Saako tuoda kameran 18.7

DankeBitte

Saako stadikalle tuoda oman kameran? Itä-Suomesta asti ollaan tulossa eikä huvittais menettää kameraa portilla. Onko kellään tietoo?

5

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultsukimallus

      Kyllä mulla ainakin kamera oli mukana viimekesänä Genesiksen ja viimekuussa Bon Jovin konserteissa ja kuviakin otin... Onhan siellä stadikalla tietysti "opasteissa" kameran kuvan päällä raksit,tarkoittaisiko kielto kuitenkin ammattikuvaajia? Mene ja tiedä.

      • ei saa kuvata

        siis sä salakuljetit sinne kameran ,joo ei kait niitä saa sinne viedä.

        Kannataisi kysyä konsertin järjestäjiltä ne tietää.

        ps. iron maiden on sukkahousuheviä, yök...koppoti koppoti...


      • tuntuu kiinnostavan
        ei saa kuvata kirjoitti:

        siis sä salakuljetit sinne kameran ,joo ei kait niitä saa sinne viedä.

        Kannataisi kysyä konsertin järjestäjiltä ne tietää.

        ps. iron maiden on sukkahousuheviä, yök...koppoti koppoti...

        kun pässi tänne osasit


    • tai ota riski

      Eilen Bruce Springsteenin konsertissa ihmiset näpsi kuvia sekä kännyköillä että pienillä digikameroilla. Ei niitä voi ruveta takavarikoimaan, ei siitä mitään tulisi. Maalaisjärkeä voi noudattaa. Mutta jos roudaat stadikalle järeän järjestelmäkameran pitkällä putkella ja jalustalla, se luultavasti lentää narikkaan...

      Näpsitään siis 18.7. Itse otan A6-katsomossa :)

      • digifreak

        Kävelin kesällä 2005 Hartwall Areenalle Maidenin konserttiin Canon Powershot S2 IS (12 X zoom, vaan ei ole järjestelmäkamera) reilusti kaulasta hihnassa roikkuen ja kuvasin katsomosta jotain 300 kuvaa. Järjestystäti kävi pari kertaa koputtelemassa olalle, että ethän vaan kuvaa videota ja katseli hetken vierestä mitä tein, mutta ei muuten puuttunut kuvaamiseen.

        Ainoa kerta kun tuo tai nykyinen S5 IS ei ole kelvannut keikoille tai konsertteihin oli Nightwishin End Of An Era -konsertissa jossa DVD:n kuvauksen vuoksi kaikki yleisön kamerat yritettiin ratsata tarkasti narikkaan salamavalomäiskeen eliminoimiseksi. Silloinkin tietysti kännykkäkameralla pääsi kuvailemaan, mutta 3 v sitten ne oli vielä aika leluja ja jälki sen mukaista. Nythän paremmalla Nokialaisella saa jo aikaan ihan kelpo kuvia ja kohtuullista videota ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe