Miten se uraani?

Mikä tilanne?

Olen kuullut että Enossa kaivettaisiin uraania. Mikä juttu se oikein on? Miksi?

8

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mollattu miljoona kertaa

kannatan uraanin etsimistä ja kaivamista! olen työtön ja toivon uraanin tuovan työpaikkoja maakuntaamme. lieksassa on sellainen ilmapiiri että työttömiä haukutaan ja mollataan päivittäin. se on kuulemma työttömän vika kun ei ole töitä. palstoilla on haukuttu luuseriksi ja vaikka miksi sosiaalipummiksi. nyt meinaavat työttömiä laittaa työpajaan, suojatyökeskuksesta puhuvat? tässä syytä miksi kannatan uraanin louhintaa. se tuo työtä!!! olen VITTUUNTUNUT näihin mollaajiin ja minulle on ykshailee kuolenko säteilyyn kunhan ei tarvitse olla mollaajien sylkykuppina.
      URAANI TUO TYÖTÄ MAAKUNTAAN

• työtöntoimeton

... lieksalainen hevonvittuun jankutuksinesi tahi minä kerron täällä kohta sinun oikeen nimes.

• useampi työtön
        työtöntoimeton kirjoitti:

... lieksalainen hevonvittuun jankutuksinesi tahi minä kerron täällä kohta sinun oikeen nimes.

asian takana. Laita vaan nimet nettiin ja käräjillä katsotaan hinta.

• taloni myytyä ajoissa.

Enolaiset asuvat radonpitoisella alueella, radonia voi nousta maaperästä huoneilmaan.
      ”Radon on hajuton, mauton ja näkymätön radioaktiivinen kaasu, jota syntyy maaperän uraanin puoliintumisprosessissa. Kaasuna radon kulkeutuu helposti rakennusten ilmavuotojen mukana sisätiloihin. Hengitettäessä radon tarttuu herkästi keuhkoihin ja hengitysteihin aiheuttaen syövälle altistumista.”

• En ole kärryillä

Mutta eikös olisi hyvä, jos se uraani kaivettaisiin pois sitten? Minne se viedään ja mihin käytetään? Miksi Suomi antaisi Ranskan kaivaa siellä?

• kaivetaan uraania
        En ole kärryillä kirjoitti:

Mutta eikös olisi hyvä, jos se uraani kaivettaisiin pois sitten? Minne se viedään ja mihin käytetään? Miksi Suomi antaisi Ranskan kaivaa siellä?

se tuo työpaikkoja, asumiseen paikkakunta ei sovi juuri tuon radon kaasun vuoksi elikkäs jos on uraania niin on myös radonia ilmassa.

• Mikä ongelma
        kaivetaan uraania kirjoitti:

se tuo työpaikkoja, asumiseen paikkakunta ei sovi juuri tuon radon kaasun vuoksi elikkäs jos on uraania niin on myös radonia ilmassa.

Ihmettelen, että miksi kukaan ei vastaa varsinaiseen kysymykseen. Ettekö tiedä vastausta, vai miksi kaarrellaan?

• uraanikaivoksista

ja työttömille vihdoin töitä

ei se niin vaarallista ole ja kuollaanhan täällä kumminkin

miksi köyhä ei saisi rikastua samalla tavalla kuin nämä kaiken maailman keinottelijat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe