mitä vois lutrat viinan sekaan? haluisin jonkun raikkaalta maistuvan sekoituksen,mut spritee siin ei sais ol joukos ku pistää oksettamaan :s ja kaikenlisäks joku sellane helppo jotai voi kantaa jossain isos pullos eikä tarttee joka välis vääntää uutta drinkkii :)
mitä viinan sekaan?
4
928
Vastaukset
- kuulehan
PÄÄSI keskelle sitä viinaa.
- mehuja
erilaisia hedelmämehuja viinan kans.
- Kokkeilisit
Pualentoist litran jahvapulloon sekotel kossuu sopevasti nii siin o sul Jazz-karull oikia lääke. Pir hyvänäs, mut älä yrjöö karull, jooko?
- movenpick
Schweppes miksereillä saa aikaan mukavan ja neutraalin makuisia juomasekoituksia, vaikka pelkiltään ne saattavatkin maistua kitkeriltä.
Toinen hyvä ja halpa keino on ostaa sitruuna- tai limemehua ja esim. colaa. Näitä viinaa sekoittelemalla saa mukavan kirpsakan drinksun. Myös karpalo- ja puolukkamehu, lime ja vodka sopivat hyvin yhteen. Älä unohda jäämurskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891