Pikku Gee on nykyään pelkkä Gee palstan nimipäisi muuttaa Geeksi. on kasvatun jo isoksi niin nimikin oli hyvä vaittaa. Onkos Gee kunnasvaaliehdokkaana? Millast miehen uusi Rap/hiphop musa onko jo aikuismaisempaa.
ei enää Pikku G vaan Gee
dj rap
7
1138
Vastaukset
- FrostyTheKlown
..et se on ny mies eikä poika enää?? :D
- iiiiiiiiiii
yhen biisin oon kuulu nimeltä mr.coolness. ei se huono ole eikä mikään huonokaan. musiikki on kyllä täysin erilaista kuin pikku g aikoina
- HOMO PIKKU G
PIKKUG ON PASKA
- ernupunkkari
eikä oo! pikku G o hassu :)
- N.o.t..h.i.n.g
Kukakohan täällä se paska on...mietis vähä
- ..aikuisempaa?
...Muahahahahhahh. Joutavaa laastihousupaskaa. "Yo bitch motherfucker! Öhöhöhöhööööhhhöhö..." Cräppärien pitäisi ampua enemmän toisiaan, olisi maailmassa vähemmän paskaa "musiikkia", heh...Yo! Yo!
- kilkolipo
Tuleva Somerjoki, ihan selvästi. Vaikka ei laula yhtä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815