Alkaako Masan pumppu pettää? Harmillista. Vastahan mies alkoi taas urheilla pitkästä aikaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807107930983_uu.shtml
MASA joutui sairaalaan :(
7
2476
Vastaukset
- kellään...
mitään sanottavaa? parane pian matti. lopeta se viinan kanssa läträäminen ja pidä huolta sydämestä.
- Uskovainen,nainen
Hyvä,matti!
Minä olen rukoillut
paljon sinun puolestasi.silloin,kun
tulit uskoon,niin rukoilin ja
kiittin puolestasi.Nyt Matti lopeta
juominen.Pyydä elämääsi Jumalalta
siunausta!Ala käymään seurakunnissa.Matti.olet
aina ollut minun suosikki urheilija!Hyvää
kesää,sinulle! - AndoKUHA
Yleensä tuon tason soppamiehet kuolee tuossa 45-50 välillä, tietysti lopettaminen helpottaisi mutta tuskin enää mahdollista.
- Pläts
Pidä Matti pintas, sul on nyt hyvä selvä linja. Sä olet edelleen maailman paras mäkimies ja lisää mestaruuksia tulee, sä oot tosi hyvä jätkä.
Me luotetaan ja tuetaan sinua. - Pohjan-Akka
Ei siitä mitään kunnian kruunua saa. Ota rennosti, Matti.
Miekin aloin käydä lenkillä, kun Mattikin alkoi treenata uudestaan...että kyllä minunkin häätyy tsempata ko Mattiki vielä...
Älä sie jätä meitä Matti ennen aikojas, huilaa (=lepää, meillä päin). - Lisää keittoo !
Tule sikahumalassa takaisin :))
- alpo
tarkisstus käntu, lukekaap mitä Matti itekin sainoi lhdes!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343966
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681175Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882