Mitä lie mietti
västäräkki
Ulkona seuraili
tiiraili
tutki
Katsoiko ihmistä
minua
Rakastunutta
Hullua hymyä
Västäräkki
6
246
Vastaukset
- lindalinda1
vinkeetä, nämä Sinun pikkurunosi ovat aina yhtä
herttasia.
' rakastunutta
hullua hymyä ' - Minänoita
Kuulehan sie kukkanen johan taas
oot runon sorvannut,hymyn toit
ikävystyneen noidankin
suupieliin!!Very nice! - kaaru
eipä ollut västäräkki lähellä
kirjosieppokin lensi pois
laski kait jo poikaset maailmalle
Kiva pikku söpö runo Tahdon nähdä "hullun hymysi"
Se on varmaan lumoava, kuten tämä runonen:))- Ainoat sanani
Nyt minä olen valmis
pyytämään anteeksi
pahoja sanojani.
ANTEEKSI.
Tulee sydämestä.
Ei minulla ole puolustusta.
Puolusteluja kyllä.
Itselläni oli vain niin paha olla.
12.7.2008 PS.Voit jatkaa kyllä kostamistasi. - Perusklooni
Herekkää jo haukkumasta päivänkakkaraksi, johan mie lakastun koht = )
Sie viimone kirjottaja, sie se vissii miut sekotat johonkuhu toisee(?), vaan päiväsii siule toivotan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253785Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283540Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1091623
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181528Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1231278Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 85733