinä sit pitkä kielari yhen tytön kans

    • riuttala76

      No olin juuri lukion käynyt armeijaan mennyt ja eka lomalla menin Tampereen eroottiseen ravintolaan Eroztic-showroomiin. Siellä oli kaunis hyvin treenatun kropan omistava espanjalainen strippari nimeltä Chiqui. Hän pyysi jatkoille mentiin ravintola Mixeihin, jonka hetken päästä oivalsin homo-ravintolaksi. Siellä oltiin ja lähdettiin jonkun homon miehen luo yöksi, hän sanoi että haluaa katsella kun rakastelemme. No onneksi mies nukahti ja Chiqui piti minulle varsinaisen kunnon "sylitanssin". No varsinaista yhdyntää ei kuitenkaan voi sanoa tapahtuneen, mutta tosi kiihoittavaa oli ja kyllä siinä suudeltuakin tuli. Varsinaisesti neitsyyteni menetin seuraavalla lomallani Lahden ravintola Tirrassa, josta lähdin jatkoille Thaimaalaisen silikonirinnat omistavan naisen kanssa ja jonka kanssa sitten nukuin ja menetin neitsyyteni. eli 19-vuotiaana sekä suutelin että rakastelin ensimmäisen kerran. Sen jälkeen ollut varmaan noin 50 naista ja 200 miestä.

    • yksinäinen sinkku!

      mä olin yhden pojan kanssa yhessä ja sovimme että näemme seuraavana päivänä kaverini kanssa hänet ja hänen kaverinsa kanssa ja pussaisin sitä poikaa silloin heidän nähden, mutta jätin hänet sinä aamuna kun en uskaltanut pussata häntä...... olen nytten sinkku, mutta mitä voisin tehdä jos olen rakastunut poikaan ja hän on vastannu kieltävästi pyyntööni alkamaan seurustelemaan kanssani ja vielä tunnen hänet todella hyvin???

      ps. luin nämä kaikki ja nämä olivat söpöjä tarinoita kaikki ja auutoi minua muutamissa tilanteissa!! :)

    • yuck*

      Olin 17-vuotias, eka treffeillä tyypin kanssa jonka olin tavannu netissä. Päätin sit suudella sitä ku halusin tietää millasta se olis. Kaveri tökki kielellä silleen ällöttävästi, ei vissiin osannu muuta tehdä. Ei todellakaan ollu mikään miellyttävä kokemus.. Heti huomas ettei meidän välillä todellakaa ollu mitään kemioita. Suudellessa sen viimeistään huomaa onko jutulla tulevaisuutta vai ei. :)

    • :>

      No olin joku 7 vuotias pikku tytsy. Olin yhden poika puolisen kaverini kanssa leikkimässä ja pikku veljeni oli mukana. Aluksi pyöräilimme yhdelle ojalle, ja siellä ei ollut vettä. Menin sen pojan kanssa sinne ojaan makaamaan ja me ruvettiin juttelee. Yhtäkkii se poika sanoo et se tykkää musta ja haluu et pussaan sitä poskelle. Sit me häädettii mu pikkuveli pois siit ja sanottii et tuu takas 10 min pääst. Noo aluks aristelin ja sit pussasin sitä poskelle ja sen jälkeen huulille ja sit halattiin. Sitku noustiin sielt ylös, ni se sano mul ja mun veljel et leikitää perhet ja me suostuttii ja sit mu pikkuveli (5v) totee et "eks teijä pitäs sit teh samaa ku äiti ja isä tekee niitte huonees?" ja mää ja se poika tajuttii kyl mitä se tarkotti ja ruvettii nauraa. Todettii siihe vaa et ei tarvii...ilma sitäki voi leikeis oll :D

    • Vaatimaton arki

      Olin 19 v. Olin tavalliseen tapaan saattamassa poikaystävääni junalle. Oltiin oltu jonku aikaa yhdessä ja olin jo monet kerrat toivonut ekaa pusua, mutten uskonut sen tapahtuvan vielä pitkään aikaan.

      Juna viimein saapui asemalle ja taisimme halata hyvästeiksi. Katsoimme toisiamme silmiin ja silloin se tapahtui. Kestoltaan se oli muutaman sekunnin, mutta silti tarpeeksi pitkä, että jäi mieleen.

      Leijuin seuraavat puolitoista tuntia aivan toisessa maailmassa, eikä autolla ajamisesta oikein tullut mitään. Tämä sama tapahtui vielä pari kertaa, jonka jälkeen pusut ovat muuttuneet tulisiksi suudelmiksi.

    • eipä paljoo merkinny

      ekan suudelman sain varmaan jo tarhassa mutta kunnon suudelman sain ystäväni juhlissa, alkoholin alaisena 14vuotiaana, juuri täyttämässä 15.
      tää kaveri oli jo ennestään tuttu ja ihan hyvä tyyppi mut molemmat kännissä oltiin. kännistä huolimatta hellävaraista ja herkkää se oli.
      hänelle se ei ollut ensisuudelma mutta mulle oli ja välillä harmittaa että juuri tälle tyypille menetin suuteluneitsyyden mutta eipä sen kummempaa.
      ikinä en kyllä tämän tyypin kanssa halunnut seurustella:D

    • sarakulta

      Mä sain ensisuudelmani 13vuotiaana. Olin koulussa , kemian tunnilla. Istuin mun ihastuksen vieressä, ja olin kuullut että sekin tykkäsi musta. Opettaja lähti hakemaa jotai tavaroita ja mä aloin juttelee sen mun ihastuksen kanssa . Sit meijän yks luokkalainen tuli siihe ja sano et mites tää meijä nuori pari voi. Olin sillee et iha hyvi kai.... olin ihan nolona ku se sano jotai tollasta. Sit se mun ihastus sano et kuinni nuoripari? Sit se luokkakaveri sanos et me sovittas hyvi yhtee.. nooh , se mun ihastus oli kans ihan nolona ja sano et jaa. sit välkäl mä menin juttelee sen ihastuksen kans ja kysyin et olisko se mitenkää mahdoton ajatus et oltas oikeesti pari. sit se vastas vaa , ei, mun piti itseasias kysyy sitä sult itekki. Olin sillee JEESSS! mut pysyin tietty ihan rauhallisena. Sit se kysy et , "no seukataaks me ny ?" Mä sanoi et joo , jos haluut . SIT SE SUUTELI MUA

    • TyttövainJT

      Olin 13v. Olin kaverini luona yötä, jonka luona olin ja olen edelleen jatkuvasti yötä. Kaverini naapurissa asuu pitkäaikainen ihastukseni, joka onkin vain ihastuksena pysynyt, valitettavasti. Tämä poika on minua vuotta vanhempi. Heillä on "saunakämppä", ja sinne mentiin kyseisen pojan, tämän kaverin, minun kaverini ja tämän isosiskon kanssa sinne ihan vain iltaa viettämään.
      Noo, aluksi vain juteltiin ja pelailtiin kaikkia pelejä ja paistettiin makkaraa. Myöhemmin ihastukseni kaveri, sanotaan vaikka Juho, alkoi ottamaan kuvia. Menin sitten peiton alle piiloon. Ihastukseni tuli vähän ajan päästä perässä. Aluksi vain makoilimme ja nauroimme illan juttuja.
      Hetken myöhemmin ihastukseni otti kädestäni hellästi kiinni ja katsoimme toisiamme pitkään silmiin. Siirryimme toisiamme lähemmäs, niin että nenämme koskettivat toisiaan. Makoilimme niin hetken aikaa, kunnes hän hellästi pussasi minua. Vilkaisi silmiini, hiukan kuin katsoen miten reagoisin siihen, olin kuin seitsemännessä taivaassa jo siitä, että olin päässyt niin lähelle häntä ja hän oli jopa pussannut minua. Huomattuaan, että olin onnellinen siitä, hän suuteli minua. Kielareiksi homma eteni. Kyllä hän yritti paitaani ottaa pois, mutta en kokenut olevani siihen valmis. Vaikkakin olin aina unelmoinut aina kaikesta mahdollisesta hänen kanssaan :)
      Muistan tuon aina

    • pinjaajkkj

      16 vuotiaana ihastukseni mökkibileissä. Hän vei minut muka katsomaan missä veljensä ja minun kaverini oli.. Päädyimme huoneeseen jossa hän teki aloitteen ja suuteli mua, ja se ei jäänyt kuitenkaan vain yhteen kertaan. Ette arvaakkaan kuinka onnellinen olin silloin..Tuo päivä on ollut elämäni täydellisin päivä ikinä!

    • yllariullari

      18v olin ja tämä tapahtui baarissa.. Täysin entuudestaan tuntematon vuoden vanhempi poika teki lähempää tuttavuutta ja oltiin molemat aika kännissä. Jossain vaiheessa istuin pojan sylissä ja poika pyysi pusua, enpä siinä enempää miettinyt vaan annoin mennä... Pusuteltiin koko loppu ilta, välillä kielen kanssa ja ilman. En tiedä johtuuko pojan humalatilasta vai mistä mutta kehui kuitenkin hyväksi suutelijaksi.. ;D

    • äyä

      Kesämökillä kesävierasperheen tytön kanssa. Itse olin 13 ja se tyttö 16. Viihdyttiin hyvin yhdessä, kuunneltiin musaa ja juteltiin. Päivien aikana varmaan jotain ihastumistakin siinä oli. Siiten eräänä hämyisenä iltana rannassa suudeltiin ihan tosta noin vaan. Olin aika onnessani. Seuraavana päivänä mentiin erääseen latoon piiloon ja siellä hyväiltiin ja suudeltiin aika kauan. Oi mikä ihana kesä ja tyttö.

    • pitkätyhmätarina

      Tänä uutenavuotena vanhan lukiotuttavan kanssa.

      Itse olen 20.v, hän minua vuoden nuorempi, tavattiin ja tutustuttiin samassa lukiossa mutta vasta intin jälkeen tavattiin uudestaan ja ystävyttiin kunnolla.

      Olin lupautunu viettämään uudenvuoden hänen luonaan, kun kerran hänen äitinsä oli jossain viettämässä iltaa silloin ja kaikki hänen kaverinsa olivat Helsingissä, joten hänellä ei ollut ketään seuranaan muutoin.

      Kuunneltiin musiikkia, keskusteltiin ihan mistä vain taivaan ja maan välillä kuten meillä oli jo entuudestaan tapana sekä katsottiin ja hajottiin yhdessä netistä löydettyjä juttuja hänen koneeltaan.
      Alkuillasta hän alkoikin pian kirota kun paljastuikin että hänen mutsinsa oli juomatkin vieny, minua ei haitannu eikä uloskaan viitsiny mennä kattomaan ilotulitusta, joten me jäätiin sinne keskustelemaan hämärään taas kaikesta.

      Pikkuhiljaa puheenaiheet alko siirtyä vähän synkempää suuntaan, mikä ei ollut mitään uutta meidän kesken, mutta siinä hämärän olohuoneen matolla hän kertoikin yllättäen kuinka hänet lähiaikoina oli yritetty raiskata. Pahinta jutussa oli se että yrittäjä oli hänen mutsinsa vanha tuttu ja entinen heila, oli yrittäny lähes puoliväkisin juottaa hänet, alkanut riisua ja kopeloida häntä vaikka hän vastustikin ja uhkaili väkivallalla, jolloin tyttö onnistui onneksi pakenemaan paikalta.
      Kysyin oliko hän kertonut asiasta kellekään, vain äidilleen kuulemma, jonka jälkeen miestä ei olekaan sen kummemmin kuulunu mitään, en tiedä sitten oliko poliisille kerrottu asiasta...

      Nähtävästi hän oli kuitenkin pitäny asiaa rintansa sisällä pitkään, koska pian hän alko täristä ja purskahti itkuun, jolloin otin hänet syliini ja lohdutin siinä lattialla häntä, kunnes pahin olisi ohi.
      Pikkuhiljaa nyyhkytys lakkasi ja hän nousi pois rinnuksiltani joka oli nyt aivan märkä ja sottunen kyynelistä ja meikistä, mutta tärinä ei ollu vielä kadonnu minnekään, miksi kysyin voiko hän ollenkaan paremmin?

      Siinä sitten katsoin tai tarkemmin tuijotin ties kuinka pitkään tytön kosteisiin silmiin, etsien siltä ihan mitä tahansa mielenliikettä, odottaen ihan mitä tahansa vastausta.
      Ilman sen suurempaa varotusta hän päättikin tarrata molemmin käsin meikäläisen kasvoista että rillitkin meinasi hajota ja iski huulensa meikäläisen omia vasten.
      Semmone ''Mitä v*ttua tapahtuu!'' soi muutaman sekunnin verran päässä, kunnes hän vetäytyi pois ja katsoi taas silmiin, sanomatta mitään.

      Hän kysyi vielä voisinko jäädä koko yöksi hänen luokseen, mitään järkevää syytä en keksiny miksen jäisi, joten uusivuosi alkokin meillä siten että hän tuhisi itsensä uneen kainalossani olohuoneen sohvalla.
      Aamulla tunnelma olikin onneksi jo paljon aurinkoisempi, kun krapulaankaan ei kumpikaan ollu päässy juoman puutteiden takia.

      Kahvien jälkeen tein jo lähtöä, kunnes hän tulikin kerrostalon rappusilla juosten perään ja halasi vielä kerran ja kysyi voitaisiinko me tavata useamminkin kuin vain viikonloppuisin tästä edespäin.

      Että sellanen tarina, ollaan kai ny seurusteluvaiheessa...

      • Was???

        Siis poliisille ei siis välttämättä ole kerrottu mitään?!?


    • joanna-k

      Ensi pusu ja suudelma, samana iltana, oltiin parhaan kaverin kanssa viettämässä "jussin aloittajaisia" paikallisessa baarissa, oltiin 18 kesäsiä.
      Kaveri oli varattu joten tyyty vaan rupattelemaan jollekin vanhalle tuttavalle, mutta meikäläinen... Ei huhhuh...
      Ihan ensimmäinen mies oli komea, kaljupäinen, n. 25-30 paikkeilla enkä tienny muuta ku nimen ja mistä se on kotoisin, mutta eipä tuo haitannut :D Hetken intiimien tuijottelujen jälkee siinä suudeltiin sitten oikein intohimoisesti kahden pöydä välillä tukkien kulkureitti :D
      Tämän jälkee katosin mystisesti tupakalle ja tapasin toisen sen illan suutelupartnereista. Hänen kanssaan lähdettiin yhdessä myös jatkoille kävelymatkan päähän ja mun kaveri lähti kans mukaa. Tän miehen kanssa tuli sitte muutamaan otteeseen pussailtua ja vaihdettua kielareita ja kyllähän se koitti saada vähän enemmänkin.
      Lähdin sitten kyseisen miehen ja hänen kaverin mukaan jollekin mökille (itsellä pieni havainto suunnasta ja sijainnista...), mutta oma kaverini ei jaksanut enää lähteä, joten hän suuntasi kotiin.
      Kun päästiin mökille niin pussailukaverini sammui samantien ja jäin kahden tämän kaverin kanssa. No tokihan siinä piti sitten sekin kokeilla ja niin siinä pussailtii muutaman kerran.
      Aamuyöstä alkoi oma pää olla jo niin selvä, että tajusin olevan minun aika lähteä kotia. Mies yritti saada minut jäämään, mutta minä pidin pääni, pyysin taksin numeron, kävelin n. 7 kilsaa, jotta pääsisin paikkaan, jonne osaan taksin soittaa ja siitä huristelin vielä reilu 10 kilsaa kotia. Puoli 8 olin vihdoin kotona ja painuin nukkumaan.
      Oli kyllä ikimuistoinen reissu ja niin huono olo, että loppu juhannus meni vesiselvänä :)

    • Kokeillaan vaan

      Autossa , 23 vuotiaana hieman nuoremman "miehen" kanssa.

    • Onnellinen :)

      Itse aloitin seurustelun ensimmäistä kertaa vasta nyt 18-vuotiaana, vain muutama kuukautta sitten. En siis ennen nykyistä poikaystävääni ollut oikeastaan ikinä ollut minkäänlaisessa kontaktissa miesten kanssa. Poikaystäväni on 20-vuotias, eli minua pari vuotta vanhempi :) Kyllähän sitä baarissa monet miehet ovat yrittäneet käydä käsiksi tanssilattialla, mutta en hae baarista ikinä mitään yhden illan juttuja, enkä todellakaan olisi halunnut ensisuudelmaani tuntemattomalta humalaiselta mieheltä, kuten monelle kaverilleni kävi... :/ Mulle muutenkin kaikki intiimi kontakti on aina todella tunnepohjaista, enkä pidä tuntemattomien ihmisten tarpeettomasta koskettelusta.

      Siis, olin tapaillut nykyistä poikaystävääni jo jonkin aikaa ja makoilimme tapamme mukaan hänen sängyllään katsoen jotain elokuvaa. Elokuvan loputtua vain halailimme ja satuin sitten hivelemään huulillani hänen poskeaan ja yllätyksekseni hän käänsi päätään ja suuteli minua :) Hän on tosiaan seurustellut ennenkin, mutta minulle suudelma oli ensimmäinen ja olin itse hieman häkeltynyt, sillä suudelma tuli niin yllättäen ja en ollut oikein varma, että mitä tehdä. Oli kyllä todella taivaallinen kokemus, eikä ollenkaan niin kömpelöä kuin kuvittelin sen olevan. Päivänmäärä oli muuten 11.11.-11 :)

    • jepjepjou

      oon 15 vuotta, täytän kesäl 16, ja ensisuudelma tuli koettuu tossa viimeviikonloppuna. olin kaverin kaverin kaverin(:D) synttärikemuissa viime viikonloppuna. siel oli sit yks mua 2 vuotta vanhempi jätkä kenet oon nähny kerra aijemmi. se oli meillä joskus ku oli käty. ryypättii jne mut mitää ei sillo tapahtunu. sit siihe itse asiaan. sinä iltana olin jo vähä kännissä, tanssittii sen jätkän kaa ja juteltii vähä. sit se meni sihen et mentii yhtee makuuhuoneesee, pussailtiin joku 5 tuntii siellä ja siinä se mun esisuudelma! ei ehkä niin romanttine ku teijän mut täs tä nyt kuitenki on:)

    • Skidi16v

      Olin 15 v. Ja poika.
      Pelattiin kaveri porukassa pullon pyöritystä.
      Kohdalleni osui erittäin kaunis blondi.
      No suljin silmäni ja kurotin tyttöä kohti.
      Kun tunsin pian kielen työtyvän suuhuni ja välittömasti työnsin myös omaa kieltäni.
      Ihmettelin kun kieli pyöri suussani niin vinhaa tahtia ja makukin oli erittäin epämiellyttävä. Kun koskin kädelläni ja avasin silmäni, niin perhana vieköön:
      Syyhyinen rakki se siinä mouskutti turvan edessä. 8 sekunttia myöhemmin olinkin vessassa oksentamassa. Siinä se ensimmäinen ja viimeisin kokemus.

      • Huvittava tempaus

        HaaHaahahaha.
        Huono mäihä. :)


    • Sunder

      Olin 17 vuotias, tyttö 15. Oltiin juuri käyty ensimmäisillä treffeillä leffassa ja saatoin tytön bussipysäkille ja jäin hänen kanssaan siihen odottamaan, että hänen bussinsa saapuisi. Juttelimme niitä näitä ja tyttö aivan yllättäen hyppäsi kaulaani kiinni ja antoi kunnon pusun suoraan suulle.
      Olin niin yllättynyt koko tapahtumasta, että en osannut edes suudella takaisin, seisoin vain täysin paikalleni jämähtäneenä. :D
      Ilmeisesti tyttö kuitenkin huomasi sen ja kysyi pian, että haluanko yrittää uudestaan. Toinen kerta menikin jo paremmin. :)
      Kyllä sen miehetkin muistaa vielä kauan. :) .. tästä on aikaa 11 vuotta. :)

    • mullaonpaskinelämä

      Parikymppisenä klubin tanssilattialla, vitunmoisessa kännissä. En koskaan saanut tietää tytön nimeä, koska panikoidun hetken suutelun jälkeen ja karkasin kotiin. Tästä on nelisen vuotta ja olen edelleen neitsyt.

      Olikohan tää pohjanoteeraus tähän mennessä?

    • Maailmalla kuljin

      17-vuotiaana vaihto-oppilaana Saksassa.

      Olin opiskelijaporukoiden kautta tutustunu yhteisillä tunneilla yhteen punatukkaiseen neitiin, joka olemukseltaan vaikutti niin paljon vanhemmalta että luulin hänen olevan opettaja, mutta paljastuikin oppilaaksi.
      Jonkin hetkellisen hulluuden kourissa sain päähäni pyytää hänen puhelinnumeroaan ''opiskelutarkoituksiin'', ja vastoin todennäköisyyksiä sellaisen sainkin.
      Seuraavana lauantaina historian perusteellisin saksankielen sanaston oppi sanojen suhteen ''tulisitko kahville kanssani jonain päivänä'' ja elämäni kuumottavin puhelinsoitto. Kahville hän ei tulisi, vaan illalliselle ilomielin.

      Mitään fiiniä ruokaa kun en osaa laittaa, niin tarjolla oli vain pestopastaa ja lievästi kovettunutta patonkia. Ei siinä mitään kun seura on hyvää.

      Siinä sitten ruokapöydällä keskityin kuuntelemaan kun hän kertoi ryhtyvänsä tatuoijaksi ja kuvataiteilijaksi, pitävänsä kissoista ja muuttavansa joskus jenkkeihin, ja tein kaikkeni pitääkseni silmäkontaktin enkä vilkuilisi rintavakoa.
      Ruokailun päätteeksi hän sitten kumartui pöydän yli kiittääkseen ruuasta, kumarruin eteenpäin saadakseni poskisuukon mutta sen sijaan hän suuntasikin huulilleni.
      Siinä sitten tapahtui se kaikista pahin mitä voi tapahtua eli laukesin housuihini, pikaset kiitokset seurasta mutta-nyt-tosiaan-on-jo-myöhä-hei-hei ja neidin poistuttua vessaan vaihtamaan housuja ja häpeämään.

      Nytten vanhana poikana enää vaan huvittaa koko juttu.

    • Oi sitä iltaa(:

      Ensisuudelmani oli yhden ulkomaalaisen, itseäni vanhemman pojan kanssa..Olin silloin 14, ja poika taisi olla 17. Hieman hiprakassa muistan hänen vieneen minut kahden kesken pimeään huoneeseen, ja pienen halailun jälkeen hän alkoi suutelemaan kaulaani. Kun tajusin suudelmien nousevan koko ajan ylöspäin, olinkin jo aivan onnesta sekaisin hänen huuliensa päätyessä viimein omilleni:-)

    • Palomiessssssssssss

      Annoin 26-vuotiaana suusta suuhun elvytystä sairauskohtauksen saaneelle naiselle kesäfestareilla, lasketaanko se suudelmaksi?
      Kovasti maistui bisselle...

    • emmaaaa12345

      Olin tossa 11 kun sain ensimmäisen pusun.
      Mutta kielarin sain vähän aikaa sitten (oon nyt 13 ja tyttö).
      Olin siis kaverini kämpillä ja sielä oli jotain poikia ja tyttöjä.
      Sitten se yks poika jolle en ollu ikin ees puhunu tulee halaamaan mua ja samalla koskettaa persettäni ja sano et mul on hyvä perse.
      illan kuluessa se halaili mua ja kehu vartaloani.Sit se oli sillee et tuu mun kaa tonne ja mä menin.Se vei mut kaverini makuuhuoneeseen (oltiin siis sen kaverin kotona) sit se kaato mut siihen sängylle ja tuli ite siihen viereen ja laitto käden mun ympärille ja rupes kyselee kaikkee et kenenkaa oon ollu yhes yms.
      Sit se vaa yhtäkkii pussas mua hellästi huulille ja siitä se sitten eteni kielariin.Kielarin aikana sen käsi lähti kulkeutuu vähän alemmas ja vetäsin sen heti pois ja sit mun kaveri tuli huuta et tuu mun kaa röökille ja kun palasin röökiltä sama poika nappas musta kii ja vei mut uudestaa makuuhuoneeseen,sammutti valot ja liutti kätensä mun lantiolle ja siinä sitä taas pussailtiin.
      Musta tuntuu etten ollut kauheen hyvä nuolee mut kaipaan harjoitusta ;)
      Ja samana iltana sain sitten kuulla että kaverini tykkäsi siitä pojasta et sillai...

      • Mitä v*ttua?

        Miksi tänne palstalle aina eksyy lapsia, vaikka ennen pääsyä kysytään ja varmistetaan onko tulija 18v. ???


      • joonde1
        Mitä v*ttua? kirjoitti:

        Miksi tänne palstalle aina eksyy lapsia, vaikka ennen pääsyä kysytään ja varmistetaan onko tulija 18v. ???

        Kielletty hedelmä.


    • roskapostirobotti18

      sain ekan suudelmani eilen, juuri täytettyäni 18 vuotta. olin koulussa tunnilla katsomassa videota. istuin takapulpetissa kaveripoikani kanssa. hän veti minut lähemmäksi tuolini kanssa ja siinä sitten halailtiin. odottamattani hän sanoi "suutele minua". Meni siinä jonkin aikaa miettiessä, että voinko niin tehdä, koska en tuntenut mitään häntä kohtaan. Kuitenkin jonkin ajan kuluttua laitoi huuleni MELKEIN hänen huulilleen. jotta hän voisi pussata minua. Hän kumartui, mutta pysähtyi. Sitten vaan sanoin, että tehdään se. Ja se tapahtui. Taisi olla senkin ensimmäinen pusu, koska tuntui, että molemmat oli vähän hätäisiä. Parin minuutin kuluttua tehtiin se kuitenkin uudestaan ja paljon rauhallisemmin. Kohta se jätkä halusi sitten lisää ja pussas kolmannen kerran huulille, poskelle, sitten niskaan ( aivan ihanaa :) ) ja rinnalle. Suutelu jotenkin tuo toisen niin lähelle, että nyt tuntuu et minulla voisi olla tunteita häntä kohtaan..hmmm

    • 18v tyttö

      Vajaa kuukaus sitte yhes molemmil tutus yökerhos yks ihana hyvänpäiväntuttu istu mun vieree baaritiskil ja alettii juttelee. Juteltii ja tanssittii valomerkkii asti ja sit pienes humalas tanssittii yhessä viimene tanssi, joka oli ihanan romanttine. Se nosti varovasti mun leukaa ylöspäi ja suuteli mua huulille.

      Täydellistä.

      Oltais varmaa jatkettuki siit mut mun kaverilla oli jotaa helvetin tärkeetä asiaa just tolla sekuntilla.. vittu :D

    • onnellinen tyttö

      Sain mun ensisuudelman 15-vuotiaana nykyisen poikaystäväni kanssa ihan kotosalla. Olin ollut ihastunut jo 14-vuotiaasta, ja niin oli hänkin. Olemme vaan molemmat sen verran ujoja, että tunnustamisessa meni aikaa. Niin; siis vanhempani olivat päivän käymässä jossain, ja meillä oli koko päivä aikaa olla kahdestaan. Aluksi olimme aika kaverillisissa merkeissä (olemme olleet ystäviä jo vuosia), mutta pikkuhiljaa tunnelma muuttui aina vaan intiimimmäksi, menimme sänkyyni, makoilimme vierekkäin ja kuuntelimme musiikkia. Pidimme toisiamme hyvänä. Sitten kun häntä tultiin hakemaan, kysyin, saanko suudella. Vastaus oli myöntävä. Ja sehän oli... ihan erilaista kuin olin kuvitellut. Olin luullut, että se ottaa mahanpohjasta oikein kunnolla ja vie jalat alta... Se olikin... märkää ja pehmeää ja... No, kumminkin mukavaa. Ja vaikkei ensisuudelmamme ollut huikaisevin, meillä on paljon aikaa harjoitella jalat alta vieviä suudelmia, sillä rakastamme toisiamme, ja se on tärkeintä.

    • ihanin päivä koskaan

      olin 13 ja luokkamme leirikoulussa. Oltiin totuutta ja tehtävää ja sain tehtäväkseni sitten pussata erästä tyttöä, noh eihän siinä mitään.

      Kun oli pelit pelattu oli saunan aika ja kaikki muut olivat jo lähteneet kun me vielä (siis minä ja pusun saaja) olimme vielä löylyissä ja yht äkkiä hän kysyi "kokeillaanko uusiks?" ja vastasin siihen "miks ei."

      No, hän tuli viereeni ja hitaasti hän tuli minua kohti ja sitten suutelimme, pitkään ja hartaasti, mutta aika oli lopussa joten jouduimme lopettamaan.

      Tämän jälkeen kävelimme taloillemme ja me tulimme perästä käsikädessä ja tyttö kuiskasi minulle "otetaan uusiks kun muut on ukkumassa". Sitten saimme huonejaot (huoneita oli kahden ja kolmen hengen) ja kyseinen tyttö pääsi suorittamaan arpomisen ja kun hän kirjoitti lapuille nimiämme piilotti hän minun lapun hihaansa ja sujautti lappuni käteensä kun hänelle piti varata huonepari ja sitten lähdimme huoneisiimme.

      Odotimme ja odotimme kunnes ääniä ei kuulunut huoneeseemme ja tarkistin että ovi oli lukossa (meillä oli siis kahden hengen huone) . Nyt kun olimme kahden hän hyppäsi sänkyyni ja eipä aikaakaan kun suutelimme kiihkeästi sängyllä ja kymmenen minuutin jälkeen hän kiskoi paitani pois ja hän vaati että minä otan hänen, no siinä säädettiin ja lopulta minulla oli enää kesäshortsit jalassa ja hänellä pelkkä alusasu ja taas homma jatkui kunnes hän napautti rintaliivinsä pois ja veti peiton päällemme ja sielä sitten säädeltiin sitä sun tätä, mutta sitten koskettelua, hyväilyä ja suutelemista pidemmälle emme halunneet mennä. Lopulta nukahdimme vierekkäin ja aamulla heräsimme samasta paikasta mihin nukahdimmekin. Leirikoulu jatkui ja seuraavana yönä kaikki uusiksi. Hänestä sittemmin tulikin elämäni rakkaus, kiitos hänelle joka antoi pussaustehtävän meille ;)

      Nyt olemme 22 vuotiaita ja asumme yhdessä. Lasta emme vielä halua, mutta häät on edessä kesällä.

    • foreveryoung

      Ensimmäinen kunnollinen suudelmani tapahtui 14-vuotiaana poikaystäväni nojatuolissa... Olimme seurustelleet kuukauden ja jo aiemmin puhuneet asiasta, mikä oli minusta kiusallista toisin kuin itse tapahtumat.

      Juttu lähti kun istuimme lähekkäin eri penkeillä. Juuri oli keskusteltu ''vakavasti'' ja olin siinä vähän herkkänä. Poika halasi minua ja istuimme kädet toistemme ympärillä kauan. Asento oli hiukan epämukava, mistä hänelle huomautinkin. Havahduin siinä vaiheessa kun olin pojan tiukassa syleilyssä hänen huulensa kiinni minun omissani... Ei se niin tiukassa otteessa oikein miltään tuntunut. Uskaltauduin kumminkin pojan syliin ja jatkoimme suutelua.

      Pian tuli kielet peliin ja homma vain kiihtyi. Suutelimme toistemme kauloja, muistan sen tuntuneen erityisen taivaalliselta. Komea fritsu sinne kaulaan olikin ilmestynyt ja siitä sain kuulla vielä monesti myöhemmin. Ties kuinka kauan siinä istuimme... Eka kerta näin, olin ihan pyörällä päästäni. Tälläinen sen saman ihmisen kanssa aiheuttaa ihanaa kihelmöintiä vieläkin (;

    • jeepsssss

      Ensimmäisen suudelman koin vappuna :-) Oltiin juteltu netissä tämän jätkän kanssa, tutustuttiin kuvakkeessa ja tiedettiin että oltiin samalta paikkakunnalta. Noh, vaihdettiin numerot ja sovittiin että nähdään vappuna. Minä olin 15 vuotta ja jätkä 18 :-). Nähtiin ekaks, silloin ei puhuttu paljon, mutta toisella kertaa mentiin istumaan jonnekkin ja jätkä pyys istumaan syliin ja minä tietysti menin. Noh, mentiin porukalla käymään kaupassa (mukana olin n.10muutakin) ja sit jätkä veti mut sivuun, ja jäätiin taakse muista ja anto kunnon pusun! Siinä sitten nuoltiin sen kanssa koko loppuilta pikku humalassa ja mukavaa oli!:-) mitään sen kummempaa meistä ei tullu, kavereina ollaan.

    • nuorivallaton

      Ensisuudelmani sain 15-vuotiaana vanhana Mazdaa vasten nojatessa, yhdeltä yhden viikonlopun tuttavalta.
      Meillä oli tämän poikasen kanssa sama harrastus, johon liittyi kilpailuissa käyntiä. Tapasimme ensimmäisen kerran eräissä sm-kisoissa. Istuin eräällä tuolilla ja tämä tyyppi astui yhtäkkiä samaan tilaan ja sydämeni alkoi jyskytttää ja jäin vain tuijottamaan tyyppiä. Tyyppi istahti tuoliin. Välissämme oli tuoli, joka oli tyhjä.Jäin yhä tuijottamaan häntä. Yhtäkkiä huomasin havahduin ja tajusin, että tuijotin tyyppiä silmiin ja tyypin tuijottamaan takaisin omiini. Punastuin ja hämmennyin ja käänsin katseeni syliini. Kun olin katsomas uudestaan isäni istui väliin. Sydämeni jyskytti aina vaan. Ja kisasuoritus meni ikään kuin sumussa. Kisoissa en hälle mennyt puhumaan enkä uskonut hänestä kuulevani enää tai näkeväni ja tunteeni menisivät ohitse.

      Vuoden päästä tyyppi löysi minut netistä ja juttelimme ahkeraa. Päätimme että seuraavissa kisoissa näemme. Tyyppi vitsaili että pussaisi minua kun näkisi mut vitsistä tuli tosi.

      Suudelma ei ollut täydellinen. Hampaamme kolahti yhteen ekalla yrittämällä mutta uusi yritys oli parempi.
      niiden kisojen jälkeen emme ole nähneet mutta hyvä muisto jäi.

    • nuorivallaton

      Nykyisen poikakaverini kanssa koin ensisuudelman ns. uudelleen. Istuimme eräässä satamassa vieretyksin. Hän piti minua kainalossaan ja katsoin häntä silmiin ja hän minua. Sitten hän suuteli minua ihanasti

    • tapahtui tänään niin ihanaa! :) Tyttöystävä kysy mua ulos, mikä ettei sit mentii kaupungille ja ostettii vaattei ja hesessäki tuli käytyy. sitte mentii sen tyttöystävän talon lähelle sinne juttelee ja kysy, mennääks ostaa jäätelöt, mikä ettei mentii uudestaa kauppaa mut sit kello oli jo 5 vail 9 ja tyttöystävän piti lähteä kotiin kun hän meni katsomaan leffaa, no sit käveltii ja vähä enne ku tyttöystävä oli kotona, niin mun piti kääntyy risteyksest kotiinpäin, sit halattii, katottii toisiamme silmiin ja sit tuli mun ensisuudelma :) siinä suudeltii 5minuuttia ja kielareitakin tuli tehtyä :) sit kumpikaa ei olis halunnu päästää irti mut sit lähdettii kotiin :) ja olen 12v poika

    • Only Me

      Tuo "enchanted" nimimerkil kirjotettu tarina oli just ihana, niiku monet monet muutki. Tuntuu et kaikki on paljo onnekkaampii ku mä, ku en oo koskaa saanu jätkält ees pusuu poskel, en mitää, en ees halii ellei peruskoulun hitait lasketa.

      Yks tarina mul kuitenki on, joka ei kuitenkaa liity ensisuudelmaa mitenkää mut..

      Olin 15 vuotis syntymäpäivänäni yläasteen bileis ja tunnelma hipos kattoo. No sitku siin kavereitten kans tanssittii ni sit yks vuotta nuorempi, samal ala-asteel ollu koitti jätkä koitti sit vissii potkasta mua perseel tai jotai vastaavaa, mut epäonnistu yrityksessää ku sil oli villasukat ja koulun ruokalan (jossa bileet siis pidettiin) lattia oli liukas, ni siihe se sit veti levat ja sen kaverit nauro sil. Itte oon joskus 1-3 luokal ollu ihastuneena hänen isoveljeensä, joka on mua vuoden vanhempi.
      No sit bileet jatkus hilpeis tunnelmis ja kattelin ihastustani vähän välii, ja oikeestaa luultavasti koko koulu (tai ainaki kaikki saman ikäiset) tiesivät että olin ihastuneena kyseiseen jätkään, niin sitte hänen nais-puolisten kavereidensa (joista en erityisemmin pidä) avustuksella päädyin tanssimaan ihastukseni kanssa hitaita kun he työnsivät ihastukseni minua kohti, ja yksi ystävistäni ikuisti sen kännykällään. Samassa kuvassa näkyvät minä ja ihastukseni, kaksi ystävääni ja heidän silloiset poikaystävät, kaksi kaveriani sekä muita randomeja tyyppejä.
      Loppuillan ja vuoden olinkin sitten ihan innoissani.

      Mutta siis olen suuteluneitsyt yhä vielä, ja toivoisin asian korjaantuvan melko pian, mutta varmuutta ei kuitenkaan ole ja täytän tänävuonna 17.

    • fytfyuiiyu

      Me oltiin pitkää oltu ihastunu toisiin ja harrastetaa molemmat painii nii käytii yhes treeneis ja samoil maajoukkueleireil ja kisois ym. ikinä ei kuiteskaa oltu sen enempää juteltu tai mitää mut kyl sen kaikki ties et tykätää toisistamme. sit 2 viikkoo sit meil oli taas kisat ruotsis ja ku mun matsit oli ohi nii siinä sitte vaa hengailin ja kattelin sen matsei ja muittenki ja sitte ku sillä oli semmone pitempi tauko siinä sitte nii se oli että emma tuukko tonne ja mentii semmoseen käytävää niiku kulman taa. siinä se sitte sano ett tiiän et ennoo nytte välttis iha edustavin (iha hies matsin jälkee, just seksikäs ) mut pakko kysyy ku en yhtää pysty keskittyy noihi matseihi jos en saa tietää nii että tuukko ulos joku päivä. ja sitte olin nii onnessani ja olin että joo tietenki ja sitte se suuteli mua ja lähettii siitä sitte ja se meni valmistautuu seuaavaa matsii ja menin täyttää sen juomapulloo :D mutta siis oli kyllä ihana hetki ja nytte ollaa oltu pari kertaa ulkon :)

    • Autumn girl

      Tänään

      Sukupuoli: nainen
      Ikä: 22

      Kollegani kanssa töiden lomassa. Hän on minua 10-15 v. vanhempi ja aika kokeneen ja eksoottisen oloinen kumppanina.
      Häneltä loppui työt minua aikaisemmin, joten saatoin hänet ovelle, halasin sydämellisesti. Poskisuudelma, sitten lyhyt kielisuudelma. Vaikea nimittää aloitteentekijää, kun se oli niin mutuaalista. Molemmathan olimme jo ennen tätä hyvin tietoisia, että haluamme toisiamme.
      Halasin häntä uudestaan ja vihjasin hänelle hienovaraisesti, mutta ymmärrettävästi, ja ehkä hieman tuhmasti, että huomenna käydään tutkimassa ison työpaikkani hämäriä käytäviä. Hän vastasi myöntävästi ja olisi ilmeisesti jatkanutkin sitä suutelemista, mutta minulla oli kiire palaamaan takaisin töiden pariin, joten hylkäsin hänet siihen paikkaan ja liukenin. Pakko myötää, että ehkä jokin vaisto huusi sisälläni "pakene! pakene!" Ei niin että tilanne olisi ollut epämiellyttävä tai ahdistava tai jännittäväkään. Se ei ollut sen enempää epämiellyttävä kuin nautinnollinenkaan kokemus. Se oli lähinnä vain outo.. tai ei edes outo, vaan hitusen yllättävä, nopea.. ja huomattavasti maallisempi, kuin sitä etukäteen kuvittelee. Henkisesti en tuntenut mitään, olin vain vähän kuin tarkkailijan roolissa, että "ahaa, tällaista se on. Ok. Minulla ei ole mitään tätä vastaan. " Tunteeni olivat hyvin oudon minimalistiset. Ehkä olen jo liian vanha ja paatunut ensisuudelmaan tai ensiseksiin. Koska vaikka olenkin neitsyt, en ole tyhmä, ja olen ajatellut asiaa paljon, pohdiskellut, millainen persoona voisin olla seksissä, mikä on eniten oma juttuni. Siksi olen melko itsevarma näiden rakkausleikkien suhteen, ja tuntuu kuin olisin henkisesti menettänyt neitsyyteni jo kauan sitten.

      Vaikka en suutelun hetkellä mitään erityistä tuntenut, minua hymyilytti ja halusin toistaa saman uudestaan jo parin sekunnin kuluttua astuttuani takaisin rakennukseen palatakseni takaisin töihin.

      Saa nähdä mitä huomenna. :) Pelkään hiukan, mahtuuko hän sisään. Onneksi olen sopivasti masokisti ja hän saa tehdä sen väkisin. Olen myös lukenut, että se onnistuu paremmin, jos olen päällä...
      Ok. Riittää häröyksiä. Arvostan myös teidän muiden romanttisia ja huomattavasti herkempiä kokemuksia. Omani oli vähän cold hard, in a nice way...

    • shadow8

      Ensimmäisen perus suukon sain muistaakseni ihan kotosalla ollessani 23 vuotias. Jos nyt tarkkaan muistan. Pitkään olin kyseistä kaveria työpaikalla katsellut ja rohkaistuin sitten pyytämään luokseni kylään. :D

      Nyt olen 31 vuotias, naimisissa samaisen kaverin kanssa, mutta kielaria en vieläkään ole saanut. xD

      • llllllllllllllllllll

        Tajuanko oikein, että olet sitä kielaria halunnut, ja olet kaikki nuo kahdeksan vuotta odottanut, että miehesi tekee sen? Mitä jos tekisit sen itse?

        Nähdäkseni rakastelussa ja suutelussa avainasiana on juuri se, että tehdään sitä, mitä vilpittömästi halutaan tehdä.


    • n3whole

      Ensimmäinen suudelmani tapahtui ollessani 14-vuotias. Olin tavannut vuoden, pari, minua vanhemman kundin. Tehtiin treffit ja käytiin syömässä ( no 14-vuotiaana tyylii mäkkäri : DD ). Juttelimme varmaan 2h kunnes hänen oli aika lähteä.. Lähtiessään hän katsoi minua niin palavasti ja mietin: tässä se on, eka suudelmani. Kumarruin ylös ja hän suuteli minua. Hellästi ja himoikkaasti. Myöhemmin tuli viesti, että olisi voinut jäädä suutelemaan pidemmäksikin aikaa minun sokeri huuliani : D

    • awawwww

      Olin 15-vuotias, kun sain ensisuudelmani. Se tapahtui pojan kanssa, johon olin ihastunut jo pidemmän aikaa. Olimme aluksi moikkailleet toisiamme viattomasti koulussa ja jutelleet facebookissa.
      Sen jälkeen olimme hengailleet porukalla ulkona useita kertoja, mutta emme kauheasti olleet jutelleet keskenämme. Kaverillani oli säätöä pojan kaverin kanssa.
      Yhtenä keväisenä iltana sitten vietimme aikaa taas porukalla ulkona ja pojat olivat lähdössä kotiin.
      Seisoimme pojan kanssa vastakkain kahdestaan uimahallin edessä. Olimme molemmat hiukan ujoja eikä kumpikaan oikein sanonut mitään. Halasimme toisiamme ja tuijottelimme toisiamme silmiin. Lopulta poika kysyi, että saisiko antaa hyvän yön suukon minulle? Vastasin myöntävästi ja niin poika suuteli minua.
      Muistan sen ikuisesti, kuinka hänen pehmeät huulensa painautuivat omiani vasten. Huulet maistuivat hiukan huulirasvan ja oluen sekoitukselta. Suudelma oli kuitenkin ihana: pehmeä ja hellä. Hyvä ensisuudelma.
      Sen jälkeen katsoimme toisiamme hymyillen ja lopulta poika lähti kotiin. Olin niin onnellinen :)

      • awawwww

        Anteeksi, messengerissä piti sanoa ;D Facebookia ei ollut vielä noihin aikoihin, kun tuostakin on jo 8 vuotta aikaa ;D


    • birthday!

      Sain ensisuudelmani kun olin 14-vuotias. Oli 19. toukokuuta, ihan lämmin kevät ilta. Olimme poikaystäväni kanssa ajamassa kohti asuinkujaani hänen derbillään. Oli minun syntymäpäiväni ja poikaystäväni vei minut ajelulle! Päästyämme kujalleni, jäimme juttelemaan siihen halaillen. Sitten hän sanoi ''tässä sun syntymäpäivälahja'' ja suuteli minua. Se oli maailman ihanin syntymäpäivälahja! :)

    • minäää.(:

      Ite olin 14-vuotias, eräälle paikkakunnalle yhden pojan kanssa menossa. Ihmeellisen hyvin meni juttelut ja kivaa oli. Pari kolme tuntia siinä tuon kanssa ehti olla, ennenku tuon piti junalle lähteä. Mentiin kauppakeskuksesta ulos ja vähän siinä juteltiin ja niinkun olin jo luvannutkin, halattiin hetken ja kun tuo sanoi tyyliin "mun pitäis pian varmaan lähteä", niin en suostunut päästämään hetkeen, vaikka en tuosta oikeastaan tykännyt kuin kaverina. Kun viimein päästin irti, juteltiin taas hetki ja tuo pyysi läheisen nurkan taakse. Tuossa vaiheessa alkoi pelottaan, perhosia kulkemaan ja vituttamaan, sillä olin unohtanut huulirasvan kotiin. Halattiin jälleen pari kertaa ja jossakin välissä sitten oltiin lähekkäin, toisissa kiinni, mulla katse maassa (osittain sen takii, ku tuon piti pian lähtee) ja tuo suuteli otsalle hiljaa. En liikahtanutkaan, ennenkuin uskalsin nostaa katsetta katsoa tuota ja suudella..♥ Ihanaa oli.(:
      Parin päivän päästä tulee kuukausi täyteen..(:

    • Mä vaan :)

      Olin ite 12v kun sain mun ensisuudelman, pusun ja kielarin. Kiva tää on vanha keskustelu mut ihs :D

      Minä, äiti,sisko ja äidin poikaystävä. Äidin poika ystävällä on kaksi poikaa jotka tulivat myös mukaan (vanhin 15v ja nuorempi 13v ) Mulla ja sillä 15v pojal oli vähän tunteita toisiamme kohtaan tai jotain. Kun oli alkanut joululoma niin äiti ja hänen poikaystävä oli vuokrannu meille kaikille mökin messilästä. Se oli sellainen hirsi-mökki jossa oli kaksi kerrosta. Kaikki muksut nukku siellä ylhäällä patjoilla paitsi että mun sisko ei saanu unta siellä niin se tuli alas, ja mä jäin sinne yksin nurkkaan. Sitten sanoin leikillä että " yää jäin tänne yksin" Sitten se 15v poika tulee mun viereen nukkumaan. Kello oli 11 ja jtn yli. Me oltiin puhelimilla facessa ja joskus katseltiin toisiamme pitkään. Ja yhes vaihees pöllin siltä tyynyn ja se multa ja tuli koskettuu vähän outoihin paikkoihin. Sitten tungen pääni patjan yli (Siinä oli semmonen väli) ja sitten hänkin laittaa päänsä sinne ja olemme siellä nenät vastakkain ja siitä se sitten lähti pikkuhiljaa ... Tärisin aika paljon ... Tunsin kun hänen huulensa alkaa hitaasti koskea minun huuliani ja hän antoi pusun minulle, sitten se muuttuu suuteluksi, ja siitä kielariin. Sitten hän alkaa samalla koskea rintojani ... ja blaablaa en jaksa kirjottaa ;d Joo oli aika romanttinen yö ♥

    • veeru0

      Olin 11 vuotta olin seurustellut jo viikon kyseisen pojan kanssa . oltiin ihan tavallisesti istuttiin sänggyssä/sohvassa sit yhtäkkii aloin vaan kunteleen musikkii kyseisen pojan kännykästä yhellä kuulokkeella jasitten kyseinen poika otti toisen kuulokkeen sitten kuneltiin erin laisia musiikkeja kunne skahtottiin toisiamme silmiin ja kummallakin oli sama mielesssä ja sittenn se tapahtui se oli elämäni ensimmäin nen suudelma ... mutten en enään ole kyseisen pojan kannassa häh haukkui minut pystyyn ja nimitteli ym. silloin oli mielessä et ei kukaan haluaisi minun kaltaistani läskiä ja rumaa olin lähellä sunnitella itse murhaa ym. tyhmää itselleni ... Olen sen jälkeen oppinut hyväksymään itteäni enemmän ja olen antanut kyseiselle pojalle anteeksi ja ollaa nyt melko parhaat keverit :)

    • naamataulu

      Ensimmäinen ihastukseni ja ensimmäinen suudelmani

      Olin 13 vuotias ja kuudennella luokalla ala-asteella kun hormonit alkoivat hyrräämään. Asuimme perheeni kanssa pienessä kylässä maaseudulla ja koulussamme oli noin 50 oppilasta. Kävimme pari kertaa viikossa naapurikylän koululla englanninkielen tunneilla ja kohtasin siellä "maailman söpöimmän pojan". Naapurikoulun oppilaat kävivät vuorostaan meidän koululla aina joka toinen viikko.

      Olin erittäin ujo ja arka, enkä uskaltanut lähestyä häntä. Haaveilin ja katselin vain. Huomasin, että ihastukseni katseli myös minua, mutta hän oli myös ujo, eikä uskaltanut tulla juttelemaan minulle.

      Eräs sosiaalinen, suosittu ja kaunis uusi ystäväni naapurikylän koulusta auttoi minua. Hän oli hyvä kaveri tämän ihastukseni kanssa. Ystäväni järjesti kotibileet yhdessä ihastukseni kanssa ja keräsi koolle pienen porukan kouluistamme. Tanssimme ja pidimme hauskaa pitkälle iltaan! Emme vieläkään uskaltaneen ihastukseni kanssa kumpikaan tehdä aloitetta keskustelulle..

      Seuraavat bileet olivat paikkakuntamme nuorisoseuralla ja järjestäjinä toimivat seiskaluokkalaiset. Menimme bileisiin ystäväni kanssa ja ihastukseni saapui myös paikalle. Suunnittelin etukäteen, että tänään se tapahtuu; ensisuudelmani! Ihastukseni tuli hakemaan minut tanssimaan hitaita kanssaan ystäväni toimesta. Tanssimme ja olimme tiiviisti kiinni tosissamme, mutta emme uskaltaneet katsoa toisiamme silmiin. Ilta jatkui ja jatkui. Tanssimme koko illan, mutta ensisuudelmaan ei uskallettu.

      Uusi paras ystäväni tiesi paljon enemmän pojista. (Voi että se oli ihanaa ja jännittävää aikaa). Vanhemmille ei tietenkään kerrottu mitään tällaisista asioista. He luulivat, että koulussa välitunneilla pelasimme vain pelejä tai rakensimme lumilinnoja. Todellisuudessa suunnittelimme kotibileitä ja haaveilimme pojista.

      Eräänä päivänä koulun jälkeen ystäväni järjesti minut ja ihastukseni samaan aikaan yhden pimeän käytävän nurkkaan. Minä menin sinne käskystä odottelemaan ja ystäväni kävi hakemassa ihastukseni myös sinne. Kumpikaan ei tiennyt mistä on kysymys, mutta minulla oli miljoona perhosta vatsassa ja saatoin ehkä aavistaa, että jotain ihanaa tulee tapahtumaan.

      Ihastukseni saapui ja katseemme kohtasivat vihdoin kunnolla. Hän lähestyi minua ja katsoin ujosti hänen päälleen. Kosketin häntä varovaisesti käteen ja lähestyin vielä lisää. Pian huulemme kohtasivat ja suutelimme. Se tunne oli aivan käsittämätön. Vihdoinkin!

      Kuulimme pian askeleita käytävästä. Opettajamme huuteli ihastukseni nimeä ja pyysi pitämään kiirettä, koska heidän bussi oli lähdössä takaisin omalle koululle. Yritimme piilotella, mutta opettaja löysi meidät lopulta. Seisoimme vierekkäin pimeässä nurkassa, eikä kumpikaan saanut sanottua mitään. Opettaja vaikutti siltä, että ei aavistanut äskeistä tapahtumaa ja lähdimme kotiin.

      Kuulin myöhemmin ystävältäni, että opettajamme oli vanhenpien illassa ottanut puheeksi minut ja ihastukseni ja että olemme pussanneet koulussa. He lietsoivat sitä kuin se olisi jotenkin väärin ja paha asia. Minun vanhempani eivät saaneet kuulla, koska eivät olleet paikalla.

      Jatkoimme pussailua koulussa ja etsimme aina jonkun hyvän piilopaikan esim. bussipysäkkikatos koulun takana. Voi että se oli ihanaa aikaa.

      Tätä ihanaa aikaa kesti noin puoli vuotta. Ala-aste päättyi ja lähdimme kesälomalle, jonka jälkeen aloitimme uudessa koulussa paikkakuntamme keskustassa. Uusi koulu, uudet oppilaat. Ihastukseni ja minä ajauduimme pikkuhiljaa uusiin kuvioihin.

      Siinä oli minun tarinani ensimmäisestä suudelmasta.

      Kertokaa te muutkin! Nämä ovat niin ihania.

    • Tyttö 19v

      Olin 18-vuotias kun sain ensisuudelmani, mies minua vanhempi. Tapasimme baarissa ja olimme jutelleet facebookin välityksellä pari kuukautta, ja tavanneet pari kertaa. Vain pari päivää ennen ensisuudelmaa olimme päättäneet pysyä vielä vain kavereina. Noh, tuona ihanana iltana olimme molemmat viettämässä iltaa samassa baarissa. Joku tuntematon mies pyysi hitaille kanssaan ja suostuin. Mies, jonka kanssa olin tapaillut, lupasi viedä minut illan jälkeen kotiin. Koko automatkan olimme ihan hiljaa. Kun saavuimme kotipihalleni ja olin lähdössä autosta, mies pyysi odottamaan. Hän kertoi kuinka pahalta hänestä tuntui katsoa hitaitani toisen miehen kanssa. Kuinka häneen sattui kun halusin olla vain kaveri. Kuinka hän oli ihastunut minuun. Puhuimme, itkimme ja välillä olimme hiljaa. Lähes tunnin autossaistumisen jälkeen yritin taas lähteä. Ja taas mies pyysi odottamaan. Yhtäkkiä hän kysyi saisiko suudella minua. Kertoi, että katuisi koko elämänsä jollei nyt kysyisi. Vastasin myöntävästi vähän hämmentyneenä. Hetken tuijotimme toisiamme ja sitten se tapahtui. Suudelma oli molemmille ensimmäinen ja siltä se myös tuntui. Suudelman jälkeen nousin autosta ja menin sisälle päästäni pyörällä. Vaikka ensisuudelmatilanteeseen liittyikin lähinnä itkua, oli se silti niin ihanaa. Kuukausi suudelmasta aloimme seurustella, ja nyt lähes vuosi yhteisiä hetkiä takana

    • Eskarissa

      Esikoulussa, eräänä jouluna, päiväunien päätteeksi eräs herätti minut suutelemalla minua kuusen alla. Muistan päivän edelleen kuin eilisen

    • jansqw

      Olin 16 kesää vanha kun sain ensimmäisen suudelman. Olin ollut edellisenä viikonloppuna sellaisissa kesänalkajais bileissä, jonne oli kutsuttu meidän isko eli isoskoulutus ryhmästä ihmisiä. Tiesin sitä ennen että yksi poika tykkäsi minusta ainakin jonkin verran ja siinä bileissä sitten katseemme kohtasivat useaan kertaan ja loppuillasta päädyin istumaan hänen syliinsä, kun sohvalla ei ollut enään tilaa. Siinä sitten lähennyimme ja hän silitteli reittäni, kunnes minun oli aika lähteä kotiin. Samana iltana yksi hyvä miespuolinen kaverini tuli meseen juttelemaan minulle ja oli kuullut tästä lähentymisestäni yhden pojan kanssa. Hän yritti painostaa minua lähettämään hänelle viesti että tavattaisiin jossain uudestaan, mutta kieltäydyin, koska olin ollut aina se tyttö joka yrittää sada jonkun pojan ulos. Vähän ajan päästä meseen ilmestyi kummallinen viesti että asia olisi hoidettu... Mietin hetken kummissani, mutta annoin asian olla.
      Aamulla kun vilkaisin puhelimeeni oli tältä pojalta tullut viesti, jossa kysyttiin minua leffaan! Olin onnesta soikeana kun sinä päivänä menin iskon tapaamiseen, jossa sitten sovittiin leffasta. Menimme sitten seuraavana viikkona elokuviin ja koko sen ajan hän piti minua kädestä kiinni eikä päästänyt irti

    • Onnellisin <3

      Olin kolmen kaverini kanssa. Yksi niistä oli poika, joka oli myös ihastukseni. Istuttiin iltaa jossain vähän aikaa, kunnes minun ja näiden kahden tyttökaverini piti lähteä keilaamaan. Poika sanoi että tulee saattamaan ja käveli kanssamme sitten loppuun asti. Siinä vähän aikaa käveltyämme pääsin pojan kainaloon :3 Kaverit siinä katso vain vähä aikaan, mutta jatkoi kävelemistä. No kunnes tulitiin keilahallin pihalle ja olin jo menossa sisälle niin poika vetäs mua takin hihasta ja kysy, että ''saanko mä jotain?;)'' tottakai sulin ja olin sellai että ''ehkä'' ja kuulin kuinka kaverini nauroivat. No oltiin siinä kasvot vastakkain ihan hiljaa varmaan minuutti, kunnes poika suuteli mua.

      • Onnellisin <3

        nii ja ooon 14-vuotias ja poika vuoden vanhempi :D Tästä jutusta ei sitte sen enmpää kehittiny ja poika on jo parisuhteessa...


    • Minä olin 17 v. ja silloinen poikaystäväni 21 v. Makoiltiin vaan sohvalla ja avot. Silloin se oli iso juttu, mutta nyt 2 v myöhemmin uskon, että jossakin päin Suomea on joku vieläkin parempi ;)

    • Treffit huomen

      Moi! Oon 12 vuotias poika ja oon huomenna menos tapaa yhtä tyttöä. KERTOKAA VINKKEJÄ NIITÄ TOSIAAN TARVITSEN!

    • firskisss

      No mun ensisuudelma tapahtu tänää :3 Olin lähössä kotia mun poikaystävän luolta, no me halailtiin siinä jonkuaikaan, kun se sitten sano "-Mun pitäs tehä yks juttu.." minä kysyin että mikä? sitten se sano et tämä, ja suuteli mua :3 Sen jälkeen siirryttiin jo kielareihin :D ikää on 13v

    • 123312

      Helvetti ku iskee kauhee sädness ku ite 17v eikä pusuista tietoja ja moni jo pussaillu nuorena. Tosin itse odotan sitä ekaa suudelmaa, ja haluisin että se oli mahdollisimman romanttinen eikä koskaan loppuisi :)

    • apäölsfkj

      Riehuttiin sängyssä kaverijätkän kanssa, sit jossain vaihees meno vähän rauhottu ja jäätiin vaan makoilee vieretysten (eikä ollu eka kerta ku ollaan nukuttu vierekkäin tms.) Sit vaan yhtäkkiä se kääntää pään mua päin ja tasan tiesin et "oo nyt se tapahtuu". Eka pusu oli varsin tyhmä tunne, en ite tiennyt yhtään mitä tehdä, huulet oli kuivat ja eka ajatus sen jälkeen oli suunnilleen, et no tältäkö se tuntuu, olipa pettymys. Mut sit sen illan aikana tuli pussailtua enempikin ja kyllä se kivaa olikin :)

      niin ja 16v olin.

    • lallipelle

      No mun ensisuudelma oli vähän nolo.... En ees seukannu sen pojan kaa ja sit se vaa käänsi mut sen pääl ja alko suudella! En pystyny sanoo ei... Mut njaa kai se hyvi meni mut vähä metka olo oli seuraavana aamuna ku sen pojan kainalost heräs! Enkä ollu ees kännis

    • wwwww

      32v mies, vieläkin ootellaan ensisuudelmaa.

    • lalalalalaii

      Olin tavannut tytön pari kertaa, ja kutsuin luokseni käymään ja sitten suudeltiin. Ihastus oli molemminpuolista, joten oli helppo kokeilla. Alussahan ei meinannut tulla mitään vaan hampaat kolisi yhteen ja muuta :D

    • baarikärpänennn

      Olin baarissa, vedin lärvit ja suutelin jonkun random muijan kanssa. Ikää oli 18 ja on tälläkin hetkellä.

    • OLIN NUORI!

      Olin vissii 7-8 kesänen? Oltii liikkatunnilla urheilutalolla ja mentii johki piiloo sen mee luokkalaise poja kans. Juteltii joku aika ja sit pussattii.. Eikä ollu vaa pusu, vaa kielari! >________< sitä kadun koko elämäni.

    • 28 vuotias mies ja vielä se ensisuudelma antaa odottaa.

    • vanaaha tekiä

      15-vuotiaana, humalassa.
      Ei sinäänsä jäänyt erikoisempaa muistoa, mutta ei kaduttanutkaan.

    • aviomies

      The First tarina pisti aika hiljaseks, tuli liikaa muistoja mieleen. Ensisuudelmasta ei mitään kerrottavaa mutta nykyisen vaimon kanssa tarina menee sitten aika mukaillen The First tarinaa. Oikein tippa tulee linssiin.

    • Eipä oo sitä tullu vielä koettua.
      m28

    • 6+18

      Koskaan en ole vielä naista suudellut, halannut, pitänyt kädestä saatika pannut.

      Kuka tämmöstä rumaa ja työtöntä luuseria haluaisikaan, harrastuksiin ei kuulu muu kun tietokone, ystäviäkin tasan 0.

      28v mies olen.

      Ensihalauskin on viel saamatta piruvie.

      • 1+7

        Keskustelu palautettu maan pinnalle; sama juttu nimittäin täällä - ikää tosin vasta 22v.


    • Rakastunut:3

      Mun oli joskus 3 veenä ;3 On se poika vielki iiihana:::333

    • 13wee

      mulla joskus 8weenä yhen vuotta nuoremman pojan kaa pussattii jossai puskas ja siitä saa kuulla vieläki:P

    • mun eka suudelma on 16v kun mun hyvä 50v pussas mua päissään ja mä en ollut siihen ihastunut ollenkaan

    • Bcbsbdjhxbxnsjjd

      31v mies Turust, en oo ensisuudelmaa saanu viel.

    • sitä_odotellessa

      Ei kokemusta vielä, bi-nainen 26-v.

    • Odotus_palkittiin

      Olin 22v. ja opiskelukavereiden kanssa oltiin koolla. Olin n. kuukautta ennen alkanut tuntea kiinnostusta kyseisä jätkää kohtaan ja oltiinkin illan mittaan jonkin verran jotain höpisty. Alkoholilla oli osuutta illan tapahtumissa ja kun tuli aika lähteä saunatiloista, missä bileet oli laitettu alulle, niin huomasin toisen luokkalaisen kanssa, että jätkällä alkoi ärtyneisyys nousta pintaan ja minut laitettiin pitämään häntä silmällä kun kadulle päästiin. Muu jäljellä ollut porukka lähti baariin, mutta jäin jututtamaan kaveria ettei hän lähde mitään tyhmää tekemään. Jonkun aikaa istuskeltiin jollain kivirappusella ja väiteltiin asiasta onko väkivalta ratkaisu vai ei. Itselläni alkoi tulemaan muistiin mustia aukkoja juomapelin seurauksena ja seuraavaksi muistan yrittäneeni rauhoittaa jätkää ottamalla kädestä ja kertomalla että hän on hyvä tyyppi ja että pidän hänestä. Hetkeksi muistikuvat pimenevät taas ja tunnen hänen huulet vasten omiani. Perhosia lehahti vatsassa, sillä tajusin että nyt se kauan haaveilemani hetki koittaa ja äärettömän hyvä, lämmin olo valtasi koko kropan. Ja vastasin suudelmaan.

      Muistikuvat ovat hataria, jonkin aikaa tuon jälkeen lähdettiin kumpikin omia kämppiä kohti. Ja myöhemmin samaisen jätkän kanssa puhuessamme tuo ilta tuli esille ja sain kuulla ettei se yhteen suudelmaan ollut jäänyt. Kaveripohjalla edelleen pidetään yhteyttä.

    • Iffghgjfdjdrihg

      32v mies turusta ja en route to koskaan koskenut, halannut, pussannut enjoy pannut naista.

    • Anonyymi

      tapahtui kun olin 12-vuotias. Olin tuntenut kyseisen tytön hmm. noin kuukauden, vähän reilu. Yhtenä päivänä sitten oltiin sovittu että tuun kylään hänelle, oltiin siis kavereita ja hänen isosiskonsa, oli meitä 2 vuotta vanhempi oli siellä mukana. No me pelattiin siinä korttia ja sit ajateltiin olla "Totuutta ja Tehtävää" Sit sen isosisko sano että pussatkaa. Olin siinä ensiksi vähän nolona mutta sitten myönnyin ja sitten nopea pusu huulille tapahtui.:)

    • Anonyymi

      Mun eka suudelma oli unelmaa!

      Oli alku syksyä ja olin ihastunut mun kaveriin(poika)...oltiin oltu jo 3-vuotta samalla luokalla nähtiin ekaa kertaa 5lk.. tutustuttiin yläkoulun ekal..Meistä tuli hyvii kamuja ja juteltiin aika usein...No kerran kerroin mun BFF että tykkään siitä no se vastat näin jos muistan oikein ”uuu! Milloin treffit???” Mä luulin että se vaan vitsaili koska se oli yhden kerran ihastunut siihen. Vastasin vaan takas ”oon sen kamu ei muuta...” kyl se sattu kun en ollu sen Tyttöystävä..Mutta kerran mä ajattelin pitää kotibileet ja kutsuin mun kamuja kun äiti oli mökillä ja olin vaan mun 18-vuotiaan siskon kaa kotona..No mun sisko ei kyl sanonut mitään bileisiin kun itse oli menos kavereiden luo. Kello oli joku 18:00 tai jotain ja tyyppei tuli mutta kutsuin vaan omii kavereita. Bileet meni hyvin ja juttelin mun kavereiden kaa ennen kuin kaikki muuttui mun yksi kamu huus mulle ”no ollaan T vai T!” Ja toki me oltiin kun kaikki halus otin jonkun fanta pullon ja sitten se peli alkoi. Kaikki meni hyvin paitsi että kun tuli mun vuoro. Multa kysyttiin että kuka on meijän luokan kuumin poika ja en tietty voinut vastaa että mun kaveri....sanoin vaan että se oli joku muu...no se mun kamu ei uskonut ja alkoi haastaa riitaa siitä..Olin vaan silleen juu juu. No kello tuli 22 ja ne alkoi lähtee. Halusin saattaa sen mun poika kamun kotiin koska ajattelin että voisin ehkä saada siltä huomioo lisää. No se suostui ja kun ulkona satoi niin otin sateenvarjon. Mä tiesin että se tapahtuu nyt otin tahalleen yhden varjon ja mentiin ulos.. se kysy multa vähän oudosti ”umm mä voin kyl kävellä tääl satees!” Mä olin niin nolostunut mutta sanoin vaan sille ei tarvii. No siinä käveltiin yhes 1,5 liksaa ennen kuin se sanoi ”tykkäätkö sä oikeesti siitä pojasta?” Mä en jaksanut enää olla sille silleen juu vaan kerroin sille totuuden ”no mä tykkään susta” mä vaan sanoin. No siinä se tuijotti mua ja mä sitä hyvin nolostuneena....mutta sitten se pussas mua ja sitten se lähti juoksee...Outoa miksi pojat tekee näin!

    • Anonyymi

      Tää on tosi vanha päivitys mutta vastaanpa silti. Se tapahtui eilen ja olen siis 13 v. Ja sitten parhaan ystäväni (hänkin on tyttö) niin pussattiin eka yhen pikku pusun ja sit pidemmän.

      Tänään hän tuli päälleni ja heilui siinä ja sanoi että tuntuu kivalta ja sitten mä menin sen päälle ja joo tutu kivalta (OLI VAATTEET)

      • Anonyymi

        MUTTA NYTTEN KADUTTAA SAAKELISTI JA NOLOTTAA! VOISKO JOKU AUTTAA!!!!!!!


    • Anonyymi

      No siis kesken seksin ja olin silleen "en oo muuten koskaan suudellu" ja hetken päästä silleen "fuck it voin mä koettaa".

    • Anonyymi

      Olin 9-10v ikäinen ja tyttö pari vuotta nuorempi.

    • Anonyymi

      Ei tarinaa mutta muuten. Naapurin 8-9 v tyttö. Itse olin 2,5v vanhempi. Aloite tuli tytöltä. Paikasta on kaksi vaihtoehtoa.... Mutta kummallakin kertaa hän oli aloitteen tekijä

    • Anonyymi

      Olin 16 vuotias tyttö ja tosi ihastunut sokeaan 27 vuotiaaseen mieheen.
      Oli vappu ja viinaksia oli nautittu,oli jonkinmoiset bileet,sitten pussasimme ihastukseni kanssa muiden läsnäollessa ja muistan että suudelma oli täysi pettymys.
      Ei maistunut hyvältä eikä tuntunut kuin märältä ja limaiselta.
      Sen jälkeen on ollut parempia suudelmia,ei tosin sen saman miehen kanssa.
      Sokeus ei kyllä vaikuttanut asiaan,tyyppi vain oli huono suutelija.

    • Anonyymi

      Mun paras kaveri oli meillä yötä. Sitten siinä vähän karkki humalassa tuli räkätettyä ja leikittyä jotakin ratsastus leikkiä😂💀 sitte katottii jotakin netflix sarjaa ja siinä tuli pusukohta. Sit se mun besu katto mua silmiin ja pussas. Olin tietenkin vähän ihmeissään mut tykkäsin kuitenkin. Siinä sitten yli 30min suudeltiin😍

    • Anonyymi

      Olisko ollut 10-11v ja tyttö oli 8-0. Naapurin tyttö ja hän oli se joka teki aloitteen. En muista tilannetta koska niitä kertoja oli 2-3.

    • Anonyymi

      Olisinko ollut kymmenen. Tyttö oli naapurissa asunut pari vuotta nuorempi tyttö. Karsittiin lähimetsään ja kysyin häneltä mille tuntuisi pussata. Hän teki aloitteen.

      Tästä tytöstä olen saanut muutaman kerran kuittailuja vaikka siitä on jo hyvinkin yli 40v.

    • Anonyymi

      Ensimmäiset kunnolliset ensisuudelmat tapahtui kun olin 17 vuotias ja vietin iltaa kaverin kanssa kaupungilla, sinä iltana /yöllä viittä eri tyttöä.
      En osannut päättää kenet ottaisin niin aamulla olin yksin sitten.
      Ensimmäinen tyttö taisi olla 15 pitkä ja vaalea hiuksinen nimeltä Laura, en tuntenut häntä entuudestaan ja hänkin vietti aikaa kavereiden kanssa.
      Suutelimme jonkun aikaa ja hän ehdotti että mennään puskaan, kuulema saisit paljaalla.
      En kehdannut siinä muiden ympäröimänä tehdä sitä.
      Pussailin myöhemmin myös hänen kavereitaan kun hän meni osan kavereiden kanssa diskoon, sitten aamuyöllä yhtä entuudestaan tuttua tyttöä.

      Söpöimmät muistot on ensimmäisen tyttöystävän kanssa, olin 18v ja hän oli melkein kolme vuotta nuorempi mutta hän asui jo omillaan.
      Olimme jonkun aikaa seurustelleet ja antaneet toisillemme valokuvat lompakkoon, hänen kaveri tuli yökylään.
      Minun piti lähteä kymmeneltä illalla, tyttöystävä sanoi että anna se hänen valokuva takaisin kun se on nii kauhea.
      En suostunut, niin lopulta painimme lattialla leikkisästi kun hänen kaverinsa yritti nukkua.
      Olimme lattialla pari tuntia kun leikkisästi riitelimme kuvasta.
      Tunsin hänen lämpimän hengityksen pimeässä, kasvomme olivat ihan liki ja äkkiä aloin suudella häntä. Suutelimme niin kauan että huulet kipeytyi. Lopulta lähdin pimeään tähän isosiskon luokse yöksi.

      Tuon jälkeen suhteemme eteni että hän alkoi runkata minua pimeässä sängyssä tai pimeässä suihkussa.
      Sen jälkeen suuseksi tuli molemminpuolin kuvioihin.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­a str­eam. Sisäänkäynti k­­­aiki­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://allyak.com/H/S7u1A3

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe