Millaista keikkasettiä Apulanta onm tänä kesänä vetänyt? Jos jollan olisi edes jonkun keikan biisilista niin olis kiva... :)
Kesän keikkasetti
1
784
Vastaukset
- kghkhgkgh
Hmm. Itse kävin yhdellä keikalla kesän alussa (Lahdessa 7.6.), ja siellä oli suunnilleen tällainen settilista:
Mitä kuuluu
...Silti onnellinen
Pitkä kuuma kesä
Armo
jumala
Pahempi toistaan
Anna mulle piiskaa
Viisaus ei asu meissä
Paska meininki (ässä hihassa)
Koneeseen kadonnut
0010
Nuo nyt ainakin soitettiin. Aika peruskamaa siis. Joku tosin väitti, että myös Hallaa tuli jossakin vaiheessa. Itse en kuitenkaan ole niin varma siitä, joten en kommentoi.
Mitä nyt olen Levy-yhtiön keskustelufoorumilta seuraillut ihmisten keikkaraportteja, niin tuo oli todellakin huonoimmasta päästä! Muilla keikoilla on soitettu esim. Multa lähtee järkeä, Kiertolaista ynnä muuta mukavaa. Akustisiakin on tullut, ja nehän nyt ovat aina loistavia.
Suosittelenkin, että käyt lukemassa noita biisilistoja kyseiseltä keskustelupalstalta; sieltä niitä löytyy vaikka muille jakaa. Oma-aloitteisuus on sallittua, ehkä jopa suotavaakin. :) Keikat-osiossa on esim. Kesän keikat -niminen topic, ja sinne kaikki ovat kirjoitelleet juttuja noista keikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488