Olen puun ja kuoren välissä. Kuinka tämän liiton käy? Näetkö muuttoa minulle? Löydänkö vielä rakastavan ihmisen rinnalleni? Olen niin väsynyt, niin väsynyt...Kunpa sinulta vastauksen saisin.
Toivon että, auttaisitko
2
204
Vastaukset
- Toivon, että apua
Osaatko kuunneella itseäsi ja nähdä, mistä kohtaamissasi tilanteissa on todella kysymys? Tärkeää on, että oppisit itse näkemänn ja tuntemaan milloin joku ehkä käyttää kainouttasi tai kiltteyttäsi hyväkseen. Kun karistat tuon aiheettoman toisen puolesta tekemisen harteiltasi, alat herätä siihen, kuinka ihanaa elämä voi olla. Lapsikin oppii itse konttaamaan - et sinäkään voi ottaa puolison tekemiä valintoja kontollesi. Lähetän Sinulle lämpöä ja uudistumisen rohkeutta.
- huokauksia
Voi kiitos sinulle vastauksesta ja välittämisestä. Kaikki tuo, mitä sanoit on aivan totta. Olen yrittänyt etsiä itseäni ja viime talvena paljon olen seesteisyyttä löytänytkin, sekä onnellisuutta itsestäni. Nuo valinnat, totta, niistä kaikki kiikastaakin. Lopullinen irtiotto vain pelottaa, selviäminen esim. taloudellisesti ja lasten pettymys liiton kariutumiseen, sekä kotipaikan menetykseen. Kuinka siitä selviävät? Toisaalta tiedän, että aivan kaikkeni olen loppuun asti yrittänyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862