Kukaan käyny Kassan baarissa Tikkalassa?

kandeeko käydä?

Millainen on uuden, Tikkalan baarin tilalle avatun Kassan baarin meininki?

13

3902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvbr65edc

      jos pyydät hanalonkeron nii maistuu silkka viina.. pyydät oluen niin saat sen lasiin missä on pohjalla jonkun pohjat, jos ei lonkero maistu viinalta niin sit on väljähtänyttä.. niin kävi minulle ja en oo kuulemma ainut! ajoin uimaharjusta asti ja petyin kyllä :( mutta jos joku tykkää niin ok :)

      • lkajshdlkasf

        Kyllä siellä ihan tuoretta juotavaa on!!!
        Se että paikka on sisustettu vanhan ajan tyyliin, ei tarkoita sitä että siellä olisi vanhaa ja likaista!!!


      • judanssi

        olen itsekkin ollut uimaharjussa baareissa ja siellä ne vasta sellulle alkoholit haiseekin:)


      • ekekeiii
        judanssi kirjoitti:

        olen itsekkin ollut uimaharjussa baareissa ja siellä ne vasta sellulle alkoholit haiseekin:)

        Asian valoisa puoli on kuitenkin se että kohtapa sulkevat kuulemma koko tehtaan, niin sitten ei sellu haise. :)

        Kaljabaariinkiin riittää sitten enempi asiakkaita...


    • ...tyhjästä.

      Jotenkin näkemäni perusteella ounastelisin, että kesäpuariks on jäämässä. Ei kuitenkaan asiakkaita riitä talveksi...

      • kalla 64

        hyvä meiniki ollut kassan baarilla olen käynyt monena iltana. karoshi lovers oli tosi hyvä,yleisö innostui bändistä tosi paljon. hyvää jatkoa eteen päin.


    • ei ollu auki vielä

      Perskutarallaa, ku petyttii, ku lomareissulla pysähyttii kyseisee mestaa ja olis auennut vasta klo 15. Me oltii siinä pihalla klo 12-12.30.
      Otettii toki muutamia kuvia ja juotii kahvit siinä baarin ulkopöydillä:) Kahvit saatii siis ostettuu viereisest Veskun valinnasta. Kahvi oli hyvää ja halpaa.
      Jatkettii sit matkaa kohti Punkaharjua. Jospa ens kesänä uusix??

      • kateellinen naapuri

        Onhan se näillä leveysasteilla omaa luokkaansa. Ei pelkkää juottamista, vaan usein erikoistapahtumia ja kaikkea kekseliästä. Ottakaa huomioon, että paljon tekee palkaton talkooväki. Jos näitä aktiivisia ihmisiä ei olisi, monella kylällä olisi ihan kuollutta. Kassan baari on tuonut mojovasti Tohmajärveä esiin tänä kesänä ja siitä kannattaa jo ylpeillä!!! Itse olen käynyt siellä naistentansseissa ja karaokessa ja tunnelma on jotain ihan kumman ihanaa!


    • mutta puuttu

      maksulliset naiset ja viinanmyynti

      Korttia voisi myös pelata sellaista vanhanajan sököä 10,nokituksella.

    • ei kiinosta

      bändejä ei varmaan kiinnosta kovin kauan juntti meininki.käyvät jonkun kerran jos eivät oikeita keikkoja saa.

    • Tuoppi täynnä

      Kyllä on ihme mesta.
      Tarjoilussa nyt ei kokemukseni perusteella mitään vikaa, mutta asiakaskunta aika yksipuolista. Vähän semmoinen tyhmänlaisten jullikoitten pesä..
      Liian hiljaista, myös useimmiten ollakseen ´legendaarinen´ baari.
      Hävettää viedä ketään sinne..No ei kai tänne Perä-Karjalaan jää juuri muut kuin peräkammarien pojat ja voimattomat nössykkä juntit. Niitä sitten kokoontuu tuommoisiin paikkoihin.
      Ei sytytä.

      • Jallu jullikka

        Mukavaa kun sinäkin kävit. Eikös meillä peräkammarin pojilla ja nössykkäjunteilla ollutkin hirmu kivaa.
        Sovit joukkoomme kuin suutarin sormi sian perseeseen. Tulethan taas ensi viikolla niin hupsutellaan ja tupsutellaan taas.


    • kielonkukka horsma

      Voi voi Miehillä silmät seisoo päässä,kuin juuri ennen mullien viemistä teuras-autoon..

      Ken nainen viitsii tulla niitä elkeitä katsomaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe